Ik drink eigenlijk nooit bierquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:22 schreef tja77 het volgende:
Echte mannen drinken ……
Wat is dit voor puberaal gedrag?
Grootspraak over bier/drank, hoe oud zijn jullie? 12?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, ik ben student; wij zijn allemaal in de twintig en dan nog hoor je grootspraak over drank.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:22 schreef tja77 het volgende:
Echte mannen drinken ……
Wat is dit voor puberaal gedrag?
Grootspraak over bier/drank, hoe oud zijn jullie? 12?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:18 schreef Gutanoth het volgende:
Inb4 "haha nee want je drinkt alleen bavaria"Whisky. Ik drink vrijwel nooit, alleen soms een goed glas whisky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké opa.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Whisky. Ik drink vrijwel nooit, alleen soms een goed glas whisky.
ik geef gewoon mijn voetbal mening hoor, kom met een betere, daar sta ik wel voor openquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tarado onze genuanceerde Ajax-resident
Lange tenen weer hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, Ajax is veel en veel beter op elke positie. PSV werd volledig zoekgespeeld tijdens de laatste ontmoeting(en). Gênant gewoon, ik schaam me dat ik Eindhovenaar ben.
Ow, en er lopen bij Utrecht en Heerenveen zelfs middenvelders die beter zijn dan Klaassen. Houdt toch op man, die faalhaas.
En zullen we het even over jullie keepers hebben?
Ajax heeft een bredere selectie, daar zijn ze in het voordeel. Absoluut. Maar we zijn nog niet begonnen en het is ook maar de vraag of dat een doorslaggevend gegeven gaat zijn als PSV de CL niet haalt.
Noem het maar onzin, dat je er niet zo goed tegen kan is jouw probleem, PSV is Ajax voorbij op alle fronten, is dat beter voor je?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 07:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je onzin wordt gewoon heel vervelend.
Zelfs @:LitmanenAFCA zegt tegenwoordig zinnigere dingen over PSV dan jij. Ik weet niet waar het de afgelopen jaren mis is gegaan bij je, maar ik denk dat er iets kapot is gegaan in je bovenkamer.
Ik mag hopen dat er een contractverlenging klaar ligt voor onze herr Schmidtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Gerbrands die even moet melden dat er toch wel 6 clubs geïnformeerd hebben naar Schmidt deze zomer, daarmee willen zeggen dat het echt een toptrainer is
https://nos.nl/l/2394577
Nee, dat is ook onzin. Ajax is PSV op heel veel fronten voorbij, dat is gewoon zo. Toch kunnen ze in een veredeld oefenpotje geen moment een vuist maken en zijn alle recente onderlinge duels gewoon heel spannend geweest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noem het maar onzin, dat je er niet zo goed tegen kan is jouw probleem, PSV is Ajax voorbij op alle fronten, is dat beter voor je?
ik ben niks veranderd hoor maar je trekt het je wat teveel aan denk ik, als ik vind dat Van Ginkel nog maar moet zien of hij het niveau van Klaassen haalt zeg ik dat op basis van observatie, hij was echt een geweldige speler maar dat is hij nu niet meer of nog niet, laten we dat laatste maar hopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat is ook onzin. Ajax is PSV op heel veel fronten voorbij, dat is gewoon zo. Toch kunnen ze in een veredeld oefenpotje geen moment een vuist maken en zijn alle recente onderlinge duels gewoon heel spannend geweest.
Jij doet net alsof Ajax op elke positie in het veld superieur is en dat is gewoon je reinste flauwekul. Of het klopt en het functioneert als team voor geen meter, dat kan ook natuurlijk.
Ik denk ook dat Ajax dit jaar weer vrij eenvoudig kampioen wordt dat heb ik al een paar keer gepost. Maar dat is niet omdat de basiself zoveel beter is dan die van PSV. Dat zit hem puur in de breedte van de selectie.
Maar mijn eigenlijke punt is dat jij ooit een fijne en genuanceerde user was hier. Op het neutrale af, als voetballiefhebber. Daar waardeerde ik je echt om. Dat ben je echt ergens in de afgelopen 1,5/2 jaar kwijtgeraakt. Is het succes van Ajax je naar de bol gestegen?
Net als die Kim Min-Jae waar we vorig jaar achter aanzaten. Die is nu naar Fenerbahce.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 08:00 schreef Lemming22 het volgende:
[ twitter ]
Die stond nog lang op onze radar, maar was onhaalbaar toch? Goedkoper dan Baumgartl
BadderGod?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat is ook onzin. Ajax is PSV op heel veel fronten voorbij, dat is gewoon zo. Toch kunnen ze in een veredeld oefenpotje geen moment een vuist maken en zijn alle recente onderlinge duels gewoon heel spannend geweest.
Jij doet net alsof Ajax op elke positie in het veld superieur is en dat is gewoon je reinste flauwekul. Of het klopt en het functioneert als team voor geen meter, dat kan ook natuurlijk.
Ik denk ook dat Ajax dit jaar weer vrij eenvoudig kampioen wordt dat heb ik al een paar keer gepost. Maar dat is niet omdat de basiself zoveel beter is dan die van PSV. Dat zit hem puur in de breedte van de selectie.
Maar mijn eigenlijke punt is dat jij ooit een fijne en genuanceerde user was hier. Op het neutrale af, als voetballiefhebber. Daar waardeerde ik je echt om. Dat ben je echt ergens in de afgelopen 1,5/2 jaar kwijtgeraakt. Is het succes van Ajax je naar de bol gestegen?
Poeh, wat een drama. Hier schrik ik van hoor. Enorm jammer dat Toontje dit doet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Gerbrands die even moet melden dat er toch wel 6 clubs geïnformeerd hebben naar Schmidt deze zomer, daarmee willen zeggen dat het echt een toptrainer is
https://nos.nl/l/2394577
GerbrandsOut.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poeh, wat een drama. Hier schrik ik van hoor. Enorm jammer dat Toontje dit doet.
Dit kan niet op dit niveau!quote:
Toon moet godverdomme minder boekjes schrijven!!! (<- drie uitroeptekens)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit kan niet op dit niveau!
Op naar het stadion! Bestuur tegen de muur!
(drie uitroeptekens om te laten zien dat ik het echt meen)
Maar alleen een GOED glas hè. Voor middelmatige bocht doet meneer het niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Whisky. Ik drink vrijwel nooit, alleen soms een goed glas whisky.
Hee Leo ouwe rukker, Gakpo was goed he tegen Benfica?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar alleen een GOED glas hè. Voor middelmatige bocht doet meneer het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |