Als je puur kijkt naar spelersmateriaal kun je moeilijk anders stellen.quote:
Dit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je puur kijkt naar spelersmateriaal kun je moeilijk anders stellen.
Uiteraard, maar hoop doet leven en ik had 4-0 tegen Ajax ook nooit verwachtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegenstander van dit formaat is PSV nog niet tegengekomen. Dus het is vooral koffiedik kijken. Ik pak in ieder geval de bingo kaart erbij vanavond. Termen als "geslepen tegenstander" en "trappen ze er toch in" gaan zeker voorbij komen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit.
Jullie hebben tot nu toe prima gepresteerd maar dit zijn toch tegenstanders van ander formaat uiteindelijk. Het is ook een heel volwassen team waar je tegen speeld maar laten we hopen dat psv een goed resultaat neerzet
Ajax was een veredelde oefenpot die na het rood voor die Argentijnse malloot natuurlijk geen wedstrijd meer was.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hoop doet leven en ik had 4-0 tegen Ajax ook nooit verwacht
Is er vanavond VAR?
Resultaten en wat ze aan spelers op het veld hebben staan. Maar ja, de resultaten van PSV zijn ook uitstekend. Een grote kans hebben ze zeker.quote:
Ook voordat rood viel was PSV de baas vond ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ajax was een veredelde oefenpot die na het rood voor die Argentijnse malloot natuurlijk geen wedstrijd meer was.
Ja, er is VAR. Althans gisteren bij RBS - Brondby was die er wel.
Tja, dat zou je ook zeggen als je naar Ajax kijkt. Zegt me niet zoveel. Als Madueke het op zijn heupen krijgt dan denk ik dat ze het bij Benfica ook dun in de broek hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
als ze hem zoveel vrijheid geven als Ajax deed wel ja, ik neem toch aan dat ze hun huiswerk gedaan hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, dat zou je ook zeggen als je naar Ajax kijkt. Zegt me niet zoveel. Als Madueke het op zijn heupen krijgt dan denk ik dat ze het bij Benfica ook dun in de broek hebben.
Door die rode kaart ging het alleen maar langzamer.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ook voordat rood viel was PSV de baas vond ik.
die schijnt niet mee te doenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:37 schreef Buitendam het volgende:
Ze zullen hoe dan ook hun standaard 3-4-2-1 moeten aanpassen. Dan staat Vertonghen alleen tegenover Madueke.
Dan kijk je door een erg gekleurde bril Ajax had tot de 0-2 alles onder controle en verdiende de 1-1quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ook voordat rood viel was PSV de baas vond ik.
doet er toch ook niet toe, wat @Lange_Lans al zei, meer dan een veredelde oefenwedstrijd was het niet, leuk voor het zelfvertrouwen, vandaag is het totaal anders qua drukquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan kijk je door een erg gekleurde bril Ajax had tot de 0-2 alles onder controle en verdiende de 1-1
En als er straks drie wedstrijden achter elkaar verloren worden dan moet 'ie wel weer weg. Het lijkt wel alsof in de voetballerij de waan van de dag reageert soms!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:49 schreef Ixnay het volgende:
Ps. Kunnen jullie je nog herinneren zo in het voorjaar hoeveel kritiek Schmidt kreeg van alle kanten? Toen ze verloren van AZ etc. Schmidt moest maar snel weg. Weten jullie nog?
Die mensen hoor je nu niks meer van.
Als je 0-1 achter staat, heb je natuurlijk niet alles onder controle hè. PSV was over de gehele wedstrijd genomen gewoon de terechte winnaar. 4-0 Was niet geflatteerd maar gewoon een juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen. Ginkel en Madueke kregen nog grote kansen in de 2e helft om de score nog meer op te voeren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan kijk je door een erg gekleurde bril Ajax had tot de 0-2 alles onder controle en verdiende de 1-1
Oh psv heeft zeker terecht gewonnen maar de 1-1 zat er eerder aan te komen dan de 0-2 is ook niet erg om dat toe te geven. Vervolgens krijg je rood en is de wedstrijd gewoon gespeeld en had het ook 0-6 kunnen worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je 0-1 achter staat, heb je natuurlijk niet alles onder controle hè. PSV was over de gehele wedstrijd genomen gewoon de terechte winnaar. 4-0 Was niet geflatteerd maar gewoon een juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen. Ginkel en Madueke kregen nog grote kansen in de 2e helft om de score nog meer op te voeren.
Ajax had nog geen wedstrijdritme (is nu al een stuk beter natuurlijk). Maar ga ajb niet lopen roepen dat Ajax alles onder controle had![]()
Genoeg over Ajax en die troostprijs.
PSV kan weer 7 ton bijschrijven wegens een opleidingsvergoeding.
Vanavond? Pfff, ik zweef tussen hoop en vrees.
Ik gok en vrees op 3-1 Benfica.
Ik denk dat je dat verkeerd ziet. Madueke kreeg niet de ruimte, die creëerde hij zelf. Mede door het goede loopwerk van Zahavi.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze hem zoveel vrijheid geven als Ajax deed wel ja, ik neem toch aan dat ze hun huiswerk gedaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |