abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:10:50 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200996390
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daar ben ik nog niet van overtuigd. Als je puur naar de spelers kijkt, dan ben ik het er wel mee eens. Maar als team maakt PSV op dit moment meer indruk op mij. Het kwetsbare van PSV is wel de breedte. Dus zeker met de drukke programma's van tegenwoordig gaat dat wellicht opbreken.
De frisheid van dit moment ben ik wel met je eens maar dat heeft ook met het aantal serieuze wedstrijden te maken maar dan nog kan je er tegen Benfica ook gewoon uit de CL liggen en dan is het ook weer afwachten of dat momentum in de ploeg blijft.
Eerste 11 van PSV is echt wel goed maar meer dan 13 basisspelers zijn er niet (zonder echt te verzwakken) en dat lijkt me gewoon te weinig voor een heel seizoen, mocht PSV nog echt die 4-5 aankopen doen waar ze het over hebben denk ik er misschien anders over.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:22:33 #227
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200996562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het is voetbal en er kunnen altijd 'rare' dingen gebeuren dus het zou idd best wel eens close kunnen gaan worden. Zoals PSV en Feyenoord er nu uitzien lijken ze iig niet kansloos voor de titel. Ajax is wel nog steeds de torenhoge favoriet maar het is niet onmogelijk dat die andere twee er aan het eind met de buit vandoor gaan.
True, kijk maar naar de Franse Ligue 1.
PSG veruit de beste selectie maar dus geen kampioen.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:33:49 #228
842 Zorro
Z
pi_200996733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Daar ben ik nog niet van overtuigd. Als je puur naar de spelers kijkt, dan ben ik het er wel mee eens. Maar als team maakt PSV op dit moment meer indruk op mij. Het kwetsbare van PSV is wel de breedte. Dus zeker met de drukke programma's van tegenwoordig gaat dat wellicht opbreken.
Waarom wordt er altijd blind geroepen dat ajax betere spelers heeft?
Keeper: Allebei matig, maar Drommel heeft meer groeimogelijkheden gezien de leeftijd
Verdediging: Vrijwel gelijk, heel licht voor ajax. Niet omdat PSV zo goed is maar die van ajax is ook niks bijzonders.
Middenveld: PSV heeft v Ginkel/Propper en Gotze. Dan doet de discussie over Sangare, hoewel ik die heel nuttig vind, er niet zoveel meer toe, dat is gewoon beter dan ajax
Voorhoede: Gakpo, Madueke, Zahavi. Wat mij betreft ook voordeel PSV De spits kan beter maar ja, daar loopt Haller bij ajax dus die zijn daar ook niet in het voordeel.

Wat wel belangrijk is, is dat ajax een sterkere bank heeft. Als bij PSV wat belangrijke spelers uitvallen is daar niet altijd een goede vervanging voor. Daar ligt ajax duidelijk voor. Dat kan met veel wedstrijden wel een belangrijke rol gaan spelen.

Maar de basisopstelling zie ik nou echt niet zo duidelijk naar ajax overhellen, wat de media zo graag wil doen geloven.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:38:54 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200996788
Het grote voordeel van Ajax is ook dat de kern van de selectie al een aantal jaar bij elkaar is en goed ingespeeld is daardoor.

Is direct ook een valkuil.

Maar feit blijft dat ik sinds jaren weer positief verrast ben in de start van het seizoen. Ze hebben er in ieder geval zin in en dat straalde er niet altijd vanaf.

Hoe het zich gaat ontwikkelen zien we vanzelf. Met wat pech speel je EL en loot je drie grote clubs, met wat meer geluk haal je gewoon CL en loot je gemakkelijker.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:50:02 #230
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_200996947
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
nou en
Je kan 2 verschillende clubs niet samenvoegen amigo.

quote:
19s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het grote voordeel van Ajax is ook dat de kern van de selectie al een aantal jaar bij elkaar is en goed ingespeeld is daardoor.

Is direct ook een valkuil.

Maar feit blijft dat ik sinds jaren weer positief verrast ben in de start van het seizoen. Ze hebben er in ieder geval zin in en dat straalde er niet altijd vanaf.

Hoe het zich gaat ontwikkelen zien we vanzelf. Met wat pech speel je EL en loot je drie grote clubs, met wat meer geluk haal je gewoon CL en loot je gemakkelijker.
PSV komt in pot 4 toch? Dat wordt een heel moeilijk verhaal om door te gaan in de CL.
pi_200997118
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je kan 2 verschillende clubs niet samenvoegen amigo.
[..]
PSV komt in pot 4 toch? Dat wordt een heel moeilijk verhaal om door te gaan in de CL.
Doorkomen in de CL is voor clubs uit NL sowieso altijd lastig zeker aangezien financial fair play een papieren tijger is. CL al halen is voor PSV het doel. Alle 6 de poulewedstrijden zijn bonussen.
U MAD?
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:54:48 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200997610
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 13:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Doorkomen in de CL is voor clubs uit NL sowieso altijd lastig zeker aangezien financial fair play een papieren tijger is. CL al halen is voor PSV het doel. Alle 6 de poulewedstrijden zijn bonussen.
dat is inderdaad heel moeilijk, moet je echt een gunstige loting hebben
pi_200997703
Wat vinden jullie eigenlijk van Zahavi? Ik had er iets meer van verwacht eigenlijk..
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:07:26 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200997762
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:33 schreef Zorro het volgende:

[..]
Waarom wordt er altijd blind geroepen dat ajax betere spelers heeft?
Keeper: Allebei matig, maar Drommel heeft meer groeimogelijkheden gezien de leeftijd
Verdediging: Vrijwel gelijk, heel licht voor ajax. Niet omdat PSV zo goed is maar die van ajax is ook niks bijzonders.
Middenveld: PSV heeft v Ginkel/Propper en Gotze. Dan doet de discussie over Sangare, hoewel ik die heel nuttig vind, er niet zoveel meer toe, dat is gewoon beter dan ajax
Voorhoede: Gakpo, Madueke, Zahavi. Wat mij betreft ook voordeel PSV De spits kan beter maar ja, daar loopt Haller bij ajax dus die zijn daar ook niet in het voordeel.

Wat wel belangrijk is, is dat ajax een sterkere bank heeft. Als bij PSV wat belangrijke spelers uitvallen is daar niet altijd een goede vervanging voor. Daar ligt ajax duidelijk voor. Dat kan met veel wedstrijden wel een belangrijke rol gaan spelen.

Maar de basisopstelling zie ik nou echt niet zo duidelijk naar ajax overhellen, wat de media zo graag wil doen geloven.
Als jij denkt dat Van Ginkel en Götze 50 wedstrijden gaan spelen dan ben je wel een optimist, overigens is Van Ginkel ook niet meer die van een paar jaar geleden dus momenteel zelfs niet beter dan Klaassen laat staan Gravenberch. Gakpo en Madueke zijn echt talenten maar Tadic is gewoon de beste speler van de eredivisie en ook Berghuis heeft een enorm trackrecord, plus dat je dan nog de Brazilianen hebt, toch wat anders dan Bruma en Vertessen, Haller een hoger rendement dan Zahavi. Verdedigers; rechtsback linksback zijn bij Ajax beter, centrum vind ik wel gelijkwaardig dit seizoen.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:34:28 #235
842 Zorro
Z
pi_200998083
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als jij denkt dat Van Ginkel en Götze 50 wedstrijden gaan spelen dan ben je wel een optimist, overigens is Van Ginkel ook niet meer die van een paar jaar geleden dus momenteel zelfs niet beter dan Klaassen laat staan Gravenberch. Gakpo en Madueke zijn echt talenten maar Tadic is gewoon de beste speler van de eredivisie en ook Berghuis heeft een enorm trackrecord, plus dat je dan nog de Brazilianen hebt, toch wat anders dan Bruma en Vertessen, Haller een hoger rendement dan Zahavi. Verdedigers; rechtsback linksback zijn bij Ajax beter, centrum vind ik wel gelijkwaardig dit seizoen.
Daarom zeg ik ook dat de brede bank van ajax naar mijn idee ook doorslaggevend kan gaan zijn. Juist omdat ik bij PSV inderdaad gedurende het seizoen wel uitvallers verwacht die dan veel minder goed op te vangen zijn.
En overigens vind ik Klaassen beter dan Gravenberch. Zeker op dit moment.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_201000225
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:15 schreef tja77 het volgende:

[..]
Die Zweden zijn gewoon een stugge ploeg, is gewoon een nette overwinning. En het spel zag er ook gewoon goed uit.
5-0, lekker stug idd.
pi_201000257
Hinderlijk tussendoortje dat Cambuur thuis
pi_201000377
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:18 schreef PSVCL het volgende:
Hinderlijk tussendoortje dat Cambuur thuis
Lekker trainingspotje voor het echte werk joh, niets mis mee.
pi_201000433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:28 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Lekker trainingspotje voor het echte werk joh, niets mis mee.
Dat dachten ze tijdens het 100 jaar bestaan ook (0-0 tegen Cambuur thuis)..

Niet teveel wisselingen doorvoeren, alleen Van Ginkel , Max , Gotze , Gakpo , Sangare en Zahavi , dan mag het niet misgaan nee
pi_201000485
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat dachten ze tijdens het 100 jaar bestaan ook (0-0 tegen Cambuur thuis)..

Niet teveel wisselingen doorvoeren, alleen Van Ginkel , Max , Gotze , Gakpo , Sangare en Zahavi , dan mag het niet misgaan nee
Gelukkig wissel je dan maar 6 van de 11 spelers. Da's bijna niks joh.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_201000487
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja, Ajax is veel en veel beter op elke positie. PSV werd volledig zoekgespeeld tijdens de laatste ontmoeting(en). Gênant gewoon, ik schaam me dat ik Eindhovenaar ben.

Ow, en er lopen bij Utrecht en Heerenveen zelfs middenvelders die beter zijn dan Klaassen. Houdt toch op man, die faalhaas. :')

En zullen we het even over jullie keepers hebben? _O-

Ajax heeft een bredere selectie, daar zijn ze in het voordeel. Absoluut. Maar we zijn nog niet begonnen en het is ook maar de vraag of dat een doorslaggevend gegeven gaat zijn als PSV de CL niet haalt.
pi_201000558
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, Ajax is veel en veel beter op elke positie. PSV werd volledig zoekgespeeld tijdens de laatste ontmoeting(en). Gênant gewoon, ik schaam me dat ik Eindhovenaar ben.

Ow, en er lopen bij Utrecht en Heerenveen zelfs middenvelders die beter zijn dan Klaassen. Houdt toch op man, die faalhaas. :')

Ajax heeft een bredere selectie, daar zijn ze in het voordeel. Absoluut. Maar we zijn nog niet begonnen en het is ook maar de vraag of dat een doorslaggevend gegeven gaat zijn als PSV de CL niet haalt.
Tarado onze genuanceerde Ajax-resident _O_
pi_201000673
* Dit ging mis sorry :P
pi_201000714
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het is voetbal en er kunnen altijd 'rare' dingen gebeuren dus het zou idd best wel eens close kunnen gaan worden. Zoals PSV en Feyenoord er nu uitzien lijken ze iig niet kansloos voor de titel. Ajax is wel nog steeds de torenhoge favoriet maar het is niet onmogelijk dat die andere twee er aan het eind met de buit vandoor gaan.
Wat een bijzonder positivisme omtrent Feyenoord ineens.. ik snap dat er ineens een idee achter zit en dat het daardoor direct wat anders oogt; maar die hebben alle wedstrijden tot dusver dus echt met 0,0 weerstand gespeeld hé :') Laten we even kijken hoe ver ze zijn als ze tegen Ajax en PSV moeten.
pi_201000722
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:53 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
Wat een bijzonder positivisme omtrent Feyenoord ineens.. ik snap dat er ineens een idee achter zit en dat het daardoor direct wat anders oogt; maar die hebben alle wedstrijden tot dusver dus echt met 0,0 weerstand gespeeld hé :') Laten we even kijken hoe ver ze zijn als ze tegen Ajax en PSV moeten.
Denk dat het ook veel opluchting in dat kamp is na 2 jaar Advocaat genot.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:59:50 #246
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_201000770
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Je bent wel heel zuur vandaag. Pak je eigen een lekker bavariatje en doe rustig.
pi_201000782
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:53 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]
Je kunt van PSV natuurlijk hetzelfde zeggen hè.

Bovendien, de hele transferperiode is nog bezig. Als volgende week Madueke en Gakpo zijn vertrokken dan sta je met de winterstop gewoon vierde.
pi_201000811
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je bent wel heel zuur vandaag. Pak je eigen een lekker bavariatje en doe rustig.
Bavaria, dat is pas zuur. Dat is na Amstel en Heineken echt het smerigste bier wat je in Nederland kunt kopen.

Het enige wat het voor heeft op die twee is dat er aan Bavaria tenminste nog een smaakje zit.

Echte mannen drinken Grolsch of Hertog Jan.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:10:55 #249
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_201000910
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Bavaria, dat is pas zuur. Dat is na Amstel en Heineken echt het smerigste bier wat je in Nederland kunt kopen.

Het enige wat het voor heeft op die twee is dat er aan Bavaria tenminste nog een smaakje zit.

Echte mannen drinken Grolsch of Hertog Jan.
Als ik er genoeg in mijn nek heb hangen smaakt het allemaal :')
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:22:49 #250
342627 tja77
pi_201002005
Echte mannen drinken ……

Wat is dit voor puberaal gedrag?
Grootspraak over bier/drank, hoe oud zijn jullie? 12?
pi_201002998
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:22 schreef tja77 het volgende:
Echte mannen drinken ……

Ik drink eigenlijk nooit bier :')
pi_201004092
Inb4 "haha nee want je drinkt alleen bavaria"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201004163
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:22 schreef tja77 het volgende:
Echte mannen drinken ……

Zeg, ik ben student; wij zijn allemaal in de twintig en dan nog hoor je grootspraak over drank.
pi_201004297
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 21:18 schreef Gutanoth het volgende:
Inb4 "haha nee want je drinkt alleen bavaria"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whisky. Ik drink vrijwel nooit, alleen soms een goed glas whisky.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:25:56 #255
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201006180
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 21:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Oké opa.
pi_201006507
Lang niet meer gereageerd hier maar ik wordt wel enthousiast van dit PSV zeg.

Zou het toch komen doordat Rosario weg is?

Hopelijk dinsdag winnen, want wat een vervelende uitslag was dat woensdag ;(
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:44:12 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201007131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:42 schreef TehRocks het volgende:

[..]
Tarado onze genuanceerde Ajax-resident _O_
ik geef gewoon mijn voetbal mening hoor, kom met een betere, daar sta ik wel voor open
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:53:56 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201007196
quote:

[..]

Lange tenen weer hoor :D
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 08:00:15 #259
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_201008506
twitter

Die stond nog lang op onze radar, maar was onhaalbaar toch? Goedkoper dan Baumgartl ;(
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 09:57:51 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201009530
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 07:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je onzin wordt gewoon heel vervelend.

Zelfs @:LitmanenAFCA zegt tegenwoordig zinnigere dingen over PSV dan jij. Ik weet niet waar het de afgelopen jaren mis is gegaan bij je, maar ik denk dat er iets kapot is gegaan in je bovenkamer.
Noem het maar onzin, dat je er niet zo goed tegen kan is jouw probleem, PSV is Ajax voorbij op alle fronten, is dat beter voor je?

[ Bericht % gewijzigd door GGMM op 21-08-2021 11:20:58 ]
pi_201009666
Gerbrands die even moet melden dat er toch wel 6 clubs geïnformeerd hebben naar Schmidt deze zomer, daarmee willen zeggen dat het echt een toptrainer is :')

https://nos.nl/l/2394577
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201009721
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Gerbrands die even moet melden dat er toch wel 6 clubs geïnformeerd hebben naar Schmidt deze zomer, daarmee willen zeggen dat het echt een toptrainer is :')

Ik mag hopen dat er een contractverlenging klaar ligt voor onze herr Schmidt
pi_201009757
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Noem het maar onzin, dat je er niet zo goed tegen kan is jouw probleem, PSV is Ajax voorbij op alle fronten, is dat beter voor je?
Nee, dat is ook onzin. Ajax is PSV op heel veel fronten voorbij, dat is gewoon zo. Toch kunnen ze in een veredeld oefenpotje geen moment een vuist maken en zijn alle recente onderlinge duels gewoon heel spannend geweest.

Jij doet net alsof Ajax op elke positie in het veld superieur is en dat is gewoon je reinste flauwekul. Of het klopt en het functioneert als team voor geen meter, dat kan ook natuurlijk.

Ik denk ook dat Ajax dit jaar weer vrij eenvoudig kampioen wordt dat heb ik al een paar keer gepost. Maar dat is niet omdat de basiself zoveel beter is dan die van PSV. Dat zit hem puur in de breedte van de selectie.

Maar mijn eigenlijke punt is dat jij ooit een fijne en genuanceerde user was hier. Op het neutrale af, als voetballiefhebber. Daar waardeerde ik je echt om. Dat ben je echt ergens in de afgelopen 1,5/2 jaar kwijtgeraakt. Is het succes van Ajax je naar de bol gestegen?
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:19:50 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201009793
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, dat is ook onzin. Ajax is PSV op heel veel fronten voorbij, dat is gewoon zo. Toch kunnen ze in een veredeld oefenpotje geen moment een vuist maken en zijn alle recente onderlinge duels gewoon heel spannend geweest.

Jij doet net alsof Ajax op elke positie in het veld superieur is en dat is gewoon je reinste flauwekul. Of het klopt en het functioneert als team voor geen meter, dat kan ook natuurlijk.

Ik denk ook dat Ajax dit jaar weer vrij eenvoudig kampioen wordt dat heb ik al een paar keer gepost. Maar dat is niet omdat de basiself zoveel beter is dan die van PSV. Dat zit hem puur in de breedte van de selectie.

Maar mijn eigenlijke punt is dat jij ooit een fijne en genuanceerde user was hier. Op het neutrale af, als voetballiefhebber. Daar waardeerde ik je echt om. Dat ben je echt ergens in de afgelopen 1,5/2 jaar kwijtgeraakt. Is het succes van Ajax je naar de bol gestegen?
ik ben niks veranderd hoor maar je trekt het je wat teveel aan denk ik, als ik vind dat Van Ginkel nog maar moet zien of hij het niveau van Klaassen haalt zeg ik dat op basis van observatie, hij was echt een geweldige speler maar dat is hij nu niet meer of nog niet, laten we dat laatste maar hopen.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:24:52 #265
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_201009851
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 08:00 schreef Lemming22 het volgende:
[ twitter ]

Die stond nog lang op onze radar, maar was onhaalbaar toch? Goedkoper dan Baumgartl ;(
Net als die Kim Min-Jae waar we vorig jaar achter aanzaten. Die is nu naar Fenerbahce.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_201010438
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

BadderGod?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_201010972
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 11:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
BadderGod?
Genot*
pi_201011041
BehoorlijkKritisch? BehoorlijkBoos zul je bedoelen
pi_201011042
_O-
pi_201011053
quote:

Poeh, wat een drama. Hier schrik ik van hoor. Enorm jammer dat Toontje dit doet.
pi_201011096
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Poeh, wat een drama. Hier schrik ik van hoor. Enorm jammer dat Toontje dit doet.
GerbrandsOut.
pi_201011208
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:39 schreef TehRocks het volgende:

[..]
GerbrandsOut.
Dit kan niet op dit niveau!
Op naar het stadion! Bestuur tegen de muur!

(drie uitroeptekens om te laten zien dat ik het echt meen)
pi_201011219
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Dit kan niet op dit niveau!
Op naar het stadion! Bestuur tegen de muur!

(drie uitroeptekens om te laten zien dat ik het echt meen)
Toon moet godverdomme minder boekjes schrijven!!! (<- drie uitroeptekens)
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:55:59 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201011225
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 21:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Maar alleen een GOED glas hè. Voor middelmatige bocht doet meneer het niet.
pi_201011232
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Hee Leo ouwe rukker, Gakpo was goed he tegen Benfica?
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:59:02 #276
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201011254
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:57 schreef TehRocks het volgende:

[..]
Hee Leo ouwe rukker, Gakpo was goed he tegen Benfica?
Hij lijkt een korte opleving te hebben :'(
pi_201011289
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Hij lijkt een korte opleving te hebben :'(
Is voor de rest niet heel goed aan het seizoen begonnen. Maar zo een jaar of twee later, wat vind je nou van em?
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 13:04:36 #278
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201011333
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 13:02 schreef TehRocks het volgende:

[..]
Is voor de rest niet heel goed aan het seizoen begonnen. Maar zo een jaar of twee later, wat vind je nou van em?
Een knul met potentie.
pi_201011356
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 13:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Een knul met potentie.
_O_
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 13:37:32 #280
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201011644
quote:

Hij heeft natuurlijk ook echt geweldig gepresteerd afgelopen jaar.

Ach, anders kun je altijd nog naar Irak.
pi_201011706
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik ben niks veranderd hoor maar je trekt het je wat teveel aan denk ik, als ik vind dat Van Ginkel nog maar moet zien of hij het niveau van Klaassen haalt zeg ik dat op basis van observatie, hij was echt een geweldige speler maar dat is hij nu niet meer of nog niet, laten we dat laatste maar hopen.
Het is sowieso allemaal persoonlijke voorkeur. De ene ziet liever Tadic en de ander Gakpo. De ene liever van Ginkel en de ander liever Gravenberch. De ene liever Zahavi en de ander liever Haller, maar de meeste geen van beide.
pi_201011769
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Uiteraard. Hier geen Four Roses of Jack met een smaakje :')
pi_201012208
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
'Vo kerel
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_201012274
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 14:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
'Vo kerel
Dat ik ooit de letters ''Vo' hier mag lezen.
pi_201012887
'Vo ?
pi_201013209
quote:
Seagram. Zuipwhisky uit Canada.
pi_201013380
Water _O_
pi_201013527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 16:38 schreef PSVCL het volgende:
Water _O_
Ik eet wel een komkommer als ik water wil.
pi_201014014
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 13:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En toch is een famous grouse geen slechte whisky. Rest van de de blends kan ik niet velen.

Had onlangs een Jura uit 1978 van een maatje gekregen. Die was wel prima.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:37:18 #290
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201014719
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
En toch is een famous grouse geen slechte whisky. Rest van de de blends kan ik niet velen.

Had onlangs een Jura uit 1978 van een maatje gekregen. Die was wel prima.
Monkey Shoulder is een aardige blend wel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_201014925
quote:
Drommel - Mwene Teze Boscagli Obispo - Van Ginkel Pröpper - Bruma Mauro Gakpo - Zahavi
Dit gaat weer een zaadhelft worden en dan komt Götze erin voor Mauro en dan begint het weer te lopen in de tweede helft.

Er moet echt een betere 10 achter Götze komen, Mauro voldoet doet niet.
pi_201014934

[ Bericht 100% gewijzigd door TehRocks op 21-08-2021 19:00:16 ]
pi_201015000
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:59 schreef TehRocks het volgende:

[..]
Dit gaat weer een zaadhelft worden en dan komt Götze erin voor Mauro en dan begint het weer te lopen in de tweede helft.

schijnt nog wel een aardig talentje rond te lopen in de buurt
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:49:07 #294
342627 tja77
pi_201015552
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:59 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Mauro heeft al op veel posities gespeeld, ook op 10 ja?
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:17:31 #295
342627 tja77
pi_201015948
Gaat lekker zeg.
Maar goed dat we een brede bank hebben waar we op kunnen bouwen. Bruma en Mauro zijn echt geweldig.
pi_201016011
PSV b speelt op 60%
pi_201016015
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:17 schreef tja77 het volgende:
Gaat lekker zeg.
Maar goed dat we een brede bank hebben waar we op kunnen bouwen. Bruma en Mauro zijn echt geweldig.
2-0
pi_201016151
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:21 schreef PSVCL het volgende:
PSV b speelt op 60%
PSV B(ruma) _O_ _O_
pi_201016209
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:30 schreef TehRocks het volgende:

[..]
PSV B(ruma) _O_ _O_
Z
Is vertessen denk ik wel voorbij
pi_201016228
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Z
Is vertessen denk ik wel voorbij
Hele verschillende spelers, Vertessen is ook meer een spits.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')