abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200979839
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, jahoor. alsof je je gezondheid kunt verbeteren zodat je geen corona oploopt.
Het doet er niet toe of je corona OPLOOPT, maar hoe ziek je ervan wordt.

quote:
Elk menselijk lichaam is anders, niet elk imuunsysteem is in staat om de strijd met het corona-virus aan te gaan.
De enige manier om je imuunsysteem te verbeteren is middels het vaccin.
De meeste menselijke lichamen zijn dat dus wel. Daarom is het onzin om een hele bevolking te willen vaccineren, inclusief kinderen die er praktisch niets van merken.

quote:
Je kunt ook kijken naar de (economische) schade van het totale aantal patienten. En dan ook echt de totale schade, rekening houdende met uitval van werkende krachten, oproepen van extra personeel.
Die is oneindig veel kleiner dan het maandenlang sluiten van hele bedrijven en sectoren, dat kan ik je zo ook wel vertellen.
pi_200979933
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Het doet er niet toe of je corona OPLOOPT, maar hoe ziek je ervan wordt.
[..]
De meeste menselijke lichamen zijn dat dus wel. Daarom is het onzin om een hele bevolking te willen vaccineren, inclusief kinderen die er praktisch niets van merken.
[..]
Die is oneindig veel kleiner dan het maandenlang sluiten van hele bedrijven en sectoren, dat kan ik je zo ook wel vertellen.
we gaan het zien. er druppelen langzaam aan al thuisgekomen vakantiegangers richting ziekenhuis...
plus IC opnames.

en nog iets; de delen van Nederland waar de vaccinatiegraad het laagst is (zaanstad/flevopolder) zijn weer donkerrood. daar is die Delta-variant gewoon actief.

ik geef je wel mee dat de overlevingskans op de intensive care toegenomen is. echter denk alsjeblieft niet te licht over de intensive care.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200980032
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Procentueel gezien heb je gelijk maar in aantallen is het alsnog heel veel. Zodanig veel zelfs dat de zorg het bij lange na niet aankan als je het virus de vrije loop zou laten bij te lage immuniteit van de bevolking.

Kinderen merken er helaas al meer van sinds Delta. Dat argument gaat niet meer op helaas.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200980562
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 11:55 schreef illusions het volgende:
Sterker nog, een goede vriend van me heeft dagenlang aan de beademing gelegen, en die is ook maar 38.
Ok speciaal voor die persoon zullen we nou een paar miljoen anderen inspuiten.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200980617
quote:
14s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:03 schreef PSVCL het volgende:
Klopt.. daarom plaats ik het ook in BNW
Dit ...
Velen hier begrijpen nog steeds niet dat een complot iets is waarvoor geen sluitend bewijs is ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 13:16:05 #198
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200980929
Gevaccineerden in Amerikaanse staat Utah krijgen twee kilo gehakt mee
Een voedselfabrikant in de Amerikaanse staat Utah biedt mensen die zich laten vaccineren een opvallende beloning: ruim twee kilo gehakt. Wie het prikje laat zetten in twee klinieken in het noorden van de staat, maakt bovendien kans op een jaar lang gratis vlees. Dat meldt de lokale nieuwszender KUTV.

Het bedrijf JBS Foods bedacht de actie 'Your shot at free meat for a year' in samenwerking met lokale gezondheidsinstanties. "Dit is een mooie manier om mensen aan te moedigen om hun aandeel te hebben in het beeindigen van de pandemie", zegt een manager van het bedrijf.

Utah is een van de Amerikaanse staten waar de vaccinatiegraad momenteel nog erg laag is. Slechts 46 procent van de bevolking is volledig gevaccineerd, blijkt uit cijfers van Our World in Data.

twitter

:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200981017
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Een voedselfabrikant in de Amerikaanse staat Utah biedt mensen die zich laten vaccineren een opvallende beloning: ruim twee kilo gehakt. Wie het prikje laat zetten in twee klinieken in het noorden van de staat, maakt bovendien kans op een jaar lang gratis vlees. Dat meldt de lokale nieuwszender KUTV.

Het bedrijf JBS Foods bedacht de actie 'Your shot at free meat for a year' in samenwerking met lokale gezondheidsinstanties. "Dit is een mooie manier om mensen aan te moedigen om hun aandeel te hebben in het beeindigen van de pandemie", zegt een manager van het bedrijf.

Utah is een van de Amerikaanse staten waar de vaccinatiegraad momenteel nog erg laag is. Slechts 46 procent van de bevolking is volledig gevaccineerd, blijkt uit cijfers van Our World in Data.

[ twitter ]

Jij was lang afwezig
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200981174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 12:17 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
we gaan het zien. er druppelen langzaam aan al thuisgekomen vakantiegangers richting ziekenhuis...
plus IC opnames.
Cijfers graag met vergelijkingen van voorgaande jaren.

quote:
en nog iets; de delen van Nederland waar de vaccinatiegraad het laagst is (zaanstad/flevopolder) zijn weer donkerrood. daar is die Delta-variant gewoon actief.
Omdat gevaccineerden zich niet meer laten testen. Donkerrood = aantal positieve tests. Maar een positieve test wil niet zeggen dat je ziek bent. Dus zegt niets. Sowieso zijn de absolute aantallen nog steeds erg laag. Een stijging van 2 naar 4 is een stijging van 100%, en een verdubbeling. Van 2 naar 6 (op de honderdduizenden bijv.) een verdriedubbeling! Oeioei. Zo presenteren ze de cijfers altijd erg dramatisch. Maar mopet je je nu echt zorgen maken?

quote:
ik geef je wel mee dat de overlevingskans op de intensive care toegenomen is. echter denk alsjeblieft niet te licht over de intensive care.
Ok dan.
pi_200981206
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
[..]

Hoe lang denk je dat de coronapandemie al duurt?
pi_200981211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hoe lang denk je dat de coronapandemie al duurt?
1,5 jaar. En jij?
pi_200981234
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
1,5 jaar. En jij?
Waarom vraag je dan om ic-cijfers van 'voorgaande jaren'?
pi_200981298
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Waarom vraag je dan om ic-cijfers van 'voorgaande jaren'?
Om ze te vergelijken.
pi_200981304
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Om ze te vergelijken.
Voorgaande jaren vergelijken gaat nogal moeilijk als we nog maar 1 echt coronajaar achter de rug hebben.
pi_200981337
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
[..]
Omdat gevaccineerden zich niet meer laten testen. Donkerrood = aantal positieve tests. Maar een positieve test wil niet zeggen dat je ziek bent. Dus zegt niets. Sowieso zijn de absolute aantallen nog steeds erg laag. Een stijging van 2 naar 4 is een stijging van 100%, en een verdubbeling. Van 2 naar 6 (op de honderdduizenden bijv.) een verdriedubbeling! Oeioei. Zo presenteren ze de cijfers altijd erg dramatisch. Maar mopet je je nu echt zorgen maken?
[..]
Ok dan.
Ik heb wel wat cijfers. 3, 5, 24, 384, 552, 469, 2, 9, 11
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200981429
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Voorgaande jaren vergelijken gaat nogal moeilijk als we nog maar 1 echt coronajaar achter de rug hebben.
Ik wil geen coronajaar met coronajaar maar coronajaar met normale jaren vergelijken.
pi_200981443
Het is gelukt *O*

quote:
Tweede Kamer steunt eigen bijdrage bij coronatoegangstest
Een nipte meerderheid in de Tweede Kamer steunt het plan van het demissionaire kabinet om in de toekomst een eigen bijdrage te gaan vragen voor coronatoegangstesten, als iedereen eenmaal de kans heeft gehad om ingeënt te zijn tegen het coronavirus.

D66, VVD, CDA en Volt dienden vandaag tijdens het coronadebat een motie in waarin de regering wordt gevraagd 'toe te gaan werken naar de instelling van een profijtbeginsel bij het testen voor toegang, uitgaande van een eigen bijdrage'.

Daarbij moet er wel een regeling worden gecreëerd voor mensen die 'niet gevaccineerd kúnnen worden'. Ook moet de eigen bijdrage vervallen als 'testen voor toegang ongeacht vaccinatiestatus noodzakelijk wordt'.

Bewijs
Het kabinet kondigde afgelopen vrijdag aan zo'n eigen bijdrage te willen invoeren voor bezoekers van horeca, evenementen, festivals, sportwedstrijden en culturele bijeenkomsten om bewijs van een negatieve test of vaccinatie te tonen, als er meer dan 75 gasten aanwezig zijn. De regering vindt dat in deze fase van de pandemie gerechtvaardigd, omdat iedereen binnenkort de kans heeft gehad te worden gevaccineerd.

Coronaminister Hugo de Jonge motiveerde het plan van het kabinet vanavond. Op termijn een eigen bijdrage vragen vindt hij geen vorm van directe of indirecte vaccinatiedwang. Dat zou volgens De Jonge het geval zijn als alleen een vaccinatiebewijs toegang verschaft.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)een-uitgemaakte-zaak
En zonder directe of indirecte vaccinatiedwang dus volgens de Jonge. Je kan immers niet alleen gratis en zonder test binnen met je vaccinatiepaspoort, maar ook nog altijd met een negatieve test. Ongevaccineerden moeten daar alleen wel voor gaan betalen. ^O^
pi_200981559
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is gelukt *O*
[..]
En zonder directe of indirecte vaccinatiedwang dus volgens de Jonge. Je kan immers niet alleen gratis en zonder test binnen met je vaccinatiepaspoort, maar ook nog altijd met een negatieve test. Ongevaccineerden moeten daar alleen wel voor gaan betalen. ^O^
Over een paar weken wordt het strenger.

Waarom je dit toejuicht is mij een raadsel trouwens.

Je medisch moeten laten testen om een bak koffie te drinken.
pi_200981560
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[ twitter ]

gvd.
'Maar, je weet niet wat er in zit?' :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200981606
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Over een paar weken wordt het strenger.

Waarom je dit toejuicht is mij een raadsel trouwens.

Je medisch moeten laten testen om een bak koffie te drinken.
En voor die medische test moeten betalen dus. Maar je kan ook gewoon dat prikje halen zodat je je niet hoeft te testen.
pi_200981803
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En voor die medische test moeten betalen dus. Maar je kan ook gewoon dat prikje halen zodat je je niet hoeft te testen.
En dat is puur chantage.

Nogmaals: dit middel is pas sinds kort ontwikkeld en bevindt zich in een testfase.

Waarom ik moet uitleggen dat dit soort dwingende maatregelen uiterst bizar zijn, is mij een raadsel.

Ook hoe mensen de overheid simpelweg napraten.

Bizar.
pi_200981997
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Bizar.
Geeft een veilig gevoel he
Veilig ... lol ... hoeveel procent is het momenteel??
  donderdag 19 augustus 2021 @ 14:52:31 #214
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200982317
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
En dat is puur chantage.

Nogmaals: dit middel is pas sinds kort ontwikkeld en bevindt zich in een testfase.

Waarom ik moet uitleggen dat dit soort dwingende maatregelen uiterst bizar zijn, is mij een raadsel.

Bizar.
Hoe simpel mensen simpelweg kwakzalvers napraten...

Mbt je data vraag, check alle topics maar. Die data is hier al zo vaak gepost. Maar ja wetenschap is soms onbegrijpelijk voor lui hier dus vetrouwen we maar op de homeopaat..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200982353
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:52 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Hoe simpel mensen simpelweg kwakzalvers napraten...

Mbt je data vraag, check alle topics maar. Die data is hier al zo vaak gepost. Maar ja wetenschap is soms onbegrijpelijk voor lui hier dus vetrouwen we maar op de homeopaat..
Ik praat geen kwakzalvers na, ik denk zelf na.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 15:20:52 #216
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200982795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 14:54 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik praat geen kwakzalvers na, ik denk zelf na.
Ah jij bent expert op het gebied van virussen?
  donderdag 19 augustus 2021 @ 15:23:25 #217
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200982831
  donderdag 19 augustus 2021 @ 15:31:44 #218
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200982958
Het verhaal dat Israël het bewijs was van niet werkende vaccinatie ook debunked..

COR / Het Positiviteitstopic #58 - 1 November, geen maatregelen meer?
pi_200983386
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:20 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ah jij bent expert op het gebied van virussen?
Nee en dat hoef ik niet te zijn om te begrijpen dat het bizar is om een geneesmiddel in testfase aan een hele bevolking op te willen leggen.

Jij werkt voor de overheid?
pi_200983409
Ik moet plots denken aan: https://www.parool.nl/nie(...)-nederland~b5968f6b/

Het had dit weekend Lowlands moeten zijn, en ik vind het wel heel opvallend dat F1 wel mag en zaken zoals festivals niet. Ik vermoed eerlijk gezegd dat het Grapperhaus best wel eens goed uitkomt. Wat denken jullie?

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 19-08-2021 16:16:05 ]
  donderdag 19 augustus 2021 @ 16:08:51 #221
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200983481
GEVAREN VAN COVID-19 VACCINATIE

Ben of ken jij iemand die ernstige bijwerkingen ervaart na de COVID-19 vaccinatie? Denk aan tijdelijke verlammingsverschijnselen, trombose, hartfalen of mogelijk zelfs overlijden. Dan kun je ons helpen bij ons onderzoek!

Samen met medisch deskundigen onderzoeken wij namelijk of deze bijwerkingen het gevolg zijn van de vaccinatie. Zeker nu de vaccinatiedruk op schoolgaande jongeren toeneemt, is dit onderzoek van groot belang. Onze advocaten gebruiken deze onderzoeksresultaten als bewijs om succesvol juridische procedures te voeren.

Melden?
Bijwerkingen melden kan via dit formulier. Vul hierop de verzochte gegevens in. Uiteraard worden je gegevens strikt vertrouwelijk door ons behandeld, in lijn met de geldende privacywetgeving. Bij twijfel kun je eerst contact met ons opnemen

https://stichtingcoronaon(...)-vaccinaties-melden/

1184 Berichten ontvangen van overlijden.

en

Advocaat waarschuwt tegen het vaccin

de bijwerkingen Pfizer waren in 2019 al bekend, opmerkelijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door controlaltdelete op 19-08-2021 16:41:08 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200983650
Iemand deze al gezien ? Is voor mij een beetje wat er nu gaande is.

donderdag 19 augustus 2021 @ 17:19:45 #223
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200984560
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Nee en dat hoef ik niet te zijn om te begrijpen dat het bizar is om een geneesmiddel in testfase aan een hele bevolking op te willen leggen.

Jij werkt voor de overheid?
Welke testfase? Ze waren al zeker 10 jaar bezit met RNA vaccins.. Dat je dat niet weet komt omdat je vetrouwen hebt in kwakzalvers die de feiten verdraaien.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 17:25:50 #224
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200984696
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
GEVAREN VAN COVID-19 VACCINATIE

Ben of ken jij iemand die ernstige bijwerkingen ervaart na de COVID-19 vaccinatie? Denk aan tijdelijke verlammingsverschijnselen, trombose, hartfalen of mogelijk zelfs overlijden. Dan kun je ons helpen bij ons onderzoek!

Samen met medisch deskundigen onderzoeken wij namelijk of deze bijwerkingen het gevolg zijn van de vaccinatie. Zeker nu de vaccinatiedruk op schoolgaande jongeren toeneemt, is dit onderzoek van groot belang. Onze advocaten gebruiken deze onderzoeksresultaten als bewijs om succesvol juridische procedures te voeren.

Melden?
Bijwerkingen melden kan via dit formulier. Vul hierop de verzochte gegevens in. Uiteraard worden je gegevens strikt vertrouwelijk door ons behandeld, in lijn met de geldende privacywetgeving. Bij twijfel kun je eerst contact met ons opnemen

https://stichtingcoronaon(...)-vaccinaties-melden/

1184 Berichten ontvangen van overlijden.

en

Advocaat waarschuwt tegen het vaccin

de bijwerkingen Pfizer waren in 2019 al bekend, opmerkelijk.
Weet je wat opmerkelijk is? Dat die onderzoekers nog steeds beweren dat Ivermectine werkzaam is bij Covid. Lui die dat nog durven te beweren zijn totaal ongeloofwaardig.

BTW als je die site verder leest blijkt het een stel debiele advocaten te zijn die geld denken te ruiken... Oplichters net zoals al die opperwappies..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')