abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200970081
Dacht een leuke vrouw te leren kennen. Tijdens de date kwam ze nogal statisch over. Zij vertelt om haar vreemd gaan tijdens haar huwelijk en dat zij voor haar huwelijk een relatie had met een getrouwde man. Mijn vraag of ze of zij dat niet erg vond voor zijn vrouw was het antwoord “ Nee, het gaat om mijn genot “

Heb de date beleefd afgerond. En vroeg mij af of zij überhaupt nog een partner zou vinden. Twee kinderen in het speciaal onderwijs, eisen stellen maar totaal geen empathie hebben.

Eigenlijk ben ik geschrokken.
pi_200970392
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 14:08 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik vind jullie beide nogal bot reageren met allerlei aannames.
Inderdaad. En voor het gemak vergeten we maar even de niet zulke spetterende vrouwen, die steevast genegeerd worden omdat de aandacht uitgaat naar mooie, jonge vrouwen die in de gelegenheid zijn om mannen bij de vleet af te wijzen. Tja, klaag dan niet dat je een van die velen bent en wees zelf iets minder kritisch.

Ik zag laatst zo'n man in een datingprogramma. Hij was een beetje vreemd en ook niet bepaald aantrekkelijk, maar werd gekoppeld aan een leuke, sympathieke vrouw. Uiteindelijk wees hij haar af omdat hij het gevoel had dat hij wel een model kon krijgen. |:(
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200970491
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:05 schreef thekolere het volgende:
Dacht een leuke vrouw te leren kennen. Tijdens de date kwam ze nogal statisch over. Zij vertelt om haar vreemd gaan tijdens haar huwelijk en dat zij voor haar huwelijk een relatie had met een getrouwde man. Mijn vraag of ze of zij dat niet erg vond voor zijn vrouw was het antwoord “ Nee, het gaat om mijn genot “

Heb de date beleefd afgerond. En vroeg mij af of zij überhaupt nog een partner zou vinden. Twee kinderen in het speciaal onderwijs, eisen stellen maar totaal geen empathie hebben.

Hoe oud ben jij?
Ik schrik hier dus helemaal niet van.
Ik heb inmiddels alles wel gezien en meegemaakt (en gedaan ook overigens).
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200970516
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Inderdaad. En voor het gemak vergeten we maar even de niet zulke spetterende vrouwen, die steevast genegeerd worden omdat de aandacht uitgaat naar mooie, jonge vrouwen die in de gelegenheid zijn om mannen bij de vleet af te wijzen. Tja, klaag dan niet dat je een van die velen bent en wees zelf iets minder kritisch.
Gaat dat nog over die afbeelding?
pi_200971625
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:05 schreef thekolere het volgende:

Zijn gewoon low tier mensen, lager volk. Gewoon opzij inderdaad en verder.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200972108
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Hoe oud ben jij?
Ik schrik hier dus helemaal niet van.
Ik heb inmiddels alles wel gezien en meegemaakt (en gedaan ook overigens).
Ik ben 43. Eigenlijk ben ik geschrokken vanwege het feit dat ik niet eerder door haar narcistische gedrag heb heen geprikt.

App contact was leuk. Maar toen ik haar voor het eerst zag gingen bij mij alle alarmbellen rinkelen. Noem het intuïtie of wat dan ook.

En het vreemde is dat ik medelijden met haar kreeg.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:14:42 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200972314
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik heb een aantal keer puur voor fwb gedate en dan koos ik dus letterlijk iemand/ een bepaald type uit waar ik op dat moment zin in had. Wel ongebonden dus, voor zo ver ik dat wist natuurlijk.
En dat is dus voor het gros van de vrouwen wel haalbaar en voor het gros der mannen niet. Gewoon de site als een soort bestelformulier zien, na de lunch wat likes eruit en na het avondeten staan er een knappe ONS voor de deur ( die daar 80 km voor ongereden heeft)
The End Times are wild
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:16:29 #133
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200972355
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De minder spetterende vrouwen hebben ook zo een date als ze willen. Op een paar, echt hele rare vrouwen die er tussen zitten na.
The End Times are wild
pi_200972839
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:14 schreef LXIV het volgende:

[..]
En dat is dus voor het gros van de vrouwen wel haalbaar en voor het gros der mannen niet. Gewoon de site als een soort bestelformulier zien, na de lunch wat likes eruit en na het avondeten staan er een knappe ONS voor de deur ( die daar 80 km voor ongereden heeft)
Tja. Ga het er niet om laten en ga er ook niet minder aantrekkelijke mannen voor “daten” uit medelijden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200973029
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef LXIV het volgende:

[..]
De minder spetterende vrouwen hebben ook zo een date als ze willen. Op een paar, echt hele rare vrouwen die er tussen zitten na.
Doet me denken aan dat datingsite onderzoek van jaren geleden, die hier nog wel eens langsgekomen is. Conclusie was dat de minst aantrekkelijke vrouw van de testprofielen het al beter deed qua matches dan de meest aantrekkelijke man.
pi_200973048
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Tja. Ga het er niet om laten en ga er ook niet minder aantrekkelijke mannen voor “daten” uit medelijden.
Moet je ook zeker niet doen. Dit is hoe het gaat op de datingscene. Niemand die er wat aan kan veranderen
  woensdag 18 augustus 2021 @ 21:58:43 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200973345
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Nee, dat zou ik ook niet doen!😂
The End Times are wild
pi_200974486
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 18:24 schreef Roellie80 het volgende:
Op en datingsite staan als man, of als vrouw zijn werkelijk 2 totaal verschillende ervaringen.

Wij hebben dus sinds kort onze relatie open gegooid. We zijn gelukkig samen maar willen wel weer eens wat avontuur, los van elkaar. Dus hadden we allebei een account op OKCupid gemaakt. Hier zitten nog wel wat niet-monogame mensen. Na 4 uur had m'n vriendin 99+ likes. Daarna stopt de app met tellen. Ik had 5 likes na 2 maanden...

Van 1 goede vriend weet ik dat hij al jaren accounts heeft op verschillende sites en de likes die hij heeft gekregen over deze periode zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Hij heeft ongetwijfeld zelf ook wel eens rondgekeken, maar als ik zelf zie hoeveel energie het kost om ergens een reactie op te krijgen dan kan ik me voorstellen dat ie dit maar snel opgegeven heeft.
Ja maar wat ik probeerde te zeggen is dat dit deels dis ook door gedrag wordt veroorzaakt dat de verschillende geslachten praktiseren. Het heeft weinig zin namelijk om het te hebben over dingen die alleen met plastische chirurgie te veranderen zijn, behalve aangeven dat ik begrip heb (en zelfs dan wordt het hier genegeerd, dus dat doe ik ook niet meer, had dus laatst een lange post gemaakt waarin ik begrip toonde voor hoe incels bejegend worden over hun onveranderbare eigenschappen, kostte me godverdomme tijd om zo’n lange post te maken en niemand die het ook maar iets interesseerde).

quote:
Bedankt voor de adviezen :) Ik doe uiteraard mijn best om even het verschil te maken en er uit te springen. Als ik écht iemand zie waar ik meteen warm van wordt dan doe ik extra m'n best natuurlijk. En daarna vergeet ik het ook weer zo snel mogelijk, omdat, zo blijkt het eigenlijk altijd verspeelde moeite is.
Mooi dat je er iets aan hebt, maar waarom benader je mensen waar je niet direct warm van wordt? Waarom zouden zij wel warm van jou moeten worden? Wat moet je daarmee?
Liefde kan groeien,maar dat is wanneer er al een vriendschap oid is. Als je elkaar niet eens kent, waarom zou je dan op basis van dit soort middelmatige gevoelens uberhaupt willen afspreken?

quote:
Maar het maakt niet uit. Ik ga vrolijk door. Ik baal alleen een beetje dat je online dus niks kan met de non-verbale communicatie. Dat kon ik altijd vrij redelijk. Ik luisterde in de kroeg altijd maar half naar wat ze werkelijk te vertellen had, als je goed kan spelen met de non-verbale communicatie komt het helemaal goed :)
Wat voor non verbale communicatie werkte bij jou goed dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:14 schreef LXIV het volgende:
Oke, maar even voor de theorie hiervan: hoe zit dat dan met homoseksuele mannen en lesbische vrouwen? Als het werkelijk aan het geslacht lag allemaal, zou 1 van deze 2 categorieen een probleem hebben. Maar daar hoor je nooit wat over.

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 18-08-2021 22:53:17 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200974655
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja maar wat ik probeerde te zeggen is dat dit deels dis ook door gedrag wordt veroorzaakt dat de verschillende geslachten praktiseren. Het heeft weinig zin namelijk om het te hebben over dingen die alleen met plastische chirurgie te veranderen zijn, behalve aangeven dat ik begrip heb (en zelfs dan wordt het hier genegeerd, dus dat doe ik ook niet meer, had dus laatst een lange post gemaakt waarin ik begrip toonde voor hoe incels bejegend worden over hun onveranderbare eigenschappen, kost me godverdomme tijd om zo’n lange post te maken en niemand die het ook maar iets interesseert).
Goed verhaal wel haha. Het is wat het is hè. Dat is een enorme dooddoener. Ik weet het. maar heb gewoon ook even geen goed antwoord hierop.
quote:
Mooi dat je er iets aan hebt, maar waarom benader je mensen waar je niet direct warm van wordt? Waarom zouden zij wel warm van jou moeten worden? Wat moet je daarmee?
Liefde kan groeien,maar dat is wanneer er al een vriendschap oid is. Als je elkaar niet eens kent, waarom zou je dan op basis van dit soort middelmatige gevoelens uberhaupt willen afspreken.
Je moet ergens beginnen toch? Als blijkt dat ik mijn lat te hoog leg dan gaat deze wat naar beneden. Mijn huidige partner zou ook echt niet mijn eerste keuze geweest zijn als ik haar op een dating app voorbij zag komen. Dat betekend dus niet dat het wel heel goed kan werken.
quote:
Dat zijn natuurlijk ontzettend veel dingen. En veel van deze dingen gebeuren ook automatisch. Ga je staan of zitten, schuin, of naar d'r toe. Waar leg je je armen neer. Maak je veel oogcontact, raak je haar aan? Wat zegt ze, en op welke manier, is het gepast te reageren met een grap, of is het bloedserieus? Allemaal van die dingen die je in een splitsecond beslist op basis van de verbale en non verbale signalen die de andere partij afgeeft. Dit lijken allemaal kleine dingen, maar ik ben er van overtuigd dat deze dingen minstens zo belangrijk zijn als de letterlijke woorden die uit iemand zijn of haar mond komt. (of in dit geval de tekst / emoji's op een scherm).
  woensdag 18 augustus 2021 @ 23:35:15 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200975175
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ja maar wat ik probeerde te zeggen is dat dit deels dis ook door gedrag wordt veroorzaakt dat de verschillende geslachten praktiseren. Het heeft weinig zin namelijk om het te hebben over dingen die alleen met plastische chirurgie te veranderen zijn, behalve aangeven dat ik begrip heb (en zelfs dan wordt het hier genegeerd, dus dat doe ik ook niet meer, had dus laatst een lange post gemaakt waarin ik begrip toonde voor hoe incels bejegend worden over hun onveranderbare eigenschappen, kostte me godverdomme tijd om zo’n lange post te maken en niemand die het ook maar iets interesseerde).
[..]
Liefde kan groeien,maar dat is wanneer er al een vriendschap oid is. Als je elkaar niet eens kent, waarom zou je dan op basis van dit soort middelmatige gevoelens uberhaupt willen afspreken?
[..]
[..]
Oke, maar even voor de theorie hiervan: hoe zit dat dan met homoseksuele mannen en lesbische vrouwen? Als het werkelijk aan het geslacht lag allemaal, zou 1 van deze 2 categorieen een probleem hebben. Maar daar hoor je nooit wat over.
Jawel hoor, lesbische vrouwen hebben praktisch geen seks, die documentaires op internet daarover zijn nep.
The End Times are wild
  woensdag 18 augustus 2021 @ 23:37:03 #141
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200975196
Aka lesbian bed death
The End Times are wild
  woensdag 18 augustus 2021 @ 23:38:19 #142
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200975207
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:07 schreef thekolere het volgende:

[..]
Ik ben 43. Eigenlijk ben ik geschrokken vanwege het feit dat ik niet eerder door haar narcistische gedrag heb heen geprikt.

App contact was leuk. Maar toen ik haar voor het eerst zag gingen bij mij alle alarmbellen rinkelen. Noem het intuïtie of wat dan ook.

En het vreemde is dat ik medelijden met haar kreeg.
Ach ja, zo hebben we allemaal wel eens iets gemist.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200975297
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Jawel hoor, lesbische vrouwen hebben praktisch geen seks, die documentaires op internet daarover zijn nep.
Homoseksuele mannen het meeste, daarna hetero's, en daarna lesbo's ja :D

Doet me denken aan een opmerking die een vriend van me ooit eens maakte tijdens de toen nog wekelijkse bieravond. "Goh, jongens, als wij nou allemaal homo waren hè, zouden we elkaar dan niet elke week tijdens de bieravond helemaal kapot neuken?". De conclusie was dat we dat waarschijnlijk idd zouden doen :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_200975852
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Homoseksuele mannen het meeste, daarna hetero's, en daarna lesbo's ja :D

Doet me denken aan een opmerking die een vriend van me ooit eens maakte tijdens de toen nog wekelijkse bieravond. "Goh, jongens, als wij nou allemaal homo waren hè, zouden we elkaar dan niet elke week tijdens de bieravond helemaal kapot neuken?". De conclusie was dat we dat waarschijnlijk idd zouden doen :T
Ik lig helemaal dubbel.
pi_200975855
Wat doen jullie als het écht op daten aankomt?

[ Bericht 1% gewijzigd door DisneyXDEE op 19-08-2021 01:31:49 ]
pi_200976349
Wel grappig dat dit topic altijd hetzelfde blijft, ook al zitten er nieuwe mensen in :D Zal dus zeker een kern van waarheid in zitten dat online dating voor mannen lastiger is, maar was het vroeger in de kroeg anders? De man zet meestal de eerste stap, veel mannen worden daardoor afgewezen tov vrouwen. En laten we heel eerlijk wezen: zijn vrouwen ook niet gewoon veel mooier dan mannen? Als ik een kroeg in loop, zie ik overal mooie vrouwen, maar van de mannen zou ik er slechts 1 of 2 interessant vinden. En zijn mannen niet gewoon überhaupt makkelijker en sneller tevreden dan vrouwen? Wordt “vroeger” niet teveel verheerlijkt?

Mijn vriend had genoeg matches en dates voor hij mij leerde kennen. Ook genoeg aandacht in de kroeg. Toch is hij ruim 4 jaar vrijgezel geweest. Puur omdat hij dat ook prima vond. Soms date je iemand en wordt het gewoon niks. Een jaar vrijgezel en online daten is zo voorbij. Dan ben je echt niet zielig of veeleisend. Een relationele klik voor de lange termijn is gewoon zeldzaam.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 19 augustus 2021 @ 09:37:38 #147
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200977572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 07:45 schreef Spirit82 het volgende:
Wel grappig dat dit topic altijd hetzelfde blijft, ook al zitten er nieuwe mensen in :D Zal dus zeker een kern van waarheid in zitten dat online dating voor mannen lastiger is, maar was het vroeger in de kroeg anders? De man zet meestal de eerste stap, veel mannen worden daardoor afgewezen tov vrouwen.
Het was vroeger veel anders, de positie was toen veel gelijker verdeeld.

Op de eerste plaats durfden veel mannen al geen vrouw aan te spreken. En de mannen die dat wel durfden die konden dat maximaal 5x op een avond doen. Dus een vrouw had gemiddeld 1x een dergelijk verzoek/gesprek op een zaterdagavond, ipv 100 verzoekjes iedere dag van de week.

Ik heb vroeger ook nooit meegemaakt dat een vrouw me negeerde of dat ik geen antwoord kreeg. Je had altijd een kans, met een grapje of een compliment. Nu hoor je vaak niet eens iets terug. Niet dat ik dit de vrouwen kwalijk neem, want ik snap het ook wel als je 50 berichten per dag krijgt dat je ze niet allemaal gaat beantwoorden, maar vroeger was het dus wel degelijk anders (en beter denk ik). Ook voor de vrouwen.
The End Times are wild
pi_200979488
Ik had een leuke nacht maar ben nog helemaal niet over mijn ex heen. Dus ik denk dat ik het casual hpu en hem het initiatief laat nemen.
pi_200979528
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 11:51 schreef Chai het volgende:
Ik had een leuke nacht maar ben nog helemaal niet over mijn ex heen. Dus ik denk dat ik het casual hpu en hem het initiatief laat nemen.
Beter ga je gewoon door zodat je niet bij je ex blijft hangen (wat niet gek is)
  donderdag 19 augustus 2021 @ 12:11:28 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200979838
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 11:51 schreef Chai het volgende:
Wat is casual hpu ?
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')