Die lui laten de Jostiband eruit zien als een groep professoren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwarte shirtjesbrigade waren gruwelijk mad @:lenny_leonard
Spoeling blijft wel dun centraal achterin.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Ik moet denk ik toch mijn cynisme vooraf over GernotGenot terugnemen. Het zal geen wereldtopper zijn maar wat een rust achterin, laat ook meteen Senesi beter spelen.
Geert en Hendriks, lijkt me prima.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Spoeling blijft wel dun centraal achterin.
Vond je cynisme sowieso wat onterecht. Ik was er wel enthousiast over en hij bewijst het wel direct. In de fase waar we nu zitten precies het type versterking wat we nodig hadden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Ik moet denk ik toch mijn cynisme vooraf over GernotGenot terugnemen. Het zal geen wereldtopper zijn maar wat een rust achterin, laat ook meteen Senesi beter spelen.
Ja eens, maar Hendriks wordt meer als lb gezien krijg ik het idee.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geert en Hendriks, lijkt me prima.
Ja dat is wel waar ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja eens, maar Hendriks wordt meer als lb gezien krijg ik het idee.
Ik word gewoon altijd wat cynisch als je over een relatief onbekende aankoop alleen maar hosannaverhalen vooraf hoort en Spajic nog vers in het geheugenquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond je cynisme sowieso wat onterecht. Ik was er wel enthousiast over en hij bewijst het wel direct. In de fase waar we nu zitten precies het type versterking wat we nodig hadden.
Ik weet eigenlijk niet of je al op de coolsingel moet gaan staan als je daarna nog de finale van de conference league speelt. Laten we dat bordesje huren na de treblequote:Op zondag 15 augustus 2021 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Goed potje tegen Willem 2 en men heeft de Coolsingel al afgehuurd
Ik kijk het nog wel ff aan voor ik jullie enthousiasme ga delen
Huh?quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Dat hoeft niemand uit te leggen hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan iemand deze ongeletterde baviaan uitleggen wat een hyperbool is.
Het zijn al 4 goede potten op rij eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk het nog wel ff aan voor ik jullie enthousiasme ga delen
Bij Spajic leek er ook wel iets aan de hand te zijn, die speelde tot Ajax-uit gewoon naar behoren. Arnesen had ook zoiets laten vallen onlangs.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word gewoon altijd wat cynisch als je over een relatief onbekende aankoop alleen maar hosannaverhalen vooraf hoort en Spajic nog vers in het geheugen
quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ongeletterd lijkt mij onjuist.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Degelijk. Niet meer, niet minder.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wedstrijd niet kunnen zien, maar met de sfeer in het team lijkt het wel goed te zitten gezien d samenvatting.
Hoe was Aursnes verder vandaag?
Hij was volgens Linssen extreem balvast. Dat soort dingen vallen mij op tv altijd wat minder op maar maakte overall wel een goede sobere indruk in het achterhoofd houdende dat hij een halve keer heeft meegetraindquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wedstrijd niet kunnen zien, maar met de sfeer in het team lijkt het wel goed te zitten gezien d samenvatting.
Hoe was Aursnes verder vandaag?
Ze hadden beter die 2 euro kunnen gebruiken om Diemers van ons over te nemen, meer dan genoeg.quote:
Ik vind Marcos bijna niet meer opvallen nu zelfsquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Volgens mij was dat wel ergens te lezen ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:19 schreef Haringkop het volgende:
Is Trauner nou uit de koker van Schuitenman gekomen?
Prima scoutingquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel ergens te lezen ja.
Dat is prima als verdedigerquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Marcos bijna niet meer opvallen nu zelfs
Misschien zoeken ze wel een spits die ook op de flanken goed uit de voeten kan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wel interessant wat Slot vandaan zei. Niet per se op zoek naar een spits maar iemand die op de flanken uit de voeten kan mag ook.
Zoals nu, als een vleugelspeler ontbreekt, moet je of Linssen als buitenspeler gebruiken, terwijl hij als spits prima rendeert. Of inderdaad Toornstra/Kokcu/Antonucci op de flank. Dus kan me er wel iets bij voorstellen. Conteh is heel blessuregevoelig en Balde is maar afwachten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze wel een spits die ook op de flanken goed uit de voeten kan.
Kerk zou zo'n speler kunnen zijn bijvoorbeeld (zou niet mijn keuze zijn), Locadia misschien, of Lens (hoop ik niet, vind ik te oud). Maar zo maar wat voorbeelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |