SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
100 euroquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoveel als je er op stuk wil slaan..
Huehuequote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
ik ga even een excel uit elkaar trekken en wat extra's er in duwen(huehuehue) en dan maar eens snel langs m'n kartonnen crackdealer
Extra huehuequote:
ultra HUEHUEHUEquote:
Vind ik wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij is die best aardig
Ik ken een jongen met twee zeewaardige jachten, hoeft ze nooit meer te werken, beetje mooi aan dek en in bed zijn maar die is over twee of drie weken pas beschikbaar.quote:
vinden ze sexy?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo fluisteren mensen aan de telefoon? Ik vind dat extra creepy
Limburgers doen dat altijd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
je moet ook geen hijglijn bellenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wat moet ik aantrekken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met twee zeewaardige jachten, hoeft ze nooit meer te werken, beetje mooi aan dek en in bed zijn maar die is over twee of drie weken pas beschikbaar.
Ik mag hopen van niet.quote:
Ik vind Limburgers juist altijd heel aanwezig en veel vragen stellen, terwijl het geen vragen zijn.quote:
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet ook geen hijglijn bellen
je zandkleurige bikiniquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat je wil, beetje jouw kledingstijl, die klopt wel aardig met de zijne.
Het was toch een badpak?quote:
geen idee. kan ook nog.quote:
Of een burkiniquote:
Oh, ik gooi m'n bikini wel vast weg dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder de 35 bikini, boven de 35 badpak, anders is er iets vreemds aan de hand.
Gelachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
veel vragen stellen, terwijl het geen vragen zijn.
Voor jou is er dispensatiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik gooi m'n bikini wel vast weg dan.
Bal mag dan helemaal niet meer in bikini, dat weet je he?quote:
Ook dispensatie want die loopt veel dus die heeft een bikinibipsjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bal mag dan helemaal niet meer in bikini, dat weet je he?
Je criteria herzien is denk ik minder werk dan steeds dispensatie.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook dispensatie want die loopt veel dus die heeft een bikinibipsje
ik mis watquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bal mag dan helemaal niet meer in bikini, dat weet je he?
Nee klopt aardig, jullie zijn de twee uitzonderingen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je criteria herzien is denk ik minder werk dan steeds dispensatie.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je criteria herzien is denk ik minder werk dan steeds dispensatie.
na de nichtjes en de ambassadeursdochters zijn de neefjes aan de beurtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaan we bal nu koppelen aan neefstraling?
Boven de 35 geen bikini meer. Aldus UitStraling. En aangezien ik weet dat je ouder bent dan ik en ik over een paar maanden niet meer zou mogen...quote:
Superknappe vlotte jongen die akelig wat centjes heeft uit te geven en die lief is voor vrouwen, ik zie wel een leuke bruiloft voor me.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaan we bal nu koppelen aan neefstraling?
Arme Fos.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee klopt aardig, jullie zijn de twee uitzonderingen.
Nou ja ken er wel meer maar die zijn hier niet bekend.
ohhhquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boven de 35 geen bikini meer. Aldus UitStraling. En aangezien ik weet dat je ouder bent dan ik en ik over een paar maanden niet meer zou mogen...
Vast wel. Gewoon in badpak.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geldt boven de 35 jaar ook voor de mannen hier dat ze niet meer in bikini mogen?
Smeksiequote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geldt boven de 35 jaar ook voor de mannen hier dat ze niet meer in bikini mogen?
Je eh... ? De regels zijn niet voor iedereen duidelijk hoorquote:
Wel in zandkleur aubquote:
is goed. ik zal de foto;s hier wel delen hoe het staatquote:
Draagt jouw kerel een badpak of bikini dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je eh... ? De regels zijn niet voor iedereen duidelijk hoor
JAAAAquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
is goed. ik zal de foto;s hier wel delen hoe het staat
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draagt jouw kerel een badpak of bikini dan?
Met een beetje gevuld zelfvertrouwen en joie de vivre kan het wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAA
[..]
Wat denk je zelf?
Straks kun je deze wel 100 kopen en er zal geen vlieg naar zoemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
ik wil deze badjas maar hij is 150 euro![]()
https://oascompany.com/accessories/robes/the-flamingo-robe
Op dit moment verwacht ik dat 'ie gewoon z'n normale kleding aan heeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Draagt jouw kerel een badpak of bikini dan?
ik heb een mooie roze gevonden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAA
[..]
Wat denk je zelf?
@Amaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een mooie roze gevonden.
hoe staat die?
[ afbeelding ]
Heb je het zelfde figuurquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een mooie roze gevonden.
hoe staat die?
[ afbeelding ]
Lief, maar is hij ook trouw?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superknappe vlotte jongen die akelig wat centjes heeft uit te geven en die lief is voor vrouwen, ik zie wel een leuke bruiloft voor me.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lief, maar is hij ook trouw?
Er komt natuurlijk wel een selectiecomité met scherpe ondervragingen, diepgravend onderzoek en bij twijfel een halfuurtje waterboarden.
ik weeg 247 kilo wat denk je zelfquote:
Yeps, zo trouw als een hond, trouwer bestaat er niet denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lief, maar is hij ook trouw?
Er komt natuurlijk wel een selectiecomité met scherpe ondervragingen, diepgravend onderzoek en bij twijfel een halfuurtje waterboarden.
Ah ja, de Maatstaf der Dingenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Boven de 35 geen bikini meer. Aldus UitStraling.
Nopes, niks voor hem.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De onderste steen komt boven
Zit @:neefstraling al op FOK!?
Ik was ook niet van plan me er aan te houden hoor.quote:
Oeh nog even en ze kunnen een 'My 600 lbs life' aflevering met jou opnemenquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh nog even en ze kunnen een 'My 600 lbs life' aflevering met jou opnemen
ohquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan zou ik nog even verder kijken
Hoe kom je aan die foto van mij, @Haags en @Dvenquote:
nee want dan weten ze nog niet hoe raar ik ben eigenlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmmm
Nou ja, ik geloof dat ballie dat wel als een pluspunt ziet.
Die had beter gaan fietsen?quote:
Hij heeft een rijk sociaal leven, shit dan zijn we balletje zelf wel kwijtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmmm
Nou ja, ik geloof dat ballie dat wel als een pluspunt ziet.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan weten ze nog niet hoe raar ik ben eigenlijk
Positief gesprek?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hommer. Eten. Voortgangsgesprek al wandelende gedaan en vanoggel ook al vanaf station hierheen gelopen dus nu al over nine thousand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |