Deelnemersquote:Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2
Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
Dat verhaal van die boom vond ik erger.quote:
Ja oke, daar moet ik je wel enigszins gelijk in gevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat verhaal van die boom vond ik erger.
Niks mis met 80quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, daar moet ik je wel enigszins gelijk in geven
Alhoewel, daar ging Van Rossem ook nog een beetje in mee, en als er iemand nog in de jaren 30 leeft is hij het wel
Soms dacht ik dat hij tegen autisme aan zit. Want, hoe onthoud je die feiten allemaal? Gisteren in de finale wist hij iets niet en Philip gaf een van de antwoorden. Hij was verbaasd en zei “ Ooohh jaaah???”quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:35 schreef TLC het volgende:
Hoe zou de Talibaanse versie van de Slimste mens er eigenlijk uitzien ?![]()
Ontopic : ik kende die hele Joost niet, maar das wel een vermakelijk iemand, inderdaad bijna het broertje van Stefanoen nog best slim ook
Oké, en haar moeder?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:56 schreef Tourniquet het volgende:
Hila heeft een Afghaanse vader trouwens.
Ik wist er 0 à 1quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was geen gemakkelijke ronde als je niet in de sportschool komt
Ja klopt, te laat gecorrigeerd.quote:
Had geluk dat Nick op 68 stond. Al wist die niks van Buitenhof, dus dat was sowieso mazzel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Hila snapt het spel niet.
Na ruim 10 seizoenen.
Waarom staat zohair wel in de finale en nick niet? Beide 5x meegedaan en 2x de dagwinnaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke vrouw die Hila. Gelukkig Nick eruit😊.
Heeft denk ik te maken met het gemiddeld of totaal aantal gescoorde secondes in die vijf keer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:41 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Waarom staat zohair wel in de finale en nick niet? Beide 5x meegedaan en 2x de dagwinnaar.
Dit idd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:41 schreef Stefanovich het volgende:
Veel teveel secondes steeds weg laten tikken en denken tactisch slim te spelen maar keihard falen.
Deze vraag is eerder geweest in een ander seizoen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:02 schreef Benny het volgende:
Das mooi 20 punten pakken met Happy feet
Maar dat is ook echt het enige. Het is een beetje een boerenpummel. Zoals hij er bij zit en over koken praat, tja, het is een bepaald slag volk dat tussen de kratten Grolsch zit naast de trekker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:17 schreef padlarf het volgende:
Nick lijkt me een prima gast om een biertje mee te drinken
Philip zei in ieder geval dat Nick net de finaleweek mistequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:52 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken met het gemiddeld of totaal aantal gescoorde secondes in die vijf keer.
Trouwens, waar heb je dat gelezen dat Zohair doorgaat en Nick niet?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:05 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Maar dat is ook echt het enige. Het is een beetje een boerenpummel. Zoals hij er bij zit en over koken praat, tja, het is een bepaald slag volk dat tussen de kratten Grolsch zit naast de trekker.
Oh, oke, dat was me even ontgaan. Maar inmiddels staat op wikipedia ook de nieuwe tussenstand met Zohair en Bert boven Nick.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 08:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Philip zei in ieder geval dat Nick net de finaleweek miste
Dat heb ik sowieso bij steeds meer vragen, dat ik het idee heb dat ze al eerder aan bod zijn gekomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:02 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Deze vraag is eerder geweest in een ander seizoen.
Soms letterlijk. Ik herkende deze gelijk aan Keizerspinguin en Happy feats feet (sorry voor dit analfabetisme).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso bij steeds meer vragen, dat ik het idee heb dat ze al eerder aan bod zijn gekomen.
Klopt, ze kan echt goed zingen! Ken haar ook van dat zangprogram.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerlijk is eerlijk: haar stem is wel bizar goed. Die auditie is buitenaards.
De kennis valt nog wel wat tegen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Wil nog niet vlotten met deze drie...
Pfoe zeg datquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kennis valt nog wel wat tegen.
Inderdaad, dit zijn zulke bizarre inkoppertjes dat heeft met het hele idee van deze ronde niets te makenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:05 schreef padlarf het volgende:
De kennis van Nederlandse gezegden is ook weer abominabel
Stenen op het vuur gooien.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:05 schreef padlarf het volgende:
De kennis van Nederlandse gezegden is ook weer abominabel
Inderdaad, maar jaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:12 schreef padlarf het volgende:
Wtf kies een ander fragment als je Alfred Kwak wilt horen
Nee hoor. Ze doet het gewoon echt niet goed.quote:
Nouja, je kunt niet heel veel doen in die sitautie behalve je eigen tijd op 2 seconden zetten. Maar de ander had dan meteen BNN gezegd, dus dat had haar ook niet geholpen.quote:
Vertekende wel veel dat Najib nauwelijks scoorde in de laatste ronde en daar wel vrij veel tijd verbruikte. Die laatste ronde kan nogal veel verschil opleveren.quote:
Een kijkje op Twitter bevestigt dat. Ze retweet bijvoorbeeld Joost Niemöller…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:14 schreef Monolith het volgende:
Jenny verkeert in wappiekringen volgens mij.
Los daarvan is het niet zo heel ondenkbaar dat er in de politiek gesnoven wordt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:14 schreef Monolith het volgende:
Jenny verkeert in wappiekringen volgens mij.
Oh er wordt overal gesnoven, van Urk tot den Haag. Maar ze gaf wel meer antwoorden die nogal wappie over kwamen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:48 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Los daarvan is het niet zo heel ondenkbaar dat er in de politiek gesnoven wordt.
Dat gebeurt in het Nederlandse bedrijfsleven ook.
Daar heb je wel gelijk in ja, ze kon het ook niet echt goed doenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, je kunt niet heel veel doen in die sitautie behalve je eigen tijd op 2 seconden zetten. Maar de ander had dan meteen BNN gezegd, dus dat had haar ook niet geholpen.
Ik vond haar heel snel al zo overkomen ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh er wordt overal gesnoven, van Urk tot den Haag. Maar ze gaf wel meer antwoorden die nogal wappie over kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |