Nee. Dit kan nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
Tijd dat dergelijk enthousiasme binnen de kortste keren keihard wordt afgestrafd dus. Hier heb ik GEEN seizoenskaart voor genomen in ieder geval.
afgestrafdquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:30 schreef Caland het volgende:
Tijd dat dergelijk enthousiasme binnen de kortste keren keihard wordt afgestrafd dus. Hier heb ik GEEN seizoenskaart voor genomen in ieder geval.
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Even 'advertentie verbergen' uitgezet via opties om te kijken wat @:Caland bedoelt.
Mensen die op een dergelijke wijzen fokken kan ik niet langer serieus nemen.
Nou nou nou.quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef onlogisch het volgende:
@:Tomatenboer heeft een hersenbloeding gehad. Voor de details verwijs ik jullie naar het Feyenoord topic.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 15:09 schreef onlogisch het volgende:
@:Tomatenboer @GurneyIsBestOke heeft een hersenbloeding gehad. Voor de details verwijs ik jullie naar het Feyenoord topic.
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik deel nog steeds die mening.
Als je op basis van die post serieus denkt dat ik Boëtius een betere voetballer vind dan Depay ben je toch wel een ontzettend stom varken.quote:
Nou ja zegquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je op basis van die post serieus denkt dat ik Boëtius een betere voetballer vind dan Depay ben je toch wel een ontzettend stom varken.
Jij gaf vorig jaar ergens ook aan dat Feyenoord nog best wel eens boven Ajax zou kunnen eindigen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je op basis van die post serieus denkt dat ik Boëtius een betere voetballer vind dan Depay ben je toch wel een ontzettend stom varken.
Wow linkquote:Op maandag 16 augustus 2021 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaf vorig jaar ergens ook aan dat Feyenoord nog best wel eens boven Ajax zou kunnen eindigen.
Nee dat niet, maar nu doet hij van "Ja, je snapt toch wel dat ik niet zo debiel ben en dat het maar een grapje is"quote:
Ja deze 'maar jij' wordt wel steeds minder effectief als je hem iedere keer blijft gebruiken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaf vorig jaar ergens ook aan dat Feyenoord nog best wel eens boven Ajax zou kunnen eindigen.
In dit geval wel een valide punt natuurlijk. Jij zegt iets doms en vervolgens doe je verontwaardigd dat we niet snappen dat je niet dom bent.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja deze 'maar jij' wordt wel steeds minder effectief als je hem iedere keer blijft gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |