abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2021 @ 21:16:53 #151
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200927802
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Ik moet denk ik toch mijn cynisme vooraf over GernotGenot terugnemen. Het zal geen wereldtopper zijn maar wat een rust achterin, laat ook meteen Senesi beter spelen.
Ik vind Marcos bijna niet meer opvallen nu zelfs :o
  zondag 15 augustus 2021 @ 21:17:42 #152
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_200927819
Moet trouwens ook nogmaals benadrukken hoe blij ik ben met Slot als trainer. Fijn dat we eindelijk dit type trainer hebben bij Feyenoord.
Makkelijk eerste
pi_200927851
Is Trauner nou uit de koker van Schuiteman gekomen?

Overigens prima overwinning _O_
#12 is not for sale!
pi_200927869
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Is Trauner nou uit de koker van Schuitenman gekomen?
Volgens mij was dat wel ergens te lezen ja.
pi_200927901
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Volgens mij was dat wel ergens te lezen ja.
Prima scouting :7
#12 is not for sale!
pi_200928043
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:21 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Prima scouting :7
Dat we dat nog eens konden zeggen, wie had dat gedacht.

Zin in de komende weken.
  zondag 15 augustus 2021 @ 21:35:29 #157
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_200928143
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik vind Marcos bijna niet meer opvallen nu zelfs :o
Dat is prima als verdediger :)
pi_200930251
Wel interessant wat Slot vandaan zei. Niet per se op zoek naar een spits maar iemand die op de flanken uit de voeten kan mag ook.
pi_200930423
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wel interessant wat Slot vandaan zei. Niet per se op zoek naar een spits maar iemand die op de flanken uit de voeten kan mag ook.
Misschien zoeken ze wel een spits die ook op de flanken goed uit de voeten kan.

Kerk zou zo'n speler kunnen zijn bijvoorbeeld (zou niet mijn keuze zijn), Locadia misschien, of Lens (hoop ik niet, vind ik te oud). Maar zo maar wat voorbeelden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_200930619
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Misschien zoeken ze wel een spits die ook op de flanken goed uit de voeten kan.

Kerk zou zo'n speler kunnen zijn bijvoorbeeld (zou niet mijn keuze zijn), Locadia misschien, of Lens (hoop ik niet, vind ik te oud). Maar zo maar wat voorbeelden.
Zoals nu, als een vleugelspeler ontbreekt, moet je of Linssen als buitenspeler gebruiken, terwijl hij als spits prima rendeert. Of inderdaad Toornstra/Kokcu/Antonucci op de flank. Dus kan me er wel iets bij voorstellen. Conteh is heel blessuregevoelig en Balde is maar afwachten.
pi_200931018
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Paar weken in Suriname gezeten he

@:donraja
Hij heeft die roti gegeten ja :D
BFF met GGMM
pi_200931230
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 01:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]
Hij heeft die roti gegeten ja :D
Eerder gritibana supu :Y)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_200931765
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 00:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]
Zoals nu, als een vleugelspeler ontbreekt, moet je of Linssen als buitenspeler gebruiken, terwijl hij als spits prima rendeert. Of inderdaad Toornstra/Kokcu/Antonucci op de flank. Dus kan me er wel iets bij voorstellen. Conteh is heel blessuregevoelig en Balde is maar afwachten.
'Linssen die als spits prima rendeert' is wel een beetje opportunistisch natuurlijk.
pi_200931821
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 07:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
'Linssen die als spits prima rendeert' is wel een beetje opportunistisch natuurlijk.
Past gewoon goed in het systeem dat we willen spelen. Is geen afmaker of aanspeelpunt, maar past heel goed in het vroege drukzetten.

Sowieso al die namen van spitsen die in de media genoemd worden, word ik niet zo vrolijk van. Haal dan maar een jonge buitenspeler die als backup zijn minuutjes kan maken, voor minder geld, ipv 4 mil voor zo'n Sporar neerleggen die geen enkele garantie biedt dat die beter past dan Linssen.
  maandag 16 augustus 2021 @ 08:06:49 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200931850
quote:

[..]
Mwah, deed het daar vorig jaar ook wel prima eigenlijk. Linssen als enige echt serieuze optie voor de spits is alleen veel te mager
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200931898
quote:

[..]
Past juist meer dan vorige jaren prima in onze huidige speelwijze. Is wel een speler die blijft sleuren, meters maken, afjagen enz.

Alleen jammer dat hij niet echt technisch begaafd is. Is een beetje een houthakker met een vergelijkbare motoriek als Lexie Immers, die overigens ook z'n doelpuntjes wel meepikte.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_200931925
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, deed het daar vorig jaar ook wel prima eigenlijk. Linssen als enige echt serieuze optie voor de spits is alleen veel te mager
Zoals Jahankbakhsh als enige optie op rechts ook veel te mager is, en alleen Sinisterra op links ook veel te mager. Al zou je kunnen zeggen dat Linssen ook op links kan (maar dat vond ik vorig jaar echt heel dramatisch).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2021 08:16:07 ]
  maandag 16 augustus 2021 @ 08:18:56 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200931948
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Zoals Jahankbakhsh als enige optie op rechts ook veel te mager is, en alleen Sinisterra op links ook veel te mager. Al zou je kunnen zeggen dat Linssen ook op links kan (maar dat vond ik vorig jaar echt heel dramatisch).
Daarom snap ik ook wel dat ze als ik Slot goed heb begrepen ze op zoek gaan naar een spits die ook wel op de flanken uit de voeten kan. Slot noemt zelf Baldé ook steeds wel als optie voor rechts
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 16 augustus 2021 @ 08:20:07 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200931957
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Past juist meer dan vorige jaren prima in onze huidige speelwijze. Is wel een speler die blijft sleuren, meters maken, afjagen enz.

Alleen jammer dat hij niet echt technisch begaafd is. Is een beetje een houthakker met een vergelijkbare motoriek als Lexie Immers, die overigens ook z'n doelpuntjes wel meepikte.
Huh? Linssen heeft echt een prima functionele techniek joh
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200931966
quote:
10s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Huh? Linssen heeft echt een prima functionele techniek joh
Ik vind z'n eerste aannames anders vaak maar matig. Of bij een één-tweetje met een medespeler. Beetje vergelijkbaar met Toornstra wat dat betreft.
pi_200931983
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Daarom snap ik ook wel dat ze als ik Slot goed heb begrepen ze op zoek gaan naar een spits die ook wel op de flanken uit de voeten kan. Slot noemt zelf Baldé ook steeds wel als optie voor rechts
Ah, dat laatste heb ik gemist, dacht juist dat Balde weer meer linksbuiten was.

Nouja, hup Frank, werk aan de winkel.
pi_200932040
Volgens een Turkse zolderkamerautist heeft Feyenoord een bod bij Brentford neergelegd voor huur met verplichte koop van Dervisoglu met een doorverkoop percentage van 30%. Zal wel helemaal niets van kloppen, al is het volgens mij wel een spits die ook op de flanken kan (maar gelijk toegegeven, ik heb 'm dat nog nooit zien doen).
pi_200932091
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:31 schreef Scrummie het volgende:
Volgens een Turkse zolderkamerautist heeft Feyenoord een bod bij Brentford neergelegd voor huur met verplichte koop van Dervisoglu met een doorverkoop percentage van 30%. Zal wel helemaal niets van kloppen, al is het volgens mij wel een spits die ook op de flanken kan (maar gelijk toegegeven, ik heb 'm dat nog nooit zien doen).
Feyenoord TM meldde in ieder geval wel dat Dervisoglu is aangeboden bij Feyenoord door Brentford voor huur.

Maar voor Feyenoord natuurlijk niet interessant om spelers voor fucking Brentford te gaan opleiden. Wellicht alleen interessant als er een optie tot koop aan vastzit.

Al twijfel ik of ik Dervisoglu goed genoeg vind. Wel een leuk talentje denk ik, misschien wel in staat om 1 op 2 te lopen in de Eredivisie, wie weet.
  maandag 16 augustus 2021 @ 08:42:06 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200932112
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:31 schreef Scrummie het volgende:
Gozer zat bij Twente op de bank vorig seizoen. Laten we dat maar niet doen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200932123
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Feyenoord TM meldde in ieder geval wel dat Dervisoglu is aangeboden bij Feyenoord door Brentford voor huur.

Maar voor Feyenoord natuurlijk niet interessant om spelers voor fucking Brentford te gaan opleiden. Wellicht alleen interessant als er een optie tot koop aan vastzit.

Al twijfel ik of ik Dervisoglu goed genoeg vind. Wel een leuk talentje denk ik, misschien wel in staat om 1 op 2 te lopen in de Eredivisie, wie weet.
Eens, ik heb ook geen idee of het wat is hoor.

Wat @Caland zegt, dat ie vorig jaar de bank warm hield in Enschede heb ik bijvoorbeeld ook compleet gemist _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')