SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had ook gewoon moeten zeggen dat je boodschappen ging doenquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de grap was dat k wat vergeten was dus k weer naar boven ging. Als k dat niet was vergeten was k ongezien weg gekomen
Ja achtergezien weet je wat je moest zeggen ja :pquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had ook gewoon moeten zeggen dat je boodschappen ging doen
Ballie en ik zijn NWS-vluchtelingenquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
* noteert diepzeevisbierbuurman.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een onpraktisch woordquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er nog andere sc’s waar nog een beetje leven is tegenwoordig?quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroegah kwam ik vooral in VBL. Daarna een beetje uitgeweken naar TAL en toen eigenlijk in diverse SC's (waar deze verreweg het meeste van is) terecht gekomen. Post nauwelijks nog in andere topics dan SC's Okee, de VBL-kwis heeft sinds kort weer wat leven, dat is ooit wel anders geweest...
Dat sowiesoquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dus lafaards of zo toch? Las ik net
VBL sowiesoquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn er nog andere sc’s waar nog een beetje leven is tegenwoordig?
Schrijf ze!quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ontbijt op, koffie op, ik ga weer aan de biljet-gazet
Of gewoon visgedrochtquote:
Ik heb vanmiddag een lunchdiner, oftewel vreten en zuipen tot het genoeg is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo naar een feestje toe. Paar uurtjes beetje drinken en dansen in het zonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |