MM is al zowat thuisquote:
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat hij zo weer totaal uit het niks tegen de grond gaat. Ik hoop het niet, want hij rijdt indrukwekkend goed.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
MM is al zowat thuis
Enorme voorsprong# knap!
Dat denk ik ook wel. Ten koste van Miller uiteraard...quote:
Dat zeiden ze bij ServusTV ook iets in die richting... Al 9451 ofzo (niet onthouden) dagen sinds debuut en nog altijd rijdend om punten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Met je #46-Ducatishirtje keihard gaan staan juichen tegen Marquez aan. Which reminds me, Rossi reed ook nog mee, toch weer een puntje gepakt op plek vijftien, nu heeft hij er al 29! Wel een punt verloren in de strijd om plek twintig in het WK, want broertje Marini werd veertiende.
Om er nog maar even iets positiefs uit te halen jaquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:50 schreef shiz het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij ServusTV ook iets in die richting... Al 9451 ofzo (niet onthouden) dagen sinds debuut en nog altijd rijdend om punten.
En een 2 race ban voor Oncu voor het veroorzaken er van:quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ twitter ]
Iedereen in orde gelukkig, ook niet per definitie de verwachting bij zo'n crash.
Nog een jaartje wachten dus en dan eindelijk weer die swing in Azië met een paar weken achter elkaar vroege races, dat vind ik zo lekker altijdquote:
Fantastisch om te ziem dat iedereen opstaat na zo'n crashquote:Op maandag 4 oktober 2021 11:27 schreef Burner82 het volgende:
Met helikoptershot. Dan zie je pas echt de launch van Acosta.
Kan iemand mij uitleggen waarom Spanje 4 GP's heeft?quote:
Hofleverancier van rijders en de enorme fanbase. Zou geen andere reden kunnen bedenken.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom Spanje 4 GP's heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |