%gevaccineerden in NZ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uit deze shit proberen te komen. Net als in Isral? Nieuw-Zeeland?
Je gelooft in sprookjes maat.
Niet blindstaren op vaccins.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
%gevaccineerden in NZ?
Hoeveel mensen in ziekenhuizen met covid in Isral nu tov voor vaccinatie?
Vaccins werken hoe je het ook wendt of keert
wat is jouw oplossing... En kom niet met die gare ivermectinquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet blindstaren op vaccins.
zien we dan wel weer. Niks doen tot die tijd is geen optiequote:Zitten een paar plotholes in. Variant epsilon? Hoeveel mensen hebben die booster al gehad? 3e shot? Percentage zorg?
rekensom die gewoon kloptquote:Gommers zei gisteren dat 1.18 miljoen mensen niet gevaccineerd zijn en deze zullen de zorg overbelasten. Iedere rekensom komt op overbelasting van de zorg uit.
Welke magic zie jij er in en beter nog hoe ziet jouw rekensom er uitquote:Zie alsjeblieft in dat er een gare wiskundige magic trick wordt uitgehaald.
En hoeveel mensen zijn door die kids aangestoken en vervolgens wel overleden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:28 schreef weetjewel5 het volgende:
I am NOT anti-vaccine. I am pro- good science. My body, my choice.
Step back and look at the data and forget the politics. A quick analysis of the situation without fear and media hype. We need to have courage and logic and approach this in a manner the preserves liberty and protects people.
It is criminal these mandates for our young people.
Leave the kids alone, they survived this 100%. We are seeing a 200% increase in heart damage in our young men after this. This damage is scarring the heart, that's long-term! This is unethical, and a violation of morality.
💉💉💉🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jammer joh, de vaccinatie bereidheid is weer gestegen en elk weldenkend mens zal totaal geen probleem met een 3e prik of een jaarlijkse prik hebben.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 01:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Alsof jij in NY woont of er berhaupt ooit komt
Wat een kakkerlakken niveau die regelsquote:
We gaan nog 16.000 - 22.000 ziekenhuisopnames krijgen onder ongevaccineerden die bijna allemaal te voorkomen zouden zijn als ze wel dat prikje hadden gehaald.quote:RIVM: ‘Alle 1,8 miljoen niet-gevaccineerden komen vroeg of laat in aanraking met coronavirus’
Het kabinet wil op 20 september de 1,5 meterregel loslaten, maar het is de vraag of dat mogelijk is met dagelijks nog tientallen nieuwe ziekenhuisopnames en duizenden infecties. Vanmiddag debatteert de Tweede Kamer over het coronabeleid. Het hoger onderwijs kan al eind deze maand volledig open, discotheken en nachtclubs blijven voorlopig nog gesloten.
Omdat het coronavirus zal blijven rondgaan, rekenen de experts van het OMT erop dat alle niet-gevaccineerden en niet eerde besmette personen - in totaal geschat op 1,8 miljoen mensen - ‘vroeg of laat’ in aanraking gaan komen met covid19.
Dat kan leiden tot 16.000 tot 22.000 nieuwe ziekenhuisopnames (waarvan tussen de 2.200 en 3.400 op de IC). Maar precieze prognoses ontbreken. ,,Komt dat binnen n maand of binnen twee jaar? Die modellering is erg complex”, zegt Van Dissel. Daar wordt nog aan gerekend.
https://www.ad.nl/politie(...)oronavirus~af6a1517/
Zo'n Willem Engel dwars liggen vind ik alleen maar mooi, maar of dit nou iets is wat we moeten willen betwijfel ik ten zeerste.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:05 schreef devlinmr het volgende:
Banken en betaaldiensten blokkeren rekeningen van antivaxers https://www.nu.nl/economi(...)-van-antivaxers.html (via @:NUnl)
Goede zaak.
Tuurlijk goede zaakquote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:05 schreef devlinmr het volgende:
Banken en betaaldiensten blokkeren rekeningen van antivaxers https://www.nu.nl/economi(...)-van-antivaxers.html (via @:NUnl)
Goede zaak.
Wat heeft dat met die banken te maken?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk goede zaak
Jullie lopen juichend en met open ogen een totalitaire staat tegemoet. Je kinderen zullen je dankbaar zijn later.
Die hebben nog meer vrijheid... dat zoiets nog mogelijk is in 2021 blijft onwerkelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat een kakkerlakken niveau die regels
Ik ga alvast mn schuilkelder inquote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We gaan nog 16.000 - 22.000 ziekenhuisopnames krijgen onder ongevaccineerden die bijna allemaal te voorkomen zouden zijn als ze wel dat prikje hadden gehaald.
Hoezo is dat een leugen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:40 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
''De meeste mensen vinden dat zorgmedewerkers zich verplicht moeten laten vaccineren''
Schaamteloos leugen na leugen blijven verkondigen en de boel manipuleren .. wat een zieke geesten, en dat is dan de zogenaamde vrije persmedia in NL
Niemand dwingt jou dus hou op met janken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:43 schreef Michellepatinama het volgende:
Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en genformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.
Totalitaire staat nog wel..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk goede zaak
Jullie lopen juichend en met open ogen een totalitaire staat tegemoet. Je kinderen zullen je dankbaar zijn later.
Je mag ook emigreren als je hier niet meer thuis voelt..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:39 schreef UncleScorp het volgende:
Voor jou noemen we het de verzorgingsmaatschappij ... lekker comfy
quote:RIVM maakt zich zorgen over corona in de herfst: 'Cijfers dalen niet'
Het aantal nieuwe coronagevallen daalt niet of nauwelijks meer. Met het einde van de zomer in zicht is dat ongewenst, want juist in de herfst gaat het coronavirus rond. "De circulatie van het virus stabiliseert en blijft aanzienlijk", zegt RIVM-directeur Jaap van Dissel.
Van Dissel heeft de Tweede Kamer vanochtend opnieuw bijgepraat over de ontwikkelingen rondom de coronacrisis in Nederland. "Het seizoenseffect op het reproductiegetal is 10 tot 15 procent. Dat gaat zich tegen ons keren", aldus Van Dissel, die ook voorzitter is van het Outbreak Management Team.
Uitbraak onder niet-gevaccineerden
Volgens de RIVM-baas zijn er nu in feite twee uitbraken aan de gang in Nederland: een onder gevaccineerden en een onder mensen die niet gevaccineerd zijn. "De belangrijkste verspreiding is onder de groep die niet immuun is. Voor een deel loopt dat over naar de groep die wel immuun is."
Van de mensen die nu in ziekenhuizen worden opgenomen vanwege coronaklachten, is bijna driekwart niet of nog niet helemaal gevaccineerd. Zo'n 15 procent van de opgenomen coronapatinten is volledig gevaccineerd. Bij een deel werkt het vaccin niet goed door problemen met hun afweersysteem.
'Doe een zelftest'
Van Dissel roept mensen op om zelftesten te gebruiken. Als die zelftest positief is, wordt dit in negen van de tien gevallen bevestigd in de teststraat van de GGD. Inmiddels gaat het bij de helft van alle nieuwe gevallen om mensen die eerst een zelftest hadden gedaan, daarbij zagen dat ze positief waren en vervolgens naar een testlocatie gingen om zekerheid te krijgen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)est-covid-ziekenhuis
Zeer slechte zaak.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 10:05 schreef devlinmr het volgende:
Goede zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |