We roddelen hier niet: @vogeltjesdansquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
Oh ik moest aan die kutuser denken maar het gaat over dat dansje
Boeie heeft toch een banquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We roddelen hier niet: @:vogeltjesdans
Hij ontvangt momenteel geen notificaties.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We roddelen hier niet: @:vogeltjesdans
Dit is toch zo godverdomde cringe-waardig dat het goud is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:31 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]
De dansmoves van Jens zijn wel het beste
Ja precies dit dusquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is toch zo godverdomde cringe-waardig dat het goud is.
Opvulling voor de onder 21. Die zullen toch ook met 11 man moeten aantreden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:00 schreef Qarrad het volgende:
Kan iemand zeggen wat ik moet vinden van die Zahui? Op de groei gekocht denk ik?
Als dat echt een groeibriljant zou zijn geven ze hem wel een contract voor langer dan een jaar lijkt me.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Opvulling voor de onder 21. Die zullen toch ook met 11 man moeten aantreden.
En wellicht zit er ooit wel een groeibriljantje tussen, maar kan het me niet voorstellen met zo weinig budget
Dost is een goede spits, maar past volgens mij totaal niet in het systeem dat Arne Slot wil spelen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dost is leuk voor een jaartje mits goedkoop maar dat is die griek ook.
Mensen die zich druk maken om dansjesquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:01 schreef Erasmus het volgende:
Ik kan mij niet om de dansjes druk maken eerlijk gezegd.
Stel je voor dat je een positieve mindset hebt en een gezellig mens bent, brrr.
Als je wint is alles leuk.. benieuwd hoe het gaat met de dans moves wanneer het een beetje tegenzitquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:29 schreef Rocket Ride het volgende:
Blijf lachen om de vogeltjesdans filmpjes, vooral om die lange Til.
Je weet het natuurlijk nooit, maar lijkt me een leuke groep.
Vond ik toen wel mooi aan Balotelli:quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Sowieso is dat juichen vaak vreselijk overdreven na een goal over het algemeen. Wees blij en move on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |