De staatssecretaris maakt er wel vaker een potje van. Onbegrijpelijk dat ze er nog steeds zit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:15 schreef Raw85 het volgende:
Wat een vreemd debat zo met Ceder van de CU en Broekers-Knol
70.000 zijn omgekomen. Kan je nagaan hoeveel er gewond zijn geraakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens Washington Post had Rumsfeld in 2005 al een supergeheim rapport gekregen dat het opleiden van de politie een onmogelijke taak was omdat ze analfabeet (te dom), corrupt, ongemotiveerd en ook gewoon niet kwamen opdagen.
Ze wisten het allang maar hebben het altijd positief gepresenteerd (goede mensen, we maken vooruitgang, etc) aan de buitenwereld.
Die heeft denk ik geen intenties te landen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:12 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Rondjes blijven vliegen als je niet kan landen.
Meer info: https://fas.org/irp/program/collect/rivet_joint.htmquote:De RC-135 V/W Rivet Joint (zeven exemplaren gebouwd) is uitgerust voor het volgen en lokaliseren van datacommunicatie via het internet. De gegevens en exacte plaatsbepaling kunnen daarna worden doorgezonden naar grondstations.
Ik zie het inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die heeft denk ik geen intenties te landen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_RC-135
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Ah...de vice president heeft zichzelf tot waarnemend president van Afghanistan verklaard nu de echte president "afwezig, ontsnapt, dood of ontslagen is"
Het is echt verschrikkelijk, het niveau is zo ontzettend laag. Te veel vrouwen is ook niks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:20 schreef Raw85 het volgende:
''We irriteren ons allemaal aan.. '' - Renske Leijten
Oh ok, je bent er zo eenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:41 schreef Rambolin het volgende:
[..]
trillions of dollars uitgeven en tienduizenden doden zodat meisjes naar school kunnen
En waarom exact zouden we dat doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:00 schreef Mondkapje het volgende:
Ik denk dat je alle mensen in Afghanistan die twee talen spreken, best hierheen kan halen want veel zullen het er niet zijn.
En inderdaad, die mensen kunnen alleen al omdat ze twee talen spreken, gevaar lopen ook al hebben ze niet als tolk gewerkt.
1630 afgesproken eindtijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:21 schreef Bocaj het volgende:
Ze lopen flink uit zien ik... (Bocaj zet net de stream maar weer eens aan..)
De president krijgt meer geld, hij zal wel opslag willen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wat denkt deze kerel nog te bereiken dan?
Ongelooflijk overal in de wereld lopen mensen gevaar haal die dan ook maar hierheen. Wat een trieste bende is dit land gewordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:30 schreef Bocaj het volgende:
Dat is dan wel een flinke groep die we dan Asiel geven...
We zullen zien of die motie in die vorm aangenomen wordt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ongelooflijk overal in de wereld lopen mensen gevaar haal die dan ook maar hierheen. Wat een trieste bende is dit land geworden
Hij heeft wel humor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:09 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Ah...de vice president heeft zichzelf tot waarnemend president van Afghanistan verklaard nu de echte president "afwezig, ontsnapt, dood of ontslagen is"
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We zullen zien of die motie in die vorm aangenomen wordt!
Uiteraard komt die motie van links... (Salima Belhaj D66)
Had het nou gelaten bij ambassade personeel en tolken... anderen waren gewoon in dienst van... werknemers...
Lijkt mij niet dat de Taliban daar moeilijk over gaat doen... Zullen ze nou écht een kok gaan vermoorden die de eitjes bakte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |