Maar het is geen 12 uur en het is niet de eerste maandag van de maandquote:
Ik heb bruine bonen gegeten dus ik snap het wel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is geen 12 uur en het is niet de eerste maandag van de maand
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Huh, dit is freaky. Het luchtalarm gaat hier af
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb bruine bonen gegeten dus ik snap het wel.
De Taliban komt je appartement kapot schieten voor je die tonnen aan overwaarde kunt verzilveren.quote:
Snel de kelder in.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Taliban komt je appartement kapot schieten voor je die tonnen aan overwaarde kunt verzilveren.
Dat snap ik wel. Kapitalist die ik ben.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Taliban komt je appartement kapot schieten voor je die tonnen aan overwaarde kunt verzilveren.
Moest hier net wat te hard om lachenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben onkruid hequote:
Iemand had een slechte eerste stagedag volgens mij.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De VRU heeft al laten weten dat het niet de bedoeling was
Of iemand was blij dat Barb weer postte.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef Q. het volgende:
Iemand had een slechte eerste stagedag volgens mij.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De VRU heeft al laten weten dat het niet de bedoeling was
Voor jou altijdquote:
quote:
Simquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat was er nu gebeurt? Hebben ze je een nacht daar gehouden?
Komquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sim
M'n eerste vechtpartij in bijna 30 jaar
Wut?quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kom
Ik nog thuis of blijf ik slapen
Geloof jij dat?quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:41 schreef Debsterr het volgende:
Maar Barb, je mengde je dus in een vechtpartij omdat 1 van die randdebielen een zwangere vrouw sloeg, en jij hebt het moeten bekopen met een nachtje cel? Levert dit verder nog iets (negatiefs) op?
Ik hoorde hem wel en heb op internet gezocht naar wat er aan de hand was, en me verwonderd over dat ik geen NL Alert op mijn mobiel kreeg. Toen stopte hij weer en heb ik het weer losgelaten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Werkt dus ook top, dat luchtalarm. De ene helft hoort hem niet eens en de mensen die hem wel horen doen niks met de info. Voor hetzelfde geld worden we platgebombardeerd maar iedereen zit nog achter z'n pc.
Heb zelf niet echt gevochten hoor, daar ben ik een te groot watje voorquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:41 schreef Debsterr het volgende:
Maar Barb, je mengde je dus in een vechtpartij omdat 1 van die randdebielen een zwangere vrouw sloeg, en jij hebt het moeten bekopen met een nachtje cel? Levert dit verder nog iets (negatiefs) op?
Is toch net als met ontruimingen en brandalarmen enzo.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Werkt dus ook top, dat luchtalarm. De ene helft hoort hem niet eens en de mensen die hem wel horen doen niks met de info. Voor hetzelfde geld worden we platgebombardeerd maar iedereen zit nog achter z'n pc.
Dat moet wel periodiek geoefend worden. Nog nooit meegemaakt dat we dat gedaan hebben in het gebouw sinds ik daar in 2017 ben komen werken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is toch net als met ontruimingen en brandalarmen enzo.
Allemaal met de lift tijdens brand dusquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet wel periodiek geoefend worden. Nog nooit meegemaakt dat we dat gedaan hebben in het gebouw sinds ik daar in 2017 ben komen werken.
We zitten op de begane grond, dus dat scheelt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal met de lift tijdens brand dus
Zit je wel naast de nooduitgang?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zitten op de begane grond, dus dat scheelt.
Wel vlakbij de achteringang. Zit nog één kantoortje naast.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zit je wel naast de nooduitgang?
Dan ga je dus niet dood in het geval van brand. Goed bezigquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel vlakbij de achteringang. Zit nog één kantoortje naast.
Zit er geen knopje dat je in moet drukken?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:15 schreef Senn88 het volgende:
Gezocht handige man die de bak van mijn dyson open kan maken want t lukt mij niet
quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga je dus niet dood in het geval van brand. Goed bezig
Ja een hendel maar dat werkt nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit er geen knopje dat je in moet drukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |