Vast wel. Hier is het intussen ook droog geworden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:03 schreef ijs_beer het volgende:
Ja goddomme wordt het ooit nog droog.
Neequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:03 schreef ijs_beer het volgende:
Ja goddomme wordt het ooit nog droog.
Kan je dan voortaan niet beter meteen een minijurk bestellen ipv een maxi?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:32 schreef AgnesGru het volgende:
Ik had bij de Wehkamp een maxijurk besteld. Had al bij de reviews gelezen dat je gerust 1 a 2 maten kleiner kan bestellen. Nou in 2 maten kleiner verzoop ik nog redelijk, dus nu maar weer een maatje kleiner besteld
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan je dan voortaan niet beter meteen een minijurk bestellen ipv een maxi?
Achter de wolken ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:41 schreef Cyan9 het volgende:
De zon schijnt. Ik wilde het toch even gezegd hebben.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
We blijven eeuwig formeren
Ik geloof dat hij gewoon in een keer alle nietszeggende zinnetjes uit het handboek 'Hoe spreek ik politieks' maar eens heeft opgezegd, hopend dat er niet te veel zou worden doorgevraagd.quote:Hoekstra zei een "goede gedachtewisseling" te hebben gehad [...] "Wij zitten er constructief in."
https://nos.nl/artikel/23(...)matiestuk-vvd-en-d66
Ik heb Hoekstra alleen maar uitgesproken horen zijn toen hij de VVD rechts probeerde in te halenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat hij gewoon in een keer alle nietszeggende zinnetjes uit het handboek 'Hoe spreek ik politieks' maar eens heeft opgezegd, hopend dat er niet te veel zou worden doorgevraagd.
Echt hè? Ik dacht best laat te zitten met mijn gok op 9 september in een weddenschap. Maar ik denk dat het naar de persoon gaat die 21 september had gezegd, en dan puur omdat alles na 21 september ook goed is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Houdthetdannooitopcaricevanhouten.gifquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Misschien is het een beetje een man van extremen. Dat de partij hem destijds heeft laten weten wel een beetje naar rechts te willen en hij meteen vol gas de VVD voorbij schoot. Dat de partij daar dan weer van schrok en hem gevraagd heeft toch iets meer in het midden te blijven en hij nu dus letterlijk alles in het midden laat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb Hoekstra alleen maar uitgesproken horen zijn toen hij de VVD rechts probeerde in te halen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echt hè? Ik dacht best laat te zitten met mijn gok op 9 september in een weddenschap. Maar ik denk dat het naar de persoon gaat die 21 september had gezegd, en dan puur omdat alles na 21 september ook goed is.
Jaloersquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:10 schreef Cee het volgende:
Leuk weetje: ik ben exact even oud als Thierry Henry en een van de zangeressen van Steps.
Heerlakquote:
Veel erger zijn ze niet te vinden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:39 schreef ijs_beer het volgende:
Valentijn Driessen, stukje ellende in mensvorm.
Dat inkopen moet haast wel. Want hij is qua karakter en gedrag alles waar ze bij VI juist op afgeven. Maar toch zit die er elke keer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo'n kansloze 'journalist' is dat. Volgens mij koopt hij zichzelf in bij Veronica Inside. Hij is niet grappig, heeft geen uitstraling, heeft geen goede bronnen, heeft geen inzicht, zit er altijd naast.
Ik zie hier en daar nog iemand staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe vluchten van Easyjet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |