abonnement Unibet Coolblue
pi_200946530


In diverse landen zitten Nederlandse B&B eigenaren, met wat merkwaardige kenmerken, die zeggen op zoek te zijn naar de liefde.

De dames laten hun aanstaande geliefde eerst de wc poetsen, strijken of andere klusjes opknappen, welke ze dan kritisch beoordelen, en daarna oprechte interesse verwachten.
De honden hebben een prominente rol in de levens van Roxanne en Caroline, de laatste heeft zelfs de B&B naar haar hond ("ons Roosje" 🤪) vernoemd. Tevens hebben 2 van de dames een vrij specifiek zeer geaffectueerd aangezet stemgeluid wat al snel gaat irriteren.

Victor, inititieel wat goedmoedig en enthousiast over Monique in zijn rotzooierige B&B heeft het opeens hoog in de bol, en wil eigenlijk alle dames naar huis sturen om ze geen valse hoop te geven. Zo'n catch als hij kom je immers zelden tegen.

Wie of wat Bert is weet geen mens.

Tot slot de klapper van de show, Jacob verblijvend in een soort Berlusconi mansion, waar hij dagelijks vernederd en bevochten wordt door 4 vrouwen die daar wegens corona vastzitten. Een tikje ontdaan sjokt hij door zijn villa met schaarsgeklede huishoudster, en na dagenlang onder vuur te zijn genomen door de vrouwen die inmiddels een soort front van haat en neerbuigendheid jegens hem hebben gevormd, is Jacob ofwel het spoor bijster, ofwel verzint allerlei ludieke acties om de dames te ergeren, verstoord hun yoga sessie met zijn katten en hun rust door zijn turbulente verleden na te spelen in het zwembad.

Presentatie: de immer joviale Art Rooijakkers

Maandag t/m donderdag om 20.30 op RTL 4



[ Bericht 64% gewijzigd door Za op 17-08-2021 11:15:59 ]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:08:20 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200947285
Die OP kan ook wel een update gebruiken.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:28:49 #3
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_200947396
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 23:01 schreef Groepfunder het volgende:


Chris valt mij tegen. Die blijkt geen gesprek te kunnen voeren. Ik hoop dat Debbie binnenkort een leuke vent vindt (of wellicht al gevonden heeft). Afgaand op de beelden op televisie denk ik niet dat het tussen haar en Chris, of haar en Pascal nog iets gaat worden.
Komt er niet nog een kerel naar Debbie? (De rest heeft er nu allemaal 4 gehad toch?)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_200947436
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:28 schreef hierissieweer het volgende:

[..]
Komt er niet nog een kerel naar Debbie? (De rest heeft er nu allemaal 4 gehad toch?)
Nee. Debbie zit al op vier. Melvin, Pascal, Jelmer en Chris.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:05:33 #5
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200948367
Roxanne, wat een zeikwijf :D
Die moet gewoon Mitch de stukadoor nemen.
Lekker dom volgzaam ventje.
Mitch en Theun kunnen ook samen bij Roxanne intrekken. Beetje om en om, soms met elkaar.
Ze zoekt een slaafje. Geen man.

Debbie met d'r gezeik over diepgang. Kan dat wijf niet gewoon een boek schrijven over d'r oh zo interessante levensverhaal en dat aan de kandidaten toesturen.

[ Bericht 7% gewijzigd door matthijst op 17-08-2021 10:19:57 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:16:47 #6
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200948504
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:05 schreef matthijst het volgende:
Roxanne, wat een zeikwijf :D
Die moet gewoon Mitch de stukadoor nemen.
Lekker dom volgzaam ventje.
Mitch en Theun kunnen ook samen bij Roxanne intrekken. Beetje om en om, soms met elkaar.
vond Roxanne in het begin ook irritant maar vind haar nu een leuke kandidaat eerlijk gezegd :D
Mitch is ook een goud eerlijke goedzak :7

Die eierenman is echt schijtbloedirritant overigens :r helemaal eens met mitch, tegen dat soort figuren kan ik ook slecht tegen :X
pi_200948555
Eggman is een echte echte sales manager
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:25:53 #8
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200948596
Pascal. Beetje zielig wordt het.
Dude is zo wanhopig. Denkt dat ie 't voor elkaar heeft. Maar Debbie zoekt een man die niet bestaat.
De spraakzaam, geïnteresseerde mannen met diepgang zijn allang voorzien. Die zitten niet thuis te wachten op een George Clooney zoekende hamster.
Haters everywhere but I don't really care.
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:33:46 #9
70532 loveli
N
pi_200948675
Als alle deelnemers van het programma de gasten laten werken, zal het wel een feature zijn van het programma en niet van de kandidaten.
crap in = crap out
pi_200948709
Roxanne mag ik steeds meer.
Alleen die egg man, wat een verschrikkelijke vent.

Debbie ook hè, zij gaat geen initiatief meer nemen, zoals ze zelf zegt..deed ze dat überhaupt eerder dan? Als zij die jongens beide niks vindt waarom stuurt ze ze niet weg dan? Zoals ze zo makkelijk deed bij Melvin? En hoe gaat het met haar z.g.n. schoonmaak team?
Oh ja en ze zei dat ze een zakelijk telefoontje moest doen en dat de jongens dus stil moesten zijn...nou daar verwacht ik dan veel van... maar als dat wat zij voerde een zakelijk telefoontje was eet ik me schoenzolen op.
Wat een lachertje.

Ik snap bij God nog steeds niet wat Gwen, mooie vrouw van 50 in een man als Bert zag..
Het zal mij wel benieuwen hoelang die nieuwe vrouw het uithoudt daar.
Ondanks dat ze volgens Bert een lekker wijf is.
India, ga er na toe!
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:35:39 #11
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200948719
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 10:33 schreef loveli het volgende:
Als alle deelnemers van het programma de gasten laten werken, zal het wel een feature zijn van het programma en niet van de kandidaten.
Wat ik van Roxanne toen bij Humberto begreep, is het ook om te ervaren hoe het is om een B&B te runnen of als een partner er een runt. Wat er allemaal bij komt kijken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 17 augustus 2021 @ 10:46:58 #12
335263 freaky40
pi_200948897
Met Bert gaat het ook niets worden, die is veel te koppig voor een nieuwe relatie. Die nieuwe gaat het ook lastig krijgen. Debbie idem natuurlijk, die heeft zo veel noten op haar zang daar knapt iedere man op af of het moet een doetje zijn, maar die wil ze niet...dus tja.
Allemaal cabaretteketet!
pi_200949148
Hier ook helemaal bijgebinged, heerlijke ongemakkelijke tv...

Roxanne vind ik juist steeds meer ok, vond haar in het begin ook irritant en een slavendrijver maar begin haar steeds meer te mogen. Doet gewoon netjes en probeert alle kandidaten in hun waarde te laten, Die eierman is idd bloedje irritant zeg, zou daar ook totaal niet tegenkunnen met zn geblaat.

Bert is een lompe boer, denk dat hij het best ok bedoelt soms maar zich geen houding weet te geven of zo lang alleen is (gecombineerd met lompheid an sich) dat het wel heel onmogelijk wordt. Vond die Romana in het begin ook naar overkomen, maar ook die ben ik echt heel erg ok gaan vinden. Was idd de enige die met Bert om kon gaan wat dat betreft ook.

Jacob, wat de fuck... Geen idee of hij een typetje speelt maar hoewel best een goedzak volgens mij, heeeel raar.

Debby (en ook die Caroline, maar in iets mindere mate) moet haar mannen niet zo formeel behandelen. Het zijn geen gasten van je, alles voelt als een sollicatiegesprek ofzo. Neemt niet weg dat die beide mannen nu echt niet passen, idd ocmpleet gebrek aan diepgang of inhoud (hoewel bij die nieuwe het meer verlegenheid is misschien).

Vincent is de meeste relaxede en normale (maar wat een chaoot!) maar levert daar dan weer de minst spraakmakende tv mee op.

Verbaas me ook het gebrek aan zelfkennis en inschattingsvermogen van de kandidaten (die steeds het gevoel hebben dat het super lekker loopt allemaal en er echt ene klik lijkt te zijn, waar het gewoon compleet doodslaat)

Hoe dan ook, heerlijke tv dus en een lekkere boost voor je zelfbeeld ;)
pi_200949365
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:08 schreef Kreator het volgende:
Die OP kan ook wel een update gebruiken.
Alstu.
  Tettenkoning dinsdag 17 augustus 2021 @ 11:57:13 #15
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200949923
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:16 schreef Za het volgende:
Tot slot de klapper van de show, Jacob
Zou overigens wel fijn zijn als je jouw mening niet als een voldongen feit neerzet :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200949982
quote:
Vond die Romana in het begin ook naar overkomen, maar ook die ben ik echt heel erg ok gaan vinden.
Ik heb het juist andersom. In het begin kon ik Romana wel waarderen, later werd ze echt bitcherig en als allerlaatste werd het echt gemeen. Sowieso zou ik ook een zachte kant van haar hebben willen leren kennen. Zit er ook wel in bij haar.
pi_200950605
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 17 augustus 2021 10:35 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:

Debbie ook hè, zij gaat geen initiatief meer nemen, zoals ze zelf zegt..deed ze dat überhaupt eerder dan?
Ik heb ook nog geen enkel initiatief gezien, maar volgens Debbie verandert zij dan in een Eva Jinek 2.0 :') Ja oke, is goed, Debbie.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:40:57 #18
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200950629
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:16 schreef Za het volgende:

[..]
Alstu.
Waarom staan debbie en bert er niet meer bij?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200950874
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:40 schreef Snowsquall het volgende:

Waarom staan debbie en bert er niet meer bij?
Die staan er gewoon bij.
pi_200951020
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 11:57 schreef Nine. het volgende:

Zou overigens wel fijn zijn als je jouw mening niet als een voldongen feit neerzet :')
Dat is precies wat jij nu doet.
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:27:50 #21
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200951250
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:58 schreef Za het volgende:

[..]
Die staan er gewoon bij.
Ah, nu wel..... ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Tettenkoning dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:31:04 #22
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200951289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:09 schreef Za het volgende:
Dat is precies wat jij nu doet.
Uh, nee? Jij snapt het écht niet hé? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200951376
Zou Debbie HEEL erg gepest zijn geweest op school oid? Dat ze daarom vluchtgedrag ging vertonen. Ze schreef dat ze ging reizen en dat ze eindelijk na al die tijd in italie eindelijk zich wel thuis voelde. Misschien heeft ze hekel aan nederland/familie/jeugd en daarom vlucht ze hierheen. Misschien is ze daarom een ijskonijn met 0 uitstraling en een chinese muur om haar heen?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Tettenkoning dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:53:54 #24
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200951498
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Zou Debbie HEEL erg gepest zijn geweest op school oid? Dat ze daarom vluchtgedrag ging vertonen. Ze schreef dat ze ging reizen en dat ze eindelijk na al die tijd in italie eindelijk zich wel thuis voelde. Misschien heeft ze hekel aan nederland/familie/jeugd en daarom vlucht ze hierheen. Misschien is ze daarom een ijskonijn met 0 uitstraling en een chinese muur om haar heen?
Klinkt wel plausibel eigenlijk.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:17:41 #25
70532 loveli
N
pi_200951777
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Zou Debbie HEEL erg gepest zijn geweest op school oid?
In ieder geval wel op het internet.
crap in = crap out
pi_200951815
Ik gok dat Debbie heel beschermd is opgegroeid en zich geen raad weet met andere mensen die niet uit haar milieu komen.
pi_200952737
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:40 schreef RipCity het volgende:
Zou Debbie HEEL erg gepest zijn geweest op school oid? Dat ze daarom vluchtgedrag ging vertonen. Ze schreef dat ze ging reizen en dat ze eindelijk na al die tijd in italie eindelijk zich wel thuis voelde. Misschien heeft ze hekel aan nederland/familie/jeugd en daarom vlucht ze hierheen. Misschien is ze daarom een ijskonijn met 0 uitstraling en een chinese muur om haar heen?
Is dat niet een beetje ver gezocht? :D
Ik zou graag een paar jaar in het buitenland wonen. Ben nergens aan gehecht en voel me overal thuis en vind verandering heerlijk. (En altijd op dezelfde plek in NL killing.)

En wbt ijskonijn. Ze doet niet mee met een programma als BZV maar is continu in verbinding met haar zaak. Dus ja, dat kan privé en zonder camera héél anders zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_200952939
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:31 schreef Nine. het volgende:

Uh, nee? Jij snapt het écht niet hé? :')
Wanneer jij schrijft dat ik mijn mening als voldongen feit neerzet, zet je daarmee jouw mening over wat ik volgens jou doe neer als voldongen feit.
  Tettenkoning dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:03:40 #29
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200953283
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:38 schreef Za het volgende:
Wanneer jij schrijft dat ik mijn mening als voldongen feit neerzet, zet je daarmee jouw mening over wat ik volgens jou doe neer als voldongen feit.
*zucht*

Je zou in de OP moeten schrijven "ik vind..." of naar "mijn mening..." is de klapper van de show, Jacob.

Maar dat doe je dus niet. Nu staat het in de OP alsof het een feit is...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:20:41 #30
70532 loveli
N
pi_200953471
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:03 schreef Nine. het volgende:
de klapper van de show, Jacob.
Mafklapper..
crap in = crap out
pi_200953557
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:03 schreef Nine. het volgende:

*zucht*

Je zou in de OP moeten schrijven "ik vind..." of naar "mijn mening..." is de klapper van de show, Jacob.

Maar dat doe je dus niet. Nu staat het in de OP alsof het een feit is...
Dan zou je zelf ook 'moeten' schrijven: "naar mijn mening zet je je mening neer als voldongen feit".

Nu schrijf je weer dat ik iets zou 'moeten'.

Het betreft een entertainment programmaatje, waar maak je je druk om.
pi_200953895
Hoe die christiaan ook weer staat te golfen.

Kennen we 'm niet van Opgelicht of Alberto? Lijkt me wel zo'n type die mensen oplicht met praatjes.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200954134
quote:
81s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:03 schreef Nine. het volgende:

[..]
*zucht*

Je zou in de OP moeten schrijven "ik vind..." of naar "mijn mening..." is de klapper van de show, Jacob.

Maar dat doe je dus niet. Nu staat het in de OP alsof het een feit is...
Is toch ook zo Jacob is de smaakmaker O+
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200954146
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 16:29 schreef Za het volgende:

[..]
Dan zou je zelf ook 'moeten' schrijven: "naar mijn mening zet je je mening neer als voldongen feit".

Nu schrijf je weer dat ik iets zou 'moeten'.

Het betreft een entertainment programmaatje, waar maak je je druk om.
Doe niet zo moeilijk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200954492
Wow hoe kan debbie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel d'r gezicht staat op springen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200954619
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:40 schreef RipCity het volgende:
Wow hoe kan debbie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel d'r gezicht staat op springen.
Als ik een man zou zijn is Debbie wel de laatste ik zou eerder homo worden en bij Bert intrekken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200955008
Bij Debbie hoeven we niks meer te verwachten. Dat zei ze gisteren zelf: ze zal zelf geen stappen ondernemen.

CaroClean (haha goed gevonden van Jeroen) is zoals Eric zei meer gastvrouw dan een potentiële date. Ze moet meer 1 op 1 momenten creëren.

Bert vond het op zich wel jammer dat Gwen weg ging, want als gezelschapspartner was het we gezellig. Maar een relatie zat er niet in wat hem betreft. Hij mist Romana gewoon, als weet hij dat zelf nog niet.

Roxanne kan ik we waarderen. Leuke meid, weet goed wat ze wilt qua bedrijfsvoering. Alles netjes en verzorgd. Heb wel het idee dat ze wat moeite heeft met haar lengte, want haar houding is dat ze een beetje haar hoofd tussen haar schouders trekt om wat kleiner te worden. Nergens voor nodig. Gewoon hakken aan en rechtop staan. Die Christiaan gaat het niet worden. Niet bij Roxanne en niet bij Theun en Mitch. Z’n gebral staat iedereen tegen en z’n “schilderkunsten” op eigen initiatief waren ook dramatisch. De verf zat overal.
pi_200955137
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Als ik een man zou zijn is Debbie wel de laatste ik zou eerder homo worden en bij Bert intrekken
Het is natuurlijk ook maar net wat je in iemand zoekt. Wanneer je het prima vind om naar de pijpen van mevrouw de Prinses te dansen dan is Debbie net degene die je moet hebben. Je hebt immers al diepgang als je aan haar vraagt hoe ze haar mail opent; want eigenlijk wil ze gewoon iemand die belangstelling voor haar veinst. O-)

Het jammere is dat Pascal dat niet door heeft.... :+
pi_200955663
Debbie heeft volgens mij of een slechte ervaring met een eerdere relatie gehad, waardoor ze nu een hele waslijst aan eisen heeft, of ze heeft nog nooit een echt serieuze relatie gehad, waardoor ze denkt dat al haar eisen in 1 persoon te vinden zijn.

Met een hautaine houding als deze gaat een partner niet snel gevonden worden. Als er 1 dingetje al niet klopt met haar lijstje is het al over en uit.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:03:59 #40
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_200955715
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 08:37 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Nee. Debbie zit al op vier. Melvin, Pascal, Jelmer en Chris.
Owja Jelmer! Vergeet hem zowat. Als ze wat meer diepgang had getoond, was dat misschien ook wil wat geworden.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_200955795
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:03 schreef hierissieweer het volgende:

[..]
Owja Jelmer! Vergeet hem zowat. Als ze wat meer diepgang had getoond, was dat misschien ook wil wat geworden.
Als je niks met tatoeages hebt en Jelmer heeft zijn beide armen vol met groene inkt, dan snap ik wel dat hij weg is gestuurd door Debbie. Daar wil je niet je hele leven tegenaan kijken. Daar ga je niet ineens anders over denken omdat hij wel heel aardig is of interesse toont.

Debbie komt uit de wat hogere kringen (ze is welbespraakt en haar vriendin komt ook niet uit de goot) en daar zijn tatoeages niet echt gemeengoed.
pi_200956052
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:28:13 #43
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200956057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:09 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Als je niks met tatoeages hebt en Jelmer heeft zijn beide armen vol met groene inkt, dan snap ik wel dat hij weg is gestuurd door Debbie. Daar wil je niet je hele leven tegenaan kijken. Daar ga je niet ineens anders over denken omdat hij wel heel aardig is of interesse toont.

Debbie komt uit de wat hogere kringen (ze is welbespraakt en haar vriendin komt ook niet uit de goot) en daar zijn tatoeages niet echt gemeengoed.
Melvin ;)

En dat vind ik van weinig diepgang spreken trouwens.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:02:39 #44
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200956590
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:09 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Als je niks met tatoeages hebt en Jelmer heeft zijn beide armen vol met groene inkt, dan snap ik wel dat hij weg is gestuurd door Debbie. Daar wil je niet je hele leven tegenaan kijken. Daar ga je niet ineens anders over denken omdat hij wel heel aardig is of interesse toont.

Debbie komt uit de wat hogere kringen (ze is welbespraakt en haar vriendin komt ook niet uit de goot) en daar zijn tatoeages niet echt gemeengoed.
Dat was Melvin....

Jelmer is volgens mij de enige echte normale realistische kerel in de hele show. Met hem komt het wel goed.

Videoland

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200957275
Lol Jacob gooit even al z’n frustratie eruit. Begrijpelijk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200957306
Paard wil weg, niet gek met dat gekrijs in zijn oor :')
pi_200957325
It giet oan!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:45:05 #48
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200957334
een stugge Fries en Bert......goeie combi :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:45:09 #49
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200957335
Wacht even, waarom zou Roxanne niet voor paardrijden kiezen als date? Ze rijdt toch zelf ook paard??
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_200957361
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:44 schreef Fascination het volgende:
It giet oan!
Wat een lekker wijf!
pi_200957366
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:46 schreef Magica het volgende:

[..]
Wat een lekker wijf!
Ik dacht het meteen
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:47:31 #52
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200957377
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:46 schreef Magica het volgende:

[..]
Wat een lekker wijf!
Serieus??
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200957386
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:47 schreef Snowsquall het volgende:

[..]
Serieus??
Nee, maar dat zei Bert toch _O-
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:48:32 #54
186611 Haags
pi_200957394
Ja, da´s een andere vorm van paardrijden dat ze even laat zien daar.
Zonder wrijving geen glans
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:49:03 #55
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200957404
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:48 schreef Magica het volgende:

[..]
Nee, maar dat zei Bert toch _O-
Ohja sorry, wask alweer vergeten :@
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200957416
Is Roxanne bronstig?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200957462
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:49 schreef Snowsquall het volgende:

[..]
Ohja sorry, wask alweer vergeten :@
Geeft niks ;)
Daarom viel het nogal tegen :{
Vond die vorige lekkerder, en Romana ook :P
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:53:30 #58
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200957495
Gwen was echt tien keer knapper dan de nieuwe dame.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_200957524
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:53 schreef Revanches het volgende:
Gwen was echt tien keer knapper dan de nieuwe dame.
Volgens mij vond hij Gwen ook wel fysiek aantrekkelijk. Met uitzondering van de tattoos en t-shirts.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200957558
Nu al medelijden met Froukje
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:57:34 #61
186611 Haags
pi_200957575
_O-
Zonder wrijving geen glans
pi_200957616
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:53 schreef Revanches het volgende:
Gwen was echt tien keer knapper dan de nieuwe dame.
Gwen ja.. was haar naam ff kwijt
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:59:38 #63
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200957619
geef die rat een trap voor zn hol
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_200957661
Is dat haar broer?
pi_200957664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:45 schreef Revanches het volgende:
Wacht even, waarom zou Roxanne niet voor paardrijden kiezen als date? Ze rijdt toch zelf ook paard??
Als je de moeite had genomen haar te googlen wist je allang dat het echt geen paardenmeisje was en had je haar nooit mee op paardrij date gevraagd. Belachelijk dat je dat niet wist!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200957709
Is het de 1e keer dat Caroline gasten krijgt? :o
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:06:03 #67
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200957766
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 21:03 schreef Magica het volgende:
Is het de 1e keer dat Caroline gasten krijgt? :o
Zou je denken ja...wat een paniekert
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200957772
I feel love *O* Goede smaak van Jacob
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200957787
Omggggg dat teckeltje
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:09:27 #70
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200957832
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 21:01 schreef RipCity het volgende:

[..]
Als je de moeite had genomen haar te googlen wist je allang dat het echt geen paardenmeisje was en had je haar nooit mee op paardrij date gevraagd. Belachelijk dat je dat niet wist!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt belachelijk..... dus voortaan bij daten eerst de ander volledig uitzoeken en potverdorie geen verkeerde keuzes maken hoor :|W
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:10:40 #71
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200957854
Deze BFF lijkt een beetje op Ronnie Tober.....hij is iig ook gay imho
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:23:22 #72
70532 loveli
N
pi_200958100
Theun met z'n gezicht als een oorwurm, siert hem niet heel erg.
crap in = crap out
pi_200958181
Laat je eens een beetje gaan Caroline.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200958188
Die nieuwe vrouw. Kan de zus van Mette-Marit zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_200958259
Wat een idiote reactie van Bert weer 8)7
pi_200958263
Oh dus Gwen betekent helemaal niets voor je. :') Misschien moet je haar dat zelf ook even vertellen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200958311
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 21:32 schreef Magica het volgende:
Wat een idiote reactie van Bert weer 8)7
Bert heeft duidelijk niet veel ervaring met vrouwen.
Wat een domme reactie. Heb je een leuke vrouw over de vloer ga je zo vreemd reageren.
The secret of getting ahead is getting started
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:38:55 #78
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_200958339
wat zijn mitch en die andere knakker stil en negatief aan tafel
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_200958369
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 21:38 schreef Revanches het volgende:
wat zijn mitch en die andere knakker stil en negatief aan tafel
Ja, die gast verpest de sfeer niet, maar zij eerder :D
pi_200958370
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 21:38 schreef Revanches het volgende:
wat zijn mitch en die andere knakker stil en negatief aan tafel
Redelijk puberaal ook naar die twee andere mannen. Eerst naar Jeffrey en nu naar die Christiaan. Niet bepaald aantrekkelijk zulk gedrag.
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:58:06 #81
70532 loveli
N
pi_200958607
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:45 schreef Revanches het volgende:
Wacht even, waarom zou Roxanne niet voor paardrijden kiezen als date? Ze rijdt toch zelf ook paard??
Ze liet het anderen doen...
crap in = crap out
pi_200958931
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:46 schreef Magica het volgende:

[..]
Wat een lekker wijf!
Vind je dat?

Ik vind Froukje 'best genog' zoals ze dat in het Fries zouden zeggen. Ik mag haar op zich wel en ziet er niet verkeerd uit. Gwen vind ik meer een 'lekker wijf'. Als ze nu ook nog de skills heeft om empathie uit te stralen en op te wekken dan zie ik het wel goed komen. Maar ik zie dat eigenlijk niet gebeuren.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:59:42 #83
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200959531
Damn. Jacobs Oostblokchick is ook overgestapt naar de dark side.

Christian. Geef het op gast.
Roxanne viel even uit de rol: oh, hij staat te schijten.
Kan ze die eierdude niet gewoon vertellen dat ze er niets mee heeft.
Wel benieuwd hoeveel ze zelf heeft opgebouwd en hoeveel paps en mams hebben gedaan/betaald.
BFF gayvincent :D
Die koppen van Theun en die Mitch als Christian begint te zwammen. Priceless _O-
Die gast is irritant, maar die twee sukkeltjes kijken de hele dag alsof iemand hun knikkers heeft afgepakt. Sneutjes. Die Mitch ook. Haten op alles van Christian. Vlees is niks. Gesprek is niks. Wat een kleuters. Laten zich goed kennen door zich ze te gedragen door 1 lamlul :D

Carolientje kan niet tegen grappen :')
Bang voor lachrimpels in d'r botoxhoofd. Preuts vrouwtje ook.

Jacob. Wat een gast. Met z'n disco :7

Bert. Wat een lamlul. Die koffer niet tillen |:(
Lompe boer, maar ze lijkt er zomaar blij mee. Tot ze achter het grote geheim van de verdwenen dames komt.
Haters everywhere but I don't really care.
  Vis een optie? dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:01:30 #84
70532 loveli
N
pi_200959558
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:59 schreef matthijst het volgende:
Tot ze achter het grote geheim van de verdwenen dames komt.
_O-
crap in = crap out
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:15:18 #85
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_200959716
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:09 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Als je niks met tatoeages hebt en Jelmer heeft zijn beide armen vol met groene inkt, dan snap ik wel dat hij weg is gestuurd door Debbie. Daar wil je niet je hele leven tegenaan kijken. Daar ga je niet ineens anders over denken omdat hij wel heel aardig is of interesse toont.

Debbie komt uit de wat hogere kringen (ze is welbespraakt en haar vriendin komt ook niet uit de goot) en daar zijn tatoeages niet echt gemeengoed.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:09 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Als je niks met tatoeages hebt en Jelmer heeft zijn beide armen vol met groene inkt, dan snap ik wel dat hij weg is gestuurd door Debbie. Daar wil je niet je hele leven tegenaan kijken. Daar ga je niet ineens anders over denken omdat hij wel heel aardig is of interesse toont.

Debbie komt uit de wat hogere kringen (ze is welbespraakt en haar vriendin komt ook niet uit de goot) en daar zijn tatoeages niet echt gemeengoed.
Jelmer was niet Melvin.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_200960335
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door m0ridin op 18-08-2021 08:53:46 ]
pi_200960506
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:59 schreef matthijst het volgende:

Christian. Geef het op gast.
Roxanne viel even uit de rol: oh, hij staat te schijten.
Kan ze die eierdude niet gewoon vertellen dat ze er niets mee heeft.
Wel benieuwd hoeveel ze zelf heeft opgebouwd en hoeveel paps en mams hebben gedaan/betaald.

Alles. Het is van paps en mams. Zie aflevering van steenrijk straatarm. :D dit, zij, alles is voor deze show.
pi_200961186
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 00:18 schreef m0ridin het volgende:
(...)
Bedankt voor de spoiler alert!

[ Bericht 59% gewijzigd door JanGroen op 18-08-2021 20:30:14 ]
pi_200961193
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 21:03 schreef Magica het volgende:
Is het de 1e keer dat Caroline gasten krijgt? :o
Sinds Corona wel ja. Voor Corona draaide haar B&B al.
pi_200961519
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 07:48 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Bedankt voor de spoiler alert!
Ugh, sorry! In spoilers gezet... Had even gemist dat videoland weer voor liep (neem tenminste aan dat dat t probleem was?)

(Ehm, misschien kun je je quote ook even aanpassen zodat ik niet daarmee het ook voor anderen spoiler? ;) )
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 augustus 2021 @ 10:09:17 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200962461
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 00:18 schreef m0ridin het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200967338
Die Froukje is een blonde copy van Gwen met haar gegiechel en opdringende gedrag. Ik zou die na één dag al het huis uit trappen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200970085
ach gossie Bert is uit zijn doen omdat de droger te lang aan staat door froukje. Wat een autist is dat toch :')
pi_200970291
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:47 schreef Soury het volgende:
Die Froukje is een blonde copy van Gwen met haar gegiechel en opdringende gedrag. Ik zou die na één dag al het huis uit trappen.
Ja wat moeten ze anders, er komt geen boe of bah uit Bert. Hij is een vreselijke lompe gast die totaal geen initiatief toont richting die vrouwen. En dan achteraf potje janken.
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 augustus 2021 @ 20:05:11 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200971003
Ik denk dat Bert zonder camera's wel gezellig is.
pi_200971392
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:15 schreef hierissieweer het volgende:

[..]
[..]
Jelmer was niet Melvin.
Je hebt gelijk. Heb de namen verwisseld.
pi_200971542
Ik vind ondertussen iedereen vervelend (maar dat kan ook aan mij liggen want ik vind zo’n beetje iedereen stom).

Alleen Jacob en Bert vind ik nog te pruimen. De rest, bleh.
pi_200971671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 08:57 schreef m0ridin het volgende:

[..]
Ugh, sorry! In spoilers gezet... Had even gemist dat videoland weer voor liep (neem tenminste aan dat dat t probleem was?)

(Ehm, misschien kun je je quote ook even aanpassen zodat ik niet daarmee het ook voor anderen spoiler? ;) )
Videoland loopt inderdaad 1 aflevering voor t.o.v. TV.

Ik heb m’n quote ook aangepast. Bedankt voor de tip, had er zelf niet aan gedacht.
pi_200971693
Zal het misschien aan jezelf liggen Debbie
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_200971717
Maar ik dacht dat Debbie juist een man wilde die zijn eigen ding doet. En niet de hele tijd aan haar hangt.
En ze zei zelf dat ze nog veel werk had toen ze vroegen wat de dag gaat brengen. :')
The secret of getting ahead is getting started
pi_200971718
"Bouwen aan projecten" is hetgeen wat ze het liefste doet in het leven... :')
pi_200972076
Eigenlijk moeten die mannen bij Debbie eens net zo kritisch zijn op haar jesus!
The secret of getting ahead is getting started
  User die overal opduikt 2022 woensdag 18 augustus 2021 @ 21:06:51 #103
186611 Haags
pi_200972093
wat een irritant tyfus wijf zeg. :r
Zonder wrijving geen glans
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2021 @ 21:09:01 #104
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200972130
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eigenlijk moeten die mannen bij Debbie eens net zo kritisch zijn op haar jesus!
Ik had haar al lang een koekie van eigen deeg gegeven!!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200972204
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:06 schreef Haags het volgende:
wat een irritant tyfus wijf zeg. :r
Zo ondankbaar. :') Nogal logisch dat je zelf beter ingesteld bent in het schoonmaken van je eigen pand.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200972280
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 20:46 schreef Breekfast het volgende:
"Bouwen aan projecten" is hetgeen wat ze het liefste doet in het leven... :')
Zeldzame trut. Zou ze nog maagd zijn?
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2021 @ 21:18:36 #107
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200972412
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef Fascination het volgende:

[..]
Zo ondankbaar. :') Nogal logisch dat je zelf beter ingesteld bent in het schoonmaken van je eigen pand.
idd, en waarom laat ze dat haar 'schoonmaakploeg' niet doen waar ze het eerder over had?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2021 @ 21:25:06 #108
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200972552
Ahh, een Audi balletje :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200972617
Dames eerst? Nee eerst Formule1 fans. Hahahaha briljant
pi_200972620
Wat een nare vent die Bert.
Eigengereid.

Wie is romana? Maakt niet uit. Een vriendin. :r
The secret of getting ahead is getting started
pi_200972696
Je kan ook gewoon zeggen hoe je erover denkt of niet muts 8)7
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:30:12 #112
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200972699
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 20:46 schreef Breekfast het volgende:
"Bouwen aan projecten" is hetgeen wat ze het liefste doet in het leven... :')
Ja :')

Wat een vervelend mens is het toch. Boeiend dat ze lekker voetbal gaan kijken, maar ik kijk gewoon mee _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200972712
Gratis vakantie? Ze worden gebruikt als huishoud sloofjes
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:32:00 #114
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_200972740
Als je niet duidelijk bent zou ik ook gewoon FIFA gaan spelen en CL kijken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:36:40 #115
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200972815
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:32 schreef PirE het volgende:
Als je niet duidelijk bent zou ik ook gewoon FIFA gaan spelen en CL kijken.
Dat moet sowieso kunnen vind ik.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200972842
Ik had Bert wel eens willen zien logeren bij die vrouw in huis in Friesland. En dan net binnen zijn en zeggen Bert bak eens even een appeltaart.
The secret of getting ahead is getting started
pi_200972847
Ga nu weg, Froukje. Echt, wat haat ik Bert. Kneuzengedrag
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200972880
En toen zat er weer drank in, dus in het gezellih bij Bert.
pi_200972894
Mijn afkeer voor Debbie begint steeds grotere vormen aan te nemen :P
pi_200972901
Ja, je geeft ze echt een kans, Debbie. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200972917
Eindelijk buiten de B&B bij Jacob. Nou dan meteen richting huis neem ik aan... :W
The secret of getting ahead is getting started
pi_200972920
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:38 schreef Fascination het volgende:
Ga nu weg, Froukje. Echt, wat haat ik Bert. Kneuzengedrag
Wat een lompe boer :r
Dat kan toch niet echt zijn dat zij zo begripvol reageert :')
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 augustus 2021 @ 21:53:28 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200973242
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:41 schreef Magica het volgende:

[..]
Wat een lompe boer :r
Dat kan toch niet echt zijn dat zij zo begripvol reageert :')
Het is maar net hoe je het in elkaar knipt hè. 12 uur filmen per dag, twee minuten in de aflevering.
Ik vind Froukje echt pure hel. Zou geen tien minuten in mijn b&b blijven.
Mensen zonder bovenlip kun je sowieso niet vertrouwen.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:59:15 #124
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_200973352
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:40 schreef Fascination het volgende:
Ja, je geeft ze echt een kans, Debbie. _O-
Het is jammer dat die jongens niet inzien dat je Debbie moet ophalen met een limo die je naar je helikopter brengt voor een romantisch diner aan boord van je superjacht van 120 meter.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_200973364
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Eindelijk buiten de B&B bij Jacob. Nou dan meteen richting huis neem ik aan... :W
Aan zijn pak te zien gaan ze eerst Jacob begraven
  woensdag 18 augustus 2021 @ 22:01:08 #126
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200973385
Debbie bij het eten net :') :X

Jeetje wat een arrogant wijf.


We lopen iets achter ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200973457
quote:
14s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:53 schreef Kreator het volgende:

[..]
Het is maar net hoe je het in elkaar knipt hè. 12 uur filmen per dag, twee minuten in de aflevering.
Ik vind Froukje echt pure hel. Zou geen tien minuten in mijn b&b blijven.
Mensen zonder bovenlip kun je sowieso niet vertrouwen.
Ja, Froukje is ook niet te pruimen das waar :D
pi_200973746
Ik was al niet zo'n grote Debbie-fan maar dat is na vandaag niet beter geworden. Zo'n beetje alle verwijten die ze aan de mannen maakt zijn op haar zelf van toepassing. Ze toont werkelijk 0,0 interesse in hen; checkt ook niet even of het glazenwassen ze wel ligt.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 23:11:13 #129
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200974811
Bertje met z'n salade :O
En dat ze 't dan ook braaf gaat proberen :D
Wel mooi dat deze ook al moe wordt van Bert. Niks macho aan trouwens. Gewoon een rare kerel, raar dat ze nog nieuwsgierig is.
"Ik weet niet waar al die vrouwen gebleven zijn".
Getoutwhileyoustillcan. Maar misschien heeft ie mazzel.

Debbie heeft d'r slaafjes weer mooi aan 't werk gezet.
Ze heeft niet 't idee dat ze haar willen veroveren. Pfff kut. Ze vroegen je mee naar voetbal maar je wilde niet. Wat een suf wief. "Ik vind voetbal niet leuk". Nee en die gasten vinden 't plafond poetsen geen fuck aan.
Pascal met die te strakke broekjes :r
"Een man met twee linkerhanden daar kan je niks mee". Naja. In ieder geval neuken. Weer 's wat anders dan die rubberen dildo van de afgelopen 10 jaar, upskirt-Debbie.
Mooi dat die twee gasten inmiddels zélf maar lol gaan maken zonder die heks. "Een potje Fifa?". Ja. Zeikerd. Die heeft echt te lang geen mannen meer gezien.

Monique is echt zoeen die snachts de nek van Sophie doorsnijdt. Psychokiller. Kijk nu al uit naar 't moment dat ze naar huis gestuurd wordt 8-)
Sophie is wel leuk trouwens.

Roxanne weer mooi aan 't haten op Christian met de golf. Samen met d'r twee Stans :')
Die Sippe kop van Mitch bij elk woord van Christian, priceless.
En die Theun die lacht om elke "goeie" grap van die oude taart :')
Snap niet dat Rox nu die twee ventjes allebei nog aanhoudt. Weet ze 't nu nog niet? En Theun die heel blij zegt: en toen waren d'r weer twee. Ja ouwe cuck, dat is d'r dus 1 teveel, tenzij die stucadoor je anus tegelijkertijd moet witten?
Dat fake lachen van Roxanne begint vermoeiend te worden. Smile in your face. Backstabber. Ook hoe ze nu over die Christiaan loopt te ouwehoeren. Beetje respectloos, gast komt voor jou met je verwende hoofd.
Haters everywhere but I don't really care.
  Vis een optie? woensdag 18 augustus 2021 @ 23:33:45 #130
70532 loveli
N
pi_200975155
Theun is liever het derde wiel aan de wagen dan het vierde.
crap in = crap out
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 augustus 2021 @ 00:56:46 #131
335263 freaky40
pi_200975746
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:16 schreef jaha het volgende:
Ik was al niet zo'n grote Debbie-fan maar dat is na vandaag niet beter geworden. Zo'n beetje alle verwijten die ze aan de mannen maakt zijn op haar zelf van toepassing. Ze toont werkelijk 0,0 interesse in hen; checkt ook niet even of het glazenwassen ze wel ligt.
Dus dat. Aan die jongens ligt het niet, die verdienen best even een voetbalavondje maar dat had denk ik anders gelegen als mejuffrouw doctorandus, CEO Debbie wat minder kieskeurig zou zijn en wat meer empathie zou hebben...It's two to tango zei iemand in de aflevering van morgen, maar dat is ook voor meisje Debbie van toepassing.
Allemaal cabaretteketet!
pi_200976143
Aangezien ik Pascal een playertje vindt en een jochie, en Chris kennelijk na veertig levensjaren nog steeds geen gesprek kan onderhouden, had ik met Debbie ook wel wat medelijden. Beide heren zijn overduidelijk geen match. Maar ..., wat liet zij zich gisterenavond kennen! Er is iets dat haar stoort en zij kiest ervoor daarover niet te communiceren (maar zich af te zonderen), omdat zij zo temperamentvol is en anders ontploft. Tja Debbie, toonde jij ook maar 'ns wat emotie. En verder: je kunt toch ook (leren) te praten over iets dat jou niet bevalt onder meteen de oorlog te verklaren? Sommige mensen noemen dat volwassen worden. Je kunt er zelfs diepgang mee zoeken, Pascal! Want die heren doen hetzelfde. Die communiceren ook niets en trekken zich dús maar terug om passief te voetballen.

Bij Bert moet je een eiersalada maken, maar dan wél volgens het recept van Bert. Dat je d.m.v. telepathie moet zien te raden. De vraag "Bert, waar is peter?", Froukje, vind ik echt ontzettend kinderachtig. Maar de manier waarop Bert reageert als hij wat feedback krijgt. "Jij wilt toch de echte Bert leren kennen?" Tjongejongejonge ....
  donderdag 19 augustus 2021 @ 07:25:34 #133
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200976278
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 06:12 schreef Groepfunder het volgende: "Jij wilt toch de echte Bert leren kennen?" Tjongejongejonge ....
Bizar moment was dat :D
Alsof het een of andere superster is waar iemand een paar weken mee op pad mag voor een biografie ofzo. Wat een kneus.
Haters everywhere but I don't really care.
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 augustus 2021 @ 07:31:18 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200976299
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 06:12 schreef Groepfunder het volgende:
. De vraag "Bert, waar is peter?", Froukje, vind ik echt ontzettend kinderachtig.
'haha, goede grap froukje. Past echt bij mijn gevoel voor humor. Pak je koffer maar. Doei'

Tenenkrommend dat ze dacht dat dat grappig was, of een begrijpelijke grap.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 07:55:05 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200976379
quote:
81s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 07:31 schreef Kreator het volgende:

[..]
'haha, goede grap froukje. Past echt bij mijn gevoel voor humor. Pak je koffer maar. Doei'

Tenenkrommend dat ze dacht dat dat grappig was, of een begrijpelijke grap.
Gelukkig sloeg hij zo goed aan dat ze hem nog een keer of 50 herhaalde.
Laffe huichelaar
  donderdag 19 augustus 2021 @ 07:59:49 #136
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200976397
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 06:12 schreef Groepfunder het volgende:

Bij Bert moet je een eiersalada maken, maar dan wél volgens het recept van Bert. Dat je d.m.v. telepathie moet zien te raden. De vraag "Bert, waar is peter?", Froukje, vind ik echt ontzettend kinderachtig. Maar de manier waarop Bert reageert als hij wat feedback krijgt. "Jij wilt toch de echte Bert leren kennen?" Tjongejongejonge ....
Nou zo zie ik dat niet helemaal. Het is opmerkelijke feedback als iemand doet of ze gedwongen wordt wat te doen, je MOET de eiersalade maken, terwijl we beginnen met 'kan ik nog ergens mee helpen' en er gezegd wordt dat ze de eiersalade kan maken.

Ik heb met stijgende verbazing gekeken hoe een aanbod om ergens mee te helpen stukje bij beetje zo gepraat wordt dat het nog net geen strafkamp lijkt.

Het zit dan wel degelijk in een persoon of hij zegt 'je kan de eiersalade maken' in plaats van, zou je alsjeblieft uit de goedheid van je ziel heel misschien eiersalade willen maken.

Nou, dat is dan de echte Bert en als je daar al zo van slag van raakt dat je het er zo'n 30x over moet hebben, moet je niet bij Bert zijn.

Overigens was volgens mij de enige eis van Bert zonder mayo.
Laffe huichelaar
  donderdag 19 augustus 2021 @ 08:34:06 #137
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200976619
@Groepfunder heb jij selie gezien :?

Wat een schijtgrap was dat keer-op-keer herhaald :{
pi_200977542
Ik snap Bert wel, als je zolang alleen bent dan is het erg moeilijk om je eigen los te weken van hoe je zelf alles al die tijd gedaan hebt, Froukje zou dat ook moeten begrijpen.

[ Bericht 44% gewijzigd door Sorella op 19-08-2021 09:46:03 ]
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:44:02 #139
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200977709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:35 schreef Sorella het volgende:
Ik snap Bert wel, als je zolang alleen bent dan is het erg moeilijk om je eigen los te weken van hoe je zelf alles al die tijd gedaan hebt, Froukje zou dat ook moeten begrijpen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat probeer je?
Met een lege spoiler het irritatie niveau van Froukje te evenaren?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200977756
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:44 schreef matthijst het volgende:

[..]
Wat probeer je?
Met een lege spoiler het irritatie niveau van Froukje te evenaren?
Zo beter :P
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:54:57 #141
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200977909
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:35 schreef Sorella het volgende:
Ik snap Bert wel, als je zolang alleen bent dan is het erg moeilijk om je eigen los te weken van hoe je zelf alles al die tijd gedaan hebt, Froukje zou dat ook moeten begrijpen.
Nou ja Bert gaat daar natuurlijk ook wel te ver in. Het is gewoon een botte hork die het liefst met honden om zich heen is. Maar in het eiersaladedebacle kan hij er niks aan doen
Laffe huichelaar
pi_200977929
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nou ja Bert gaat daar natuurlijk ook wel te ver in. Het is gewoon een botte hork die het liefst met honden om zich heen is. Maar in het eiersaladedebacle kan hij er niks aan doen
En wat vanavond betreft heeft hij ook wel gelijk.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 10:36:11 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200978407
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:56 schreef Sorella het volgende:

[..]
En wat vanavond betreft heeft hij ook wel gelijk.
Ik kijk via videoland en niet via de TV dus ik weet niet zo goed waar je het nu over hebt en ik wil niks spoilen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
pi_200978660
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik kijk via videoland en niet via de TV dus ik weet niet zo goed waar je het nu over hebt en ik wil niks spoilen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200978976
Debbie heeft er (doordat ze weinig (1 op 1) contact zocht met haar dates) er zelf voor gezorgd dat haar dates dan maar samen FIFA gaan spelen en met elkaar optrekken. Als er geen interactie is met Debbie en alles verkeerd is (ontbijt, schoonmaken), dan zoek je zelf wel vermaak.

Froukje heeft het al snel in de gaten dat Bert al lang alleen is en daardoor erg star en weinig flexibel. Hoop dat ze dat begrijpt en Bert er op kan wijzen, zodat hij hier op gaat letten. Froukje wil volgens mij wel.

Vincent had het toch ook wel gezellig met Sophie. Ligt het aan mij, of klinkt haar stem altijd alsof ze half aan het fluisteren is? I.i.g. is er van de afstand die er in het begin was niet veel sprake meer.

Roxanne vind ik wel correct. Christian was te dominant en te vol van zichzelf en dat past niet. Dat had ook zo zijn gevolgen voor het gedrag van Theun en Mitch en de sfeer, maar gelukkig begreep Roxanne hoe dat kwam en heeft ze de juiste beslissing genomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JanGroen op 19-08-2021 16:41:18 ]
pi_200979215
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:35 schreef Sorella het volgende:
Ik snap Bert wel, als je zolang alleen bent dan is het erg moeilijk om je eigen los te weken van hoe je zelf alles al die tijd gedaan hebt, Froukje zou dat ook moeten begrijpen.
Bert is op zoek naar liefde maar op deze manier stoot hij elk initiatief af. Ligt ook altijd aan een ander en nooit aan hem. Iedereen moet zich maar aanpassen behalve hij. Nou Bert succes met je zoektocht, het gaat je op deze manier niet lukken.
pi_200979577
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 11:34 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Bert is op zoek naar liefde maar op deze manier stoot hij elk initiatief af. Ligt ook altijd aan een ander en nooit aan hem. Iedereen moet zich maar aanpassen behalve hij. Nou Bert succes met je zoektocht, het gaat je op deze manier niet lukken.
Een aanpassend, onderdanig type zou er dan bij passen, maar hij zoekt juist een sterke en dominante vrouw. Zo'n vrouw gaat dat gedrag van Bert niet pikken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200979782
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 11:57 schreef Fascination het volgende:

[..]
Een aanpassend, onderdanig type zou er dan bij passen, maar hij zoekt juist een sterke en dominante vrouw. Zo'n vrouw gaat dat gedrag van Bert niet pikken.
Klopt, en Froukje probeerde het aan te snijden in dat restaurant; “je kan dat ook op een andere manier zeggen/vragen” Bert zijn reactie: “ kom nou je wil toch Bert leren kennen?! Kom op zeg”.
pi_200979786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 10:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik kijk via videoland en niet via de TV dus ik weet niet zo goed waar je het nu over hebt en ik wil niks spoilen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200980714
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef NedKelly het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 augustus 2021 @ 13:08:49 #151
335263 freaky40
pi_200980813
Voorspelling: geen enkele deelnemer gaat 'de liefde' vinden n.a.v. deze serie. Het is eigenlijk het zelfde als MAFS, leuk om te kijken maar je moet niet denken dat deelnemers er echt iets mee opschieten en gaat het meer om wie er het best TV kan maken en ik moet zeggen dat is aardig gelukt. Ze hebben goed gecast op uitgesproken en aansprekende types. Zowel bij de B&B houders als bij de dates.
We zijn bijna aan het einde van dit eerste seizoen. Vond het leuk om te zien, maar het Italiaanse/Spaanse Dorp van enkel zomers geleden vond ik leuker. Maar denk wel dat ze volgend jaar zomer weer voor dit B&B format kiezen. Het was behoorlijk succesvol.
Allemaal cabaretteketet!
  Tettenkoning donderdag 19 augustus 2021 @ 13:15:15 #152
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200980915
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:25 schreef Snowsquall het volgende:
Ahh, een Audi balletje :')
@Socios
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_200981011
Eigenlijk hebben al die B&B houders hetzelfde probleem. Ze zijn op zichzelf, zijn zelf in het avontuur gestapt om een B&B op te starten en hebben er hun eigen ding van gemaakt. Hoe meer het hun eigen ding is, hoe minder ze een ander toelaten.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 13:25:05 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200981097
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:03 schreef Fascination het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen is een B&B geen vetpot, maar het is natuurlijk ook vol in de coronatijd he, dus ik snap wel dat het geld niet binnen stroomt.
Laffe huichelaar
pi_200981426
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 07:59 schreef timmmmm het volgende:

Nou zo zie ik dat niet helemaal. Het is opmerkelijke feedback als iemand doet of ze gedwongen wordt wat te doen, je MOET de eiersalade maken, terwijl we beginnen met 'kan ik nog ergens mee helpen' en er gezegd wordt dat ze de eiersalade kan maken.

Ik heb met stijgende verbazing gekeken hoe een aanbod om ergens mee te helpen stukje bij beetje zo gepraat wordt dat het nog net geen strafkamp lijkt.

Het zit dan wel degelijk in een persoon of hij zegt 'je kan de eiersalade maken' in plaats van, zou je alsjeblieft uit de goedheid van je ziel heel misschien eiersalade willen maken.

Nou, dat is dan de echte Bert en als je daar al zo van slag van raakt dat je het er zo'n 30x over moet hebben, moet je niet bij Bert zijn.

Overigens was volgens mij de enige eis van Bert zonder mayo.
Helemaal mee eens.

Het bleef er ook maar over doorgaan, helemaal uit haar doen door het commando. Wat een bizarre vrouw en dito humor.

Ik denk dat het eiersalade gedoe Bert na drie en half uur ook begon te irriteren, en hij daarom zei 'je wilde toch de echte Bert leren kennen?', blijkbaar stond dat in haar sollicitatiebrief.

Ik zie bij deze vrouw in lichte mate gebeuren wat je bij de vrouwen in Portugal ook ziet, iets kleins wordt enorm verbogen, uitvergroot, en gedaan of de man in kwestie wanstaltig gedrag vertoont.

Beide zijn kwetsbare mannen, de vrouwen daarintegen totaal niet. Alsof ze prooien op hun zwakte.
pi_200981495
quote:
2s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:19 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk hebben al die B&B houders hetzelfde probleem. Ze zijn op zichzelf, zijn zelf in het avontuur gestapt om een B&B op te starten en hebben er hun eigen ding van gemaakt. Hoe meer het hun eigen ding is, hoe minder ze een ander toelaten.
Eens, met name de mannen komen al met een 0-1 achterstand binnen.
Ze stappen allemaal binnen in het door de ander geregiseerde domein. Alleen een type dat daar lak aan heeft zoals Romana stapt niet in de lakei rol. De anderen wel, of worden passief agressief.
pi_200981878
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Klopt, en Froukje probeerde het aan te snijden in dat restaurant; “je kan dat ook op een andere manier zeggen/vragen” Bert zijn reactie: “ kom nou je wil toch Bert leren kennen?! Kom op zeg”.
Ook wel apart dat die 2 vrienden van hem er dan ook bij aan tafel zitten in het restaurant (waarom eigenlijk?). Vrij zwijgzaam en die zeggen dan ook niet even iets van 'ja, Bert, dat had je wel iets vriendelijker kunnen vragen' ofzo.
pi_200981988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:18 schreef Palomar het volgende:

[..]
Ook wel apart dat die 2 vrienden van hem er dan ook bij aan tafel zitten in het restaurant (waarom eigenlijk?). Vrij zwijgzaam en die zeggen dan ook niet even iets van 'ja, Bert, dat had je wel iets vriendelijker kunnen vragen' ofzo.
Het was sowieso wel ongemakkelijk met die vrienden erbij. Ik had het idee dat Bert Froukje maar wat negeerde toen hun erbij waren :')
  donderdag 19 augustus 2021 @ 15:03:34 #159
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_200982501
quote:
2s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:26 schreef Benny het volgende:

[..]
Het was sowieso wel ongemakkelijk met die vrienden erbij. Ik had het idee dat Bert Froukje maar wat negeerde toen hun erbij waren :')
Eigenlijk lijkt alle communicatie met Bert ongemakkelijk. Romana was de enige die zich daar weinig van aantrok, maar zal het toch ook niet als heel prettig hebben ervaren.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 16:23:11 #160
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200983678
quote:
2s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:19 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk hebben al die B&B houders hetzelfde probleem. Ze zijn op zichzelf, zijn zelf in het avontuur gestapt om een B&B op te starten en hebben er hun eigen ding van gemaakt. Hoe meer het hun eigen ding is, hoe minder ze een ander toelaten.
Nou niet helemaal hoor

Bij die gek in portugal gaat het niet eens een beetje om de B&B. Die heeft gewoon zijn huisje en als er mensen komen best.

Roxanne krijgt alles gewoon van pappie en mammie en als ze morgen bedenkt dat ze toch liever zichzelf wil ontdekken in India denkt ze geen 2 seconden meer om de B&B.

Niet iedereen heeft hart en ziel in de B&B zitten.
Laffe huichelaar
pi_200984120
Die Debbie is behoorlijk socially awkward, voelt andere mensen totaal niet aan. Echt pijnlijk om naar te kijken. Die heeft nu al de zuurtegraad van een granny smith, die gaat heel eenzaam oud worden op deze manier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200984355
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:52 schreef RamboDirk het volgende:
Die Debbie is behoorlijk socially awkward, voelt andere mensen totaal niet aan. Echt pijnlijk om naar te kijken. Die heeft nu al de zuurtegraad van een granny smith, die gaat heel eenzaam oud worden op deze manier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200984510
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:23 schreef timmmmm het volgende:


Bij die gek in portugal gaat het niet eens een beetje om de B&B. Die heeft gewoon zijn huisje en als er mensen komen best.

Niet iedereen heeft hart en ziel in de B&B zitten.
Hij is juist uitermate zorgvuldig op alles, de tuin, de planten, de vissen, de waterval alles. Het is ook geen huisje waar hij zit he, om het er allemaal zo uit te laten te zien midden van de elementen moet je je echt flink inzetten.

Bovenal is hij civiel ingenieur.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 18:11:38 #164
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200985389
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef Za het volgende:

[..]
Hij is juist uitermate zorgvuldig op alles, de tuin, de planten, de vissen, de waterval alles. Het is ook geen huisje waar hij zit he, om het er allemaal zo uit te laten te zien midden van de elementen moet je je echt flink inzetten.

Bovenal is hij civiel ingenieur.
Hij is wel fan van zijn huis, maar een B&B is echt zijn droom niet. Het gaat om het huis, niet om de gasten
Laffe huichelaar
  donderdag 19 augustus 2021 @ 18:58:14 #165
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200986127
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:52 schreef RamboDirk het volgende:
Die Debbie is behoorlijk socially awkward, voelt andere mensen totaal niet aan. Echt pijnlijk om naar te kijken. Die heeft nu al de zuurtegraad van een granny smith, die gaat heel eenzaam oud worden op deze manier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2021 @ 20:40:13 #166
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200988109
Jesus chagrijnige wijven, doe een keer wat enthousiaster!!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200988277
Ook Froukje wordt hitsig van Bert. Wat is dat toch
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2021 @ 21:01:20 #168
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200988542
Bert=zak zout
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200988576
Bert blijft ook gewoon zo liggen bij dat huisje..man man man.
Vrouw moet helemaal over hem heen stappen.
Klein beetje rekening houden met haar is er niet bij.

Wegwezen is mijn tip aan die vrouw
The secret of getting ahead is getting started
pi_200988651
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Fascination het volgende:
Ook Froukje wordt hitsig van Bert. Wat is dat toch
Ja, heel apart. Hoe lullig hij ook doet :')
  donderdag 19 augustus 2021 @ 21:10:42 #171
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200988803
Wat is die Jenny toch irritant, wat een dominante negatieve troela.

Ben nu bij de metamorfose ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200988861
Zo, Theun heeft wel een plaat voor z’n hoofd. Het is wel behoorlijk duidelijk dat Roxanne meer naar Mitch trekt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_200989076
Het drogermoment :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 19 augustus 2021 @ 21:22:32 #174
186611 Haags
pi_200989101
Wat een ondankbare lul is die Bert ook _O-
Zonder wrijving geen glans
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2021 @ 21:22:39 #175
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200989105
Lekker buiten drogen en een steenharde handdoek overhouden :') :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200989113
Familielid kon die mensen die bij Bert op visite waren (2 dagen geleden?)

Die mensen hadden ook verteld dat hij eigenlijk puur meedeed voor “reclame” voor z’n B&B.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 21:22:57 #177
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_200989114
Wat een sympathieke man die Bert
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 19 augustus 2021 @ 21:23:22 #178
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200989121
Jacob lijkt wel een pastoor tijdens het etentje _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2021 @ 21:24:17 #179
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200989144
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:23 schreef AgnesGru het volgende:
Jacob lijkt wel een pastoor tijdens het etentje _O-
Ja, hij gaat gvd eten in een strandtentje of zo....
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  donderdag 19 augustus 2021 @ 21:26:30 #180
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200989202
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:21 schreef Fascination het volgende:
Het drogermoment :')
Echt he :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200989302
Jenny is net de zus van Freek de Jonge :')
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2021 @ 21:35:03 #182
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200989371
Vincent is een makkelijke allemansvriend....
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_200989426
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 09:35 schreef Sorella het volgende:
Ik snap Bert wel, als je zolang alleen bent dan is het erg moeilijk om je eigen los te weken van hoe je zelf alles al die tijd gedaan hebt, Froukje zou dat ook moeten begrijpen.
Volgens mij is het dat niet (alleen). Hij komt aardig afgestompt en socially awkward over, imo. Echt een lompe hark met nul gevoel voor dingen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2021 @ 21:37:47 #184
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_200989427
Jacob blijft vriendelijk, doet ie goed !!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  donderdag 19 augustus 2021 @ 21:51:36 #185
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200989779
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:37 schreef Snowsquall het volgende:
Jacob blijft vriendelijk, doet ie goed !!
Het is zo vermoeiend dat hij er wéér over moet beginnen hoe zwaar hij het wel niet heeft. In je eentje tegen 4 vrouwen :'(

Maar inderdaad, hij doet zijn best het positief af te sluiten en dat is te prijzen
Laffe huichelaar
  donderdag 19 augustus 2021 @ 21:53:08 #186
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200989830
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Volgens mij is het dat niet (alleen). Hij komt aardig afgestompt en socially awkward over, imo. Echt een lompe hark met nul gevoel voor dingen.
hij is gewoon een vreemde vogel en een lompe hork.

Met Romana was dat leuk, die had daar interactie mee die ze allebei leuk vonden. Het is jammer dat hij dat met zijn sociaal ongemakkelijke bakkes het eerste moment heeft verpest. Maar het zou me niks verbazen als dat wellicht nog goed komt.

Als hij in het begin niet had gezegd dat ze de wauwfactor niet had, was dat sowieso goed gekomen
Laffe huichelaar
  donderdag 19 augustus 2021 @ 21:58:55 #187
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200989951
Linksom of rechtsom schitterende TV, ik vind het machtig mooi hoe we hier naar dezelfde aflevering kunnen kijken en sommigen vinden dat de vrouwen van jacob wel erg onaardig zijn en anderen jacob knettergek vinden en hoe we allemaal anders kijken naar eiersaladegate
Laffe huichelaar
pi_200990108
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Vincent is een makkelijke allemansvriend....
Ja, en meer zit er niet achter :P
Vind het wel sneu voor monique. Die wordt dalijk gekozen bij gebrek aan beter.. -O-
  donderdag 19 augustus 2021 @ 22:08:23 #189
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200990145
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Pap89 het volgende:
Familielid kon die mensen die bij Bert op visite waren (2 dagen geleden?)

Die mensen hadden ook verteld dat hij eigenlijk puur meedeed voor “reclame” voor z’n B&B.
Bron?

Overigens geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om naar Bert z'n benb te gaan :')
pi_200990195
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Pap89 het volgende:
Familielid kon die mensen die bij Bert op visite waren (2 dagen geleden?)

Die mensen hadden ook verteld dat hij eigenlijk puur meedeed voor “reclame” voor z’n B&B.
Gokje: alle kandidaten doen mee voor de reclame.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 22:15:34 #191
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200990276
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 22:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Gokje: alle kandidaten doen mee voor de reclame.
Sowieso voor de aandacht
Laffe huichelaar
  donderdag 19 augustus 2021 @ 22:15:51 #192
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200990280
Ik ben eruit, als je alle kandidaten ff husselt zit er voor elke B&B eigenaar een leuke match bij:
- Roxanne en Mitch. Match made in haven O+ Mitch kan lekker verder klussen aan de tiny house (hoop dat zijn rotweiler ook een match is met Pumpkin).
- Caroline en Eric. Volgens mij vindt hij haar leuk (en niet saai) en stoort hij zich niet aan haar poetsdrang. Daarnaast heeft hij (sportieve) ideeën genoeg om persoonlijk iets toe te voegen aan de B&B.
- Bert en Romana. Art moet Bert ff een duw (lees:trap) in de juiste richting geven, Romana kan Bert aan!
- Vincent en Monique. Dat was vanaf het begin al klaar als een klontje: hebben dezelfde sportieve instelling, kunnen goed samen klussen en met de liefde komt het vast wel goed O+
- Jacob en Froukje 😁 Jacob kan wel een flirt en aanraking gebruiken en Froukje kan lekker poetsen (als ze de cactussen maar overslaat).
- Debbie en Nico _O- Een man die continue complimentjes wil geven en alles doet wat het vrouwtje vraagt... dat MOET Debbie wel bekoren 😂

[ Bericht 1% gewijzigd door Pippi op 20-08-2021 00:03:23 ]
  Vis een optie? donderdag 19 augustus 2021 @ 22:20:54 #193
70532 loveli
N
pi_200990376
Romana is te leuk voor Bert.
crap in = crap out
  donderdag 19 augustus 2021 @ 22:25:21 #194
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200990463
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 22:20 schreef loveli het volgende:
Romana is te leuk voor Bert.
Veel kijkers van 'B&B Vol Liefde' weten het zeker: Bert heeft zijn kans op liefde gemist door de directe Romana naar huis te laten gaan. Zij hopen massaal dat ze terugkomt naar de bed and breakfast in Saint-Seine.

Zussen Carice (44) en Jelka van Houten (42) zijn ook groot fan van het programma, maar zij willen juist níét dat Romana terugkeert naar Frankrijk.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 22:57:43 #195
798 voyeur
bemoeit zich
pi_200990979
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:48 schreef Fascination het volgende:
Ook Froukje wordt hitsig van Bert. Wat is dat toch
Alcohol
Here we are now, entertain us.
pi_200991025
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 22:57 schreef voyeur het volgende:

[..]
Alcohol
Bert heeft ook wel een leuke B&B. Zo'n grote keuken waar je heerlijk aan kunt zitten tot in de late uurtjes. Een keuken die 1 op 1 overgaat in de tuin. Dan is de poes van een vrouw gelijk nat, platonisch gezegd.
pi_200991117
Maar Gwen en Froukje waren al giechelig toen ze binnenkwamen. :o
  donderdag 19 augustus 2021 @ 23:14:10 #198
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200991219
Roxanne. "Dit is mijn gedeelte". Staat dr gvd een levensgroot beeld van een paard. En ze hield niet van paarden :{
Mitch :') Art kijkt hem ook meewarig aan.
Theun ziet 't als een spelletje, benieuwd hoe lang ie 't volhoudt als hij "wint". Past d'r wel beter bij dan die klussende kleerkast.

Vincent. Slome duikelaar. Praat als een stoner. Monique zal wel overblijven want die wil zo graag.
En weer dat gedram om diepgang. Toverwoord :O
Mooie diss van Sophie. "Misschien is dit het wel".

Froukje. Blij schoolmeisje. Bertje reageert altijd zo suf. Gvd komt ze naar 'm toe. 0.0 reactie. Stapt over hem heen: pas op m'n telefoon. "Massage"? Neu dank je. Wat een zeiklul. Mist ie Romana _O-
[te lomp]

Jacob. Was ie ooit normaal en zo ja. Waar is het fout gegaan. Aardige kerel maar zó vaaaaag. En blijft apart dat dr 4 zó verschillende vrouwen zitten.
Dat domme kaartje aan z'n jasje, wat een mafklapper.
Suf dat ie altijd zo'n speech moet geven en zo vaag begint te zwammen. Alsof ie d'r echt wat van geleerd heeft. Volgend seizoen het vervolg....
Die wijven kunnen gvd ook niet 1x iets aardigs tegen hem zeggen :N

[ Bericht 1% gewijzigd door matthijst op 20-08-2021 08:23:05 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200991732
Wat een ondankbare vrouwen bij Jacob. Als hij even bij elkaar wil gaan zitten om wat te zeggen dan willen er 2 met de grootste moeite even naar de andere kant van het zwembad lopen en de 2 dames die daar al lagen laten hun magazine gewoon op schoot liggen alsof ze elk moment verder gaan lezen.

Bert neemt denk ik een vreemde houding aan omdat hij onzeker / onwennig is van de aandacht. Een licht autistische inslag heeft hij zeker (bijvoorbeeld met de band oppompen doorgaan terwijl Gwen met haar koffer liep te zeulen door het gras en nu weer met de was die hij op manier A doet en Froukje op manier B deed en daar dan heel lang over door blijft zeuren). Heel onaardig maar ik denk niet eens zo bedoeld.

Vincent moet wat meer met de dames gaan praten. Ook 1 op 1. Laat het klussen even voor wat het is. Je zoekt een partner geen verbouwings-ondersteuner.

Roxanne gaat voor Mitch. Denk dat die de beste klik hebben.
pi_200992583
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 18:11 schreef timmmmm het volgende:

Hij is wel fan van zijn huis, maar een B&B is echt zijn droom niet. Het gaat om het huis, niet om de gasten
Ah zo, wellicht niet, geen idee.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 08:08:28 #201
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200993273
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 23:14 schreef matthijst het volgende:



Kan zichzelf beter ophangen.
Doe eens normaal joh. Het zijn nog steeds gewoon mensen hè, kom eerst zelf maar eens met je kop op tv voor je dit soort debiele dingen zegt
Laffe huichelaar
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 08:22:18 #202
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200993346
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 23:58 schreef JanGroen het volgende:


Roxanne gaat voor Mitch. Denk dat die de beste klik hebben.
Maar past die in het plaatje van de vriendinnen?
Dat lijkt belangrijker voor haar.


quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Doe eens normaal joh. Het zijn nog steeds gewoon mensen hè, kom eerst zelf maar eens met je kop op tv voor je dit soort debiele dingen zegt
Sorry. Geedit. Te lomp.
Punt was: als je de liefde zoekt en inmiddels de 5e vrouw praktisch je erf afjaagt met je lompe gedrag en depressief in de zon blijft liggen terwijl Froukje (en Romana eerder) zich praktisch op je werpen dan gaat ‘t ‘m nooit worden.
Maar goed. Hopelijk krijgen ze Romana zo gek om terug te komen en fleurt Bert alsnog op.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200993380
De gesprekken tussen Caroline en Jeroen klinken als een sollicitatiegesprek :')
  Vis een optie? vrijdag 20 augustus 2021 @ 08:56:50 #204
70532 loveli
N
pi_200993667
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Snowsquall het volgende:
Lekker buiten drogen en een steenharde handdoek overhouden :') :')
Buiten wapperende handdoeken worden zacht.
/SOP
crap in = crap out
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:02:08 #205
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200993715
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:22 schreef matthijst het volgende:

[..]
Maar past die in het plaatje van de vriendinnen?
Dat lijkt belangrijker voor haar.
[..]
Sorry. Geedit. Te lomp.
Punt was: als je de liefde zoekt en inmiddels de 5e vrouw praktisch je erf afjaagt met je lompe gedrag en depressief in de zon blijft liggen terwijl Froukje (en Romana eerder) zich praktisch op je werpen dan gaat ‘t ‘m nooit worden.
Maar goed. Hopelijk krijgen ze Romana zo gek om terug te komen en fleurt Bert alsnog op.
:*
Laffe huichelaar
pi_200993995
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 08:29 schreef Benny het volgende:
De gesprekken tussen Caroline en Jeroen klinken als een sollicitatiegesprek :')
Wanneer heb je die gezien dan? Loop je een aflevering voor via Videoland?
pi_200994298
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 07:59 schreef timmmmm het volgende:
Het zit dan wel degelijk in een persoon of hij zegt 'je kan de eiersalade maken' in plaats van, zou je alsjeblieft uit de goedheid van je ziel heel misschien eiersalade willen maken.
Daar kan ik inkomen. Ik vind "maak maar een eiersalade" echter ook niet zo'n logische reactie op de vraag van iemand of hij/zij nog iets voor je kan doen. Want bij het stellen van die vraag, denk ik vooral aan kleine eenvoudige klusjes. Hier 1) moet je in de keuken van een ander koken, 2) kun je niet even wat ingrediënten gaan halen (want: geen winkels in de buurt) en 3) wordt van een hoofdingrediënt van die salade gezegd dat het er niet in mag. Dat lijkt mij, zeker als je weinig voorbereidingstijd hebt en graag een goede indruk op iemand wilt maken, nog niet zo eenvoudig. Ik kan mij voorstellen dat Froukje zich voor het blok gezet voelde.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:15:19 #208
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200994702
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:44 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Daar kan ik inkomen. Ik vind "maak maar een eiersalade" echter ook niet zo'n logische reactie op de vraag van iemand of hij/zij nog iets voor je kan doen. Want bij het stellen van die vraag, denk ik vooral aan kleine eenvoudige klusjes. Hier 1) moet je in de keuken van een ander koken, 2) kun je niet even wat ingrediënten gaan halen (want: geen winkels in de buurt) en 3) wordt van een hoofdingrediënt van die salade gezegd dat het er niet in mag. Dat lijkt mij, zeker als je weinig voorbereidingstijd hebt en graag een goede indruk op iemand wilt maken, nog niet zo eenvoudig. Ik kan mij voorstellen dat Froukje zich voor het blok gezet voelde.
Nou even lunch maken voor die dag vind ik niet zo'n hele heftige taak hoor
Laffe huichelaar
pi_200995157
Zo we zijn weer bij *O*

Vincent maakt het zichzelf wel heel moeilijk, als je al niet zo goed bent in het knopen doorhakken moet je misschien ook niet aan zo'n datingshow mee willen doen :D Maar goed, die gaat uiteindelijk gewoon voor Monique natuurlijk

Jacob en de dames zijn blij dat ze van elkaar verlost zijn en ik ben blij voor hen *O*

Bert is wel echt een hork. "Je wilt toch Bert zien" is de reactie van een kerel die gewoon helemaal niets wil doen om zichzelf aan te passen. Een ander moet zich maar naar hem schikken, nou succes kerel. Je blijft eeuwig vrijgezel of krijgt een nikszeggend muurbloempje.

En dan Debbie. Het lijkt wel of die er een sport van maakt om zich maar altijd verkeerd begrepen of achtergesteld te voelen. In het begin toen Melvin er nog was werden de mannen op een kamer gezet want mevrouw moest andere dingen regelen, en nu gebeurt het andersom vanwege een voetbalavondje en dan voel je je genegeerd _O- Wat kunnen mensen soms toch moeilijke wezens zijn. Zelf aangeven geen enkel initiatief meer te nemen richting de mannen en dan gek op kijken dat je dat in je gezicht terug krijgt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200995181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Snowsquall het volgende:
Lekker buiten drogen en een steenharde handdoek overhouden :') :')
Ja, dat vinden de gasten vast prettig. Ik gooi witgoed (en beddengoed) altijd in de droger. Maakt het opmaken van je bed ook nog een stuk eenvoudiger (als het nog warm is).
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:26:40 #211
335263 freaky40
pi_200995723
Carolien kan niet tegen humor.... Dat wordt wel duidelijk in de aflevering van maandag. Toch denk ik dat Erik beter bij haar past dan die druiplip. Een beetje een onuitstaanbaar voorkomen heeft die gast.
Pascal laat Debbie even weten hoe de wereld in elkaar zit a.s. maandag. Top TV. #teampascal
Allemaal cabaretteketet!
  Tettenkoning vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:01:41 #212
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200996266
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 23:58 schreef JanGroen het volgende:
Roxanne gaat voor Mitch. Denk dat die de beste klik hebben.
Vrees alleen wel dat Mitch ietwat te simpel voor haar is op de lange duur.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Vis een optie? vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:23:43 #213
70532 loveli
N
pi_200996576
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:01 schreef Nine. het volgende:

[..]
Vrees alleen wel dat Mitch ietwat te simpel voor haar is op de lange duur.
Ze levelt wel met hem hoor.
crap in = crap out
pi_200996616
Voor diepgang moeten de dames bij Jacob zijn. Die heeft gewoon moeite om zijn verhalen die hij wil delen verteld te krijgen. Zo ook dat Wimbledon labeltje. Eigenlijk wilde hij vertellen over wat er achter zit, maar het lukt hem gewoon niet. Net zoals hij eerder met de surfplank zich liet ontvallen dat hij al 10 keer eerder heeft geprobeert te vertellen over het ongeluk.

Bert maakt op mij de indruk alsof hij er helemaal doorheen zit. Hij ligt overdag te slapen terwijl heeft bijna niks geklust aan de hut. Reageert raar en lijkt wat afwezig. Daarna ook nog overdreven reageren op iets wat niks is, de droger. Dus ik denk dat hij overwerkt is.

Bij Roxana komt er een plot twist. Ze houd zowel Mitch als Teun en gaan verder als trio en leven nog lang en gelukkig.

En Debbie, ik denk dat het een leuk TV format zou zijn om haar op de date te sturen met George Clooney. Ik denk dat hij niks goed kan doen, haar echte droomman.
  Vis een optie? vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:34:14 #215
70532 loveli
N
pi_200996738
Jacob: het gaat om mij.
Bert: het gaat om mij.
Vincent: error.
Roxanne: het gaat om de B&B.
Debbie: het gaat om de B&B.
Caroline: het gaat om de schone B&B.
crap in = crap out
pi_200996897
Altijd dat gezoek naar diepgang, maar ja, daar zijn de meeste mannen nu eenmaal niet van. Die gaan liever voetbal kijken of Fifa spelen. :D

Ik had trouwens wel een beetje medelijden met Vincent, volgens mij heeft hij geen idee waar Sophie het over heeft. Overigens was dat ook wel bijzonder: het moet aan de ene kant niet te lang serieus zijn, maar ze wil wel diepgang.

En Jacob met z'n Wimbledonpak, wat een figuur. En wat een vreselijke vrouwen had hij uitgekozen. :X
pi_200996925
Wij bespreken hier de kandidaten, hun manier van doen (en laten) en de manier waarop zij met verschillende situaties omgaan. Daar zit, voor mij, ook de charme van dit soort televisieprogramma's. Maar soms denk ik ook: "Ik woon nu bijna 15 jaar alleen en heb nog nooit een liefdesrelatie gehad. Zou ik ook zo oerstom reageren als er ooit wél een potentiële vrouw in mijn leven komt?" Wat dat betreft ben ik blij dat er, als dat gebeurt, geen televisiecamera's bij aanwezig zullen zijn. Oftewel: kijken jullie bij dit soort programma's soms ook naar jezelf? Ik weet bijvoorbeeld van mezelf dat ik hints vaak veel te laat pas begrijp.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 13:06:14 #218
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200997148
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:26 schreef freaky40 het volgende:
Carolien kan niet tegen humor.... Dat wordt wel duidelijk in de aflevering van maandag. Toch denk ik dat Erik beter bij haar past dan die druiplip. Een beetje een onuitstaanbaar voorkomen heeft die gast.
Pascal laat Debbie even weten hoe de wereld in elkaar zit a.s. maandag. Top TV. #teampascal
Dat vond ik al blijken tijdens die accordeon les, toen Erik vroeg of het beter ging als je een drankje op had. Ik vond het wel een mooie opmerking, maar Carolien vond hem niet zo serieus :') :wtf:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200997220
Nou het lijkt mij ook vrij lastig om in een paar dagen al meteen diepgang (toverwoord van de serie) te hebben en elkaar echt te leren kennen als er ook nog de hele tijd camera's om je heen zijn, er van alles in de b&b moet gebeuren en er ook nog andere kandidaten bij zijn...

Verwachtingspatroon van sommigen is denk ik wel wat te hoog soms wat betreft hun kandidaten. (En zelf ook maar weinig teruggeven of doen idd).
pi_200997315
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 13:15 schreef m0ridin het volgende:
Nou het lijkt mij ook vrij lastig om in een paar dagen al meteen diepgang (toverwoord van de serie) te hebben en elkaar echt te leren kennen als er ook nog de hele tijd camera's om je heen zijn, er van alles in de b&b moet gebeuren en er ook nog andere kandidaten bij zijn...

Verwachtingspatroon van sommigen is denk ik wel wat te hoog soms wat betreft hun kandidaten. (En zelf ook maar weinig teruggeven of doen idd).
Spijker op den kopf, inderdaad. Ze verwachten van alles, maar hoe realistisch is dat. Zeker met al die camera's en andere crewleden er de hele tijd bij. In een normale 1-op-1-setting zou het logischerwijs heel anders gaan.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200997665
Ik heb nog niet de hele aflevering gezien, maar vond het mooi hoe Jacob uitlegde hoe hij zich machteloos had gevoeld in de situatie, en dat probeerde op te lossen met humor, dat vind ik een vorm van ethiek. Hij is nooit boos geworden ondanks de kritiek op zichzelf en zijn inrichting, hij onderging het allemaal rustig.

Ook hoe hij de dames alsnog een goed gevoel wilde geven door hun "tips" door te voeren in zijn huiskamer, er zeker van wilde zijn dat ze nog een dagje zouden genieten bij de pool, en daarna een diner plande, de dames enthousiast complimenteert met hun outfits etc.
Hij is gewoon een heer, een lieverd ook denk ik.

Ergens vind ik dat jammer, ik hoopte dat zijn vreemde kant de boventoon voerde in zijn persoonlijkheid, wat hem voor mij ontzettend interessant maakte. Maar dit is ook goed.

Als ik het goed begrijp was dit de laatste aflevering met Jacob, dat vind ik oprecht jammer.

Btw, wanneer ik de B&B van Roxanne zie van bovenaf heeft dat zo'n Ruinerwold vibe.
Roxanne: "Ik ga hem naar huis sturen" :r
pi_200997783
Jacob heeft het niet makkelijk gehad. Hij had echt 4 vrouwen tegen zich die zich erg negatief uitlieten over alles van hem. Maar, de dames gaan terug naar Nederland en hij woont lekker in een villa in Portugal. Met een huisgenote die bij voorkeur in string loopt. Ik weet wel in wiens schoenen ik liever stond :-)
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:12:20 #223
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200997810
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:09 schreef siemi het volgende:
Jacob heeft het niet makkelijk gehad. Hij had echt 4 vrouwen tegen zich die zich erg negatief uitlieten over alles van hem. Maar, de dames gaan terug naar Nederland en hij woont lekker in een villa in Portugal. Met een huisgenote die bij voorkeur in string loopt. Ik weet wel in wiens schoenen ik liever stond :-)
Vind die schoonmaakster maat een ordinaire vrouw eerlijk gezegd :')
pi_200997829
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:12 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Vind die schoonmaakster maat een ordinaire vrouw eerlijk gezegd :')
Altijd nog beter dan die 4 andere dames
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:15:01 #225
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200997842
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:14 schreef siemi het volgende:

[..]
Altijd nog beter dan die 4 andere dames
Die ouwe verzuurde pruimen moet je inderdaad niet willen, dan liever dat Poolse mokkel :9~
pi_200997917
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 14:12 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Vind die schoonmaakster maat een ordinaire vrouw eerlijk gezegd :')
Ze is pools wat verwacht je... Maar liever dat dan verzuurde graftakken (of Debbie).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200999255
Volgens mij kwam die dame niet uit Polen, maar goed, het is een prima dame toch. In haar string zonnen da's toch niet zo gek als je daar lekker in de zon aan het zwembad ligt. Haar werkgever heeft er blijkbaar geen moeite mee, dus prima toch. Ik zou het ook doen. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_200999279
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 16:07 schreef Sangha het volgende:
Volgens mij kwam die dame niet uit Polen, maar goed, het is een prima dame toch. In haar string zonnen da's toch niet zo gek als je daar lekker in de zon aan het zwembad ligt. Haar werkgever heeft er blijkbaar geen moeite mee, dus prima toch. Ik zou het ook doen. ;)
Ik denk dat haar werkgever haar ook heeft aangenomen voor de algehele gezelligheid en dus ook lekker aanwezig zijn bij het zwembad (in string). :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:52:33 #229
335263 freaky40
pi_200999875
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 13:06 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dat vond ik al blijken tijdens die accordeon les, toen Erik vroeg of het beter ging als je een drankje op had. Ik vond het wel een mooie opmerking, maar Carolien vond hem niet zo serieus :') :wtf:
Weet niet wat er in die snaps zit daar, maar het lijkt wel azijn...
Allemaal cabaretteketet!
pi_201000381
En dat Tiny house van Roxanne, please als ik zo'n mooi huis en plek had zou ik niet een tokkie kamperwagen ernaast zetten.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201000542
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Voorspelling: geen enkele deelnemer gaat 'de liefde' vinden n.a.v. deze serie. Het is eigenlijk het zelfde als MAFS, leuk om te kijken maar je moet niet denken dat deelnemers er echt iets mee opschieten en gaat het meer om wie er het best TV kan maken en ik moet zeggen dat is aardig gelukt. Ze hebben goed gecast op uitgesproken en aansprekende types. Zowel bij de B&B houders als bij de dates.
We zijn bijna aan het einde van dit eerste seizoen. Vond het leuk om te zien, maar het Italiaanse/Spaanse Dorp van enkel zomers geleden vond ik leuker. Maar denk wel dat ze volgend jaar zomer weer voor dit B&B format kiezen. Het was behoorlijk succesvol.
Het concept lijkt wel wat op Boer Zoekt Vrouw, maar Boer Zoekt Vrouw is duidelijk geslaagder als het gaat om het bijeenbrengen van mensen. Ik heb het begin van B&B vol liefde gemist en weet niet hoe de selectie heeft plaatsgevonden, maar wat een dramatisch slechte keuzes zijn er gemaakt. Net als jij verwacht ik dat er geen één stel overblijft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201000582
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het concept lijkt wel wat op Boer Zoekt Vrouw, maar Boer Zoekt Vrouw is duidelijk geslaagder als het gaat om het bijeenbrengen van mensen. Ik heb het begin van B&B vol liefde gemist en weet niet hoe de selectie heeft plaatsgevonden, maar wat een dramatisch slechte keuzes zijn er gemaakt. Net als jij verwacht ik dat er geen één stel overblijft.
Boer zoekt vrouw is ook leuk, maar dit was een welkom geschenk in de zomer _O- En dan lekker 4 keer per week
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201000596
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Boer zoekt vrouw is ook leuk, maar dit was een welkom geschenk in de zomer _O- En dan lekker 4 keer per week
Ik heb er ook van gesmuld! 't Is haast knap om zoveel onsympathieke mensen te vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201000658
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 13:15 schreef m0ridin het volgende:
Nou het lijkt mij ook vrij lastig om in een paar dagen al meteen diepgang (toverwoord van de serie) te hebben en elkaar echt te leren kennen als er ook nog de hele tijd camera's om je heen zijn, er van alles in de b&b moet gebeuren en er ook nog andere kandidaten bij zijn...
Die mensen weten helemaal niet wat ze bedoelen als ze het over diepgang hebben. Vincent vroeg bijvoorbeeld op een heel concrete manier aan Sophie wat ze ermee bedoelde. En ook toen kwam ze er niet uit en brabbelde ze iets als "je lijkt gewoon niet de echte Vincent".

Aan de camera legde hij uit dat hij niet zo'n gecompliceerde jongen is. Fantastisch vond ik dat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:50:31 #235
335263 freaky40
pi_201000687
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Boer zoekt vrouw is ook leuk, maar dit was een welkom geschenk in de zomer _O- En dan lekker 4 keer per week
BzV nog nooit gezien maar als je daar ook een dagelijkse serie van maakt wordt het wel leuker. Dan krijg je als kijker echt een band met de deelnemers (of juist helemaal niet), wat het juist weer leuker maakt.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 augustus 2021 @ 17:52:57 #236
335263 freaky40
pi_201000704
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Die mensen weten helemaal niet wat ze bedoelen als ze het over diepgang hebben. Vincent vroeg bijvoorbeeld op een heel concrete manier aan Sophie wat ze ermee bedoelde. En ook toen kwam ze er niet uit en brabbelde ze iets als "je lijkt gewoon niet de echte Vincent".

Aan de camera legde hij uit dat hij niet zo'n gecompliceerde jongen is. Fantastisch vond ik dat.
Heb niets met die Vincent, maar die Monique vind ik wel een goeierd. Die Sophie is een hittepetit. Maar hij blijft ook alleen over ga ik vanuit of er moet nog een plot twist komen. Overigens niet alleen bij Vincent maar ook bij andere B&B houders.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201000719
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:50 schreef freaky40 het volgende:

[..]
BzV nog nooit gezien maar als je daar ook een dagelijkse serie van maakt wordt het wel leuker. Dan krijg je als kijker echt een band met de deelnemers (of juist helemaal niet), wat het juist weer leuker maakt.
Ik liep een 13 afleveringen achter met dit. Ik heb het in een aantal dagen gezien. Ook omdat ik fok erbij leuk vind om te lezen en zelf wat commentaar te geven.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201000783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:52 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Heb niets met die Vincent, maar die Monique vind ik wel een goeierd. Die Sophie is een hittepetit. Maar hij blijft ook alleen over ga ik vanuit of er moet nog een plot twist komen. Overigens niet alleen bij Vincent maar ook bij andere B&B houders.
Ik heb op mijn beurt helemaal niks met Monique en ik denk dat Vincent wel iets beters kan krijgen.

Het chagrijnige gezicht van Sophie van gisteren kon ik niet zo waarderen. Ik vind het sowieso nogal makkelijk om steeds op de ander te zeuren, iets wat je veel in het programma ziet. Maak er zelf iets van. Die Debbie had ook zelf een potje FIFA mee kunnen spelen of wat bitterballen kunnen maken tijdens de wedstrijd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201001019
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:29 schreef Soury het volgende:
En dat Tiny house van Roxanne, please als ik zo'n mooi huis en plek had zou ik niet een tokkie kamperwagen ernaast zetten.
Nee inderdaad, dat past totaal niet bij elkaar, haalt de hele charme er vanaf! :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:40:27 #240
335263 freaky40
pi_201001376
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:29 schreef Soury het volgende:
En dat Tiny house van Roxanne, please als ik zo'n mooi huis en plek had zou ik niet een tokkie kamperwagen ernaast zetten.
Tiny House ook....het is gewoon ordinaire stacaravan. Zo eentje, misschien iets 'chiquer', die ook in Utopia 2 gebruikt werd zoals je misschien nog weet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201001397
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:40 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Tiny House ook....het is gewoon ordinaire stacaravan. Zo eentje, misschien iets 'chiquer', die ook in Utopia 2 gebruikt werd zoals je misschien nog weet.
Nee weet is niet meer ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Tettenkoning vrijdag 20 augustus 2021 @ 18:54:05 #242
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201001588
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het concept lijkt wel wat op Boer Zoekt Vrouw, maar Boer Zoekt Vrouw is duidelijk geslaagder als het gaat om het bijeenbrengen van mensen. Ik heb het begin van B&B vol liefde gemist en weet niet hoe de selectie heeft plaatsgevonden, maar wat een dramatisch slechte keuzes zijn er gemaakt. Net als jij verwacht ik dat er geen één stel overblijft.
Dit lijkt dan ook meer om de kijkcijfers te draaien. Eventuele matches zijn bijzaak :')

De matches komen van verschillende bronnen (vrienden, kennissen... wellicht een castingbureau?), er zijn er maar enkele zelf gekozen. Alleen Jacob had ze alle 4 zelf uitgezocht.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201001647
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:54 schreef Nine. het volgende:

[..]
Dit lijkt dan ook meer om de kijkcijfers te draaien. Eventuele matches zijn bijzaak :')

De matches komen van verschillende bronnen (vrienden, kennissen... wellicht een castingbureau?), er zijn er maar enkele zelf gekozen. Alleen Jacob had ze alle 4 zelf uitgezocht.
Dit concept van ma/do is wel een succes formule
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201001677
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb op mijn beurt helemaal niks met Monique en ik denk dat Vincent wel iets beters kan krijgen.

Het chagrijnige gezicht van Sophie van gisteren kon ik niet zo waarderen. Ik vind het sowieso nogal makkelijk om steeds op de ander te zeuren, iets wat je veel in het programma ziet. Maak er zelf iets van. Die Debbie had ook zelf een potje FIFA mee kunnen spelen of wat bitterballen kunnen maken tijdens de wedstrijd.
Debbie zou zoiets nooit doen... o|O

Maar goed, ik vond Sophie ook erg haar eigen onzekerheid op Vincent projecteren.

"Diepgang" is wel het meest misbruikte woord van de aflevering :{w
pi_201001720
Wat dat betreft moeten programma makers toch wat inspelen op hoe men tv kijkt tegenwoordig. Ik vind het soms wat moeilijk om te reageren. Was het vandaag of gister? Ik kijk Videoland Oh en dan bedoel ik meer dat ééns per week een uitzending wat achterhaald is.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201001834
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:59 schreef jaha het volgende:

[..]
Debbie zou zoiets nooit doen... o|O

Maar goed, ik vond Sophie ook erg haar eigen onzekerheid op Vincent projecteren.

"Diepgang" is wel het meest misbruikte woord van de aflevering :{w
Klopt, ze projecteerde. Maar goed hij gaf al aan dat hij nu eenmaal zo is, en hoeveel diepgang kun je verwachten in een dergelijke setting. Diepgang komt later wel, eerst de klik, gezelligheid, lol en een flirt. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Tettenkoning vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:14:36 #247
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201001896
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:57 schreef Soury het volgende:
Dit concept van ma/do is wel een succes formule
Net als LLDL.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201001909
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:14 schreef Nine. het volgende:

[..]
Net als LLDL.
Zal dat weer gaan beginnen of hebben ze daar definitief de stekker uit gehaald?
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201001915
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:15 schreef Sangha het volgende:

[..]
Zal dat weer gaan beginnen of hebben ze daar definitief de stekker uit gehaald?
Lol. Een van meest succesvolste programma’s van sbs. Begint bijna weer aan nieuwe seizoen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_201001934
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:14 schreef Nine. het volgende:

[..]
Net als LLDL.
Wat is dat?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201001937
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:16 schreef RipCity het volgende:

[..]
Lol. Een van meest succesvolste programma’s van sbs. Begint bijna weer aan nieuwe seizoen.
Mooi, ook leuk dagelijks kijkvoer! ^O^ Hopelijk start het snel nadat B&B vol liefde eindigt. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201001989
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat is dat?
Lang leve de liefde!
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  Tettenkoning vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:23:11 #253
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201002013
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:17 schreef Soury het volgende:
Wat is dat?
Lang Leve de Liefde: TV / [SBS6] Lang Leve de Liefde, datingprogramma#4
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201002028
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:21 schreef Sangha het volgende:

[..]
Lang leve de liefde!
Oh ok
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201002074
quote:
Moeite waard ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Tettenkoning vrijdag 20 augustus 2021 @ 19:38:56 #256
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201002234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
Moeite waard ?
Ja, is wel een leuk programma. Beter dan b&b.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201002239
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 12:01 schreef Nine. het volgende:

[..]
Vrees alleen wel dat Mitch ietwat te simpel voor haar is op de lange duur.
Ik snap wat je bedoelt. Dat idee had ik ook van hem. Maar gaandeweg de serie vind ik dat hij dingen goed aanvoelt en inziet en ook wel goede dingen zegt (als in de zin van je kan er een fatsoenlijk inhoudelijk gesprek mee voeren en niet alleen over het weet praten).
pi_201002269
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:38 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ja, is wel een leuk programma. Beter dan b&b.
Ok dan ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201002349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 17:29 schreef Soury het volgende:
En dat Tiny house van Roxanne, please als ik zo'n mooi huis en plek had zou ik niet een tokkie kamperwagen ernaast zetten.
Precies dat: woon je in een mooie gerietdekte boerderij, zet je er een woonwagen naast... Zo jammer.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 20:00:11 #260
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201002585
Die woonwagen/stacaravan is er gewoon even neergezwt voor dit programma denk ik. Hebben ze wat te doen en geeft leuke tv.

Want inderdaad, het ziet er niet uit :') :') :')
pi_201002836
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 20:00 schreef RedFever007 het volgende:
Die woonwagen/stacaravan is er gewoon even neergezwt voor dit programma denk ik. Hebben ze wat te doen en geeft leuke tv.

Want inderdaad, het ziet er niet uit :') :') :')
Noem het dan geen tiny house :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201003192
Arme Jacob. Gisteren bleek dus echt dat het letterlijk Jacob tegen de 4 dames was gedurende 24/7 en dat 14 dagen lang. Jacob zat in zijn deel van z’n pand en de dames lagen aan het zwembad 2 weken lang. Hij kwam ze netjes zeggen dat ze uit eten gingen en daarna trok hij zich weer terug.

Aan tafel zei hij netjes dat het voor hem onbegonnen werk was om tegen 4 dames in te gaan en dat hij ze het beste wenst verder. Dat moet 2 weken nog gezelliger zijn geweest dan we al dachten...

[ Bericht 3% gewijzigd door JanGroen op 20-08-2021 22:11:16 ]
pi_201006288
Arme Jacob zat gewoon z'n zoveelste showtje op te voeren. Ik heb geen medelijden met de beste man. Wel jammer dat ik het begin van de ellende heb gemist. Ik zou dat eens terug moeten kijken, want ik weet niet wat er is gebeurd waardoor de dames zich tegen hem gingen keren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:43:40 #264
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201006416
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Arme Jacob zat gewoon z'n zoveelste showtje op te voeren. Ik heb geen medelijden met de beste man. Wel jammer dat ik het begin van de ellende heb gemist. Ik zou dat eens terug moeten kijken, want ik weet niet wat er is gebeurd waardoor de dames zich tegen hem gingen keren.
Hopelijk staan de afleveringen nog ergens op gemist. Op mijn KPN tv kan dit tot 7 dagen terug, ik wil ook een aantal afleveringen terug bekijken,
pi_201006994
Gewoon via de Videoland app terug te kijken. Even op je telefoon of tablet zetten en voila.
  Vis een optie? zaterdag 21 augustus 2021 @ 01:16:34 #266
70532 loveli
N
pi_201007312
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Arme Jacob zat gewoon z'n zoveelste showtje op te voeren. Ik heb geen medelijden met de beste man. Wel jammer dat ik het begin van de ellende heb gemist. Ik zou dat eens terug moeten kijken, want ik weet niet wat er is gebeurd waardoor de dames zich tegen hem gingen keren.
Toen ze aankwamen had hij een heel plan/spel voor de kamerverdeling. Er waren 3 kamers en een camper, degene die won kreeg de beste kamer en de verliezer mocht in de camper. Ze kregen een rondleiding door het huis en sleepten allemaal hun koffer mee, terwijl ze moe waren van de reis en gewoon wilden neerploffen. Uiteindelijk zonder Jacobs spel te spelen besloten ze onderling dat niemand in de camper ging en 2 dames een kamer zouden delen.
De kamer van zijn ex was off-limits voor de dames.

Huishoudster ligt in string aan het zwembad, zijn ex is net een dag of 2 ervoor uit huis gegaan (maar het was al veel langer over, hij had zich opgeofferd en in huis laten wonen, want ze had al 10 ofzo jaar een levensbedreigende ziekte, maar kwam tijdens de opnames nog een paar keer de kat een pil geven toen die even ernstig ziek leek maar toch niet vergiftigd was).

Een afspraak om 's ochtends te sporten niet goed plannen (met 1 dame die vroeg op was samen sporten, de rest zat een uur te wachten tot hij er was). Tijdens een pilates sessie op de grond kermen "je respecteert mijn blessure niet" (dan ga je toch niet verder dan wat je lichaam kan?). Tijdens het eten aan de yogadocente iets over yoga vertellen omdat hij een keer een cursus gedaan had en alles wel wist.

Tijdens een spinning-sessie met Anita vroeg hij of ze samen sliep als ze een relatie had.
https://www.superguide.nl(...)et-die-mannen-nieuws

Van sommige ogenschijnlijk kleine dingen een groot punt maken. 2 dames hadden wat in de tuin gedaan en het tuinafval in de compostbak gegooid. Dikke paniek en dat moest er allemaal uit.

Kort daarna was er een lekkage en een van de dames snel wilde handelen om schade te voorkomen, hij gaf eerst de kat eten en maakte hij denigrerende opmerkingen dat ze in paniek was en dat er verder niets aan de hand was.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ig-rustig/vi-AAMSYSK

Later belde hij tijdens het eten aan tafel met de loodgieter, op speaker, iedereen moest stil zijn. Daar vond Anita wat van.
Op het hoogtepunt van alle irritaties leek het Jacob een goed idee om te vragen of iemand hem nog leuk vond. Nou, nee, zeker niet op dat moment.
Tsja, dat was dan maar wederzijds.

https://www.rtlxl.nl/prog(...)78-9dbc-87c2179baa96

And then some.

[ Bericht 6% gewijzigd door loveli op 21-08-2021 01:32:38 ]
crap in = crap out
pi_201007909
Jacob meldt zich over 30 jaar weer, dat is een mooi vooruitzicht.
pi_201007963
En die Vincent die niet kan kiezen, maar zodra hij van weinig diepgang wordt beschuldigd doet hij net of hij deze vrouw toch al niet zag zitten, zo zwak en doorzichtig.
Hopelijk vertrekt Monique zelf.

Het hele Ruinerwold gebeuren met Teun en Mitch krijgt imo veel te veel zendtijd.

De situatie in Frankrijk ben ik ook beu, de beelden met het gezeik over de was en een eiersalade was een tijdsverspilling.

Blijft nog over Debbie in Casa Santangelo, en Caroline met onze Roosje. Ik vermoed dat het hier Carlo Boszhard betreft die typetjes aan het spelen is, en wij in de maling zijn genomen.
pi_201008279
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 03:30 schreef Za het volgende:

Blijft nog over Debbie in Casa Santangelo, en Caroline met onze Roosje. Ik vermoed dat het hier Carlo Boszhard betreft die typetjes aan het spelen is, en wij in de maling zijn genomen.
:D
pi_201008620
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 01:16 schreef loveli het volgende:

[..]
Toen ze aankwamen had hij een heel plan/spel voor de kamerverdeling. Er waren 3 kamers en een camper, degene die won kreeg de beste kamer en de verliezer mocht in de camper. Ze kregen een rondleiding door het huis en sleepten allemaal hun koffer mee, terwijl ze moe waren van de reis en gewoon wilden neerploffen. Uiteindelijk zonder Jacobs spel te spelen besloten ze onderling dat niemand in de camper ging en 2 dames een kamer zouden delen.
De kamer van zijn ex was off-limits voor de dames.

Huishoudster ligt in string aan het zwembad, zijn ex is net een dag of 2 ervoor uit huis gegaan (maar het was al veel langer over, hij had zich opgeofferd en in huis laten wonen, want ze had al 10 ofzo jaar een levensbedreigende ziekte, maar kwam tijdens de opnames nog een paar keer de kat een pil geven toen die even ernstig ziek leek maar toch niet vergiftigd was).

Een afspraak om 's ochtends te sporten niet goed plannen (met 1 dame die vroeg op was samen sporten, de rest zat een uur te wachten tot hij er was). Tijdens een pilates sessie op de grond kermen "je respecteert mijn blessure niet" (dan ga je toch niet verder dan wat je lichaam kan?). Tijdens het eten aan de yogadocente iets over yoga vertellen omdat hij een keer een cursus gedaan had en alles wel wist.

Tijdens een spinning-sessie met Anita vroeg hij of ze samen sliep als ze een relatie had.
https://www.superguide.nl(...)et-die-mannen-nieuws

Van sommige ogenschijnlijk kleine dingen een groot punt maken. 2 dames hadden wat in de tuin gedaan en het tuinafval in de compostbak gegooid. Dikke paniek en dat moest er allemaal uit.

Kort daarna was er een lekkage en een van de dames snel wilde handelen om schade te voorkomen, hij gaf eerst de kat eten en maakte hij denigrerende opmerkingen dat ze in paniek was en dat er verder niets aan de hand was.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ig-rustig/vi-AAMSYSK

Later belde hij tijdens het eten aan tafel met de loodgieter, op speaker, iedereen moest stil zijn. Daar vond Anita wat van.
Op het hoogtepunt van alle irritaties leek het Jacob een goed idee om te vragen of iemand hem nog leuk vond. Nou, nee, zeker niet op dat moment.
Tsja, dat was dan maar wederzijds.

https://www.rtlxl.nl/prog(...)78-9dbc-87c2179baa96

And then some.
Top-samenvatting! Mijn complimenten! ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201009491
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 01:16 schreef loveli het volgende:

[..]
Toen ze aankwamen had hij een heel plan/spel voor de kamerverdeling. Er waren 3 kamers en een camper, degene die won kreeg de beste kamer en de verliezer mocht in de camper. Ze kregen een rondleiding door het huis en sleepten allemaal hun koffer mee, terwijl ze moe waren van de reis en gewoon wilden neerploffen. Uiteindelijk zonder Jacobs spel te spelen besloten ze onderling dat niemand in de camper ging en 2 dames een kamer zouden delen.
De kamer van zijn ex was off-limits voor de dames.

Huishoudster ligt in string aan het zwembad, zijn ex is net een dag of 2 ervoor uit huis gegaan (maar het was al veel langer over, hij had zich opgeofferd en in huis laten wonen, want ze had al 10 ofzo jaar een levensbedreigende ziekte, maar kwam tijdens de opnames nog een paar keer de kat een pil geven toen die even ernstig ziek leek maar toch niet vergiftigd was).

Een afspraak om 's ochtends te sporten niet goed plannen (met 1 dame die vroeg op was samen sporten, de rest zat een uur te wachten tot hij er was). Tijdens een pilates sessie op de grond kermen "je respecteert mijn blessure niet" (dan ga je toch niet verder dan wat je lichaam kan?). Tijdens het eten aan de yogadocente iets over yoga vertellen omdat hij een keer een cursus gedaan had en alles wel wist.

Tijdens een spinning-sessie met Anita vroeg hij of ze samen sliep als ze een relatie had.
https://www.superguide.nl(...)et-die-mannen-nieuws

Van sommige ogenschijnlijk kleine dingen een groot punt maken. 2 dames hadden wat in de tuin gedaan en het tuinafval in de compostbak gegooid. Dikke paniek en dat moest er allemaal uit.

Kort daarna was er een lekkage en een van de dames snel wilde handelen om schade te voorkomen, hij gaf eerst de kat eten en maakte hij denigrerende opmerkingen dat ze in paniek was en dat er verder niets aan de hand was.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ig-rustig/vi-AAMSYSK

Later belde hij tijdens het eten aan tafel met de loodgieter, op speaker, iedereen moest stil zijn. Daar vond Anita wat van.
Op het hoogtepunt van alle irritaties leek het Jacob een goed idee om te vragen of iemand hem nog leuk vond. Nou, nee, zeker niet op dat moment.
Tsja, dat was dan maar wederzijds.

https://www.rtlxl.nl/prog(...)78-9dbc-87c2179baa96

And then some.
Je mist toch wel een paar dingen: de dames waren voor niets in. Ze wilden alleen maar aan z'n zwembad liggen en niks doen. Als Jacob ze even bij elkaar wilde hebben dan was het al te veel moeite om bij elkaar te komen. Wilde hij hun hulp bij het zwembad, dan wilden ze het water niet in (terwijl ze in hun bikini lagen te zonnen), enz..

De dames hadden elkaar gevonden en trokken als 4-eenheid op tegen Jacob. Als je weet dat je (vanwege quarantaine) 2 weken veroordeeld bent om letterlijk bij elkaar in 1 huis te zitten, dan moet je toch was toenadering zoeken om de sfeer leuk te houden.
pi_201009583
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:55 schreef JanGroen het volgende:

[..]
Je mist toch wel een paar dingen: de dames waren voor niets in. Ze wilden alleen maar aan z'n zwembad liggen en niks doen. Als Jacob ze even bij elkaar wilde hebben dan was het al te veel moeite om bij elkaar te komen. Wilde hij hun hulp bij het zwembad, dan wilden ze het water niet in (terwijl ze in hun bikini lagen te zonnen), enz..

De dames hadden elkaar gevonden en trokken als 4-eenheid op tegen Jacob. Als je weet dat je (vanwege quarantaine) 2 weken veroordeeld bent om letterlijk bij elkaar in 1 huis te zitten, dan moet je toch was toenadering zoeken om de sfeer leuk te houden.
Die blokvorming ontstond juist door een paar van de beschreven akkefietjes in het begin.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201009586
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 01:16 schreef loveli het volgende:

[..]
Toen ze aankwamen had hij een heel plan/spel voor de kamerverdeling. Er waren 3 kamers en een camper, degene die won kreeg de beste kamer en de verliezer mocht in de camper. Ze kregen een rondleiding door het huis en sleepten allemaal hun koffer mee, terwijl ze moe waren van de reis en gewoon wilden neerploffen. Uiteindelijk zonder Jacobs spel te spelen besloten ze onderling dat niemand in de camper ging en 2 dames een kamer zouden delen.
De kamer van zijn ex was off-limits voor de dames.

Huishoudster ligt in string aan het zwembad, zijn ex is net een dag of 2 ervoor uit huis gegaan (maar het was al veel langer over, hij had zich opgeofferd en in huis laten wonen, want ze had al 10 ofzo jaar een levensbedreigende ziekte, maar kwam tijdens de opnames nog een paar keer de kat een pil geven toen die even ernstig ziek leek maar toch niet vergiftigd was).

Een afspraak om 's ochtends te sporten niet goed plannen (met 1 dame die vroeg op was samen sporten, de rest zat een uur te wachten tot hij er was). Tijdens een pilates sessie op de grond kermen "je respecteert mijn blessure niet" (dan ga je toch niet verder dan wat je lichaam kan?). Tijdens het eten aan de yogadocente iets over yoga vertellen omdat hij een keer een cursus gedaan had en alles wel wist.

Tijdens een spinning-sessie met Anita vroeg hij of ze samen sliep als ze een relatie had.
https://www.superguide.nl(...)et-die-mannen-nieuws

Van sommige ogenschijnlijk kleine dingen een groot punt maken. 2 dames hadden wat in de tuin gedaan en het tuinafval in de compostbak gegooid. Dikke paniek en dat moest er allemaal uit.

Kort daarna was er een lekkage en een van de dames snel wilde handelen om schade te voorkomen, hij gaf eerst de kat eten en maakte hij denigrerende opmerkingen dat ze in paniek was en dat er verder niets aan de hand was.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ig-rustig/vi-AAMSYSK

Later belde hij tijdens het eten aan tafel met de loodgieter, op speaker, iedereen moest stil zijn. Daar vond Anita wat van.
Op het hoogtepunt van alle irritaties leek het Jacob een goed idee om te vragen of iemand hem nog leuk vond. Nou, nee, zeker niet op dat moment.
Tsja, dat was dan maar wederzijds.

https://www.rtlxl.nl/prog(...)78-9dbc-87c2179baa96

And then some.
Wat een fantastische samenvatting!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201010567
"Prachtige dames, lieve dames, intelligente dames, movie-stars" :D

Het had zo uit de mond van de legendarische Eddy Wally kunnen komen.

Jacob stelt uiteindelijk nooit teleur, ik vind hem veel grappiger dan Meijland, contracteer aub.
pi_201010701
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 01:16 schreef loveli het volgende:

Toen ze aankwamen had hij een heel plan/spel voor de kamerverdeling. Er waren 3 kamers en een camper, degene die won kreeg de beste kamer en de verliezer mocht in de camper. Ze kregen een rondleiding door het huis en sleepten allemaal hun koffer mee, terwijl ze moe waren van de reis en gewoon wilden neerploffen. Uiteindelijk zonder Jacobs spel te spelen besloten ze onderling dat niemand in de camper ging en 2 dames een kamer zouden delen.
De kamer van zijn ex was off-limits voor de dames.

Huishoudster ligt in string aan het zwembad, zijn ex is net een dag of 2 ervoor uit huis gegaan (maar het was al veel langer over, hij had zich opgeofferd en in huis laten wonen, want ze had al 10 ofzo jaar een levensbedreigende ziekte, maar kwam tijdens de opnames nog een paar keer de kat een pil geven toen die even ernstig ziek leek maar toch niet vergiftigd was).

Een afspraak om 's ochtends te sporten niet goed plannen (met 1 dame die vroeg op was samen sporten, de rest zat een uur te wachten tot hij er was). Tijdens een pilates sessie op de grond kermen "je respecteert mijn blessure niet" (dan ga je toch niet verder dan wat je lichaam kan?). Tijdens het eten aan de yogadocente iets over yoga vertellen omdat hij een keer een cursus gedaan had en alles wel wist.

Tijdens een spinning-sessie met Anita vroeg hij of ze samen sliep als ze een relatie had.
https://www.superguide.nl(...)et-die-mannen-nieuws

Van sommige ogenschijnlijk kleine dingen een groot punt maken. 2 dames hadden wat in de tuin gedaan en het tuinafval in de compostbak gegooid. Dikke paniek en dat moest er allemaal uit.

Kort daarna was er een lekkage en een van de dames snel wilde handelen om schade te voorkomen, hij gaf eerst de kat eten en maakte hij denigrerende opmerkingen dat ze in paniek was en dat er verder niets aan de hand was.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ig-rustig/vi-AAMSYSK

Later belde hij tijdens het eten aan tafel met de loodgieter, op speaker, iedereen moest stil zijn. Daar vond Anita wat van.
Op het hoogtepunt van alle irritaties leek het Jacob een goed idee om te vragen of iemand hem nog leuk vond. Nou, nee, zeker niet op dat moment.
Tsja, dat was dan maar wederzijds.

https://www.rtlxl.nl/prog(...)78-9dbc-87c2179baa96

And then some.
Dat is toch allemaal peanuts in vergelijking met bv Bert, Victor, Roxanne en Caroline?

Stel dat Jacob gelijk bij binnenkomst de dames onder zijn toeziend oog de wc's liet poetsen en daar dan kritiek op leverde, met z'n tweeën op een bank liet slapen, hele dagen liet klussen aan verroest hekwerk, helemaal niets over zichzelf zou vertellen, geen vragen stellen, opdracht na opdracht op gebiedende toon, achter hun rug om zeggen "ik zou mijn hoofd er niet voor omdraaien" etc etc.

Deze klaagzang over Jacob is wmb zeer onterecht, hij ging keurig om met zijn dames, een echte heer itt de andere horken van B&B houders.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:10:59 #276
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201010839
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 03:30 schreef Za het volgende:
En die Vincent die niet kan kiezen, maar zodra hij van weinig diepgang wordt beschuldigd doet hij net of hij deze vrouw toch al niet zag zitten, zo zwak en doorzichtig.
Hopelijk vertrekt Monique zelf.


Volgens mij had hij in een eerdere fase al gezegd dat Sophie (toch?) eigenlijk niks was.

Dan heb je 1 dag die leuk is en denk je dat het nog wat kan worden, wanneer je dan jezelf bent en gezegd wordt dat dat niet genoeg diepgang heeft, houdt het al snel op.
Laffe huichelaar
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:30:19 #277
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201011032
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 13:59 schreef Za het volgende:

Als ik het goed begrijp was dit de laatste aflevering met Jacob, dat vind ik oprecht jammer.

Maandag het vertrek van de vier dames van Jacob en donderdag is de laatste aflevering van B&B Vol Liefde seizoen 1. Jacob gaat weer aan het werk en het gezellig maken met assistente Mariana en de dieren.
pi_201011705
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201012319
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 13:43 schreef Sangha het volgende:
Henry van Loon imiteert Jacob: https://www.rtlboulevard.(...)ie-uit-bb-vol-liefde :D
Dat kutstemmetje van debbie ook lol.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 14:42:24 #280
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201012359
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 13:43 schreef Sangha het volgende:
Henry van Loon imiteert Jacob: https://www.rtlboulevard.(...)ie-uit-bb-vol-liefde :D
Ik vond de imitaties best matig, had meer verwacht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201012367
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 14:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vond de imitaties best matig, had meer verwacht
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 14:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vond de imitaties best matig, had meer verwacht
Ik vond die van Jacob wel geslaagd eerlijk gezegd, maar die van Jelka had ik meer verwacht! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201012384
Lol, dacht al dat het aan mij lag maar was ook niet bepaald onder de indruk :p
pi_201012421
Als de TV-kantine er zou zijn, hadden ze ze vast nagedaan! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201012657
twitter
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 15:28:30 #286
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201012760
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Volgens mij had hij in een eerdere fase al gezegd dat Sophie (toch?) eigenlijk niks was.

Dan heb je 1 dag die leuk is en denk je dat het nog wat kan worden, wanneer je dan jezelf bent en gezegd wordt dat dat niet genoeg diepgang heeft, houdt het al snel op.
Klopt ja, zei hij al bij die eerste wandeling de berg op. Was ook zo'n ongemakkelijk gesprek wat totaal niet liep.

Vincent moet vooral zichzelf blijven. Ik vond hem erg leuk tijdens de periode met Monique alleen, dat klikte goed maar kan ook vriendschappelijk zijn. Niet echt een chemie vonk gezien. Maar denk dat Vincent beter gewoon 1 op 1 zichzelf kan zijn. Hij hoeft zich toch niet te verontschuldigen dat hij (nog) geen diepgang zou hebben, een leeg woord als je elkaar net een paar dagen kent.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 15:29:02 #287
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201012763
quote:
:D :D :D
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 16:53:22 #288
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_201013534
quote:
Waarom hebben 3 vd 4 leggings aan. :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_201013706
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 16:53 schreef matthijst het volgende:

[..]
Waarom hebben 3 vd 4 leggings aan. :')
Ik zie / snap het nie! :D

Wel heeft die ene wat uit verhouding zijnde bovenarmen! :o
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201013755
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 16:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Waarom hebben 3 vd 4 leggings aan. :')
Hoe bedoel je? Leuk dat Melvin, Theun, Pascal en Mitch (L → R) in Utrecht waren.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 17:51:36 #291
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_201014229
Die rechtse 3 van die belachelijk strakke broeken aan.
It Melvin opeens de normaalste ^O^
Haters everywhere but I don't really care.
pi_201014812
Then (2e van links) heeft gewoon een normale short aan hoor, alleen zitten zijn zakken vol met een telefoon en portemonnee.
  Tettenkoning zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:52:49 #293
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201014858
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:46 schreef JanGroen het volgende:
Then (2e van links) heeft gewoon een normale short aan hoor, alleen zitten zijn zakken vol met een telefoon en portemonnee.
Nee hoor, dat is ook zo'n strak stretch ding.

Dit is een short met normale/regular fit.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:38:17 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201015412
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 16:53 schreef matthijst het volgende:

[..]
Waarom hebben 3 vd 4 leggings aan. :')
:')
Laffe huichelaar
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:24:12 #295
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_201016068
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 19:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]
:')
Ook van die strakke broekkies?
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:52:30 #296
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201016485
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:24 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ook van die strakke broekkies?
Ik draag geen korte broeken, hoewel ik me afvraag hoe dat relevant is.

Ten eerste zijn dat gewoon normale broeken en ten tweede, wat maakt het jou nou weer uit wat voor broeken zij dragen, zelfs al zouden het wel leggings zijn of anderszins volgens jou rare broeken
Laffe huichelaar
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:42:23 #297
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_201017570
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]
en ten tweede, wat maakt het jou nou weer uit wat voor broeken zij dragen, zelfs al zouden het wel leggings zijn of anderszins volgens jou rare broeken
wat maakt het jou nou weer uit wat ik ervan vind wat voor broeken zij dragen, zelfs al zou ik vinden dat het leggings zijn of anderszins volgens mij rare broeken :z

Viel me gewoon op: die enorme uitstekende telefoons en portemonnee.
Ziet d'r raar en oncomfortabel uit.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_201017782
Ik neem aan dat hij ze daar niet de hele dag in heeft zitten.

Als je daar door Utrecht centrum mee in je handen gaat lopen zijn ze snel weg.
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:00:03 #299
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_201021061
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Pap89 het volgende:
Familielid kon die mensen die bij Bert op visite waren (2 dagen geleden?)

Die mensen hadden ook verteld dat hij eigenlijk puur meedeed voor “reclame” voor z’n B&B.
Vind zijn horkengedrag en smoezeligheid echt geen reclamebord. Als ik ergens heen ga, ga ik voor mijn plezier. Niet om een negatieve horkerige man te treffen die mij verblijf vergalt met zij onaangenaamheid.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 22 augustus 2021 @ 00:02:18 #300
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_201021110
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Vincent is een makkelijke allemansvriend....
Ik snap die Sophie ook niet. Eerst is hij te serieus en wil ze alleen plezier en avontuur. En nu moet hij diepgang hebben. Maar dat heeft hij niet, hij is ongecompliceerd net zo als hij zijn b&b aan pakt. Vind het nog steeds jammer dat hij Marcella heeft weggestuurd, denk dat die hen goed had kunnen aanvullen
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')