SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
100 euroquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zoveel als je er op stuk wil slaan..
Huehuequote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:47 schreef dud0r het volgende:
ik ga even een excel uit elkaar trekken en wat extra's er in duwen(huehuehue) en dan maar eens snel langs m'n kartonnen crackdealer
Extra huehuequote:
ultra HUEHUEHUEquote:
Vind ik wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij is die best aardig
Ik ken een jongen met twee zeewaardige jachten, hoeft ze nooit meer te werken, beetje mooi aan dek en in bed zijn maar die is over twee of drie weken pas beschikbaar.quote:
vinden ze sexy?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo fluisteren mensen aan de telefoon? Ik vind dat extra creepy
Limburgers doen dat altijd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
je moet ook geen hijglijn bellenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wat moet ik aantrekken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met twee zeewaardige jachten, hoeft ze nooit meer te werken, beetje mooi aan dek en in bed zijn maar die is over twee of drie weken pas beschikbaar.
Ik mag hopen van niet.quote:
Ik vind Limburgers juist altijd heel aanwezig en veel vragen stellen, terwijl het geen vragen zijn.quote:
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moet ook geen hijglijn bellen
je zandkleurige bikiniquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat je wil, beetje jouw kledingstijl, die klopt wel aardig met de zijne.
Het was toch een badpak?quote:
geen idee. kan ook nog.quote:
Of een burkiniquote:
Oh, ik gooi m'n bikini wel vast weg dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder de 35 bikini, boven de 35 badpak, anders is er iets vreemds aan de hand.
Gelachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
veel vragen stellen, terwijl het geen vragen zijn.
Voor jou is er dispensatiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik gooi m'n bikini wel vast weg dan.
Bal mag dan helemaal niet meer in bikini, dat weet je he?quote:
Ook dispensatie want die loopt veel dus die heeft een bikinibipsjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bal mag dan helemaal niet meer in bikini, dat weet je he?
Je criteria herzien is denk ik minder werk dan steeds dispensatie.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook dispensatie want die loopt veel dus die heeft een bikinibipsje
ik mis watquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bal mag dan helemaal niet meer in bikini, dat weet je he?
Nee klopt aardig, jullie zijn de twee uitzonderingen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je criteria herzien is denk ik minder werk dan steeds dispensatie.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je criteria herzien is denk ik minder werk dan steeds dispensatie.
na de nichtjes en de ambassadeursdochters zijn de neefjes aan de beurtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaan we bal nu koppelen aan neefstraling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |