Ik was net aan het fietsen en er kwam een vrouw aan waarmee ik uiteraard oogcontact vermeed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef Senn88 het volgende:
Plaatje kan blijven. Dat ben ik momenteel als ik een man zie.
Ik had het over mannen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik was net aan het fietsen en er kwam een vrouw aan waarmee ik uiteraard oogcontact vermeed.
Toch moest ik haar begroeting maar beantwoorden.
rrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Opzich ben ik wel fan van veel mannen
Dacht dat zo'n furry wasquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:52 schreef Senn88 het volgende:
Plaatje kan blijven. Dat ben ik momenteel als ik een man zie.
Jaaquote:
Heerlijk! ik wil ook!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 07:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa![]()
Ik heb gisteren besloten dat ik vrijdag ook vakantie ga opnemen, dus een dag eerder vakantie dan eigenlijk geplandNog 2 dagen werken
Nog even wachten dusquote:
Ja Frankrijk waarschijnlijk. Als ik kijk naar het weer komende 2 weken word ik niet echt blij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog even wachten dus![]()
Maar jij hebt vast plannen om dan ook echt even weg te gaan?
Lekker. Zuiden van Frankrijk?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja Frankrijk waarschijnlijk. Als ik kijk naar het weer komende 2 weken word ik niet echt blij.
Nee want maar 1 week vrij dus dan is het de moeite niet helemaal naar het Zuiden te rijden. Dus halverwege, dat is dus alsnog geluk hebben qua weer. Daarom staat nog niks vast.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker. Zuiden van Frankrijk?
Ik vind het niet zo erg dat het deze zomer wat kutter weer isIn ieder geval blij dat een hittegolf ons bespaard is gebleven en hopelijk blijft, want (hoog)zwanger met 25+ zou ik echt niet trekken
Ik hoop voor je op mooi weer in Frankrijk!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee want maar 1 week vrij dus dan is het de moeite niet helemaal naar het Zuiden te rijden. Dus halverwege, dat is dus alsnog geluk hebben qua weer. Daarom staat nog niks vast.
Nee snap het, maar iets meer zon en minder regen had best gemogen
Zit er niet meer in geloof ikquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoop voor je op mooi weer in Frankrijk!
En meer zon en minder regen had ik ook niet erg gevonden inderdaadAls het maar niet warmer wordt dan 25 graden
richting het weekend wordt het beter toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zit er niet meer in geloof ik![]()
het is al bijna herfst.
Het is al vanaf mei zo'n beetje al herfst.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
het is al bijna herfst.
Alleen de zaterdag. Ik zag vanmorgen in de krant bij de zondag ook weer een donkergrijs wolkje met regen staan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
richting het weekend wordt het beter toch?
Ja zaterdagquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
richting het weekend wordt het beter toch?
morgen en overmorgen zou ook beter worden (althans waar ik heen ga)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de zaterdag. Ik zag vanmorgen in de krant bij de zondag ook weer een donkergrijs wolkje met regen staan.
Volgend jaar dan maar weerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
het is al bijna herfst.
herfst is ook mooiquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar weer
Ja het is niet anders, ach ik mag eind september ook nog paar dagen naar Spanje.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar weer
Ga zo wel opstaan hoor. Heb nog wat zaakjes te regelenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon blijven liggen dan.
Je bent vrij, doe normaal joh!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ga zo wel opstaan hoor. Heb nog wat zaakjes te regelen
Ok, vooruit. Gordijnen kunnen wel dicht blijven. Het weer is niet bijster vrolijk vandaag.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ga zo wel opstaan hoor. Heb nog wat zaakjes te regelen
Lekker naar het Caribische gebied in die tijd ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja het is niet anders, ach ik mag eind september ook nog paar dagen naar Spanje.
En als Nieuw zeeland niet doorgaat ga ik in januari of februari gewoon kijken of ik nog ergens heen kan
ja voor het weer geweldig, maar verder is er niks in caribisch gebied. Wil wel dingen doen altijd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker naar het Caribische gebied in die tijd ofzo![]()
In 2015 gingen wij net na kerst naar de Dominicaanse Republiek. Oud en nieuw gevierd in bikini. Echt een dikke aanrader om in de winter die kant op te vliegen
Te laat. Heb mijn pakjes kleding ook maar even bekeken en aangetrokken dan kan dat ook retour vandaagquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, vooruit. Gordijnen kunnen wel dicht blijven. Het weer is niet bijster vrolijk vandaag.
is het niet de bedoeling dat je ook (een deel) van die kleding houdt? Of vond je het gewoon leuk om kleding te passen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Te laat. Heb mijn pakjes kleding ook maar even bekeken en aangetrokken dan kan dat ook retour vandaag
Ik heb zaagmans nog niet voorbij zien komen.quote:
De mensen in het magazijn moeten ook wat te doen hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is het niet de bedoeling dat je ook (een deel) van die kleding houdt? Of vond je het gewoon leuk om kleding te passen?
Klachtwaardig wel dit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb zaagmans nog niet voorbij zien komen.
Ik wel hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb zaagmans nog niet voorbij zien komen.
Stuur dan eens gauw door naar @Barbusse en mij.quote:
duurt even, jullie wonen ver.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuur dan eens gauw door naar @:Barbusse en mij.
quote:
Ik hou 1 tshirtje. Rest is baggerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is het niet de bedoeling dat je ook (een deel) van die kleding houdt? Of vond je het gewoon leuk om kleding te passen?
Waar bestel je dan dat het zo matig is?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hou 1 tshirtje. Rest is bagger
Zalando en wehkamp. Maar ben ook wel erg kritischquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waar bestel je dan dat het zo matig is?
Kritisch is goed, heb je bij Wehkamp al eens de Miljuschka jurken bekeken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zalando en wehkamp. Maar ben ook wel erg kritisch
Die van het koken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kritisch is goed, heb je bij Wehkamp al eens de Miljuschka jurken bekeken?
Ik heb er 1 die is echt zo fijn en mooi!
Die van het muzieknet.quote:
Ik mag geen jurken meer. Heb alleen 2 tshirtjes en 2 bh’s besteld. Die bh’s doen zijn te groot en het rode tshirt vind ik te rood. Dus hou alleen de zwartequote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kritisch is goed, heb je bij Wehkamp al eens de Miljuschka jurken bekeken?
Ik heb er 1 die is echt zo fijn en mooi!
Waarom geen jurken meer?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik mag geen jurken meer. Heb alleen 2 tshirtjes en 2 bh’s besteld. Die bh’s doen zijn te groot en het rode tshirt vind ik te rood. Dus hou alleen de zwarte
Oh ja BH online is ook wel kut, dat is zo wisselendquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik mag geen jurken meer. Heb alleen 2 tshirtjes en 2 bh’s besteld. Die bh’s doen zijn te groot en het rode tshirt vind ik te rood. Dus hou alleen de zwarte
Eens maar in winkels is ook kut want ik weet welke maat ik moet hebben en hoe hij hoort te zitten maar die knullige verkoopsters luisteren niet en weten het dan beter en dan had ik achteraf toch gelijk en koop ik dus niks.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja BH online is ook wel kut, dat is zo wisselend
Ik doe altijd gewoon zelf passen enzo, die mensen moeten me met rust laten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Eens maar in winkels is ook kut want ik weet welke maat ik moet hebben en hoe hij hoort te zitten maar die knullige verkoopsters luisteren niet en weten het dan beter en dan had ik achteraf toch gelijk en koop ik dus niks.
Consumeren zul je!quote:
Ik ook daarom bestel ik dan kan ik in alle rust passen :pquote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon zelf passen enzo, die mensen moeten me met rust laten.
Ja, dat is dezelfde.quote:
Na mijn opruiming van dit weekend heb ik al 3 jurken verkocht via vinted. Staan nog maar een paar kledingstukken op. Ben juist wat verstandiger bezigquote:
Ik weet niks van bh's, maar ik weet wel dat ze daar niet horen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja BH online is ook wel kut, dat is zo wisselend
Ik kan je wel lerequote:Op woensdag 18 augustus 2021 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niks van bh's, maar ik weet wel dat ze daar niet horen.
Ik vond dat er genoeg te doen was op de Dominicaanse Republiekquote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja voor het weer geweldig, maar verder is er niks in caribisch gebied. Wil wel dingen doen altijd.
Mja eerst maar corona afwachten
Ik heb in de reiswereld gewerkt en ken Dominicaanse echt alleen als budget tropische winter bestemming.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond dat er genoeg te doen was op de Dominicaanse RepubliekVeel te zien, diverse excursies, snorkelen/duiken, bezoek aan een lokale boer (met cacaobonen, koffiebonen maar ook diverse soorten fruit
), strandwandelingen, en nog zoveel meer
Alvast succesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:30 schreef Senn88 het volgende:
volgende week donderdag sollicitatie gesprek
Waar kan ik mij inschrijven voor de module: cupmaat opmeten met de handen?quote:
Met die hands-on mentaliteit kom je er wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar kan ik mij inschrijven voor de module: cupmaat opmeten met de handen?
mag je oefenen op Je studiegenoot Luctorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je een beetje warme handen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt wellicht wel interesse in zijn diensten?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een beetje warme handen?
Meten is weten!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt wellicht wel interesse in zijn diensten?
Ik heb maar weer eens een trui opgezocht vanochtendquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan heb jij tenminste nog een echte zomer dit jaar.
Vraag maar aan Cali.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je een beetje warme handen?
Heb jij ook slechts 2 1/2 uur geslapen vannacht?quote:
Ik heb gisteren de verwarming aan gehad.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb maar weer eens een trui opgezocht vanochtend
ik ook! meteen een minuut stilte gehoudenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb maar weer eens een trui opgezocht vanochtend
Nee, vannacht niet. Zaterdag wel. En donderdag ook. De rest van de afgelopen maanden zit ik op een gemiddelde tussen de 4 en 6 uur.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij ook slechts 2 1/2 uur geslapen vannacht?
Heb amper de energie om naar de supermarkt te gaan tegenwoordig johquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:01 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan heb jij tenminste nog een echte zomer dit jaar.
"Energie", wat is dat? Ik heb er wel eens over gelezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb amper de energie om naar de supermarkt te gaan tegenwoordig joh
Maar als ijsdraak, ben je dit ook wel gewend natuurlijk.quote:
Schijnt in voeding te zitten of zo, maar daar merk ik nooit iets van.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
"Energie", wat is dat? Ik heb er wel eens over gelezen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, vannacht niet. Zaterdag wel. En donderdag ook. De rest van de afgelopen maanden zit ik op een gemiddelde tussen de 4 en 6 uur.
Ja, klopt wel. En op kantoor is het over het algemeen vrij warm, dat helpt ook wel met de kledingkeuze.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als ijsdraak, ben je dit ook wel gewend natuurlijk.
ik zit ook nog in t-shirt trouwens.
Kreeg gister een filmpje doorgestuurd van m'n zus, ze is weer begonnen met sporten. Na het werk. Staat ze in het bos of op een leeg industrieterrein een beetje te springen en te rennen en met touwen en gewichten te hannesen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
"Energie", wat is dat? Ik heb er wel eens over gelezen.
Ja nee, zwoegen zal je!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg gister een filmpje doorgestuurd van m'n zus, ze is weer begonnen met sporten. Na het werk. Staat ze in het bos of op een leeg industrieterrein een beetje te springen en te rennen en met touwen en gewichten te hannesen.
'Waarom doe jij dit ook niet?'
Ik ben na het douchen al klaar met de dag, laat me
Omdat ik wel leukere dingen kan verzinnen doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg gister een filmpje doorgestuurd van m'n zus, ze is weer begonnen met sporten. Na het werk. Staat ze in het bos of op een leeg industrieterrein een beetje te springen en te rennen en met touwen en gewichten te hannesen.
Pff sowieso savonds van die shit moeten doen, echt nooit de motivatie voor.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even afkomstig van zo'n idioot: ik merk wel dat ik slechter slaap als ik te weinig doe en daardoor heb ik ook minder zin om überhaupt dingen te doen. Nu is #hardgaan met zo'n sportclub niet direct wat ik zou adviseren, maar hoeveel kom je buiten op 't moment?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou ook wel weer aan mijn conditie willen werken. Eerste stap heb ik al gezet door de "start to run" van Evy Gruyaert te downloaden. Nu nog doorwerkelijk gaan doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja amper. Het is een vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even afkomstig van zo'n idioot: ik merk wel dat ik slechter slaap als ik te weinig doe en daardoor heb ik ook minder zin om überhaupt dingen te doen. Nu is #hardgaan met zo'n sportclub niet direct wat ik zou adviseren, maar hoeveel kom je buiten op 't moment?
100-200 gram pure chocolade van minimaal 70% cacao per dag is gezond.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja amper. Het is een vicieuze cirkel.
Al is het maar een kwartiertje, zet het in je planning.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja amper. Het is een vicieuze cirkel.
Wat jij was toch de sporty spice van hier?!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pff sowieso savonds van die shit moeten doen, echt nooit de motivatie voor.
Ik herken ditquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was ja :")quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat jij was toch de sporty spice van hier?!
Als ik die andere baan krijg overweeg ik weer een sportschool abbo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was ja :")
Nja ik heb echt altijd tegenzin
Ik denk nooit: jeeeyy nu ga ik fietsen.
Ik heb nu bijna een jaar hoepelles gehad, nu zomerstop.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ik die andere baan krijg overweeg ik weer een sportschool abbo.
Kon als kind al niet hoepelen :’)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna een jaar hoepelles gehad, nu zomerstop.
Kijken of ik na de zomer nog verder wil
Kan je truukjes?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna een jaar hoepelles gehad, nu zomerstop.
Kijken of ik na de zomer nog verder wil
Het lukt me op de Wii Fit al niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kon als kind al niet hoepelen :’)
Daar had ik ook moeite mee, maar ik heb mezelf wijsgemaakt dat dat 'm in dat board zit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lukt me op de Wii Fit al niet.
Kom bij mij op les!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kon als kind al niet hoepelen :’)
Waar zijn de filmpjes?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:38 schreef gcjoel het volgende:
Ja dat is het hele idee van die lessen
Cool.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is het hele idee van die lessen
Ben je er al mee naar een fysio geweest? want beweging is vaak juist goed bij rugpijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Het schiet ook niet op dat ik nog steeds last van m'n rug heb. Als ik een stukje ga fietsen of een eindje het bos in ga, word ik 's avonds gestraft voor mijn actieve bui.
Klein beginnen en inderdaad contact opnemen met fysio.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Het schiet ook niet op dat ik nog steeds last van m'n rug heb. Als ik een stukje ga fietsen of een eindje het bos in ga, word ik 's avonds gestraft voor mijn actieve bui.
Oh jammer, ik had hele Insta stories verwacht.quote:
Hier hebben wat core-oefeningen geholpen toen ik er last van had; maar als ik de hele week stil zit op mijn bureaustoel dan kan ik toch nog last van krijgen zo nu en dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je er al mee naar een fysio geweest? want beweging is vaak juist goed bij rugpijn.
Ja, ga al een tijdje. Het gaat al beter dan eerst, maar ik kan nog steeds niet goed op de bank zitten, laat staan liggen. Of in bed liggen. Gisteravond lag ik in bed en moest ik weer piesen, al was ik net geweest. Dan kom ik er dus maar heel moeilijk uit, echt als een oud wijf met veel pijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je er al mee naar een fysio geweest? want beweging is vaak juist goed bij rugpijn.
Ik heb geen insta en juf doet alleen soms een foto op haar insta maar dat vergeet ze meestal tijdens de lesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh jammer, ik had hele Insta stories verwacht.
Dit is voor mij wel de voornaamste reden om de sportschool er weer bij te pakken, krachttraining bleek toch het effectiefste en zie ik mezelf het langste volhouden. Denk dat ik m'n rug laatst gefucked heb met m'n andere training, dat was voor mij teveel rug hol trekken/op spanning zetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben wat core-oefeningen geholpen toen ik er last van had; maar als ik de hele week stil zit op mijn bureaustoel dan kan ik toch nog last van krijgen zo nu en dan.
Hoor van iedereen die het doet dat ze zich lekkerder voelen en meer energie hebben enzo. Alleen heb ik niet de energie om er aan te beginnenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De energie komt pas als je het daadwerkelijk doet. Beetje wilskracht om te beginnen en het blijven doen is wel handig.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:49 schreef DrMarten het volgende:
Hoor van iedereen die het doet dat ze zich lekkerder voelen en meer energie hebben enzo. Alleen heb ik niet de energie om er aan te beginnen
Beginnen met een kwartiertje wandelen. Klinkt heel suf, maar dat valt qua tijd áltijd wel in te plannen en het lastigste is het een gewoonte maken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoor van iedereen die het doet dat ze zich lekkerder voelen en meer energie hebben enzo. Alleen heb ik niet de energie om er aan te beginnen
FOK!ken tijdens werktijd is een gewoonte die de meesten hier zich ook eigen hebben kunnen maken, dus ze kunnen het in theorie wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Beginnen met een kwartiertje wandelen. Klinkt heel suf, maar dat valt qua tijd áltijd wel in te plannen en het lastigste is het een gewoonte maken.
Ik weet wel wat andersquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stukje wandelen doe ik wel regelmatig. 2 parken om de hoek, dat scheelt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beginnen met een kwartiertje wandelen. Klinkt heel suf, maar dat valt qua tijd áltijd wel in te plannen en het lastigste is het een gewoonte maken.
Mja, tijdens werktijd kan ik niet echt weg bij m'n pc, dus fok ipv wandelen is gewoon een lagere drempel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens werktijd is een gewoonte die de meesten hier zich ook eigen hebben kunnen maken, dus ze kunnen het in theorie wel.
Ah nice! Dat scheelt inderdaad al, alles is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stukje wandelen doe ik wel regelmatig. 2 parken om de hoek, dat scheelt.
Oh, maar met één keer sporten per week win je al heel veel vergeleken met niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja preciesEn dan nog een tweede en derde en vierde keer te gaan.
vanavond weer een zak plastic naar de container brengen. Toch ook zo weer 7 minuten lopenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, tijdens werktijd kan ik niet echt weg bij m'n pc, dus fok ipv wandelen is gewoon een lagere drempel.
[..]
Ah nice! Dat scheelt inderdaad al, alles is mooi meegenomen.
Ik zie af en toe mensen crossfitten en dan denk ik echt waar zijn jullie mee bezigquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is voor mij wel de voornaamste reden om de sportschool er weer bij te pakken, krachttraining bleek toch het effectiefste en zie ik mezelf het langste volhouden. Denk dat ik m'n rug laatst gefucked heb met m'n andere training, dat was voor mij teveel rug hol trekken/op spanning zetten.
Ik FOK! gewoon door tussen m'n krachttraining doorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens werktijd is een gewoonte die de meesten hier zich ook eigen hebben kunnen maken, dus ze kunnen het in theorie wel.
Pehehehe. Maar, alle beetjes helpen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
vanavond weer een zak plastic naar de container brengen. Toch ook zo weer 7 minuten lopen
Maar er zit dan ook wel een aantal kilometers verschil tussen niks doen en fanatiek crossfit. Na crossfit komt zeg maar sporten als werk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie af en toe mensen crossfitten en dan denk ik echt waar zijn jullie mee bezig
Jezus zo verquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
vanavond weer een zak plastic naar de container brengen. Toch ook zo weer 7 minuten lopen
Je bent niet voor niks een viking.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:57 schreef babylon het volgende:
Ik FOK! gewoon door tussen m'n krachttraining door
Oh, dat zou ik mezelf nog wel zien doen. Het is vooral dat ik het nogal duur vind en dat ik al weet dat ik een flink deel van de oefeningen echt niet leuk vind. Op houtblokken springen en alles waarbij ik vol op m'n handen moet steunen enzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie af en toe mensen crossfitten en dan denk ik echt waar zijn jullie mee bezig
Nee joh, onzin. Crossfit is juist heel goed te schalen naar wat je wél kan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Maar er zit dan ook wel een aantal kilometers verschil tussen niks doen en fanatiek crossfit. Na crossfit komt zeg maar sporten als werk.
Ik vind het meest kutte aan crossfit dat het bijna een sekte is.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik mezelf nog wel zien doen. Het is vooral dat ik het nogal duur vind en dat ik al weet dat ik een flink deel van de oefeningen echt niet leuk vind. Op houtblokken springen en alles waarbij ik vol op m'n handen moet steunen enzo.
Jawel klopt. Maar de kern is wel dat je tot het gaatje gaat. Waar dat dan ook zit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, onzin. Crossfit is juist heel goed te schalen naar wat je wél kan.
Heb ik ook 2x gedaan, wat een hel is datquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik de vaste tijdstippen van die WODs en de prijzen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:03 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik vind het meest kutte aan crossfit dat het bijna een sekte is.
Bah, sterktequote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:05 schreef Debsterr het volgende:
Weer een plekje gevonden op de lever van schoonpa. 26 augustus meer bekend. Bah bah bah.
Blegh.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:05 schreef Debsterr het volgende:
Weer een plekje gevonden op de lever van schoonpa. 26 augustus meer bekend. Bah bah bah.
Ik kies voor het gat van de deur. Dikke doei met je hippe crossfit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef babylon het volgende:
Jawel klopt. Maar de kern is wel dat je tot het gaatje gaat. Waar dat dan ook zit.
Dat zijn waardeloze berichten. Sterkte voor jullie.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:05 schreef Debsterr het volgende:
Oh dat scheelt wel. Ik heb er zelf nooit aan gedaan, vrouw wel en allebei aan roller derby en vrouw is gestopt omdat crossfit nog veel meer een levensstijl was dan roller derby. En daar hadden we er al een groot probleem mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik de vaste tijdstippen van die WODs en de prijzen.Dat sektarische karakter heeft het (in mijn omgeving althans) al een tijd niet meer.
Kan je ook zelf invullen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:04 schreef babylon het volgende:
[..]
Jawel klopt. Maar de kern is wel dat je tot het gaatje gaat. Waar dat dan ook zit.
Wat een kutnieuws, sterkte.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:05 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:05 schreef Debsterr het volgende:
Het "probleem" van crossfit is vooral dat het op sommige plekken zo ongeveer een sekte is; en waar je heel snel over je grenzen heen gaat als je niet uitkijkt. Maar dat is op verschillende plekken natuurlijk anders en die plekken zijn ook lastig met elkaar te vergelijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Maar er zit dan ook wel een aantal kilometers verschil tussen niks doen en fanatiek crossfit. Na crossfit komt zeg maar sporten als werk.
Zeker als je die 200 moet doen omdat je waterfles op de verkeerde plek staatquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het "probleem" van crossfit is vooral dat het op sommige plekken zo ongeveer een sekte is; en waar je heel snel over je grenzen heen gaat als je niet uitkijkt. Maar dat is op verschillende plekken natuurlijk anders en die plekken zijn ook lastig met elkaar te vergelijken.
Als ik hoor dat mensen 200x moeten opdrukken dan denk ik ook van; doe er eerst maar eens 20 echt goed voordat je er 200 zogenaamd snel doet.
Zit hier in de buurt ook zo'n ding in een voormalige kerk. Moeten die lui rondjes rennen om de kerk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:05 schreef Debsterr het volgende:
Waar ik nu sport valt het zo te zien ook wel mee. Waar ik eerder eens geweest ben om te sporten was het vrij belachelijk en was het echt haantjesgedrag om meer meer/sneller te kunnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:15 schreef babylon het volgende:
[..]
Zeker als je die 200 moet doen omdat je waterfles op de verkeerde plek staat
Maar goed, volgens Ijsdraak valt dat tegenwoordig wel mee.
Bij goeie boxen letten ze daar wel op hoor, dat je de techniek beheerst.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het "probleem" van crossfit is vooral dat het op sommige plekken zo ongeveer een sekte is; en waar je heel snel over je grenzen heen gaat als je niet uitkijkt. Maar dat is op verschillende plekken natuurlijk anders en die plekken zijn ook lastig met elkaar te vergelijken.
Als ik hoor dat mensen 200x moeten opdrukken dan denk ik ook van; doe er eerst maar eens 20 echt goed voordat je er 200 zogenaamd snel doet.
7 minuten is een retourtje he. Kan ook wel in minder hoor. Als ik een beetje stevig doorstap ben ik in 5 minuutjes wel weer terug.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus zo ver
Ik vind het al kut dat ik een plein over moet en een trap op
Ik pak nog wel vaak de trap, toch weer vier naar beneden en vier naar bovenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
7 minuten is een retourtje he. Kan ook wel in minder hoor. Als ik een beetje stevig doorstap ben ik in 5 minuutjes wel weer terug.
Kloptquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij goeie boxen letten ze daar wel op hoor, dat je de techniek beheerst.
Ik heb nu maar even 12 lessen "gekocht" voor een x bedrag aangezien ik nog op aan het bouwen ben. 69 euro per maand vind ik ook vrij prijzig als ik eerlijk ben, dan moet ik al 2-3x per week gaan omdat eruit te halen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, daarom doe ik ook geen crossfit, want de boxen waar ik het idee hadden dat ze goede begeleiding hadden, vond ik te duur.
Kon ik wel krijgen, maar vind 3 van dingen in mijn tuintje al veel, laat staan 4. Dan liever eens per 2 weken een tripje naar de container.quote:
Was gister naar kantoor en daar mag maar 1 persoon tegelijk in de lift, dus met de trap naar de 3e verdieping. Stond uit te hijgen toen ik boven wasquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik pak nog wel vaak de trap, toch weer vier naar beneden en vier naar boven
Bij ons 2quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was gister naar kantoor en daar mag maar 1 persoon tegelijk in de lift, dus met de trap naar de 3e verdieping. Stond uit te hijgen toen ik boven was
Heb ze achter de schutting buiten de tuin staanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kon ik wel krijgen, maar vind 3 van dingen in mijn tuintje al veel, laat staan 4. Dan liever eens per 2 weken een tripje naar de container.
Die boas willen die ook nog wle eens uitpluizen hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:26 schreef DrMarten het volgende:
En die kliko's worden gecontroleerd. Als daar spul in zit wat er niet in hoort heb je kans dat ie niet geleegd wordt. Met zakken die de container in gaan geen last van
Ik ging spieken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopthier zijn ook best wel een aantal sessies rondom techniek/mobiliteit die je kunt volgen.
[..]
Ik heb nu maar even 12 lessen "gekocht" voor een x bedrag aangezien ik nog op aan het bouwen ben. 69 euro per maand vind ik ook vrij prijzig als ik eerlijk ben, dan moet ik al 2-3x per week gaan omdat eruit te halen.
En voor dat geld niet eens een spellcheck.quote:2x per week Toeging tot groepslessen of specialty lessen
Contractduur per maand en word automatisch verlengt na contract
Persoonlijke Coach
Elke 3 maanden Team Victrix test Feest week
Gratis Box Competitie met het platform van Revenge Competition
Bedrag per maand ¤70,- bij een jaar abonnement (wordt automatisch verlengt na contract)
Bedrag per maand ¤80,- bij een maand abonnement (wordt automatisch verlengt na contract)
Kunnen ze mooi doen. Heb ik geen last van. Die zakken staat mjjn naam en adres niet op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die boas willen die ook nog wle eens uitpluizen hoor
Oh ja, nuttig wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Hier plakken ze weleens stickers op de PMD-zakken als ze op de verkeerde plek liggen of te vroeg aan de weg zijn gezet. 'Boete van 90 euro' ofzo, maar ja, je weet niet van wie die zak is
Nu alweer?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ga zo die daglichtlamp maar weer eens neerzetten.
Het is wel fucking grijs buiten ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ga zo die daglichtlamp maar weer eens neerzetten.
Zelfde hier. M'n klikoruimte is ook wel echt op nu.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Drie! Maar ook een ondergrondse voor de rest afval.
Vikingstijl, alles hebben!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Drie! Maar ook een ondergrondse voor de rest afval.
Ik ben heul geen viking.quote:
Wel aan te raden om toch eens goed te bekijken, want echt genoeg te doenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb in de reiswereld gewerkt en ken Dominicaanse echt alleen als budget tropische winter bestemming.
Van die matige all inclusive hotels en strandvakanties.![]()
En ik kan echt niet stil zitten dus nooit serieus bekeken.
Maar goed, zoals het er nu voorstaat qua corona zou ik sowieso niet naar zo'n land gaan nog.
Grote tuinleef! Ze staan in de fietsenschuur. Scheelt iets. Groen gebruiken we nauwelijks. Papier wel (dozen van de bezorgers). Plastic trouwens ook. Daar hebben we binnen ook al twee prullenbakken voor (plastic en rest)quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde hier. M'n klikoruimte is ook wel echt op nu.
Als het een optie is zal ik er zeker naar kijken nu inderdaad.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel aan te raden om toch eens goed te bekijken, want echt genoeg te doen![]()
Maar nu met corona is het misschien niet zo handig inderdaad
Grote tuin maar de groenbak gebruik je amper?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Grote tuinleef! Ze staan in de fietsenschuur. Scheelt iets. Groen gebruiken we nauwelijks. Papier wel (dozen van de bezorgers). Plastic trouwens ook. Daar hebben we binnen ook al twee prullenbakken voor (plastic en rest)
Mijn tuin is ingesloten, als ik daar kliko's neerzet, moet ik ze door het huis slepen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Grote tuinleef! Ze staan in de fietsenschuur. Scheelt iets. Groen gebruiken we nauwelijks. Papier wel (dozen van de bezorgers). Plastic trouwens ook. Daar hebben we binnen ook al twee prullenbakken voor (plastic en rest)
En het is niet eens helemaal betegeld!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Grote tuin maar de groenbak gebruik je amper?
Hoogstens een restje Fries.quote:
Take me with youuuquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als het een optie is zal ik er zeker naar kijken nu inderdaad.
Oh nice!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh en sporten doe ik zelfs nu ik zwanger ben nog steeds 3 á 4 keer in de weekIk kan echt niet zonder sporten
Soms gaat het wel met tegenzin, maar ik voel me na de tijd altijd zķ lekker, dat ik mezelf er altijd wel toe kan zetten
Je hebt een personal trainer in de sportschool? Of doe je een specifieke sport, waar ik net overheen gelezen heb?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nice!
Het met tegenzin heen, maar geen spijt achteraf herken ik. Als m'n trainer wat meer voor mij handige tijdstippen had, was ik dat ook gewoon vaker gaan doen.
Klagen tijdens het sporten hoort er bij tochquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:13 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb veel thuisworkouts gedaan. Vanuit onze groep maar ook gewoon van youtube.
Mr & Mrs Muscle heeft hele fijne. Gewoon lekker kort, makkelijk genoeg en zelf zwaarder te maken.
Fitplan heeft me ook veel geholpen, qua motivatie, variatie in eten ed
Klaag nogsteeds graag tijdens het sporten
Nadeel van zo'n draadloos dingquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:18 schreef Senn88 het volgende:
Was ik net zo lekker in stofzuiger modus is hij leeg.
Wij hebben er een met extra accuquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nadeel van zo'n draadloos ding
Maar pak hem wel 10x sneller en dat is een groot voordeelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nadeel van zo'n draadloos ding
Ik doe bootcamp en ga er nu een sportschoolabo naast nemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt een personal trainer in de sportschool? Of doe je een specifieke sport, waar ik net overheen gelezen heb?
Ja dat leek mij ook een voordeel. Kun je hem niet standaard aan de oplader hangen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar pak hem wel 10x sneller en dat is een groot voordeel
Oh, dat is dan wel weer chillquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben er een met extra accu
of eerderwant dan heb je geen excuus
Dit was ook mijn over-de-streep-trekker.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja, kan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook een voordeel. Kun je hem niet standaard aan de oplader hangen?
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Van hieruit van harte met de aanstaande komst van de kleine spruit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh en sporten doe ik zelfs nu ik zwanger ben nog steeds 3 á 4 keer in de weekIk kan echt niet zonder sporten
Soms gaat het wel met tegenzin, maar ik voel me na de tijd altijd zķ lekker, dat ik mezelf er altijd wel toe kan zetten
Jawel maar had ik van de week dus niet gedaanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook een voordeel. Kun je hem niet standaard aan de oplader hangen?
Scheelt ook welke stand je 'm zet. Standje turbo vraagt meer dan even laf zuigen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is Senn gewoon een uur aan het stofzuigen
Nicequote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe bootcamp en ga er nu een sportschoolabo naast nemen.
Huehue?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt ook welke stand je 'm zet. Standje turbo vraagt meer dan even laf zuigen.
Nou ik heb wel alle meubels enz vab de plek gehad. Want honden en wilde ff keer goed uitgebreid zuigen zodat ik morgen nog ff keer kan en daarna meteen dweilenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is Senn gewoon een uur aan het stofzuigen
Ah liefquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van hieruit van harte met de aanstaande komst van de kleine spruit.
Dat vond ik zo’n baggersysteem dat ik maar weer ouderwets zeem.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals die ramenzuiger. heb ik eindelijk de zin gevonden om de ramen te doen, moet dat ding eerst opladen.
Ja nu hoeft het al niet meer hoor
Ik wil weer eens onder de bank zuigen eigenlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou ik heb wel alle meubels enz vab de plek gehad. Want honden en wilde ff keer goed uitgebreid zuigen zodat ik morgen nog ff keer kan en daarna meteen dweilen
Ja vind je dat lekker?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weer eens onder de bank zuigen eigenlijk
Huehuequote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weer eens onder de bank zuigen eigenlijk
Die van mij is stiller dan mijn vorige met draadquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maakt zo'n draadloze stofzuiger nou ook nog steeds een herrie?
Ja, maar wel minder dan m'n zuigert met snoer. En nooit meer zo'n zak hoeven verwisselen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen als je 'm gebruikt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
huehuequote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar wel minder dan m'n zuigert met snoer. En nooit meer zo'n zak hoeven verwisselen.
Corona..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Sportschool, stofzuigen, wat is er met dit topic gebeurd?
Het zijn nog steeds onderwerpen waar vooral over gesproken wordt maar in de praktijk weinig tot niks mee wordt gedaan. Andere voorbeelden: seks, tieten, relaties, kinderen, etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Sportschool, stofzuigen, wat is er met dit topic gebeurd?
Ja dat is wel mijn leven. Ik praat er over maar daar blijft t bijquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds onderwerpen waar vooral over gesproken wordt maar in de praktijk weinig tot niks mee wordt gedaan. Andere voorbeelden: seks, tieten, relaties, kinderen, etc.
Dank voor deze bevestiging.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:01 schreef Senn88 het volgende:
Ja dat is wel mijn leven. Ik praat er over maar daar blijft t bij
quote:
Ik ga wel weer verder met het staren naar een blanke muur dan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds onderwerpen waar vooral over gesproken wordt maar in de praktijk weinig tot niks mee wordt gedaan. Andere voorbeelden: seks, tieten, relaties, kinderen, etc.
Iedere dag! Zuigen zal jequote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo min mogelijk doen dus.
Dat is toch meer iets voor de vrouw om te doen. Ik laat me wel zuigen.quote:
Dit is zo 2020quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch meer iets voor de vrouw om te doen. Ik laat me wel zuigen.
Waarheid wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit de werkelijkheid of een ambitie die je nastreeft?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wil je de Dyson of toch liever een krachtiger modelletje?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De ambitie. Het ideaal zeg maar. Maar ergens zal ik wel een compromis moeten sluiten. Polderen zijn we goed in in Nederland.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit de werkelijkheid of een ambitie die je nastreeft?
Veel minder dan mijn normale.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is niet goed nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik leef ook nog in maart 2020.
Na een weekje zal dat virus wel weer voorbij zijn.quote:
Drie weken toch? 6 april is alles weer oké.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na een weekje zal dat virus wel weer voorbij zijn.En kunnen we weer uit lockdown.
Nu al zin in het festivalseizoen komende zomer, hoe ga ik dat volhouden, zoveel feestjes achter elkaar? 2020 gaat zo zwaar worden!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie weken toch? 6 april is alles weer oké.
Oh drie weken mag ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie weken toch? 6 april is alles weer oké.
Waar zal ik eens naar op vakantie gaan, de wereld ligt voor me openquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu al zin in het festivalseizoen komende zomer, hoe ga ik dat volhouden, zoveel feestjes achter elkaar? 2020 gaat zo zwaar worden!
Misschien lekker een cruise doen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar zal ik eens naar op vakantie gaan, de wereld ligt voor me open
Heb je nou zin in cuckold of chocola?quote:
Samequote:
Waarom kiezen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nou zin in cuckold of chocola?
Overweeg ik nu ookquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SameMaar even een boterham met hagelslag gemaakt, om toch nog een soort van verantwoord chocolade te eten
Corona maakt je softquote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei al expres AustraliëWilde geen wonden open scheuren.
Succes en sterkte.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, daar is m'n afspraakbevestiging.
Die eerste keer sporten gaat pijn doen.
Als je t.z.t. hier klaagt over de fysieke pijn die je ervaart zullen we dusdanig sarcastisch reageren dat je kunt compenseren met emotionele pijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Mazzel voor jullie, de ergste spierpijn zal in het weekend zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je t.z.t. hier klaagt over de fysieke pijn die je ervaart zullen we dusdanig sarcastisch reageren dat je kunt compenseren met emotionele pijn.
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |