Maar het is geen 12 uur en het is niet de eerste maandag van de maandquote:
Ik heb bruine bonen gegeten dus ik snap het wel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is geen 12 uur en het is niet de eerste maandag van de maand
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huh, dit is freaky. Het luchtalarm gaat hier af
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb bruine bonen gegeten dus ik snap het wel.
De Taliban komt je appartement kapot schieten voor je die tonnen aan overwaarde kunt verzilveren.quote:
Snel de kelder in.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Taliban komt je appartement kapot schieten voor je die tonnen aan overwaarde kunt verzilveren.
Dat snap ik wel. Kapitalist die ik ben.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Taliban komt je appartement kapot schieten voor je die tonnen aan overwaarde kunt verzilveren.
Moest hier net wat te hard om lachenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben onkruid hequote:
Iemand had een slechte eerste stagedag volgens mij.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De VRU heeft al laten weten dat het niet de bedoeling was
Of iemand was blij dat Barb weer postte.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef Q. het volgende:
Iemand had een slechte eerste stagedag volgens mij.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De VRU heeft al laten weten dat het niet de bedoeling was
Voor jou altijdquote:
quote:
Simquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat was er nu gebeurt? Hebben ze je een nacht daar gehouden?
Komquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sim
M'n eerste vechtpartij in bijna 30 jaar
Wut?quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kom
Ik nog thuis of blijf ik slapen
Geloof jij dat?quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:41 schreef Debsterr het volgende:
Maar Barb, je mengde je dus in een vechtpartij omdat 1 van die randdebielen een zwangere vrouw sloeg, en jij hebt het moeten bekopen met een nachtje cel? Levert dit verder nog iets (negatiefs) op?
Ik hoorde hem wel en heb op internet gezocht naar wat er aan de hand was, en me verwonderd over dat ik geen NL Alert op mijn mobiel kreeg. Toen stopte hij weer en heb ik het weer losgelaten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Werkt dus ook top, dat luchtalarm. De ene helft hoort hem niet eens en de mensen die hem wel horen doen niks met de info. Voor hetzelfde geld worden we platgebombardeerd maar iedereen zit nog achter z'n pc.
Heb zelf niet echt gevochten hoor, daar ben ik een te groot watje voorquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:41 schreef Debsterr het volgende:
Maar Barb, je mengde je dus in een vechtpartij omdat 1 van die randdebielen een zwangere vrouw sloeg, en jij hebt het moeten bekopen met een nachtje cel? Levert dit verder nog iets (negatiefs) op?
Is toch net als met ontruimingen en brandalarmen enzo.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Werkt dus ook top, dat luchtalarm. De ene helft hoort hem niet eens en de mensen die hem wel horen doen niks met de info. Voor hetzelfde geld worden we platgebombardeerd maar iedereen zit nog achter z'n pc.
Dat moet wel periodiek geoefend worden. Nog nooit meegemaakt dat we dat gedaan hebben in het gebouw sinds ik daar in 2017 ben komen werken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is toch net als met ontruimingen en brandalarmen enzo.
Allemaal met de lift tijdens brand dusquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet wel periodiek geoefend worden. Nog nooit meegemaakt dat we dat gedaan hebben in het gebouw sinds ik daar in 2017 ben komen werken.
We zitten op de begane grond, dus dat scheelt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal met de lift tijdens brand dus
Zit je wel naast de nooduitgang?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zitten op de begane grond, dus dat scheelt.
Wel vlakbij de achteringang. Zit nog één kantoortje naast.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zit je wel naast de nooduitgang?
Dan ga je dus niet dood in het geval van brand. Goed bezigquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel vlakbij de achteringang. Zit nog één kantoortje naast.
Zit er geen knopje dat je in moet drukken?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:15 schreef Senn88 het volgende:
Gezocht handige man die de bak van mijn dyson open kan maken want t lukt mij niet
quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga je dus niet dood in het geval van brand. Goed bezig
Ja een hendel maar dat werkt nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit er geen knopje dat je in moet drukken?
Een platte schroevendraaier tussengedrukt toen ging die los! Ga straks idd eerst wd40 halequote:Op maandag 16 augustus 2021 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
WD40?
Edit: https://www.gebruikershan(...)824466/antwoord.html
Huehue ik trek overal hard aanquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er niet te hard aan trekken.
Fijn om te horen dat het je gelukt is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een platte schroevendraaier tussengedrukt toen ging die los! Ga straks idd eerst wd40 hale
Voor jou snij ik vooraf ook nog een hete peper en wrijf ik die door mijn handen voor wat extra stimulansquote:
Wrijf dan ook die voorbinddildo waar je 'm mee gaat peggen nog even door je handen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:20 schreef Senn88 het volgende:
Voor jou snij ik vooraf ook nog een hete peper en wrijf ik die door mijn handen voor wat extra stimulans
Ja dat spreekt jou aan?quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wrijf dan ook die voorbinddildo waar je 'm mee gaat peggen nog even door je handen.
Hoiquote:
Nee, dit dient enkel als opruiing.quote:
Nooit meer goede rellen hierquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dit dient enkel als opruiing.
Ondertussen ben ik eigenlijk heel lief en zachtaardigquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dit dient enkel als opruiing.
Jouw verhaal van gisteren leek een mooi begin van een sensatieverhaal maar jij blijft ook een beetje achter nu.quote:
Je geeft eerst een kusje en een aai voor je hard gaat trekken?quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:38 schreef Senn88 het volgende:
Ondertussen ben ik eigenlijk heel lief en zachtaardig
quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw verhaal van gisteren leek een mooi begin van een sensatieverhaal maar jij blijft ook een beetje achter nu.
Ja, full body massage hoort ook bij the experience.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je geeft eerst een kusje en een aai voor je hard gaat trekken?
Hhhhnnnngggggquote:Op maandag 16 augustus 2021 13:41 schreef Senn88 het volgende:
Ja, full body massage hoort ook bij the experience.
Bijna vakantie!quote:
De sensatie is al lang afgelopen hier joh.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw verhaal van gisteren leek een mooi begin van een sensatieverhaal maar jij blijft ook een beetje achter nu.
Ok.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wrijf dan ook die voorbinddildo waar je 'm mee gaat peggen nog even door je handen.
Verzin dan iets over vrouwen waar massaal de broekjes naar beneden gleden toen jij als een Zorro moedig tussen de vechtende mannen sprong en een zwangere vrouw het leven redde.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:47 schreef Barbusse het volgende:
De sensatie is al lang afgelopen hier joh.
Je bent overduidelijk niet op zijn bruiloft geweest.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hoor Dino mopperen over kusjekroel ju
Kind krijgt nu de naam Barb mee ook.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verzin dan iets over vrouwen waar massaal de broekjes naar beneden gleden toen jij als een Zorro moedig tussen de vechtende mannen sprong en een zwangere vrouw het leven redde.
Snotverquote:
15 nieuwe telefoonnummers nu. Inclusief agentequote:Op maandag 16 augustus 2021 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verzin dan iets over vrouwen waar massaal de broekjes naar beneden gleden toen jij als een Zorro moedig tussen de vechtende mannen sprong en een zwangere vrouw het leven redde.
Jij wel? Zijn ze al zwanger en hebben ze al eenlabrador?quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent overduidelijk niet op zijn bruiloft geweest.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:04 schreef Barbusse het volgende:
15 nieuwe telefoonnummers nu. Inclusief agente
Ja, zo komt er niks van die rellen hequote:
Sorryquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zo komt er niks van die rellen heIk doe zo mijn best hier
Het is je vergevenquote:
De deur dichtgooien, want ik haat Blof.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Senn88 het volgende:
Wat zou je doen als ik hier opeens weer voor je stond?
Je binnen laten en zeggen dat je een klootzak bent.quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:16 schreef Senn88 het volgende:
Wat zou je doen als ik hier opeens weer voor je stond?
Zou het niet vergeven hoor. Gewoon je innerbitch loslaten!quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is je vergevenJij hebt natuurlijk ook al een spannende avond/nacht achter de rug
Zelfs met hormonen in mijn lijf heb ik die innerbitch nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou het niet vergeven hoor. Gewoon je innerbitch loslaten!
Zeg heujquote:Op maandag 16 augustus 2021 14:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou het niet vergeven hoor. Gewoon je innerbitch loslaten!
quote:Op maandag 16 augustus 2021 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Relleuh! Relleuh! Relleuh!
De Sahara rukt op naar Europa.quote:Op maandag 16 augustus 2021 16:24 schreef Barbusse het volgende:
Bosbranden nu ook in de AlgarveBijna 50% van het land onder maximum risico op bosbranden
Huehue en ik ben er eens geen onderdeel van!quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Sahara rukt op naar Europa.
jij had momenteel meer last van wateroverlast toch?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huehue en ik ben er eens geen onderdeel van!
Moesson bij Senn?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
jij had momenteel meer last van wateroverlast toch?
Meer slakkenspoor begreep ik.quote:
Je kon het niet laten he?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
jij had momenteel meer last van wateroverlast toch?
Nav dat gesprek over het peggen van DrMarten?quote:
Nee hoor daarvoor alquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nav dat gesprek over het peggen van DrMarten?
Lekker inkoppen hequote:Op maandag 16 augustus 2021 17:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met makkelijke voorzetten enzo
Had je wel ff mogen vertellen.quote:
Gewoon appen naar mij natuurlijk. Zoveel efficiënter.quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ovolgende publiceer ik het op de hoofdpagina, oke?
Ow owquote:Op maandag 16 augustus 2021 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon appen naar mij natuurlijk. Zoveel efficiënter.
Dat is uitgesteld.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:36 schreef Tegan het volgende:
Luchtalarm was toch afgeschaft omdat ze nu NL Alert hebben?
Wel goed.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe is het met jullie? En met babykat?
Sneu maar wel iets waar ze weer van zal herstellen gelukkig! Hier ook wel goed hoorquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel goed.
Alleen moederkat heeft een ontstoken tepel, dus die zit aan een antibioticakuur en moet een truitje dragen
Met jou?
Ben je nog op mannenjacht?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sneu maar wel iets waar ze weer van zal herstellen gelukkig! Hier ook wel goed hoor
Heb nog geen inschrijving van je voorbij zien komen bij de celibaatclubquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ik doe maar wat. Al heel erg lang niet meer gedate
Dat is gewoon de knoop van haar broek, snap dat je daar moeite mee hebt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Senn heeft zo'n kuisheidsgordel
Onder de gordelquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is gewoon de knoop van haar broek, snap dat je daar moeite mee hebt.
Lukt iedere avond prima onder de douche.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zegt wel iets over jouw bereidwilligheid om eens goed nat te worden
Waarom 's avonds douchen als je toch weer de hele nacht in bed tussen de bedbeestjes ligt te zweten?quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:02 schreef Senn88 het volgende:
Lukt iedere avond prima onder de douche.
Zodat je in de ochtend nog n keer kan!quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom 's avonds douchen als je toch weer de hele nacht in bed tussen de bedbeestjes ligt te zweten?
Maar het is dus vrij nutteloos. Bovendien ruik je mensen die 's ochtends nooit douchen. Die hebben altijd zo'n viezige, muffige slaapwalm om zich heenquote:Op maandag 16 augustus 2021 22:37 schreef Senn88 het volgende:
Zodat je in de ochtend nog n keer kan!
Douchen is nooit nutteloos.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar het is dus vrij nutteloos. Bovendien ruik je mensen die 's ochtends nooit douchen. Die hebben altijd zo'n viezige, muffige slaapwalm om zich heen
Daarom thuiswerken en je huis nooit verlaten. Komen alleen maar problemen van.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar het is dus vrij nutteloos. Bovendien ruik je mensen die 's ochtends nooit douchen. Die hebben altijd zo'n viezige, muffige slaapwalm om zich heen
Zeker wel als je overbodig waterverbruik, en het negatieve effect op je huid én het milieu, in beschouwing neemt.quote:
Ja maar het is zo lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2021 23:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zeker wel als je overbodig waterverbruik, en het negatieve effect op je huid én het milieu, in beschouwing neemt.
Ja precies. Ik zit zunig te doen en de grootste vervuilers hebben er schijt aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 00:18 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon lekker douchen joh. De planeet sterft toch wel.
Ja wat dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Echt raar gedroomd vannacht![]()
Goedemorgen
Vertel ons meer!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Echt raar gedroomd vannacht![]()
Goedemorgen
Iedereen dood!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 00:18 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon lekker douchen joh. De planeet sterft toch wel.
quote:
Ja, nouquote:
#weirdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou![]()
Iets met een piemel van iemand die niet meer aan diegene vastzat maar nog wel werkte. En seks met een vrouw. En nog wat gekke dingen![]()
Vet raar wakker worden
Wauw, ik vond mijn eigen droom al raar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou![]()
Iets met een piemel van iemand die niet meer aan diegene vastzat maar nog wel werkte. En seks met een vrouw. En nog wat gekke dingen![]()
Vet raar wakker worden
1 dag naar Australiëquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wauw, ik vond mijn eigen droom al raar.
We gingen 1 dag naar Australië en toen ging de terugvlucht niet terwijl we maandag wel moesten werken.
Gedoe
Was echt heel logisch in mijn droom.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
1 dag naar AustraliëOok wel bijzonder ja
In de droom zelf is alles logisch tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was echt heel logisch in mijn droom.
We kwamen daar aan en gingen nog een heel eind met een taxi om ergens te overnachten.
Ik zag een soort walvis beest in de zee, dat was tof.
Toen gingen we weer naar het vliegveld.
cringequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de droom zelf is alles logisch toch![]()
Ik vond het in mijn droom ook vet logisch dat ik iemand z'n piemel in mijn hand had die nog gewoon werkte, terwijl die persoon er niet meer aan vast zat.
Maar wel tof, had je dus gewoon een minivakantie in je slaap
Doet mij denken aan het volgende raadsel:quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond het in mijn droom ook vet logisch dat ik iemand z'n piemel in mijn hand had die nog gewoon werkte, terwijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet mij denken aan het volgende raadsel:
Hoe noem je de overbodige huid rondom een piemel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
[..]
Hoe noem je de overbodige huid rondom een piemel?Handen en lippen zijn ook wel handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Hoe noem je de overbodige huid rondom een piemel?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Die krijg jij erbij dan.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Mijn oma herinnert me net aan het feit dat ik vandaag 1 jaar verloofd ben![]()
20 november! De kleding moet nog geshopt worden, maar fotograaf, locatie, ceremonie, ligt allemaal vast. Hopelijk scoor ik donderdag mijn trouwring (online shop) en we moeten nog bloemen en taart enzo uitzoeken, maar alle afspraken zijn gemaakt daarvoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben jullie al een trouwdatum en hoe ver zijn jullie al met de voorbereiding?
Congrats!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Mijn oma herinnert me net aan het feit dat ik vandaag 1 jaar verloofd ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag een paar foto's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
20 november! De kleding moet nog geshopt worden, maar fotograaf, locatie, ceremonie, ligt allemaal vast. Hopelijk scoor ik donderdag mijn trouwring (online shop) en we moeten nog bloemen en taart enzo uitzoeken, maar alle afspraken zijn gemaakt daarvoor.
Zondag hadden we een test fotoshoot met de fotograaflekker klef ende romantisch
.
Goed bezig, strak gepland en georganiseerd. Ik hou ervan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:32 schreef Debsterr het volgende:
20 november! De kleding moet nog geshopt worden, maar fotograaf, locatie, ceremonie, ligt allemaal vast. Hopelijk scoor ik donderdag mijn trouwring (online shop) en we moeten nog bloemen en taart enzo uitzoeken, maar alle afspraken zijn gemaakt daarvoor.
.
Ze zijn denk ik al uit mijn Insta stories verdwenen, als straks alles af is zal ik er wel een paar met je delenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig, strak gepland en georganiseerd. Ik hou ervan.
Wil je een selectie van die kleffe foto's wel laten zien of moet ik daar ook iets voor aanschaffen?
Oeh ik wil ook zien! met je mooi rokquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze zijn denk ik al uit mijn Insta stories verdwenen, als straks alles af is zal ik er wel een paar met je delen.
Ik zal straks ff wat op de app doorgooienquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh ik wil ook zien! met je mooi rok
Ik heb je Insta niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:36 schreef Debsterr het volgende:
Ze zijn denk ik al uit mijn Insta stories verdwenen, als straks alles af is zal ik er wel een paar met je delen.
Wat een mooie datumquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Thank youuuquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 11:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat een mooie datum![]()
Die rok was prachtig trouwens
Dat was ik gisteren al.quote:
Same same.quote:
Toe aan tetten ook.quote:
Ik wilde naar Black Widow want die draait voor het laatst maar de zaal zit bijna volquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:43 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zit al op dag twee (weekend niet mee gerekend) en bevalt prima. Zo naar Free Guy
Oei, das wel jammer. Die was ook wel tof jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde naar Black Widow want die draait voor het laatst maar de zaal zit bijna vol
Want hier draaien overdag vooral kinderkutfilms want stel je voor dat volwassenen rustig naar de film willenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Oei, das wel jammer. Die was ook wel tof ja
Je hebt mijn insta al, nou niet meer zeurenquote:
Negen zalen hier. Dus ook ruimte voor volwassen films. Maar de echt spannende helaas alleen laat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want hier draaien overdag vooral kinderkutfilms want stel je voor dat volwassenen rustig naar de film willen
Ja hier tien zalen ofzo, maar de boeiende films inderdaad laat en dan zijn ze druk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:56 schreef babylon het volgende:
[..]
Negen zalen hier. Dus ook ruimte voor volwassen films. Maar de echt spannende helaas alleen laat.
Ik heb dit met mensen die veel puntjes gebruiken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:57 schreef Debsterr het volgende:
IK WORD ZO MOE VAN HET OVERMATIG ??? EN !!! GEBRUIK VAN MIJN OUDERS OP WHATSAPP
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
Hier overdag echt niemand, zat vrijdag te kijken om te gaan. 2 uurtjes voor de film begon ofzo waren alle plekken nog vrij. Maar toen toch besloten dat ik buiten moest zijn want het was eindelijk mooi weerquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier tien zalen ofzo, maar de boeiende films inderdaad laat en dan zijn ze druk.
Misschien moet je dat daar zeggen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:57 schreef Debsterr het volgende:
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
Ik wil dus met m'n vader naar Jungle Cruise maar die zit om elf uur 's ochtends ook flink vol. Zijn ook kleine zaaltjes hier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier overdag echt niemand, zat vrijdag te kijken om te gaan. 2 uurtjes voor de film begon ofzo waren alle plekken nog vrij. Maar toen toch besloten dat ik buiten moest zijn want het was eindelijk mooi weer
Deze is nu uitverkocht. Maar dan dus wel met overal twee stoelen vrij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier overdag echt niemand, zat vrijdag te kijken om te gaan. 2 uurtjes voor de film begon ofzo waren alle plekken nog vrij. Maar toen toch besloten dat ik buiten moest zijn want het was eindelijk mooi weer
Misschien omdat het nog vakantie is? Of werken mensen daar niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil dus met m'n vader naar Jungle Cruise maar die zit om elf uur 's ochtends ook flink vol. Zijn ook kleine zaaltjes hier.
Ja denk het ook. Even twee weken wachten tot die kutkinders weer opgebokt zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien omdat het nog vakantie is? Of werken mensen daar niet?
MAAR HET IS BELANGRIJK!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:57 schreef Debsterr het volgende:
AAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
Op zich werk ik flexibel, denk je dat ik even 2,5 pauze kan nemen voor een film?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Even twee weken wachten tot die kutkinders weer opgebokt zijn.
Was voor de vakantie twee keer geweest en toen zaten we met z'n vieren in de zaal.
Dan komt het vast goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Even twee weken wachten tot die kutkinders weer opgebokt zijn.
Was voor de vakantie twee keer geweest en toen zaten we met z'n vieren in de zaal.
Van mij wel, doe ik ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:02 schreef babylon het volgende:
[..]
Op zich werk ik flexibel, denk je dat ik even 2,5 pauze kan nemen voor een film?
Daar begon het mee. Goeie tetten maakt dat ik er meer wil zien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Je hebt mijn insta al, nou niet meer zeuren.
Rupsje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar begon het mee. Goeie tetten maakt dat ik er meer wil zien.
Wat jij met plantjes hebt, heb ik met tetten.quote:
Ik heb acht planten weggedaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat jij met plantjes hebt, heb ik met tetten.
Dus nu heb je er nog 137 thuis?quote:
Rupsjequote:
De screens blijven naar beneden zodat je niet uit het raam kunt kijken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:27 schreef AirwiN het volgende:
Hoerensysteem ligt er weer eens uit, waardoor ik niet al mijn werk kan doen!![]()
![]()
*moppert en vloekt wat op collega's* [/DrMarten]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De screens blijven naar beneden zodat je niet uit het raam kunt kijken?
Geen screens, want thuiswerken dus wel prachtig uitzicht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
De screens blijven naar beneden zodat je niet uit het raam kunt kijken?
Ja, die ook idd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dit met mensen die veel puntjes gebruiken.
Want dat leest zo makkelijk... je kent het wel... alsof ze zo nog even hun woorden willen laten inzinken... en nadruk willen leggen... op de zin des levens... terwijl ik er in mijn hoofd een astma-aanval van krijg.........
Mijn moeder voelt zich nogal snel aangevallen dus vaak laat ik het maar. Ik kreeg wel weer ongevraagd advies m.b.t. de dokter nabellen over een test uitslag. Dus even vriendelijk benoemd dat het vast heel lief is maar dat ik met 33 jaar prima zelf kan bedenken en uitzoeken op welke tijd ik de dokter kan bellen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:00 schreef babylon het volgende:
Overigens snap ik wel dat je niet overal op de juiste manier kan zeggen dat je iets niet waardeert.
Zo wil ik in de werkapps regelmatig schreeuwen tegen mensen dat de verstuurde van het Tikkie ziet als er betaald wordt en dat dus een vinkje onnodig is.
Klinkt als mijn moeder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:47 schreef Debsterr het volgende:
Mijn moeder voelt zich nogal snel aangevallen dus vaak laat ik het maar. Ik kreeg wel weer ongevraagd advies m.b.t. de dokter nabellen over een test uitslag. Dus even vriendelijk benoemd dat het vast heel lief is maar dat ik met 33 jaar prima zelf kan bedenken en uitzoeken op welke tijd ik de dokter kan bellen.
Mijn moeder. Al-tijd. Alles leest als een verwijt als er zoveel puntjes achter staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dit met mensen die veel puntjes gebruiken.
Want dat leest zo makkelijk... je kent het wel... alsof ze zo nog even hun woorden willen laten inzinken... en nadruk willen leggen... op de zin des levens... terwijl ik er in mijn hoofd een astma-aanval van krijg.........
Dat ongevraagde advies en dan vooral over dingen waarvan je zelf heus wel weet hoe het werkt, daar kan ik echt slecht tegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijn moeder voelt zich nogal snel aangevallen dus vaak laat ik het maar. Ik kreeg wel weer ongevraagd advies m.b.t. de dokter nabellen over een test uitslag. Dus even vriendelijk benoemd dat het vast heel lief is maar dat ik met 33 jaar prima zelf kan bedenken en uitzoeken op welke tijd ik de dokter kan bellen.
Oh heerlijk haha! Maar echt he, ik word er compleet kriegel van, overal altijd even "advies" bij wat dan eigenlijk gewoon commentaar is ook vaak. Vrijdag nog gezegd tegen mijn moeder, dat het "ik zou het zo doen" geneuzel me behoorlijk vaak het gevoel geeft dat ik eigenlijk helemaal niet zelf mag beslissen en me een ontzettend schuldgevoel oplevert. Dat luchtte wel op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ongevraagde advies en dan vooral over dingen waarvan je zelf heus wel weet hoe het werkt, daar kan ik echt slecht tegenIk heb wel eens aan mijn ouders gevraagd hoe zij denken dat ik het al zo lang red in mijn eentje, aangezien ze soms echt nog met adviezen komen over dingen die je echt al moet weten zodra je op jezelf gaat
![]()
Maar ook adviezen over dingen waarvan ik vind dat het anders kan/moet. 'Nee maar wij deden het altijd zo en dat werkt echt goed!' Ja top, maar mijn manier werkt ook en is voor mij beter, doei.
Wat bij mijn moeder wel een soort van hielp was om haar met regelmaat ongevraagd te adviseren om anderen van niet ongevraagd van advies te voorzien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh heerlijk haha! Maar echt he, ik word er compleet kriegel van, overal altijd even "advies" bij wat dan eigenlijk gewoon commentaar is ook vaak. Vrijdag nog gezegd tegen mijn moeder, dat het "ik zou het zo doen" geneuzel me behoorlijk vaak het gevoel geeft dat ik eigenlijk helemaal niet zelf mag beslissen en me een ontzettend schuldgevoel oplevert. Dat luchtte wel op.
Hahahaha, fight fire with firequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat bij mijn moeder wel een soort van hielp was om haar met regelmaat ongevraagd te adviseren om anderen van niet ongevraagd van advies te voorzien.
Precies, inmiddels maakt ze er zelf al grapjes over. Het komt uit een goed hart, ik (en anderen) hebben er gewoon niet altijd behoefte aan.quote:
Nee hoor, stralend zonnetje hier.quote:
Dat vind ik wel een goedequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat bij mijn moeder wel een soort van hielp was om haar met regelmaat ongevraagd te adviseren om anderen van niet ongevraagd van advies te voorzien.
LEUGENS! FAKE NEWS!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, stralend zonnetje hier.
Ben jij de moeder van Debsterr met je hoofdletters en uitroeptekens?quote:
Ik krijg kortsluiting van deze zin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok boomerquote:
Terecht, hij klopt ook niet. Hij was al gequote dus dan pas ik 'm niet meer aan.quote:
Eens. Dat is geen excuus voor een post met een zeer matige opbouw.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:45 schreef Barbusse het volgende:
Dichterlijke vrijheden mogen gewoon van mij.
Komt door de 1x "van" te veelquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg kortsluiting van deze zin.
IN DE HOEK!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens. Dat is geen excuus voor een post met een zeer matige opbouw.
Herkenbaar welquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh heerlijk haha! Maar echt he, ik word er compleet kriegel van, overal altijd even "advies" bij wat dan eigenlijk gewoon commentaar is ook vaak. Vrijdag nog gezegd tegen mijn moeder, dat het "ik zou het zo doen" geneuzel me behoorlijk vaak het gevoel geeft dat ik eigenlijk helemaal niet zelf mag beslissen en me een ontzettend schuldgevoel oplevert. Dat luchtte wel op.
quote:
Nee, gewoon aanpassenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht, hij klopt ook niet. Hij was al gequote dus dan pas ik 'm niet meer aan.
Ik ga mij even zitten schamen in een hoekje hier, oké?
Normaalgesproken niet. Bij jou wel.quote:
Jeetje wat ben jij streng.quote:
Oké.quote:
quote:
Mijn voorkeur gaat uit naar de variant van Ang3l. Dus soort van aangepast.quote:
Zou mooi zijn. Heb ik meteen een aanleiding om in Tegan haar DM te sliden en het weer goed te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:05 schreef Barbusse het volgende:
Tegan van slag, Ang3l boos. Verwijder die hele post maar, Air. Voordat het hier weer eens gierend uit de zwetende klauwen rent.
Een goede dm mag altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Heb ik meteen een aanleiding om in Tegan haar DM te sliden en het weer goed te maken.
Heb jij daar een excuus voor nodig? Nu ben ik van slag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Heb ik meteen een aanleiding om in Tegan haar DM te sliden en het weer goed te maken.
Ik krijg veel minder dm's van Air dan je zou denkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij daar een excuus voor nodig? Nu ben ik van slag.
Je bent niet de enige hier die onjuist beelden over mij heeft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Heb jij daar een excuus voor nodig? Nu ben ik van slag.
Zeg maar gewoon te weinig!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg veel minder dm's van Air dan je zou denken.
Subterfuge! Wat vuig van jequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hier die onjuist beelden over mij heeft.
Ja alleen nu air nogquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:19 schreef Tegan het volgende:
De tijd dat je van drie vreemden "Hoi, neuken?" ontving als je eens in een ander subforum postte zijn echt voorbij.
Ik DM regelmatig 'hoi,neuken?' naar haar, maar ben geen vreemde meer voor haar.quote:
Ik wilde eigenlijk ontkennend reageren op scrupuleus, maar dan weet iedereen dat je een leugenaar bentquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik DM regelmatig 'hoi,neuken?' naar haar, maar ben geen vreemde meer voor haar.
Nicequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik DM regelmatig 'hoi,neuken?' naar haar, maar ben geen vreemde meer voor haar.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ontkennend reageren op scrupuleus, maar dan weet iedereen dat je een leugenaar bent.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:24 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde eigenlijk ontkennend reageren op scrupuleus, maar dan weet iedereen dat je een leugenaar bent.
Die kans is vrij groot natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon doen.Wie weet inspireert het tot een gevatte reactie.
Slijmbal. Het werkt wel trouwens.quote:
En dat siert je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog nooit 'hoi, neuken?' gedmmed
Ik vermoed dat je vaak genoeg berichten heb ontvangen met die vraag, of iets soortgelijks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog nooit 'hoi, neuken?' gedmmed
Sowieso van Senn88 dat wij wetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je vaak genoeg berichten heb ontvangen met die vraag, of iets soortgelijks.
quote:
Eerst ff netjes vragen hoe het is met de dame in kwestie is wel zo netjes ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een DM gekregen met alleen 'hoi, neuken?'![]()
Nee, dit is geen uitnodiging.
Ik heb hier geen kennis van en als ik die kennis wel had ben ik niet bevoegd die kennis te delen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je vaak genoeg berichten heb ontvangen met die vraag, of iets soortgelijks.
Ik lees hierin een bevestiging.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hier geen kennis van en als ik die kennis wel had ben ik niet bevoegd die kennis te delen.
Niet je beste leugen ooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:40 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb hier geen kennis van en als ik die kennis wel had ben ik niet bevoegd die kennis te delen.
Sorry.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:40 schreef Tegan het volgende:
Ik heb laatst een keer "Hoi, trouwen?" gestuurd, maar diegene bleek al verder.
![]()
.
Optimist tot in de kist jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:29 schreef Senn88 het volgende:
Hier ben ik! Ik heb miniweekend dus jullie kunnen weer de hele avond alsof jullie een leven hebben en mij eenzaam
Op fok laten
I have that effect on menquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Normaalgesproken niet. Bij jou wel.
Je bent altijd welkom om pics van je tetten te appen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:29 schreef Senn88 het volgende:
Hier ben ik! Ik heb miniweekend dus jullie kunnen weer de hele avond alsof jullie een leven hebben en mij eenzaam
Op fok laten
Smoothquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom om pics van je tetten te appen.
Nou!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altruīstisch, ik ben het.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:26 schreef Barbusse het volgende:
Als ik zo klaar ben ga ik gt's wegtikken op het strand. Ben er echt helemaal klaar mee vandaag.
Ben je alweer aan het werk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:26 schreef Barbusse het volgende:
Als ik zo klaar ben ga ik gt's wegtikken op het strand. Ben er echt helemaal klaar mee vandaag.
In gedachten ben ik bij je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:26 schreef Barbusse het volgende:
Sim. Super effectief aan het woggen en kijken naar ander werk.quote:
Let nou op je hart Barb!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:26 schreef Barbusse het volgende:
Zijn we gewoon aan het roddelen over je, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:29 schreef Senn88 het volgende:
Op fok laten
TIETUH!quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt weinig over mij te roddelen hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 18:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zijn we gewoon aan het roddelen over je, is het nog niet goed.
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sim. Super effectief aan het woggen en kijken naar ander werk.
Obrigadoquote:
Oh nee? Ik heb je viking-fan-fiction gevonden...quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 19:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Valt weinig over mij te roddelen hoor
* Senntertainment meldtquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 16:29 schreef Senn88 het volgende:
Op fok laten
Opzich ben ik wel fan van veel mannenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:08 schreef babylon het volgende:
[..]
Oh nee? Ik heb je viking-fan-fiction gevonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |