SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had ook gewoon moeten zeggen dat je boodschappen ging doenquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de grap was dat k wat vergeten was dus k weer naar boven ging. Als k dat niet was vergeten was k ongezien weg gekomen
Ja achtergezien weet je wat je moest zeggen ja :pquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook gewoon moeten zeggen dat je boodschappen ging doen
Ballie en ik zijn NWS-vluchtelingenquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
* noteert diepzeevisbierbuurman.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een onpraktisch woordquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er nog andere sc’s waar nog een beetje leven is tegenwoordig?quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroegah kwam ik vooral in VBL. Daarna een beetje uitgeweken naar TAL en toen eigenlijk in diverse SC's (waar deze verreweg het meeste van is) terecht gekomen. Post nauwelijks nog in andere topics dan SC's Okee, de VBL-kwis heeft sinds kort weer wat leven, dat is ooit wel anders geweest...
Dat sowiesoquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dus lafaards of zo toch? Las ik net
VBL sowiesoquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn er nog andere sc’s waar nog een beetje leven is tegenwoordig?
Schrijf ze!quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ontbijt op, koffie op, ik ga weer aan de biljet-gazet
Of gewoon visgedrochtquote:
Ik heb vanmiddag een lunchdiner, oftewel vreten en zuipen tot het genoeg is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo naar een feestje toe. Paar uurtjes beetje drinken en dansen in het zonnetje.
Dat is redelijk ingekakt, toch? Daar ging het vroeger harder dan hier, maar volgens mij is dat nu omgekeerd?quote:
Foqueville is dan ook het beloofde land, als Fok de stekker eruit trekt dan gaan we verder op www.foqueville.nlquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is redelijk ingekakt, toch? Daar ging het vroeger harder dan hier, maar volgens mij is dat nu omgekeerd?
Dit is ook vrij spontaan ontstaan. Maar soort mini-festival.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een lunchdiner, oftewel vreten en zuipen tot het genoeg is.
Ik vind DTS een SC, hoewel niet iedereen dat zo ziet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn er nog andere sc’s waar nog een beetje leven is tegenwoordig?
DTS gaat nergens over.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind DTS een SC, hoewel niet iedereen dat zo ziet.
De 40+ gaat ook best rap
Dat moet wel lukken. Inclusief een bitterballenbak.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville is dan ook het beloofde land, als Fok de stekker eruit trekt dan gaan we verder op www.foqueville.nl
Iemand nog specifieke skills om dat mee op te zetten in geval van nood?
Niet echt het spel-element maakt het anders. Dan hoef je alleen maar “bla” te posten en kun je weer een minuut vooruitquote:
Je kunt daar wel je propedeuse psychiatrie halen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt het spel-element maakt het anders. Dan hoef je alleen maar “bla” te posten en kun je weer een minuut vooruit
Van de etiketten op een pakje boter leer je meer hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt daar wel je propedeuse psychiatrie halen.
Ik zeg maar even niets.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt daar wel je propedeuse psychiatrie halen.
Jij hebt dus je Prop Psychiatrie behaald?quote:
Die had ik gisteren al klaargelegd, al mijn ringen, een felle ruitjesbroek en een superhip maar sociaal T-shirtje met bijpassend petjequote:Op zondag 15 augustus 2021 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga even mijn hipste kleding aantrekken.
Je gaat naar een feestje jaren 60 stijl??quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik gisteren al klaargelegd, al mijn ringen, een felle ruitjesbroek en een superhip maar sociaal T-shirtje met bijpassend petje
Gewoon als mezelf.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je gaat naar een feestje jaren 60 stijl??
Ik heb er zelf ook veel gepost dus ik ben ook onderdeel van het geheel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij hebt dus je Prop Psychiatrie behaald?
Fotoquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga even mijn hipste kleding aantrekken.
OH op die fietsquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook veel gepost dus ik ben ook onderdeel van het geheel.
Ik heb wel wat basic HTML-skills. Van style scripts heb ik alleen niet veel kaas gegeten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville is dan ook het beloofde land, als Fok de stekker eruit trekt dan gaan we verder op www.foqueville.nl
Iemand nog specifieke skills om dat mee op te zetten in geval van nood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |