SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Het komt niet van het aan- en uittrekken, maar van het lopen. Sommige mensen hebben een hiel die net iets boller is, waardoor je die stof gewoon kapot schuurtquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik verslijt schoenen van 170 euro binnen vier maanden.
[..]
Protip: gebruik een schoenlepel. Serieus. Het werkt.
Dat heb ik inderdaad ook, hiel is iets boller.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het komt niet van het aan- en uittrekken, maar van het lopen. Sommige mensen hebben een hiel die net iets boller is, waardoor je die stof gewoon kapot schuurt
Ik heb zelf weleens geëxperimenteerd met preventief een lapje stof op die plek plakken. Maar dat houdt niet. Ik zou het nog eens bij de schoenmaker kunnen proberen.quote:
Ik dacht dat de enkel bij vrouwen ook iets anders staat dan bij mannen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook, hiel is iets boller.
Dan zou ik toch serieus naar andere, beter passende, schoenen kijken. Ik herken het probleem wat je hebt namelijk wel, maar sinds ik op Brooks loop, én een schoenlepel gebruik bij het aantrekken, is dat aanzienlijk minder geworden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het komt niet van het aan- en uittrekken, maar van het lopen. Sommige mensen hebben een hiel die net iets boller is, waardoor je die stof gewoon kapot schuurt
Zullen wij het bolle hielen genootschap vormen in Foqueville?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook, hiel is iets boller.
Ik heb ook wel eens geprobeerd van die zachte kussentjes dingen erin te plakken die je in schoenen kunt plakken om geen blaren te krijgen. Maar dat helpt ook niet want die blijven niet goed zitten bij fatsoenlijke wandelingen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf weleens geëxperimenteerd met preventief een lapje stof op die plek plakken. Maar dat houdt niet. Ik zou het nog eens bij de schoenmaker kunnen proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg je nou dat ik een vrouw ben?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat de enkel bij vrouwen ook iets anders staat dan bij mannen.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
@:Dr_Flash
Treintjon (ik vermoed zo maar dat ie al in ‘je collectie’ zit)Ik kwijl even mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik heb al vanalles geprobeerd, Mammut, Salomon, Saucony.. bij allemaal hetzelfde probleem. Dus het merk doet verder ook vrij weinig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik toch serieus naar andere, beter passende, schoenen kijken. Ik herken het probleem wat je hebt namelijk wel, maar sinds ik op Brooks loop, én een schoenlepel gebruik bij het aantrekken, is dat aanzienlijk minder geworden.
Heb ik met wandelschoenen ook, bepaalde merken werken voor mij gewoon niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik toch serieus naar andere, beter passende, schoenen kijken. Ik herken het probleem wat je hebt namelijk wel, maar sinds ik op Brooks loop, én een schoenlepel gebruik bij het aantrekken, is dat aanzienlijk minder geworden.
Ik quootte kwiwi tochquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een vrouw ben?
Clubblad D'n Bolle Hiel?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen wij het bolle hielen genootschap vormen in Foqueville?
Met vierjaarlijkse bijeenkomsten, een clubblad en een geheime groet.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geprobeerd van die zachte kussentjes dingen erin te plakken die je in schoenen kunt plakken om geen blaren te krijgen. Maar dat helpt ook niet want die blijven niet goed zitten bij fatsoenlijke wandelingen.
Oh dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat de enkel bij vrouwen ook iets anders staat dan bij mannen.
Oh.quote:
Sommige mensen heb dat soort gekke kinksquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wordt opgewonden van je eigen schoen?
Je mensen heb je. Meestal hakken of laarzen, maar blijkbaar ook wandelschoenen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De lekkere zweetgeur in z'n leren wandelschoenen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mensen heb je. Meestal hakken of laarzen, maar blijkbaar ook wandelschoenen.
Pfoe m'n sandalen meuren zeg. Vraag me af of ik zelf geen voetschimmel heb maar hoe dan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De lekkere zweetgeur in z'n leren wandelschoenen.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
morgen jongens
https://fb.watch/7p9AOEyd2W/
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
@:Dr_Flash
Treintjon (ik vermoed zo maar dat ie al in ‘je collectie’ zit)Jaaa was ik maart vorig jaar nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
morgen jongens
Ik doe er ff nog niet aanquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
morgen jongens
Ik droeg mijn sneakers vroeger altijd zonder sokken, die mochten niet eens binnen staanquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pfoe m'n sandalen meuren zeg. Vraag me af of ik zelf geen voetschimmel heb maar hoe dan.
die onbewuste geur is blijkbaar ook de reden waarom je in de regel niet om familieleden valtquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag trouwens vandaag een docu op tv over hoe vrouwen gebaseerd op lichaamsgeur een man uitkiezen die een zoveel mogelijk tegenovergesteld immuunsysteem heeft, om een zo gezond mogelijk kind te maken. Het kind zou dan immuun zou zijn voor een veel breder scala aan ziekten e.d. Fascinerend hoe dat werkt
O ja, makes sensequote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die onbewuste geur is blijkbaar ook de reden waarom je in de regel niet om familieleden valt
Op vakantie zet ik m'n Skechers weleens in een kast of op de badkamerquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik droeg mijn sneakers vroeger altijd zonder sokken, die mochten niet eens binnen staan
Nogal wat sneeuw jaquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh met sneeuw dan denk ik of niet. Was er nu biiiiijjjjna warm
Maar welk geurtje je wel moet bestellen zeggen ze er niet bijquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag trouwens vandaag een docu op tv over hoe vrouwen gebaseerd op lichaamsgeur een man uitkiezen die een zoveel mogelijk tegenovergesteld immuunsysteem heeft, om een zo gezond mogelijk kind te maken. Het kind zou dan immuun zijn voor een veel breder scala aan ziekten e.d. Fascinerend hoe dat werkt
morgen pas ja.. nu nog even truckenquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
morgen jongens
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen pas ja.. nu nog even truckenmooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O nee, die ruiken helemaal nietquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De lekkere zweetgeur in z'n leren wandelschoenen.
[..]
morgen pas ja.. nu nog even truckenWow, deze setup zou ik thuis ook wel willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herkenningquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal wat sneeuw jaTRV / Fles' Travelsnacks #5
3x 27" scherm a ¤500 en de standaard was 300 euro ofzo?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wow, deze setup zou ik thuis ook wel willen
[..]
morgen pas ja.. nu nog even truckenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan? Beetje virtueel rijden met dat ding?
![]()
(Ik snap de lol van flight sim overigens ook niet)
Nja was leerzaam. En goedkoopquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Herkenningen lol @ dat capsule ding
wat een hell lijkt mij dat!
ik ook niet tot ik er mee begon..quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]en dan? Beetje virtueel rijden met dat ding?
![]()
Crashen in de Twin Towers vond ik wel leukquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook niet tot ik er mee begon..
lekker rustgevend
Hier was ook enig opwinding over een nieuwe versie van…. Beledigd dat ik zei dat ik het heel stom vondquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Crashen in de Twin Towers vond ik wel leuk
once you go triple you dont want to go backquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar zie mij met zon set up wel zitten
Ik heb een behoorlijk grote aan een beugel en een 2e ernaast. Eigenlijk wil ik wel een heeeeeeele wide screen. Gewoon omdat esthetisch verantwoordquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb nu een dopple ;Pquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
once you go triple you dont want to go back
morgen jongens
en allemaal ledstrips dan?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk grote aan een beugel en een 2e ernaast. Eigenlijk wil ik wel een heeeeeeele wide screen. Gewoon omdat esthetisch verantwoord
Als je een geile beugel wil, koop een humanscalequote:Op zondag 15 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De laatste versie die ik heb gespeeld was nog niet erg realistisch.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier was ook enig opwinding over een nieuwe versie van…. Beledigd dat ik zei dat ik het heel stom vond![]()
wat een geldquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je een geile beugel wil, koop een humanscale
helaad bestaat een widescreen met deze aspect ratio nog niet.. dan wordtie heel hoog.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk grote aan een beugel en een 2e ernaast. Eigenlijk wil ik wel een heeeeeeele wide screen. Gewoon omdat esthetisch verantwoord
Nou de nieuwe vind ik ook maar erg matig in de sceneryquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste versie die ik heb gespeeld was nog niet erg realistisch.
Een vriend van mij is helemaal gek van die dingen. Sim-vliegen en sim-racen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier was ook enig opwinding over een nieuwe versie van…. Beledigd dat ik zei dat ik het heel stom vond![]()
Die van mij zit ook aan de tafelquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoef niet perse het scherm vast aan de muur
triple monitor stand van simlab neerzettenquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoef niet perse het scherm vast aan de muur
Sim racen kan ik mij nog iets bij voorstellen als je dan ook een complete (bewegende) cockpit hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij is helemaal gek van die dingen. Sim-vliegen en sim-racen.
Doe mij ff herinneren danquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja ;P als je thuis bent dan :p
Hij heeft een playseat, best een mooi ding maar dat kost we wat.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sim racen kan ik mij nog iets bij voorstellen als je dan ook een complete (bewegende) cockpit hebt.
https://www.decathlon.nl/(...)orderId=nl1290664452quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
Wacht nog steeds op de hippe patta’s van Buda……………
Ik heb paar K tegenaan gegooid voor een zware PC met 2 grote schermen en een stick voor flightSIM maar na 2 keer vond ik er niks aan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
![]()
Mien god, wat is dat!quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.decathlon.nl/(...)orderId=nl1290664452
Oeh paars oranje rood kleurtjesquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Watergekoelde pc?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb paar K tegenaan gegooid voor een zware PC met 2 grote schermen en een stick voor flightSIM maar na 2 keer vond ik er niks aan.
Dus nu maakt mijn dochter huiswerk op een watergekoelde PC.
Als je last hebt van slijtage bij je hiel kun je dan niet beter voor (half)hoge gaan?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat slijt net zo hardquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je last hebt van slijtage bij je hiel kun je dan niet beter voor (half)hoge gaan?
Thank godddddd draait het tegenwoordig ook op de Xbox. Voorzag ook een dergelijk scenarioquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb paar K tegenaan gegooid voor een zware PC met 2 grote schermen en een stick voor flightSIM maar na 2 keer vond ik er niks aan.
Dus nu maakt mijn dochter huiswerk op een watergekoelde PC.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
pffffffffff ik wil ook wel weer leuk reisjes maken hoor![]()
Maar ik verheug me nu al op het nieuwjaarsrondje over 2 weken. TOCH een nieuwjaarsrondje in 2021en even lekker terug naar de basis. Een middagje door Nederland, wat vrienden weer zien, wat stadjes rond wandelen. En verder niet. Want het is de laatste jaren wel behoorlijk uit de hand gelopen
en dat kan vanaf 2022 best wel gewoon wéér natuurlijk. Maar even resetten is ook wel leuk. De drang om elke keer maar bigger-better-faster-more te gaan kan nu weer gewoon opnieuw beginnen
Geen idee waar dit over gaat?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
pffffffffff ik wil ook wel weer leuk reisjes maken hoor![]()
Maar ik verheug me nu al op het nieuwjaarsrondje over 2 weken. TOCH een nieuwjaarsrondje in 2021en even lekker terug naar de basis. Een middagje door Nederland, wat vrienden weer zien, wat stadjes rond wandelen. En verder niet. Want het is de laatste jaren wel behoorlijk uit de hand gelopen
en dat kan vanaf 2022 best wel gewoon wéér natuurlijk. Maar even resetten is ook wel leuk. De drang om elke keer maar bigger-better-faster-more te gaan kan nu weer gewoon opnieuw beginnen
Da's daadwerkelijk een ding, waterkoeling.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Watergekoelde pc?![]()
In dat geval heb ik een laptop met een boxermotor
Dat is in jouw geval misschien maar beter ookquote:
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's daadwerkelijk een ding, waterkoeling.![]()
Ik heb een laptop met Sims.
Dacht even dat ik naar een theemuts keekquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets maar dan voor volwassenen
https://www.decathlon.nl/(...)-p-309953?mc=8596738
Kinder handdoek. Voor kleine bibberende kindjes die het in het zwembad anders koud krijgenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoiets maar dan voor volwassenen
https://www.decathlon.nl/(...)-p-309953?mc=8596738
Waarvoor ga je niet ook een keer meequote:Op zondag 15 augustus 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik vind je enthousiasme al leuk
waterkoeling is leuk voor de leuk..quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's daadwerkelijk een ding, waterkoeling.![]()
Ik heb een laptop met Sims.
nee smurfjurk Ygrittequote:Op zondag 15 augustus 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kinder handdoek. Voor kleine bibberende kindjes die het in het zwembad anders koud krijgen
Ja sorry hoor, vind het niet heul duidelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval misschien maar beter ook
Kan Rutte morgen weer zeggen dat hij diepbedroefd is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
12 MINUTEN GELEDEN
AFP: Taliban claimen overwinning
De Taliban hebben vanuit het presidentieel paleis in Kabul de overwinning uitgeroepen, meldt persbureau AFP. Eerder vanavond drongen strijders het paleis binnen.
De president Ghani is het land ontvlucht. Hij heeft op Facebook erkend dat de Taliban de strijd om de macht gewonnen hebben.
Nou daar hoeft geen videoscheidsrechter aan te pas te komen. En nu? Daar is de hele wereld wel benieuwd naar. Wat nu?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
12 MINUTEN GELEDEN
De Taliban hebben vanuit het presidentieel paleis in Kabul de overwinning uitgeroepen, meldt persbureau AFP. Eerder vanavond drongen strijders het paleis binnen.
De president Ghani is het land ontvlucht. Hij heeft op Facebook erkend dat de Taliban de strijd om de macht gewonnen hebben.
Nee het is iets wat je totaal niet interesseert, dat heb je weleensquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, vind het niet heul duidelijk.
nu proberen mensen in paniek te ontkomenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar hoeft geen videoscheidsrechter aan te pas te komen. En nu? Daar is de hele wereld wel benieuwd naar. Wat nu?
Je bent er wel druk mee maar kan me ook herinneren dat je zei dat het westen daar niks te zoeken heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
12 MINUTEN GELEDEN
1 groot broeinest van islamitische shitquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou daar hoeft geen videoscheidsrechter aan te pas te komen. En nu? Daar is de hele wereld wel benieuwd naar. Wat nu?
ja ze hadden ernooit heen moeten gaanquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent er wel druk mee maar kan me ook herinneren dat je zei dat het westen daar niks te zoeken heeft.
ja en dat mag dan nietquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu proberen mensen in paniek te ontkomen
Als bitterbal er een koopt dan wil ik wel een foto zien.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kinder handdoek. Voor kleine bibberende kindjes die het in het zwembad anders koud krijgen
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is iets wat je totaal niet interesseert, dat heb je weleens
Op eoa manier hoop ik gewoon dat het dan DAAR blijftquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
1 groot broeinest van islamitische shit
Beetje geschokt zijn, misschien een sanctie hier en daar en verder niks. Denk ikquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan was het nu perfect?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hadden ernooit heen moeten gaan
Oh ja nee dan moet ik dat weer gaan uitleggen. EN zodra ik daaraan begin wil je dat al niet meer horen. Vergeet het.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Maar een nieuwjaarsronde in augustus vond ik wel intrigerend.
welke grens?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit gaat op zich wel een grens over bal……![]()
Kijk dan![]()
[ afbeelding ]
Flamingo erop en het is perfect voor Ballie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit gaat op zich wel een grens over bal……![]()
Kijk dan![]()
[ afbeelding ]
Alle niet overlopende mannen en jongens vermoorden, kijken of je nog wat figuren kunt rekruteren en alles vanaf een jaar of 10 kan dienen als taliban bruid.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind het zo dubbel.quote:
Dat dan welquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flamingo erop en het is perfect voor Ballie.
Ik heb het ook niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
waterkoeling is leuk voor de leuk..
voor beetje simmen overdreven
We hebben er ook al bijna 20 jaar iets ban proberen te maken volgens mij. Miljarden aan op gegaan en zodra we weg zijn valt het weer om.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle niet overlopende mannen en jongens vermoorden, kijken of je nog wat figuren kunt rekruteren en alles vanaf een jaar of 10 kan dienen als taliban bruid.
We stonden er bij en keken er naar.
Meeste mensen zeggen ook dat men daar nooit heen had moeten gaan om te boel te willen bepalenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind het zo dubbel.
Is het westen daar te reguleren dan zijn het bemoeizuchtige blagen.
Gaan ze weg dan zijn het bloeddorstige beesten.
Terwijl het de islamitische cultuur is die de ellende brengt.
Altijd en overal.
stierenpoep.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
alles wat er nu gebeurd heeft te maken met de bemoeienis van ons
Heb je ons nagemaakt daar?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet.![]()
Er staan ook wel wat zwaardere games op pc hoor, maar ik zit nu in een sims-periode.
Nou ja, is toch bijzonder dat het westen daar 20 jaar lang iedereen heeft staan opleiden en trainen en dan "okee jongens nu moeten jullie het zelf doen, het kan niet eeuwig doorgaan zo"quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle niet overlopende mannen en jongens vermoorden, kijken of je nog wat figuren kunt rekruteren en alles vanaf een jaar of 10 kan dienen als taliban bruid.
We stonden er bij en keken er naar.
en wat er gebeurt als we ons er niet mee bemoeien zien we morgenochtend vroeg.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
alles wat er nu gebeurd heeft te maken met de bemoeienis van ons
Nobele poging was het.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben er ook al bijna 20 jaar iets ban proberen te maken volgens mij. Miljarden aan op gegaan en zodra we weg zijn valt het weer om.
Ik denk ook niet dat ‘wij’ daar iets kunnen veranderen. Daarvoor was het ook al een shithole.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben er ook al bijna 20 jaar iets ban proberen te maken volgens mij. Miljarden aan op gegaan en zodra we weg zijn valt het weer om.
In Nederland zijn we vaak de bonnetjes kwijt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, is toch bijzonder dat het westen daar 20 jaar lang iedereen heeft staan opleiden en trainen en dan "okee jongens nu moeten jullie het zelf doen, het kan niet eeuwig doorgaan zo"
westen trekt zich terug
en binnen 2 weken is ALLES vernietigd, iedereen overgelopen, etc.
We zouden godverdomme ons geld terug moeten krijgen.
Ze hebben ons niet uitgenodigd he?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, is toch bijzonder dat het westen daar 20 jaar lang iedereen heeft staan opleiden en trainen en dan "okee jongens nu moeten jullie het zelf doen, het kan niet eeuwig doorgaan zo"
westen trekt zich terug
en binnen 2 weken is ALLES vernietigd, iedereen overgelopen, etc.
We zouden godverdomme ons geld terug moeten krijgen.
Tegenstoot 9/11 voor een deel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nobele poging was het.
Want voor de olie zaten we er ook niet.
Irak en Libië hetzelfde.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ‘wij’ daar iets kunnen veranderen. Daarvoor was het ook al een shithole.
Jup.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Werden de taliban niet vroeger bewapend door het westen in de strijd tegen de russen?
Nee andersom.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Werden de taliban niet vroeger bewapend door het westen in de strijd tegen de russen?
De clans/tribes zoals die daar bestaan kennen wij niet zo goed. Uiteindelijk zijn er vaak wel wat geestelijken die de lijnen uitzetten en wat regels stellen. Genoeg hardliners die daarin meegaan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja de Taliban is zelf ook maar een ongeregeld zootje hoor, bestaande uit allerlei lokale warlords die vooral op hun eigen belang uit zijn. Maar met zulke vijanden hebben ze geen vrienden meer nodig
Geopolitiek. Strijd om grondstoffen. Dat soort werk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat het westen graag schaakt op wereldniveau? :p
Nee dus? Je kunt zeggen dat het westen daar nooit wat te zoeken had. Dan was er 20 jaar eerder gebeurd wat er nu gebeurt. En ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat er nu dan gaat gebeuren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze hebben ons niet uitgenodigd he?
Onze militairen hebben hun best gedaan om 20 (nl 15?) jaar daar de boel voor burgers zo veilig mogelijk te maken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ‘wij’ daar iets kunnen veranderen. Daarvoor was het ook al een shithole.
nou precies. moeten we niet doen want dit krijg je er van. natuurlijke proces gaat niet meerquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geopolitiek. Strijd om grondstoffen. Dat soort werk.
En we hebben ook jarenlang Sadam Hussein in het zadel gehouden als buffer tegen Iran.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
Wat deden we laatst met die rebllen die tegen assad streden. Oh ja die werden ook bewapend
Hoeveel Amerikanen zitten daar nog?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
Kabul airport
https://twitter.com/saadmohseni/status/1427000691407654914
Eens. Sowieso is het naïef om te denken dat je een land als Afghanistan kunt ombuigen naar een democratie naar westers model. Het is een tribale samenleving. Mensen doen dingen daar gewoon anders.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou precies. moeten we niet doen want dit krijg je er van. natuurlijke proces gaat niet meer
Westen zit daar om haar eigen belangen te behartigen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dus? Je kunt zeggen dat het westen daar nooit wat te zoeken had. Dan was er 20 jaar eerder gebeurd wat er nu gebeurt. En ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat er nu dan gaat gebeuren.
Maar vlaggetjes uitdelen, vriendjes maken en koekhappen zal het wel niet worden
geen idee. geloof dat niemand wat weet wie en wat daar nu nog isquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel Amerikanen zitten daar nog?
moet van binnen komen die veranderingquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens. Sowieso is het naïef om te denken dat je een land als Afghanistan kunt ombuigen naar een democratie naar westers model. Het is een tribale samenleving. Mensen doen dingen daar gewoon anders.
hij wilde toch alle amerikanen daar weg hebben?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
En maar juichen dat Biden er kwam.
Maar onder crazy-orangehead was dit nog niet zo snel gebeurd.
Nog een paar Nederlandse vliegtuigen onderweg ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee. geloof dat niemand wat weet wie en wat daar nu nog is
Nou ja prima, als de rest van de wereld daar geen last van hoeft te hebben, primaquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens. Sowieso is het naïef om te denken dat je een land als Afghanistan kunt ombuigen naar een democratie naar westers model. Het is een tribale samenleving. Mensen doen dingen daar gewoon anders.
Het is ook vaak wel gelukt hè?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yep. Biden voert onder andere dat gemaakte beleid uit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij wilde toch alle amerikanen daar weg hebben?
JONGE MOET JE ROSSEquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Deventer, ook al zo’n kruitvat.
O nee, kruidkoek.
Ja, of misschien komt die verandering niet. Hun zaak, niet het onze.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet van binnen komen die verandering
Oh die ken ik ook. Die hebben daar keihard gewerkt en sommigen hebben hun leven daar gegeven. Het is alleen te triest voor woorden dat na 20 jaar binnen 2 weken een heel land weer naar de galemiezen is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze militairen hebben hun best gedaan om 20 (nl 15?) jaar daar de boel voor burgers zo veilig mogelijk te maken.
Dat kun je nu weglachen maar ken genoeg Afghanistan gedienden die daar echt hun leven voor op het spel gezet hebben.
Zogenaamd omdat die woke en anti-war is maar de reden is geld en het leger terugdringen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee trump. Trump wilde ze toch weg hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zogenaamd omdat die woke en anti-war is maar de reden is geld en het leger terugdringen.
Ellendequote:Op zondag 15 augustus 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee. geloof dat niemand wat weet wie en wat daar nu nog is
Nee.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee trump. Trump wilde ze toch weg hebben
Ja, maar wel condition based en niet date based.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar wel condition based en niet date based.
ja nu te laatquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Het was een verkiezingsbelofte van biden.
Leaf the middle east alone.
Nee nee, Trump wilde de troepen daar ook afbouwen. Maar wel geleidelijker.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Het was een verkiezingsbelofte van biden.
Leaf the middle east alone.
maar goed de smurfjurk vond je niets?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh die ken ik ook. Die hebben daar keihard gewerkt en sommigen hebben hun leven daar gegeven. Het is alleen te triest voor woorden dat na 20 jaar binnen 2 weken een heel land weer naar de galemiezen is.
En ja, dat heeft redenen en is allemaal niet zo makkelijk als ‘kijk zie ze laten massaal de wapens vallen en vechten ook niet terug’.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed de smurfjurk vond je niets?
Ja het beste zou zijn als de hele islam uitgeroeid zou worden wereldwijd. Maar goed dat is niet realistisch, en bovendien, wat voor gezeik krijg je DAN weer?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen die Taliwappies niet gewoon allemaal even corona krijgen ofzo
Die kapotte hiel heb ik ook altijd, maar ik heb meestal gewoon lekkere simpele Adidas of Puma van 40/60 euroquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oh dacht voor thuisquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]Dat kan leuker toch voor op het strand?
Kalere vrouwen?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Hips, Den Bosch is veeeeel gezelliger dan Kabul, lekkerder eten, drank ook better en mooiere kalere vrouwen ook
Kale vrouwen?quote:
Gekke Chinezen of iets uit Zuid-Amerika ofzoquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het beste zou zijn als de hele islam uitgeroeid zou worden wereldwijd. Maar goed dat is niet realistisch, en bovendien, wat voor gezeik krijg je DAN weer?
Mijn NB’s waren ook zoiets. Maar die slijten ook wel extreem snel hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kapotte hiel heb ik ook altijd, maar ik heb meestal gewoon lekkere simpele Adidas of Puma van 40/60 euro
We hebben nog russen ookquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gekke Chinezen of iets uit Zuid-Amerika ofzo
Blijft lang gezellig daarquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Hips, Den Bosch is veeeeel gezelliger dan Kabul, lekkerder eten, drank ook better en mooiere kalere vrouwen ook
Zelfde met singsong writers.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het beste zou zijn als de hele islam uitgeroeid zou worden wereldwijd. Maar goed dat is niet realistisch, en bovendien, wat voor gezeik krijg je DAN weer?
Klein halfjaartje ofzo overleven ze het bij mij, nu wat langer want ik loop wat minderquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn NB’s waren ook zoiets. Maar die slijten ook wel extreem snel hoor
Op het voorhoofd?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Minder haar waar geen haar zou moeten groeien
kja een wereld vol Famke Louises. Zit ook niemand op te wachten.quote:
Ik loop niet zo extreem veel als jij, maar na een paar maanden heb ik al slijtplekken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klein halfjaartje ofzo overleven ze het bij mij, nu wat langer want ik loop wat minder
Sommige mensen hebben daar niet echt een keuze in he, je gaat bijvoorbeeld ook niet voor je plezier in Tilburg wonen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
Het leven is mooi mensen maar je moet niet op een kutplek gaan wonen op de wereld.
Ja vertel mij watquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik loop niet zo extreem veel als jij, maar na een paar maanden heb ik al slijtplekken.
Kuthielen
Trek in een Bossche Bol nu.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n vriend'lijk gemoedelijke land
Dat land waar 't leven nog echt wordt geleefd
M'n eerlijke heerlijke, machtige prachtige, gastvrije Brabantse land
Zullen wel saaie muffe mensen zijn, die moeten ook ergens wonenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar niet echt een keuze in he, je gaat bijvoorbeeld ook niet voor je plezier in Tilburg wonen.
Temidden van de paarse heidequote:Op zondag 15 augustus 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n vriend'lijk gemoedelijke land
Dat land waar 't leven nog echt wordt geleefd
M'n eerlijke heerlijke, machtige prachtige, gastvrije Brabantse land
Nou die zijn inderdaad slecht te noemen.quote:
Singapore? I wanna know all about this.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou die zijn inderdaad slecht te noemen.
Omdat het altijd een Kruidvat is waar word voorkomen dat er gewoon beestachtige genocide plaatsvind.
Je weet nooit wat er zou gebeuren als er geen toezicht was. Maar bv voormalig Joegoslavië, Albanië, Singapore, veel eilanden. Ook een beetje wel Irak en Syrië.
Bedoel, nu in 20 jaar een paar 10.000en doden in Afghanistan. Zonder enig toezicht meerdere miljoenen??
Had ik met mijn NB’s welquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vertel mij watVoordeel van die schoenen die ik kapot loop is dat het wel van die dingen met een zachte hiel zijn waar ik geen blaren van krijg.
Heb je ooit echt goede schoenen van 200-300 euro gehad? Geen centje pijn hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik loop niet zo extreem veel als jij, maar na een paar maanden heb ik al slijtplekken.
Kuthielen
EN welke Nederlander had dat enig verschil gemaakt precies?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedoel, nu in 20 jaar een paar 10.000en doden in Afghanistan. Zonder enig toezicht meerdere miljoenen??
Dan hebben mensen een terechte reden om niet te stoppen bij het zebrapad hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik met mijn NB’s wel![]()
Denk dat ik maar overstap op Crocs
Meindl'squote:Op zondag 15 augustus 2021 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je ooit echt goede schoenen van 200-300 euro gehad? Geen centje pijn hoor.
sloop je je sokken daar ook altijd?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik met mijn NB’s wel![]()
Denk dat ik maar overstap op Crocs
Die hebben er vast beter over nagedacht dan dronken brabo USquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Nederland stuurt ook nog een vliegtuigje om vluchtelingen op te halen in Kabul lees ik, waar wil dat ding landen dan?
Die ene dorpsgek met zijn duim in de dijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN welke Nederlander had dat enig verschil gemaakt precies?
Ik denk van nietquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hebben er vast beter over nagedacht dan dronken brabo US
Waar hebben we Singapore dan precies van gered?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou die zijn inderdaad slecht te noemen.
Omdat het altijd een Kruidvat is waar word voorkomen dat er gewoon beestachtige genocide plaatsvind.
Je weet nooit wat er zou gebeuren als er geen toezicht was. Maar bv voormalig Joegoslavië, Albanië, Singapore, veel eilanden. Ook een beetje wel Irak en Syrië.
Jupquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sloop je je sokken daar ook altijd?
Joegoslavië is ook wel prima gegaan met onze dansheld Karremansquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar hebben we Singapore dan precies van gered?En Irak en Syrië zijn regio’s die ‘wij’ instabiel hebben gemaakt. Misschien was het zonder ons ook wel fout gegaan, maar veel goeds hebben we in elk geval niet gedaan hoor.
had ik in mijn door het werk verschafte werkschoenen/laarzen ook altijd..quote:
https://isgeschiedenis.nl(...)ingapore-in-het-kortquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Singapore? I wanna know all about this.
Het gaat ook om de poesquote:
Uhuquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://isgeschiedenis.nl(...)ingapore-in-het-kort
Singapore had natuurlijk een grote teringbende kunnen zijn door zijn ligging maar door de opbouw van het land met Nederlandse en Engelse roots is het geworden tot wat het nu is.
Ik heb het eigenlijk altijd. Het minst bij schoenen met een leren hielstuk, maar dat heb je met sneakers bijna nooit. Alleen mijn Tisza’s hebben dat welquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had ik in mijn door het werk verschafte werkschoenen/laarzen ook altijd..
kwam eigenlijk door het op en neer schuiven van mn voeten. ik heb smalle poten, dus moet daar met schoenen ook aardig mee opletten. als ik brede schoenen heb loop ik mn hielen (zowel schoen als sok) heel snel kapot.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Singapore had natuurlijk een grote teringbende kunnen zijn door zijn ligging maar door de opbouw van het land met Nederlandse en Engelse roots is het geworden tot wat het nu is.
Van oudsher hebben wij en andere Europese landen domme landen geleerd wat een goede cultuur is. NL was daar wel ster in. Hard maar rechtvaardig. Gelijk intrede van een democratisch rechtssysteem. Introductie van het relatieve softe christendom.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar hebben we Singapore dan precies van gered?En Irak en Syrië zijn regio’s die ‘wij’ instabiel hebben gemaakt. Misschien was het zonder ons ook wel fout gegaan, maar veel goeds hebben we in elk geval niet gedaan hoor.
mja door mn smalle poten valt die tong van sneakers ook altijd heel snel scheefquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk altijd. Het minst bij schoenen met een leren hielstuk, maar dat heb je met sneakers bijna nooit. Alleen mijn Tisza’s hebben dat wel
Ik heb het altijd dat mijn sokken gewoon maandenlang goed zijn en dat er dan opeens in een week elke dag er wel eentje kapot gaatquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk altijd. Het minst bij schoenen met een leren hielstuk, maar dat heb je met sneakers bijna nooit. Alleen mijn Tisza’s hebben dat wel
sokken niet in de droger doen helpt enormquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het altijd dat mijn sokken gewoon maandenlang goed zijn en dat er dan opeens in een week elke dag er wel eentje kapot gaat
En waarom is India dan zo’n gore stinkbende?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb juist weer vrij brede voeten waardoor mijn kleine tenen snel beklemd wordenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja door mn smalle poten valt die tong van sneakers ook altijd heel snel scheefziet er niet echt uit.
Mentaliteit van de nativesquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En waarom is India dan zo’n gore stinkbende?
Sokken en ondergoed gaan gelijk in de droger, geen zin om dat eerst nog te gaan sorteren hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sokken niet in de droger doen helpt enorm
Beetje kort door de bocht hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van oudsher hebben wij en andere Europese landen domme landen geleerd wat een goede cultuur is. NL was daar wel ster in. Hard maar rechtvaardig. Gelijk intrede van een democratisch rechtssysteem. Introductie van het relatieve softe christendom.
Zie maar de landen waar wij ooit zaten gaat het relatief goed.
mja ik hang alles opquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sokken en ondergoed gaan gelijk in de droger, geen zin om dat eerst nog te gaan sorteren hoor
Door de inwoners, die waren niet te helpen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En waarom is India dan zo’n gore stinkbende?
Daarom heb ik net zeker tien paar weggegooidquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het altijd dat mijn sokken gewoon maandenlang goed zijn en dat er dan opeens in een week elke dag er wel eentje kapot gaat
Ja, omdat ze er 1 miljard bij elkaar hebben gefokt. Zo kan ik het ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Door de inwoners, die waren niet te helpen.
Trouwens is India een van de best draaiende grootmachten ter wereld momenteel.
Ja ik heb geen goelag hierquote:
ik heb wel een droger, maar daar gaat alleen beddengoed en handdoeken enzo in.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook.
Want ik heb geen droger
Ja maar basic hygiëne is teveel gevraagdquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat schiet nog niet echt op bij jou.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, omdat ze er 1 miljard bij elkaar hebben gefokt. Zo kan ik het ook.
India en China gaan zeker te weten de wereld regelen en regeren, gelukkig zijn we net voor die tijd wel uitgestorven, hier Oemfoefoe's en Goofy'squote:Op zondag 15 augustus 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, Budastan komt nog niet erg van de grondquote:Op zondag 15 augustus 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat schiet nog niet echt op bij jou.
Beter nog even wat oostblokhoertjes in elkaar neuken dusquote:Op zondag 15 augustus 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
India en China gaan zeker te weten de wereld regelen en regeren, gelukkig zijn we net voor die tijd wel uitgestorven, hier Oemfoefoe's en Goofy's
Ja maar, ja maar ...quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:04 schreef dud0r het volgende:
Bedtijd vriendjes en vriendinnetjes. Morgen weer keihard werken
Vakantie is weer voorbij helaasquote:
Welke vakantie?quote:
De mijnequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |