SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Het komt niet van het aan- en uittrekken, maar van het lopen. Sommige mensen hebben een hiel die net iets boller is, waardoor je die stof gewoon kapot schuurtquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik verslijt schoenen van 170 euro binnen vier maanden.
[..]
Protip: gebruik een schoenlepel. Serieus. Het werkt.
Dat heb ik inderdaad ook, hiel is iets boller.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het komt niet van het aan- en uittrekken, maar van het lopen. Sommige mensen hebben een hiel die net iets boller is, waardoor je die stof gewoon kapot schuurt
Ik heb zelf weleens geëxperimenteerd met preventief een lapje stof op die plek plakken. Maar dat houdt niet. Ik zou het nog eens bij de schoenmaker kunnen proberen.quote:
Ik dacht dat de enkel bij vrouwen ook iets anders staat dan bij mannen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook, hiel is iets boller.
Dan zou ik toch serieus naar andere, beter passende, schoenen kijken. Ik herken het probleem wat je hebt namelijk wel, maar sinds ik op Brooks loop, én een schoenlepel gebruik bij het aantrekken, is dat aanzienlijk minder geworden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het komt niet van het aan- en uittrekken, maar van het lopen. Sommige mensen hebben een hiel die net iets boller is, waardoor je die stof gewoon kapot schuurt
Zullen wij het bolle hielen genootschap vormen in Foqueville?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook, hiel is iets boller.
Ik heb ook wel eens geprobeerd van die zachte kussentjes dingen erin te plakken die je in schoenen kunt plakken om geen blaren te krijgen. Maar dat helpt ook niet want die blijven niet goed zitten bij fatsoenlijke wandelingen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf weleens geëxperimenteerd met preventief een lapje stof op die plek plakken. Maar dat houdt niet. Ik zou het nog eens bij de schoenmaker kunnen proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg je nou dat ik een vrouw ben?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat de enkel bij vrouwen ook iets anders staat dan bij mannen.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
@:Dr_Flash
Treintjon (ik vermoed zo maar dat ie al in ‘je collectie’ zit)Ik kwijl even mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik heb al vanalles geprobeerd, Mammut, Salomon, Saucony.. bij allemaal hetzelfde probleem. Dus het merk doet verder ook vrij weinig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik toch serieus naar andere, beter passende, schoenen kijken. Ik herken het probleem wat je hebt namelijk wel, maar sinds ik op Brooks loop, én een schoenlepel gebruik bij het aantrekken, is dat aanzienlijk minder geworden.
Heb ik met wandelschoenen ook, bepaalde merken werken voor mij gewoon niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik toch serieus naar andere, beter passende, schoenen kijken. Ik herken het probleem wat je hebt namelijk wel, maar sinds ik op Brooks loop, én een schoenlepel gebruik bij het aantrekken, is dat aanzienlijk minder geworden.
Ik quootte kwiwi tochquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een vrouw ben?
Clubblad D'n Bolle Hiel?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen wij het bolle hielen genootschap vormen in Foqueville?
Met vierjaarlijkse bijeenkomsten, een clubblad en een geheime groet.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geprobeerd van die zachte kussentjes dingen erin te plakken die je in schoenen kunt plakken om geen blaren te krijgen. Maar dat helpt ook niet want die blijven niet goed zitten bij fatsoenlijke wandelingen.
Oh dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat de enkel bij vrouwen ook iets anders staat dan bij mannen.
Oh.quote:
Sommige mensen heb dat soort gekke kinksquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wordt opgewonden van je eigen schoen?
Je mensen heb je. Meestal hakken of laarzen, maar blijkbaar ook wandelschoenen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De lekkere zweetgeur in z'n leren wandelschoenen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mensen heb je. Meestal hakken of laarzen, maar blijkbaar ook wandelschoenen.
Pfoe m'n sandalen meuren zeg. Vraag me af of ik zelf geen voetschimmel heb maar hoe dan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De lekkere zweetgeur in z'n leren wandelschoenen.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
morgen jongens
https://fb.watch/7p9AOEyd2W/
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:26 schreef Ygritte het volgende:
@:Dr_Flash
Treintjon (ik vermoed zo maar dat ie al in ‘je collectie’ zit)Jaaa was ik maart vorig jaar nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
morgen jongens
Ik doe er ff nog niet aanquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:36 schreef bitterbal het volgende:
morgen jongens
Ik droeg mijn sneakers vroeger altijd zonder sokken, die mochten niet eens binnen staanquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pfoe m'n sandalen meuren zeg. Vraag me af of ik zelf geen voetschimmel heb maar hoe dan.
die onbewuste geur is blijkbaar ook de reden waarom je in de regel niet om familieleden valtquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag trouwens vandaag een docu op tv over hoe vrouwen gebaseerd op lichaamsgeur een man uitkiezen die een zoveel mogelijk tegenovergesteld immuunsysteem heeft, om een zo gezond mogelijk kind te maken. Het kind zou dan immuun zou zijn voor een veel breder scala aan ziekten e.d. Fascinerend hoe dat werkt
O ja, makes sensequote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die onbewuste geur is blijkbaar ook de reden waarom je in de regel niet om familieleden valt
Op vakantie zet ik m'n Skechers weleens in een kast of op de badkamerquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik droeg mijn sneakers vroeger altijd zonder sokken, die mochten niet eens binnen staan
Nogal wat sneeuw jaquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh met sneeuw dan denk ik of niet. Was er nu biiiiijjjjna warm
Maar welk geurtje je wel moet bestellen zeggen ze er niet bijquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag trouwens vandaag een docu op tv over hoe vrouwen gebaseerd op lichaamsgeur een man uitkiezen die een zoveel mogelijk tegenovergesteld immuunsysteem heeft, om een zo gezond mogelijk kind te maken. Het kind zou dan immuun zijn voor een veel breder scala aan ziekten e.d. Fascinerend hoe dat werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |