En ook al had je 2-2 gemaakt had je ook moeten winnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alle ingrediënten voor een enerverende wedstrijd komende week in Eindhoven.
Toch is het geen goed teken dat je die tweede helft stukken beter bent en dat niet kan verzilveren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
En ook al had je 2-2 gemaakt had je ook moeten winnen.
Klopt, maar Benfica is enorm blij met deze 2-1. In de tweede helft had PSV echt het verschil moeten maken en die matige eerste helft goedmaken. Heel zonde, maar het kan natuurlijk nog wel idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan gewoon nog mannen geen heel slecht resultaat.
Niet meer gokken. 25 overtredingen, gele kaarten en een coach die alles eraan doet om PSV uit de flow te krijgen. Thuis moet je deze ploeg echt pakken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gok dat Benfica nog een maatje of 2 te groot is voor PSV
Dat is waar, maar ik ben al blij dat het niet een afgang werd na de 2-0. En eerlijk gezegd heb ik een leuk PSV gezien. Het zat niet mee met het afmaken in de 2e helft.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch is het geen goed teken dat je die tweede helft stukken beter bent en dat niet kan verzilveren.
Toch liever 2-2 gezien hoor. Maar het voetbal in de 2e helft en het resultaat geven genoeg mogelijkheden om het komende week heel spannend te maken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Zeker Lans.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Gelijkspel was denk ik wel verdiend geweest.
Ja, maar dan was 1-0 thuis gewoon genoeg geweest.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik niet, de uitdoelpuntenregel vond ik echt goud en genietenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De bank bij Benfica maakt ook weinig indruk in elk geval. Jammer dat PSV in de eerst helft wat zenuwachtig was. Bij die 2-0 ook wel wat pech met hoe die bal valt, maar Benfica on die fase gewoon net wat volwassener en scherper.
In de tweede helft liet Benfica PSV wat meer komen, maar na de 2-1 konden ze het niet echt meer omdraaien en bleef PSV de sterkste. Het belooft wat voor de thuiswedstrijd. Wel jammer dat die uitdoelpunten regel niet meer geldt, ook al vind ik dat op zich een goed principe.
Precies. Ze hebben laten zien dat de kansen er liggen. Laten we hopen dat het meezit volgende week. Zou ook goed zijn voor het Nederlandse voetbal en punten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch liever 2-2 gezien hoor. Maar het voetbal in de 2e helft en het resultaat geven genoeg mogelijkheden om het komende week heel spannend te maken.
Ja tuurlijk. Dan kan je nog een gelijkspelletje spelen en met penaltys winnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch liever 2-2 gezien hoor. Maar het voetbal in de 2e helft en het resultaat geven genoeg mogelijkheden om het komende week heel spannend te maken.
Nou ja, het maakte de kans op verlening en strafschoppen wat kleiner en dat vond ik wel positief. Maar uiteindelijk is het objectief gezien gewoon een onzinnige regel geweest.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik niet, de uitdoelpuntenregel vond ik echt goud en genieten
We gaan het zien geef Benfica nog steeds een grote kans om door te gaan. Die scoren sowieso wel een keer.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet meer gokken. 25 overtredingen, gele kaarten en een coach die alles eraan doet om PSV uit de flow te krijgen. Thuis moet je deze ploeg echt pakken.
Uiteraard, die kunnen lekker counteren en achterin zit het niet bepaald dicht bij PSV. Kan alle kanten op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We gaan het zien geef Benfica nog steeds een grote kans om door te gaan. Die scoren sowieso wel een keer.
Ja, dat snap ik ook dat ze een grote kans hebben om door te gaan. Enige wat 2 maten te groot is is dat pak van die brugklasser die de interviews doet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We gaan het zien geef Benfica nog steeds een grote kans om door te gaan. Die scoren sowieso wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |