West Ham v Leicester lijkt wel een lachen wedstrijdje op papier.quote:
Welkom in Engeland.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:40 schreef -XOR- het volgende:
Wat een kuttijd voor een wedstrijd trouwens.
Premjur Liek héquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:40 schreef -XOR- het volgende:
Is al vele jaren standaard, men is niet beter gewend.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:40 schreef -XOR- het volgende:
Ja, doorgaans laat ik wedstrijden op dit tijdstip dan ook lopen maar ik was wel benieuwd naar Liverpool na wat ze vorige week lieten zien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is al vele jaren standaard, men is niet beter gewend.
Buitenspelquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is gespeeld. Wat gaan we nu kijken?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is gespeeld. Wat gaan we nu kijken?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:15 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
https://twitter.com/MattCritchley1/status/1429027990994817033
Was tijdens de voorbereiding ook vaker het geval en soms werden wedstrijden zelfs x minuten uitgesteld. Het nieuwe ticketsysteem op Anfield werkt nog niet soepeltjes.
Flinke buikquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:33 schreef Oriente het volgende:
Everton spits Calvert-Lewin liet gisteren maar weer eens zien hoe goed hij met de druk om kan gaan.
https://streamable.com/hvfm5v (filmpje duurt maar 5 seconden)
@:Bolasie @:3rr0r @:coco @:wereldgozer @:powerloungen @:-xor- @:neef_wuppie @:fetx
@:maxi-mus @:mc-m @:t3htommay
quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:33 schreef Oriente het volgende:
Everton spits Calvert-Lewin liet gisteren maar weer eens zien hoe goed hij met de druk om kan gaan.
@:Bolasie @:3rr0r @:coco @:wereldgozer @:powerloungen @:-xor- @:neef_wuppie @:fetx
Geklikt vanwege de 5 seconde.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:33 schreef Oriente het volgende:
bedankt rickquote:Op zondag 22 augustus 2021 16:53 schreef Bolasie het volgende:
Fred en Matic dramatisch vandaag. Allemaal leuk die topaankopen zoals Sancho en Varane, maar een stukje wereldtop op 6 mist al vele jaren en met zo'n tactisch onbenul als Ole doe je natuurlijk weer niet mee om de titel.
Op naar Arsenal v Chelsea. Bij Arsenal is ook White er niet bij, Lukaku begint meteen bij Chelsea. Dit wordt eenrichtingsverkeer op het Emirates. Chelsea staat nog altijd op @:1.87, doe je voordeel ermee.
waarom ben jij zo boos?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Donder gewoon op met je trieste gedrag op een normale inhoudelijke post.
Goeie tip. Heb er aardig wat opgezet dus stel mij niet teleur.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:53 schreef Bolasie het volgende:
Fred en Matic dramatisch vandaag. Allemaal leuk die topaankopen zoals Sancho en Varane, maar een stukje wereldtop op 6 mist al vele jaren en met zo'n tactisch onbenul als Ole doe je natuurlijk weer niet mee om de titel.
Op naar Arsenal v Chelsea. Bij Arsenal is ook White er niet bij, Lukaku begint meteen bij Chelsea. Dit wordt eenrichtingsverkeer op het Emirates. Chelsea staat nog altijd op @:1.87, doe je voordeel ermee.
Ik ben niet boos hoor, ik wijs je enkel op je trieste postgedrag wat helemaal niets toevoegt. Dat jij dat dan wilt terugkaatsen met een jij-bak moet je zelf weten. Maar misschien interpreteer ik je post deze keer helemaal verkeerd dan neem ik het uiteraard terug.quote:
ik heb 50 euro ingezet op chelsea door rickquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, ik wijs je enkel op je trieste postgedrag wat helemaal niets toevoegt. Dat jij dat dan wilt terugkaatsen met een jij-bak moet je zelf weten. Maar misschien interpreteer ik je post deze keer helemaal verkeerd dan neem ik het uiteraard terug.
Oh die laatste zin had ik helemaal gemist, excuses dan zit ik fout. Dan hoop ik voor je dat Chelsea wint.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb 50 euro ingezet op chelsea door rick
haha, nee ik zat gewoon vervelend te doenquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh die laatste zin had ik helemaal gemist, excuses dan zit ik fout. Dan hoop ik voor je dat Chelsea wint.
Daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haha, nee ik zat gewoon vervelend te doen
wedden op voetbal
Gelukkig wordt het nu gewoon toegegeven dus wellicht kan er wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had gehoopt dat Premier League-topic wel gevrijwaard bleef van acts maar helaas
Verongelijkt kijken als je de bal zelf in doel legt is wel sympathiekerquote:Op zondag 22 augustus 2021 17:46 schreef Bolasie het volgende:
Ik denk dat Sven van Beek tien keer beter is dan Pablo Mari.
Samen met CR7?quote:Op zondag 22 augustus 2021 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Werner nu zijn transferverzoek aan het schrijven zijn?
Dan valt 0-2 nog wel meequote:Op zondag 22 augustus 2021 18:07 schreef Nober het volgende:
0-2 maar Arsenal speelt zonder verdediging.
Meh, knap wat ze doen maar ik mis wel wat vernuft. Het is wel heel erg rennen en vliegen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat heeft Chelsea een heerlijk team
Van zon naar regen sinds het begin, donkere wolken boven het Emirates. Niet alleen vanwege het huidige Arsenal.quote:
Super Sundaygenot. Daarbovenop dan ook nog eens Fortuna - RKC.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:21 schreef Bolasie het volgende:
Volgende week: Virgil vs Romelu & City tegen Arsenal.
De door mij opgesomde confrontraties zijn op zaterdag.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Super Sundaygenot. Daarbovenop dan ook nog eens Fortuna - RKC.
Oh, Fortuna-RKC is bij nader inzien al op vrijdag. Nou ja, dan moeten we het zondag doen met Spurs -Watford en ManU- Wolves, dat is wel een beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De door mij opgesomde confrontraties zijn op zaterdag.
Wat een gek.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:48 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Mendy is vanzelfsprekend (tijdelijk) niet meer welkom bij City.
Hij schijnt zelfs contributie te gaan betalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
CR7 koos voor club liefde
En niet voor het geld
Wat een baas.
Berry van Aerle!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij schijnt zelfs contributie te gaan betalen.
Hmm, Man City wilde hem niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
CR7 koos voor club liefde
En niet voor het geld
Wat een baas.
Hier is helemaal niets mis mee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:01 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Super Saturday. Op naar de 0/9 voor Arsenal.
Gaan ze nog een topspits kopen? Of weer een jaartje zonder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:35 schreef Bolasie het volgende:
Wel. Odegaard en Auba terug, de mensonterende Mari zit jammer genoeg op de bank. City ongewijzigd.
Dat leek ook eerst het geval te zijn, maar getuige zijn basisplek van afgelopen woensdag én vandaag lijkt dat dus niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dacht dat Kolasinac op weg was naar Fenerbahce. Aardige aanval maar ja als je achterin niets hebt dan wordt het niets.
Ik denk dat ze veel te lang blind hebben gestaard op Kane die wel wilde maar het van zijn werkgever niet mocht. Aangezien Deadline Day al snel is, betwijfel ik dan ook dat er nog een topspits wordt aangetrokken. Hooguit weer een wanhopig en kansloos nieuw bod op Kane.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Gaan ze nog een topspits kopen? Of weer een jaartje zonder.
Arsenal heeft na 10 jaar nog niet door dat het ook wel handig is om wat goede verdedigers te hebben.quote:
European Super League.quote:
Ja ik ook wel, al is het een achterlijke tackle. Heel onnodig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
Tja zeg het maar, ik vind het zwaar.
Dat sowieso ja, daarom kan ik ook wel leven met rood.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, al is het een achterlijke tackle. Heel onnodig.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens mag je gewoon half Arsenal ontslaan ipv alleen Arteta
Wat een onzin tweet weerquote:
Voorheen vond ik deze man nog wel leuke stukjes schrijven op zijn tijd maar tegenwoordig is het nog louter politiek correct, populistisch onderbuik geneuzelquote:
Die hebben ze in principe al, Gabriel en White, alleen zijn die er niet bij. Een betere keeper, Ramsdale, hebben ze ook. De contractverlenging van Xhaka blijft het domste dat je kan doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:26 schreef Slobeend het volgende:
Azzenal verzuimt al járen om twee goede centrale verdedigers te kopen, en het blijft Tsjakka maar opstellen. Nee dan blijft het een bende.
Gabriel loopt er ook al weer een tijdje rond toch? Twee goede verdedigers lijkt me ook te weinig voor een club als Arsenal.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die hebben ze in principe al, Gabriel en White, alleen zijn die er niet bij. Een betere keeper, Ramsdale, hebben ze ook. De contractverlenging van Xhaka blijft het domste dat je kan doen.
Bijna een jaar inmiddels inderdaad. Goede, jonge verdediger maar hij kan het allemaal niet in z'n eentje. White heeft wat pech dat hij recent positief is getest. Het probleem bij Arsenal is alleen niet met een aantal aankopen opgelost. Het zit veel en veel dieper.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gabriel loopt er ook al weer een tijdje rond toch? Twee goede verdedigers lijkt me ook te weinig voor een club als Arsenal.
Feitelijk onjuist volgens Livescorequote:
Hij aast op de zetel de heer J. Derksen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Voorheen vond ik deze man nog wel leuke stukjes schrijven op zijn tijd maar tegenwoordig is het nog louter politiek correct, populistisch onderbuik geneuzel
Nu 14%, hing een lange tijd onder de 10%.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
Hoeveel % balbezit heeft Arsenal 2e helft? Voor mijn gevoel niet boven de 15.
Total Passes 420-64quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:19 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nu 14%, hing een lange tijd onder de 10%.
https://www.flashscore.co(...)y/match-statistics/2
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze veel te lang blind hebben gestaard op Kane die wel wilde maar het van zijn werkgever niet mocht. Aangezien Deadline Day al snel is, betwijfel ik dan ook dat er nog een topspits wordt aangetrokken. Hooguit weer een wanhopig en kansloos nieuw bod op Kane.
De eerste beste breakthrough-spits of Haaland dan maar kopen in 2022.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Geen nieuwe spits dus.
Ja zal Haaland wel worden inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De eerste beste breakthrough-spits of Haaland dan maar kopen in 2022.
Zoveel geld en dan toch geen spits kunnen halen, das niet zo best.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Geen nieuwe spits dus.
Antonio zeker?quote:
Was toestraks ook al bij Norwich - Leicester, duidelijke overteding van Soyuncu. Vraag me dan af waarom die VAR er zit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom moet hij daarvoor gaan kijken?
Waardeloze gozerquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon van Vliet kan het niet meer volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |