Dat is echt een hele zielige user ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
Oh Vjenne gaat weer eens proberen te trollen
Dit wordt leuk mensen!
Das niet echt een reactie op wat ik bedoeldequote:Op zondag 15 augustus 2021 18:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Boeiend, die kerel is weg en het lijkt voor ons helemaal niet slecht uit te pakken. We domineren en een van onze beste spelers is er niet eens bij. Lekker man, lang geleden.
Ach ja, treurig gedrag maar dat past daar nu eenmaal als een misdienaar bij de pastoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Wat doen al die neuzen opeens hier? Die komen toch meestal alleen als we verliezen?
Ik moet ook even wennen aan deze nieuwe situatie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das niet echt een reactie op wat ik bedoelde
Die grote gok steken ze overal tussen...weet je tochquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef Kerftminister het volgende:
Wat doen al die neuzen opeens hier? Die komen toch meestal alleen als we verliezen?
Had niet eens door dat die erin stondquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Bozenik weet echt niet wat er om hem heen allemaal gebeurt hé.
Ik hoopte dat hij in dit systeem wellicht wat meer zou passen, maar hij kan er inderdaad vrij weinig vanquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:26 schreef onlogisch het volgende:
Bozenik weet echt niet wat er om hem heen allemaal gebeurt hé.
Je moet de rest ook tevreden houden.quote:
Fer niet, die moet wegquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je moet de rest ook tevreden houden.
Was een inhoudelijke reactie op een opmerking.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je trolletje lukt niet heel goed nu.
Is schijnbaar wel belangrijk voor de sfeer, dus ook hem mogen ze tevreden houden.quote:
Yup, maar of dat gaat lukken is vers twee.quote:
Lijkt mij ook ja.quote:
Slot verlegt het maximaal haalbare naar bovenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Slot is pas 7 weken bezig en dan zo leveren, prima.![]()
![]()
Zwarte shirtjesbrigade waren gruwelijk mad @Lenny_Leonardquote:
Til ving nog een biertje. Gelachen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwarte shirtjesbrigade waren gruwelijk mad @:lenny_leonard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |