SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
100 euroquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoveel als je er op stuk wil slaan..
Huehuequote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
ik ga even een excel uit elkaar trekken en wat extra's er in duwen(huehuehue) en dan maar eens snel langs m'n kartonnen crackdealer
Extra huehuequote:
ultra HUEHUEHUEquote:
Vind ik wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij is die best aardig
Ik ken een jongen met twee zeewaardige jachten, hoeft ze nooit meer te werken, beetje mooi aan dek en in bed zijn maar die is over twee of drie weken pas beschikbaar.quote:
vinden ze sexy?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo fluisteren mensen aan de telefoon? Ik vind dat extra creepy
Limburgers doen dat altijd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
je moet ook geen hijglijn bellenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wat moet ik aantrekken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met twee zeewaardige jachten, hoeft ze nooit meer te werken, beetje mooi aan dek en in bed zijn maar die is over twee of drie weken pas beschikbaar.
Ik mag hopen van niet.quote:
Ik vind Limburgers juist altijd heel aanwezig en veel vragen stellen, terwijl het geen vragen zijn.quote:
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet ook geen hijglijn bellen
je zandkleurige bikiniquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat je wil, beetje jouw kledingstijl, die klopt wel aardig met de zijne.
Het was toch een badpak?quote:
geen idee. kan ook nog.quote:
Of een burkiniquote:
Oh, ik gooi m'n bikini wel vast weg dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder de 35 bikini, boven de 35 badpak, anders is er iets vreemds aan de hand.
Gelachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
veel vragen stellen, terwijl het geen vragen zijn.
Voor jou is er dispensatiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik gooi m'n bikini wel vast weg dan.
Bal mag dan helemaal niet meer in bikini, dat weet je he?quote:
Ook dispensatie want die loopt veel dus die heeft een bikinibipsjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bal mag dan helemaal niet meer in bikini, dat weet je he?
Je criteria herzien is denk ik minder werk dan steeds dispensatie.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook dispensatie want die loopt veel dus die heeft een bikinibipsje
ik mis watquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bal mag dan helemaal niet meer in bikini, dat weet je he?
Nee klopt aardig, jullie zijn de twee uitzonderingen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je criteria herzien is denk ik minder werk dan steeds dispensatie.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je criteria herzien is denk ik minder werk dan steeds dispensatie.
na de nichtjes en de ambassadeursdochters zijn de neefjes aan de beurtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaan we bal nu koppelen aan neefstraling?
Boven de 35 geen bikini meer. Aldus UitStraling. En aangezien ik weet dat je ouder bent dan ik en ik over een paar maanden niet meer zou mogen...quote:
Superknappe vlotte jongen die akelig wat centjes heeft uit te geven en die lief is voor vrouwen, ik zie wel een leuke bruiloft voor me.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaan we bal nu koppelen aan neefstraling?
Arme Fos.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee klopt aardig, jullie zijn de twee uitzonderingen.
Nou ja ken er wel meer maar die zijn hier niet bekend.
ohhhquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boven de 35 geen bikini meer. Aldus UitStraling. En aangezien ik weet dat je ouder bent dan ik en ik over een paar maanden niet meer zou mogen...
Vast wel. Gewoon in badpak.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geldt boven de 35 jaar ook voor de mannen hier dat ze niet meer in bikini mogen?
Smeksiequote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geldt boven de 35 jaar ook voor de mannen hier dat ze niet meer in bikini mogen?
Je eh... ? De regels zijn niet voor iedereen duidelijk hoorquote:
Wel in zandkleur aubquote:
is goed. ik zal de foto;s hier wel delen hoe het staatquote:
Draagt jouw kerel een badpak of bikini dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je eh... ? De regels zijn niet voor iedereen duidelijk hoor
JAAAAquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
is goed. ik zal de foto;s hier wel delen hoe het staat
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draagt jouw kerel een badpak of bikini dan?
Met een beetje gevuld zelfvertrouwen en joie de vivre kan het wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAA
[..]
Wat denk je zelf?
Straks kun je deze wel 100 kopen en er zal geen vlieg naar zoemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
ik wil deze badjas maar hij is 150 euro![]()
https://oascompany.com/accessories/robes/the-flamingo-robe
Op dit moment verwacht ik dat 'ie gewoon z'n normale kleding aan heeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draagt jouw kerel een badpak of bikini dan?
ik heb een mooie roze gevonden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAA
[..]
Wat denk je zelf?
@Amaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een mooie roze gevonden.
hoe staat die?
[ afbeelding ]
Heb je het zelfde figuurquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een mooie roze gevonden.
hoe staat die?
[ afbeelding ]
Lief, maar is hij ook trouw?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superknappe vlotte jongen die akelig wat centjes heeft uit te geven en die lief is voor vrouwen, ik zie wel een leuke bruiloft voor me.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lief, maar is hij ook trouw?
Er komt natuurlijk wel een selectiecomité met scherpe ondervragingen, diepgravend onderzoek en bij twijfel een halfuurtje waterboarden.
ik weeg 247 kilo wat denk je zelfquote:
Yeps, zo trouw als een hond, trouwer bestaat er niet denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lief, maar is hij ook trouw?
Er komt natuurlijk wel een selectiecomité met scherpe ondervragingen, diepgravend onderzoek en bij twijfel een halfuurtje waterboarden.
Ah ja, de Maatstaf der Dingenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Boven de 35 geen bikini meer. Aldus UitStraling.
Nopes, niks voor hem.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De onderste steen komt boven
Zit @:neefstraling al op FOK!?
Ik was ook niet van plan me er aan te houden hoor.quote:
Oeh nog even en ze kunnen een 'My 600 lbs life' aflevering met jou opnemenquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh nog even en ze kunnen een 'My 600 lbs life' aflevering met jou opnemen
ohquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan zou ik nog even verder kijken
Hoe kom je aan die foto van mij, @Haags en @Dvenquote:
nee want dan weten ze nog niet hoe raar ik ben eigenlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmmm
Nou ja, ik geloof dat ballie dat wel als een pluspunt ziet.
Die had beter gaan fietsen?quote:
Hij heeft een rijk sociaal leven, shit dan zijn we balletje zelf wel kwijtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmmm
Nou ja, ik geloof dat ballie dat wel als een pluspunt ziet.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan weten ze nog niet hoe raar ik ben eigenlijk
Positief gesprek?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hommer. Eten. Voortgangsgesprek al wandelende gedaan en vanoggel ook al vanaf station hierheen gelopen dus nu al over nine thousand
nee joh 1 dag per week en dan moet ik mij weer afzonderenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft een rijk sociaal leven, shit dan zijn we balletje zelf wel kwijt
Abort missionquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft een rijk sociaal leven, shit dan zijn we balletje zelf wel kwijt
Dat lijkt me eerder een nadeel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoorquote:
nee kan ik nog wel beetje verbergenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een nadeel.
Dat bouw je wel op na een tijdje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh 1 dag per week en dan moet ik mij weer afzonderen
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hooreind van het jaar weer wat procentjes
Zo zo, dat gaat snelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hooreind van het jaar weer wat procentjes
Nog bovenop de standaard CAO procentjes hequote:
Ja maar dan ben je straks samen helemaal in de wolken en dol op elkaar en ineens zegt ie "JIJ BENT RAAR, WEG HUPS"quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kan ik nog wel beetje verbergen
ja en tien minuten later staat zijn hoofd op een staak. Wat is het probleem precies?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je straks samen helemaal in de wolken en dol op elkaar en ineens zegt ie "JIJ BENT RAAR, WEG HUPS"
Ik was dit jaar al reuze blij met 1,65 procentquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog bovenop de standaard CAO procentjes he
dan waren we dus sowieso geen goede matchquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je straks samen helemaal in de wolken en dol op elkaar en ineens zegt ie "JIJ BENT RAAR, WEG HUPS"
Raar kan ook een pluspunt zijn, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurt voor mij nog meer dan een jaar voor er wat bij komtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was dit jaar al reuze blij met 1,65 procent
Jij raarquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Correct.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan waren we dus sowieso geen goede match
Ik ga hem gewoon vertellen dat je vreemd en raar bent, dan hebben we dat alvast gehad, komt goedquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan waren we dus sowieso geen goede match
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raar kan ook een pluspunt zijn, toch?![]()
Toch?
Raar is goed, gewoon is niet goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch?
oke.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga hem gewoon vertellen dat je vreemd en raar bent, dan hebben we dat alvast gehad, komt goed
Lekker gek.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar is goed, gewoon is niet goed.
Voor mij bijna ookquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Duurt voor mij nog meer dan een jaar voor er wat bij komt
Dat vind ik stiekem het leukste aan balliequote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch?
O, gelukkigquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar is goed, gewoon is niet goed.
Je weet dat jij raarder bent hequote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem het leukste aan ballie
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/binnen(...)fer-liggen~ad03ac40/
Aaawquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik stiekem het leukste aan ballie
Al met al, carriereswitch, twee keer CAO stijging, beoordelingsgesprek, verdien ik per 1-1-'22 bijna 8 % meer dan per 1-1-'21 het geval was. Ik reken het goedquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was dit jaar al reuze blij met 1,65 procent
Nee hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet dat jij raarder bent he
Da's heel lekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al met al, carriereswitch, twee keer CAO stijging, beoordelingsgesprek, verdien ik per 1-1-'22 bijna 8 % meer dan per 1-1-'21 het geval was. Ik reken het goed
Ja waarom niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Maar US. Ga je je neef vertellen dat je als een echte introvert dag en nacht op fok zit en mij daar van kent?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja waarom niet?
Schaamte is voor sjappies en ons kent ons, ben je er al wel aan toe om me met Ome US aan te spreken dan?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan wordt ik je lievelingsoom aller tijden want zo is dat altijd
Flamingobadjassen van ¤200?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat hij leuke verjaardagscadeautjes geeft
zandkleurige bikini'squote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mmmm dat weet ik niet, laatste cadeautje aan een tante was een mand vol met schoonmaakspullen van de Actionquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat had ik dan verkeerd ingeschatquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmm dat weet ik niet, laatste cadeautje aan een tante was een mand vol met schoonmaakspullen van de Action
Nou ja was het gewiewel zat dat ze geen goede poets kon vinden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat had ik dan verkeerd ingeschat
Had toch wel minimaal een stofzuigrobot met dweilfunctie verwacht.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja was het gewiewel zat dat ze geen goede poets kon vinden.
Die had ze al.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had toch wel minimaal een stofzuigrobot met dweilfunctie verwacht.
We zijn wel benieuwd naar een foto he van deze neefquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Balletje haar nieuwe aanstaande schoonvader is wel van de extreem grote cadeaus.
ja niet meer online gezien geloof ik?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:42 schreef Flory het volgende:
Hoe gaat het met onze patient @:karzai?
Is hij wel al thuis?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet meer online gezien geloof ik?
Jawel vanmorgen. Het ging goed, geen pijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet meer online gezien geloof ik?
ik ben online gaat goed, net een rondje gelopenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:42 schreef Flory het volgende:
Hoe gaat het met onze patient @:karzai?
gelukkigquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel vanmorgen. Het ging goed, geen pijn.
Sta je daar links nu @mario390 uit te lachen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh
[..]
Hoe kom je aan die foto van mij, @:haags en @:dven
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben online gaat goed, net een rondje gelopen
Ah gelukkigquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben online gaat goed, net een rondje gelopen
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Sta je daar links nu @:mario390 uit te lachen?
Jij ziet gelijk weer handelquote:
Momentje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We zijn wel benieuwd naar een foto he van deze neef
ik was meteen weg en lag te dromen, werd 2 uur later wakkerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe was het me de narcose? eerste keer?
kan ik mij voorstellen. Die er uit halen deed ook geen pijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:46 schreef Karzai het volgende:
nee geen pijn gehad, 4 tampons in je neus voelt wat raar
Narcose lijkt mij wel vreemd maar gelukkig dat het allemaal zo soepeltjes gingquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik was meteen weg en lag te dromen, werd 2 uur later wakker
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:46 schreef Karzai het volgende:
nee geen pijn gehad, 4 tampons in je neus voelt wat raar
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die hun gatenkaas-beschikbaarheid in de handtekening hebben![]()
Werkdagen maandag, woensdagmiddag en vrijdagochtend (even weken)
En de overige dagen als het volle maan is oid.
was even pijnlijk maar een paar secondenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik mij voorstellen. Die er uit halen deed ook geen pijn?
Lag je op een kamer met meerdere mensen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:48 schreef Karzai het volgende:
toen moest ik een nachtje blijven, amper geslapen, vader kwam me om half acht ophalen , was half negen thuis
Moeders heft de medicijnen gehaald voor me en avondeten gemaakt. hele dag bijna geslapen
Wat een hel lijkt me datquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lag je op een kamer met meerdere mensen?
met drie mensen, en er waren twee verplegers die eten en drinken brachtenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lag je op een kamer met meerdere mensen?
Nou dat dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal gesmek en gesnurk.
Maar had je geen last van?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
met drie mensen, en er waren twee verplegers die eten en drinken brachten
Oh, ik vind het bij beperkte beschikbaarheid altijd wel handig om terug te kunnen vinden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die hun gatenkaas-beschikbaarheid in de handtekening hebben![]()
Werkdagen maandag, woensdagmiddag en vrijdagochtend (even weken)
En de overige dagen als het volle maan is oid.
twee weken vrijquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkignu 2 weken vrij toch?
Nou ja, iemand had laatst wel gezegd dat ze op vakantie was, maar ik had dat natuurlijk nooit meer onthouden, dus ik had haar een e-mail gestuurd met dat ik nog geen reactie gekregen had.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik vind het bij beperkte beschikbaarheid altijd wel handig om terug te kunnen vinden.
Gelukkig maarquote:
Ik zou best 4 dagen willen werken, maar dat kan Buda niet trekkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, iemand had laatst wel gezegd dat ze op vakantie was, maar ik had dat natuurlijk nooit meer onthouden, dus ik had haar een e-mail gestuurd met dat ik nog geen reactie gekregen had.
Stiekem ben ik gewoon jaloers op mensen die parttime werken.
Misschien ga ik volgend jaar wel 38 uur werken ipv 40, dat moet niet zo'n hele grote impact zijn.
ohquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:55 schreef Karzai het volgende:
Zitten twee plaatjes in mijn neus die halen ze er volgende week uit
Het kost wel verdraaide veel tijd ja, die 40 uur.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, iemand had laatst wel gezegd dat ze op vakantie was, maar ik had dat natuurlijk nooit meer onthouden, dus ik had haar een e-mail gestuurd met dat ik nog geen reactie gekregen had.
Stiekem ben ik gewoon jaloers op mensen die parttime werken.
Misschien ga ik volgend jaar wel 38 uur werken ipv 40, dat moet niet zo'n hele grote impact zijn.
kan je niet 38 in 4 dagen doen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best 4 dagen willen werken, maar dat kan Buda niet trekken
Heb jij ook zulks baggerweer daar of blijft dat beperkt tot Nederlandquote:
Oh, das spijtig.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best 4 dagen willen werken, maar dat kan Buda niet trekken
hopelijk stort de boel niet in als ze ze er uit halenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
om mijn neuschot die recht gezet is te ondersteunen
Wij konden kiezen voor 36 in 4 dagen. Dan lever je 2 uur in. Maar dat mag niet meer. Teveel mensen die dat rooster kozen en gewoon normale dagen bleven werkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet 38 in 4 dagen doen?
nee dat hoop ik niet, ik heb een mooi neusje al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk stort de boel niet in als ze ze er uit halen
Ja, en dan hoor ik familieleden mie mie mie doen die 2 dagen werkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kost wel verdraaide veel tijd ja, die 40 uur.
ohquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij konden kiezen voor 36 in 4 dagen. Dan lever je 2 uur in. Maar dat mag niet meer. Teveel mensen die dat rooster kozen en gewoon normale dagen bleven werken
Ik werk al 38 uur. Althans, iets meer. Onze werkdagen zijn 7,75 uur.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das spijtig.
Maar misschien 38 uur? of 4x 9?
mocht je hem ooit willen verkopenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat hoop ik niet, ik heb een mooi neusje al zeg ik het zelf
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en dan hoor ik familieleden mie mie mie doen die 2 dagen werken![]()
Ik zeg niet dat ik het zwaarder heb, maar doe even normaal.
OH!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk al 38 uur. Althans, iets meer. Onze werkdagen zijn 7,75 uur.
Ben jij de eerstequote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mocht je hem ooit willen verkopen
Is het ook, had dat toen mijn stoma werd weggehaald, lag ook iemand met een wat 'lossere' stoelgangquote:
Zit nu aan de zee, graadje of 29. Thuis vandaag zowaar eens een keertje koel. 25 graden. Maar gisteren bijvoorbeeld nog 40 en de dag daarvoor 37. Komende dagen gewoon weer naar de 35 graden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij ook zulks baggerweer daar of blijft dat beperkt tot Nederland
Had ik gelukkig wel die eerste 2 maandenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:51 schreef bitterbal het volgende:
j moet net als grmbl zorgen dat je een gekke bacterie bij je hebt. krijg je een kamer voor jezelf
De kans is inderdaad groot, want misschien betekent mie mie mie wel etenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En dan die cavia’s die whieep whieeep whieeep doen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het ook, had dat toen mijn stoma werd weggehaald, lag ook iemand met een wat 'lossere' stoelgangWas niet voor niets binnen 3 dagen weer thuis ipv de gebruikelijke 5-7 dagen
Duidelijk geen HART voor de zaak.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kans is inderdaad groot, want misschien betekent mie mie mie wel eten![]()
Die vieze directeur ooit tegen mij: oh ja vrijdag is jouw parttime dag he.. bitch pls, ik ga twee uur eerder weg..
Ja die moest echt tig keer op een dag worden verschoond, toen gingen gelukkig wel de gordijnen er omheen dicht. Ik was gelukkig wel de enige die het toilet gebruikte (wat na de verwijdering wel nodig was want toen moest ik elk uur ofzoquote:
De zaak had ook geen hart voor de medewerkers, dus dat werkt wel twee kanten op.quote:
Lijkt mij ook niet prettig voor die persoon, maar ik gok dat het niet echt hele lekker fris rook in die kamer?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die moest echt tig keer op een dag worden verschoond, toen gingen gelukkig wel de gordijnen er omheen dicht. Ik was gelukkig wel de enige die het toilet gebruikte (wat na de verwijdering wel nodig was want toen moest ik elk uur ofzo)
7:24 hierquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk al 38 uur. Althans, iets meer. Onze werkdagen zijn 7,75 uur.
Et is in ieder geval droogquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit nu aan de zee, graadje of 29. Thuis vandaag zowaar eens een keertje koel. 25 graden. Maar gisteren bijvoorbeeld nog 40 en de dag daarvoor 37. Komende dagen gewoon weer naar de 35 graden.
Dus ja, baggerweer, maar dan een andere kant op
Zie je, daar begint het gedonder al na alle rooskleurige verhalen van de afgelopen dagenquote:
Niet bepaald neequote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet prettig voor die persoon, maar ik gok dat het niet echt hele lekker fris rook in die kamer?
Verder wel alles goed gegaan met jou?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet bepaald neeDaarom dat ik de hele dag rondjes aan het lopen was en ze me regelmatig kwijt waren
* spoelt soep door de gootsteenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het ook, had dat toen mijn stoma werd weggehaald, lag ook iemand met een wat 'lossere' stoelgangWas niet voor niets binnen 3 dagen weer thuis ipv de gebruikelijke 5-7 dagen
Ik erger me vooral aan het verwachten dat je overal maar komt opdraven. Leuk dat x en y dat doen, maar kerel en ik werken beiden fulltime (en kerel heeft nog redelijk wat reistijd) en ik wil ook wat tijd voor m'n huishouden en ontspanning enzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en dan hoor ik familieleden mie mie mie doen die 2 dagen werken![]()
Ik zeg niet dat ik het zwaarder heb, maar doe even normaal.
Beetje hetzelfde effect als een baby, dan ruiken je haren, je oksels en je handen ook de hele dag naar stront.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet bepaald neeDaarom dat ik de hele dag rondjes aan het lopen was en ze me regelmatig kwijt waren
Relatief gezien welquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verder wel alles goed gegaan met jou?
Pindasoep?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* spoelt soep door de gootsteen
Ja, dit is zo herkenbaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan het verwachten dat je overal maar komt opdraven. Leuk dat x en y dat doen, maar kerel en ik werken beiden fulltime (en kerel heeft nog redelijk wat reistijd) en ik wil ook wat tijd voor m'n huishouden en ontspanning enzo.
Want m'n introverte reet ontspant niet van tig sociale uitjes.
Wanneer ga je eigenlijk op voor die buikwandcorrectie?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Relatief gezien welMaar heb er ook een heel topic van, hoef ik niet iedereen hier die het al tig keer heeft aangehoord te vervelen
LIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
Die weeīge (aanmaak)melklucht en rare vlekken her en der.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde effect als een baby, dan ruiken je haren, je oksels en je handen ook de hele dag naar stront.
(Even) lezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Relatief gezien welMaar heb er ook een heel topic van, hoef ik niet iedereen hier die het al tig keer heeft aangehoord te vervelen
LIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
Ik zou het voor de verandering graag eens gruwelijk nat zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
7:24 hierh
[..]
Et is in ieder geval droog
Wanneer ik hem te pakken krijgquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk op voor die buikwandcorrectie?
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die weeīge (aanmaak)melklucht en rare vlekken her en der.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die weeīge (aanmaak)melklucht en rare vlekken her en der.
Nog steeds niks over bekend helaasquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk op voor die buikwandcorrectie?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer ik hem te pakken krijg
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou het voor de verandering graag eens gruwelijk nat zien.
Goddank houdt de "ver weg" kant daar wel goed rekening mee (die zijn ook zelf uit hun familieregio wegverhuisd, dus die hebben wel door dat het gewoon tijd kost), maar dat had ik met dat kinderfeestje laatst dus ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit is zo herkenbaar.
Of ik even doordeweeks op een kinderfeestje wilde verschijnen, 100 km verderop.
Eh, pardon.. ik werk fulltime en doordeweeks (speciaal in de avond) wil ik gewoon zo min mogelijk doen.
Mensen houden daar gewoon geen rekening mee, dus ik ben dan de partypooper
Voor jou voelt een vrijdagmiddaguurtje op een kinderverjaardag alsof een boze beer je hele weekend afpakt?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goddank houdt de "ver weg" kant daar wel goed rekening mee (die zijn ook zelf uit hun familieregio wegverhuisd, dus die hebben wel door dat het gewoon tijd kost), maar dat had ik met dat kinderfeestje laatst dus ook.
Of dat je complete weekend volgeplempt wordt.
Mja, sorry maar de zondag is bij mij gewoon een NO-GO, dan moet ik gewoon het liefst niets doen om even op te laden voor een week werken. Dit klinkt echt een beetje autistisch, maar zo werkt mijn lichaam en hoofd gewoon.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goddank houdt de "ver weg" kant daar wel goed rekening mee (die zijn ook zelf uit hun familieregio wegverhuisd, dus die hebben wel door dat het gewoon tijd kost), maar dat had ik met dat kinderfeestje laatst dus ook.
Of dat je complete weekend volgeplempt wordt.
Ah met nog wat harde stukjes er in dusquote:
Er staat een of.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor jou voelt een vrijdagmiddaguurtje op een kinderverjaardag alsof een boze beer je hele weekend afpakt?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah met nog wat harde stukjes er in dus
Zou voor mij wel zo voelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor jou voelt een vrijdagmiddaguurtje op een kinderverjaardag alsof een boze beer je hele weekend afpakt?
Ja die moet je heel het jaar door water geven en niet alleen een paar weken in decemberquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:21 schreef dud0r het volgende:
oh moet m;n kerstboompje wat vaker water geven. wordt een beetje bruin
Nee, snap ik wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, sorry maar de zondag is bij mij gewoon een NO-GO, dan moet ik gewoon het liefst niets doen om even op te laden voor een week werken. Dit klinkt echt een beetje autistisch, maar zo werkt mijn lichaam en hoofd gewoon.Dus de zaterdag mag, maar de zondag bewaak ik
I know datquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou voor mij wel zo voelen.
ja dat weet ik maar ik vergeet het nog wel eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die moet je heel het jaar door water geven en niet alleen een paar weken in december
quote:
Bonkjes en sliertjesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah met nog wat harde stukjes er in dus
It's gonna be a cold and lonely christmasquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar ik vergeet het nog wel eens.
Heb ik in december zo'n dood boompje op m'n bureau staan
Gaat dat goed in je relatie?quote:
@Haagsquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
It's gonna be a cold and lonely christmas
Mr. Wattenschijfje is nog een ergere huismus dan ik, dus ja dat gaat wel goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat dat goed in je relatie?
Ik bedoel, ik heb wel eens iets met een soppend feestnummer gehad die veel meer behoefte had aan iedere dag de hort op dan ik, dat ging eigenlijk wel heel erg goed en relaxed hoor, ik sloot wel aan als ik er zin in had.
Moet het eigenlijk weer eens updaten, al bijna een jaar niet gedaan zie ikquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr. Wattenschijfje is nog een ergere huismus dan ik, dus ja dat gaat wel goed.
Sterker nog ik ben degene in de relatie die wat vaker de deur uit wil (voornamelijk eetgerelateerd)
Doe eens, maar ja.. het stond een beetje stil vanwege keurownaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet het eigenlijk weer eens updaten, al bijna een jaar niet gedaan zie ik
quote:
Eis huurgeld terug.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:28 schreef Ama het volgende:
Ik ga een klacht indienen tegen de woningbouw omdat ze mij maandenlang met lekkage hebben laten zitten.
Regent het niet bij jou?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Verrek, gisteren zei track & trace dat mijn schoenen “morgen” opgehaald konden worden. Maar dat staat er nu nog steeds![]()
Had me helemaal verheugd op mijn mini-wandel naar de Media Markt
Is het inmiddels wel gemaakt?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:28 schreef Ama het volgende:
Ik ga een klacht indienen tegen de woningbouw omdat ze mij maandenlang met lekkage hebben laten zitten.
Doe ik ook.quote:
vanaf hoe laat kon je et ophalen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Verrek, gisteren zei track & trace dat mijn schoenen “morgen” opgehaald konden worden. Maar dat staat er nu nog steeds![]()
Had me helemaal verheugd op mijn mini-wandel naar de Media Markt
Nee en gaat nog wel even duren. Ze moeten eerst afspraak maken met de bovenbuurvrouw en daarna moet alles hier in huis goed droog zijn.quote:
Wel foto's gemaakt ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe ik ook.+ Het feit dat alles in de gangkast waarschijnlijk de container in kan.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe ik ook.+ Het feit dat alles in de gangkast waarschijnlijk de container in kan.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee en gaat nog wel even duren. Ze moeten eerst afspraak maken met de bovenbuurvrouw en daarna moet alles hier in huis goed droog zijn.
Ja eentje moet het wel een beetje hebben om de ander mee te trekken anders wordt je zo'n kluizenaarsstel die gezamenlijk in de broek poept als de voordeurbel gaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sterker nog ik ben degene in de relatie die wat vaker de deur uit wil (voornamelijk eetgerelateerd)
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha nee telefoon is leeg maar heb ook niet op versturen geklikt. Ik ga die afspraak van 6 april ook erbij toevoegen.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eentje moet het wel een beetje hebben om de ander mee te trekken anders wordt je zo'n kluizenaarsstel die gezamenlijk in de broek poept als de voordeurbel gaat.
Videodeurbel aanschaffen. Dan is het sowieso niet zo spannend.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eentje moet het wel een beetje hebben om de ander mee te trekken anders wordt je zo'n kluizenaarsstel die gezamenlijk in de broek poept als de voordeurbel gaat.
15 uurquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanaf hoe laat kon je et ophalen?
Das zuurquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar wel o.a. een nieuwe koffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |