SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol nee joh, je hebt gewoon je standaarden verlaagd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:04 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is het morgen strandweer
wanhoopquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh, je hebt gewoon je standaarden verlaagd.
Ik herken het wel een beetje.quote:
Ik was naar jouw oude dorp gelopenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Prima weertje vandaag. Lekker buiten geweest
Stuur maar hierheen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen en maandag hier 27 graden. Vandaag was het ook wel lekker.
Het beloofde land van gerstenat, honing en de warmte van de zonquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen en maandag hier 27 graden. Vandaag was het ook wel lekker.
Fijn dat er ook mensen van kunnen genieten. Voor mij mag het toch nog wel flink wat graden warmer.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Prima weertje vandaag. Lekker buiten geweest
Neuh gewoon langs de provinciale wegquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over de weg die naar jouw dorp is genoemd?
quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vandaag op het water weer verbrand.
Aan zee ziet alles er altijd zo snel schraal en armoedig uit, geen fatsoenlijk plantje wil er groeien, altijd maar wind in je oren en de huizen zien eruit alsof het ergens achteraf in Rusland is.quote:
Is lekker hoor maar zo heel vaak kom ik er ook weer niet. Maar dat de mogelijkheid er is, is gewoon prettig.quote:
Ik heb een hoop gewandeld. Daar was het perfect voorquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn dat er ook mensen van kunnen genieten. Voor mij mag het toch nog wel flink wat graden warmer.
Ken anders best wat leuke pandjes aan de kust in Zeeland die niet aan die omschrijving voldoen. Mijn bankrekening voldoet daar ook niet aan overigensquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan zee ziet alles er altijd zo snel schraal en armoedig uit, geen fatsoenlijk plantje wil er groeien, altijd maar wind in je oren en de huizen zien eruit alsof het ergens achteraf in Rusland is.
Mattiequote:
Speelt zeker een rol ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds je weet dat Bal naar het strand gaat?
Ik wandel ook graag met flink wat graden extra.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een hoop gewandeld. Daar was het perfect voor
Zeelandquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken anders best wat leuke pandjes aan de kust in Zeeland die niet aan die omschrijving voldoen. Mijn bankrekening voldoet daar ook niet aan overigens
de jaloersie druipt van je postquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan zee ziet alles er altijd zo snel schraal en armoedig uit, geen fatsoenlijk plantje wil er groeien, altijd maar wind in je oren en de huizen zien eruit alsof het ergens achteraf in Rusland is.
Die Engelse kustplaatsjes zijn hartstikke leukquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkduin is ook leukquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Engelse kustplaatsjes zijn hartstikke leuk
Gezellig tussen de stugge schoempertsquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken anders best wat leuke pandjes aan de kust in Zeeland die niet aan die omschrijving voldoen. Mijn bankrekening voldoet daar ook niet aan overigens
quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
morgen beaglemans ophalen uit 't pension.
ouders zijn op verkansie, dus ik ga een paar dagen beaglesitten
Ja daar wel maar hier is het vrij schraal en armoedig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Den Haag is wel een hele groene stad hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
moeten die dingen niet gewoon eens geleegd worden dan, als de planten er in groeien?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben ze bij jullie ook dat ze van de ondergrondse containers soort tuintjes maken? Zie het steeds vaker.
Ook niet allemaal hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
is dit van de gemeente uit?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
Dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zet je geen magnetron naast.
Nee wordt zo gemaakt dat het mee opgetild wordt en het deurtje voor verstoppingen nog open kan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moeten die dingen niet gewoon eens geleegd worden dan, als de planten er in groeien?
Je kan toch een Orac adopteren? Dan is ie van jou en dan mag jij hem schoonhouden en verzorgen enzo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wordt zo gemaakt dat het mee opgetild wordt en het deurtje voor verstoppingen nog open kan.
Ja, Scarborough bijvoorbeeld. Maar dat heeft ook zo z’n charmequote:Op zondag 15 augustus 2021 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook niet allemaal hoorhoop die kleinere versies van Blackpool zijn.
Zijn bedrijfjes maar volgens mij kunnen ze de vraag niet aan. Je kan bij de gemeente aanvragen of je er een bij jouw containers mag, maar dacht iets te lezen dat ook daar wachtrijen zijn en voorlopig de subsidie een beetje op. Ofzo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dit van de gemeente uit?
zoveel vragen
wat is een oracquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kan toch een Orac adopteren? Dan is ie van jou en dan mag jij hem schoonhouden en verzorgen enzo.
Nee, ik zit hier echt meer dan goed. Het enige wat nog wel een serieuze optie kan worden is een huisje in het buitenland. Lijkt me heerlijk.quote:
Dat heb ik alquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier echt meer dan goed. Het enige wat nog wel een serieuze optie kan worden is een huisje in het buitenland. Lijkt me heerlijk.
ah zo..quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn bedrijfjes maar volgens mij kunnen ze de vraag niet aan. Je kan bij de gemeente aanvragen of je er een bij jouw containers mag, maar dacht iets te lezen dat ook daar wachtrijen zijn en voorlopig de subsidie een beetje op. Ofzo.
Nou ja als het echt een optie wordt dan gaat het toch echt wel een eiland in zuidelijke richting worden. Bij voorkeur een Spaanse.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik al![]()
Welk land denk je aan?
Las er laatst iets over op nextdoor, dat kan maar dan moet je zelf iets geniaals knutselen als je er iets leuks van wil maken. Anders is het vooral schoonhouden denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kan toch een Orac adopteren? Dan is ie van jou en dan mag jij hem schoonhouden en verzorgen enzo.
Zo zo, lekker hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja als het echt een optie wordt dan gaat het toch echt wel een eiland in zuidelijke richting worden. Bij voorkeur een Spaanse.
gewoon op Ibiza ofzo en dan 3/4e van 't jaar verhurenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja als het echt een optie wordt dan gaat het toch echt wel een eiland in zuidelijke richting worden. Bij voorkeur een Spaanse.
Misschien doen ze iets met het volume in de containers om de buitenkant te compenseren, dont know, Ik vind ze leuk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah zo..
bijzondere oplossing wel
ik zie alweer gelijk issues dat die containers niet uit de grond komen omdat ze te zwaar zijn door die plantenbak enzo
Ja dat klopt, alleen hou wel van strand, zou denk ik kiten of surfen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zal wel eerder een marge zijn op de maximale gewichtenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien doen ze iets met het volume in de containers om de buitenkant te compenseren, dont know, Ik vind ze leuk.
Is ook alleen maar omdat je er niet hoeft te wonen, dan lijkt armoe best charmantquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Scarborough bijvoorbeeld. Maar dat heeft ook zo z’n charme
Wachtrijen zelfs joh?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Las er laatst iets over op nextdoor, dat kan maar dan moet je zelf iets geniaals knutselen als je er iets leuks van wil maken. Anders is het vooral schoonhouden denk ik.Maar dacht dat je die tuintjes gesubsidieerd werden, maar dat er wachtrijen zijn.
UK heeft wel machtige namen voor kustplaatsenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Scarborough bijvoorbeeld. Maar dat heeft ook zo z’n charme
Scarborough is niet armoedig hoor. Gewoon een beetje vergane glorie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat je er niet hoeft te wonen, dan lijkt armoe best charmant
Poteeto potaatoquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scarborough is niet armoedig hoor. Gewoon een beetje vergane glorie.
Zou ik nooit doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Wachtrijen zelfs joh?
Ik volg op Twitter diverse wijkverenigingen. Er wordt echt steen en been geklaagd in bepaalde buurten over de troep die regelmatig bij de oracs liggen
Leuk om over na te denkenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Iets voor de verre toekomst joh. Maar het zou wel een droom zijn.
Dat zijn de punten die je op je zeekaarten ziet?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
UK heeft wel machtige namen voor kustplaatsen
flamborough head
beachy head
lizard point
Volgens mij wonen wij ook wel in nette buurten. Ik heb eigenlijk weinig reden tot klagen hier mbt die containers.quote:
Lizard is zo mooi ookquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
UK heeft wel machtige namen voor kustplaatsen
flamborough head
beachy head
lizard point
Ik zie er veel meerquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn de punten die je op je zeekaarten ziet?
Ik heb laatst mijn combimagnetron naast de container gezet, of naja hij was een beetje zwaar dus ik vroeg een folderjongen om hulp, die zou het wel even alleen doen. Later bleek dat hij folders liep over hoe de containers enzo te gebruiken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij wonen wij ook wel in nette buurten. Ik heb eigenlijk weinig reden tot klagen hier mbt die containers.
Soms stinken ze alleen een beetje, met name op warme dagen....
Hebbie al geoefend met Mario kart?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben bij dat lifeboat station geweest. gaaf
Mijn moeder komt uit Port Glasgow, dat was tot niet heel lang geleden echt vergane glorie, sinds het sluiten van de shipyards door de Engelse regering ging het zwaar achteruit daar, vond het vroeger altijd deprimerend om erheen te gaan. De laatste 20 jaar ofzo gaat het wel steeds beter, maar toch 🤔quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, heel de UK heeft een hoog vergane glorie-gehalte. Daarom kom ik er zo graag, denk ik
Cape Wrath is ook wel een mooiequote:Op zondag 15 augustus 2021 00:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zie er veel meer
Maar deze komt 't eerste in me op
land's end blijft de mooiste natuurlijk. qua naam en betekenis.
Owhquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn combimagnetron naast de container gezet, of naja hij was een beetje zwaar dus ik vroeg een folderjongen om hulp, die zou het wel even alleen doen. Later bleek dat hij folders liep over hoe de containers enzo te gebruiken.
Ik doe het eigenlijk nooit en weet dat het niet mag, maar is ook een beetje een gek iets in mijn hoofd ofzo, ik snap dat het niet mag maar dat botst een beetje met speciaal het grofvuil laten komen voor 1 magnetron. Vandaar mijn![]()
Ik hou wel van plekken met een rafelig randjequote:Op zondag 15 augustus 2021 00:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit Port Glasgow, dat was tot niet heel lang geleden echt vergane glorie, sinds het sluiten van de shipyards door de Engelse regering ging het zwaar achteruit daar, vond het vroeger altijd deprimerend om erheen te gaan. De laatste 20 jaar ofzo gaat het wel steeds beter, maar toch 🤔
Het kan altijd ergerquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik woon echt niet in een nette buurt trouwens.Ik woon in een tokkiestraat aan de rand van een nette buurt. En een deel van mijn straat zit in een hele nette buurt maar mijn stuk niet.
Als ik een auto en rijbewijs had zou ik dat met liefde doen. Maar dat ding was zwaar en had al achterop mijn fiets geprobeerd (naar de container 50m verderop) maar dat ging al niet. Laat staan naar de millieustraat.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Owh
Ja kut is dat he. En voor 1 ding ga je ook niet helemaal zelf naar het grofvuil rijden want dat staat ook weer beetje![]()
Ja, ik kan niet zo goed tegen een bij de pakken neerzitten mentaliteit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou wel van plekken met een rafelig randje
Ach, in dat gebouw in Rotterdam waar ik woonde smeten ze het gewoon van hun balkon naar benedenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn combimagnetron naast de container gezet, of naja hij was een beetje zwaar dus ik vroeg een folderjongen om hulp, die zou het wel even alleen doen. Later bleek dat hij folders liep over hoe de containers enzo te gebruiken.
Ik doe het eigenlijk nooit en weet dat het niet mag, maar is ook een beetje een gek iets in mijn hoofd ofzo, ik snap dat het niet mag maar dat botst een beetje met speciaal het grofvuil laten komen voor 1 magnetron. Vandaar mijn![]()
Zolang Borssele dat niet wordt vind ik alles best. Of Doelquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Zandvoort is echt de Tsjernobyl van NL geworden.
Zou eerder over doel inzitten :xquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zilang Borssele dat niet wordt vind ik alles best. Of Doel
Daarom mooie tuinen naast dat soort gebouwen maken, dan gooien mensen het er denk ik minder makkelijk in.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach, in dat gebouw in Rotterdam waar ik woonde smeten ze het gewoon van hun balkon naar beneden
Preciesquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou eerder over doel inzitten :x
Oke dat is wel echt tokkie next levelquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach, in dat gebouw in Rotterdam waar ik woonde smeten ze het gewoon van hun balkon naar beneden
think againquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daarom mooie tuinen naast dat soort gebouwen maken, dan gooien mensen het er denk ik minder makkelijk in.
Niet op reis gaan naar de Balkan dan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet zo goed tegen een bij de pakken neerzitten mentaliteit.
ach, de kolencentrale in borsele is bijna gesloopt. het terrein wordt 'vrij gehouden'quote:
Weet ik dat ook weerquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet op reis gaan naar de Balkan dan.
boks.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet zo goed tegen een bij de pakken neerzitten mentaliteit.
Er was een mooie tuin? Want denk dat als je echt iets heel erg tofs maakt, waar mensen zelf ook veel plezier aan beleven mensen dat minder zullen doen.quote:
Ja dat ja..pfff..quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.
en vooral dat gekween en gekoer dat het zo zwaar en lastig is zonder actief stappen te ondernemen om verandering te bewerkstelligen
tokkie's gonna tokquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er was een mooie tuin? Want denk dat als je echt iets heel erg tofs maakt, waar mensen zelf ook veel plezier aan beleven mensen dat minder zullen doen.
Welke film was dat?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, film was ondanksmensen
leuk.
Ryan Reynolds speelt Ryan Reynolds prima.
![]()
En pauzes zijn voor nieuw bier en snacks.
vroeger naar België naar de film en dan Oufti eten :p #nostalgiequote:Op zondag 15 augustus 2021 00:52 schreef IJsdraakje het volgende:
leuk.
![]()
Ik heb nu ook wel zin in bier, maar niks in huis natuurlijkquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:52 schreef IJsdraakje het volgende:
leuk.
![]()
Matig inkoopbeleidquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wel zin in bier, maar niks in huis natuurlijk
Ja stom wijf ben ik somsquote:
Zeekraal.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:02 schreef FranticDJ het volgende:
tenzij je dus van zeekraal ook al gaat ruften
Ik heb m'n plekjesquote:
Oh dat wist ik niet. Zal het niet meer vragen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb m'n plekjes
officieel mag je 't niet plukken maar voor eigen gebruik wordt gedoogd. valt in de categorie oesters rapen en mossels plukken
Heerlijke groente!quote:
Ja ik vind het ook heerlijk. Ik koop het weleens bij een biologische winkel. En AH heeft het ook weleens.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Heerlijke groente!
Ging vroeger ook altijd mee plukken, meestal 's morgens heel vroeg. Toen ging het ook allemaal nog wat makkelijker qua regeltjes.
Heb het laatste keer van de markt gehad, maar prijzig wel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:25 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook heerlijk. Ik koop het weleens bij een biologische winkel. En AH heeft het ook weleens.
Emmers nog wel.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb het laatste keer van de markt gehad, maar prijzig wel.
Zeker als je er vroeger emmers gratis had
Was voor buren en familie ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Emmers nog wel.Maar je moet er ook weer niet teveel van eten toch?
Oh ja natuurlijk, dat is logisch. Mooie ruil ook.quote:Op zondag 15 augustus 2021 01:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Was voor buren en familie ook.
Kregen wij weer vers gevangen garnalen, zo ging dat toen
van 23 tot 8 geslapen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 07:45 schreef kwiwi het volgende:
Van 22u tot 1u geslapen vannachtWas te warm in huis.
Wat heb je dan de rest van de nacht gedaan?quote:Op zondag 15 augustus 2021 07:45 schreef kwiwi het volgende:
das niet veel kwiwiquote:Op zondag 15 augustus 2021 07:45 schreef kwiwi het volgende:
Kijkduin?quote:Op zondag 15 augustus 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Vanmiddag zomers warm
Vandaag wisselen wolkenvelden en zon elkaar af, waarbij de meeste ruimte voor de zon is weggelegd voor het zuiden. De temperatuur loopt op naar 22 graden in het noorden van het land tot 27 graden in Limburg. Op de Waddeneilanden blijft het door de bewolking een fractie koeler. Vanavond neemt de bewolking geleidelijk toe, vooral komende nacht vallen enkele buien. Morgen draait de wind naar het noordwesten en is het een stuk frisser, er kan een bui vallen en de temperatuur blijft steken onder de 20 graden.~~
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
scootertje toch?quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hoek van holland. Kijkduin is toch wat ver zo vanaf hier met ov
quote:Op zondag 15 augustus 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Vanmiddag zomers warm
Vandaag wisselen wolkenvelden en zon elkaar af, waarbij de meeste ruimte voor de zon is weggelegd voor het zuiden. De temperatuur loopt op naar 22 graden in het noorden van het land tot 27 graden in Limburg. Op de Waddeneilanden blijft het door de bewolking een fractie koeler. Vanavond neemt de bewolking geleidelijk toe, vooral komende nacht vallen enkele buien. Morgen draait de wind naar het noordwesten en is het een stuk frisser, er kan een bui vallen en de temperatuur blijft steken onder de 20 graden.~~
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jezus zolang doe ik er ook over met de auto.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
mijn collega;s hebben het welles gedaan met scooter. zeiden zeker een een uur en een kwartier
ja een vand e collega's heeft dus een opgevoerde scooter en die zei dat het dan nog 3 kwartier duurtquote:
Dat schiet niet op dan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een vand e collega's heeft dus een opgevoerde scooter en die zei dat het dan nog 3 kwartier duurt
Ga je met bitterbal op het strand liggen?quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus zolang doe ik er ook over met de auto.
oh heb je foto ?quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
Gisteren met de kleine salamanders wezen vangen. Straks maar eens kijken waar we die kunnen houden. Zitten nu in 2 bakjes met water
Boek gelezenquote:Op zondag 15 augustus 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb je dan de rest van de nacht gedaan?
quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus zolang doe ik er ook over met de auto.
niet?quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zie je niet op het strand hoor. Dat je niet te veel gaat verwachten.
Gaan die ook al op hun baasje lijken?quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
linker is een caaf
https://www.pupperish.com/comparison-changes-perspective
Het zijn er 18 of 19quote:
ga je ze allemaal houden?quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het zijn er 18 of 19![]()
Er zaten wat kleine waterdingen in die we ook gevangen hadden. Die zijn nu op. Straks maar eens kijken of ze vissen voer ofzo willen eten.
Geen idee. Moet even kijken wat ze nou eigenlijk allemaal nodig hebben en of ik dat heb liggen/makkelijk aan kan komen. En anders gaan ze terug naar waar ze vandaan komenquote:
Wat ik zo online lees vreten ze ongeveer alles wat in hun bek pastquote:
Dat ken ikquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ik zo online lees vreten ze ongeveer alles wat in hun bek past
Die gaan weer 20 jaar terug de tijd in.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Die domme haatbaarden gaan nu kabul binnen.
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaan weer 20 jaar terug de tijd in.
kunne we daar ook naar elkaar zwaaienquote:Op zondag 15 augustus 2021 09:53 schreef Haags het volgende:
Hello.
Zit te kijken voor een weekje Griekenland in oktober.
oh, je gaat ook?quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunne we daar ook naar elkaar zwaaien
Triest. Ik las ergens dat het leger gewoon overloopt zodra de Taliban in de buurt komt. Zegt ook wel iets over hoe ze denken over hun marionettenregering.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
De Taliban zijn begonnen met het binnengaan van de Afghaanse hoofdstad Kabul, meldt het Afghaanse ministerie van Binnenlandse Zaken zondag.
De hoofdstad is de enige grote stad in Afghanistan die nog niet in handen is van de moslimextremistische organisatie. De jihadisten waren Kaboel al dicht genaderd na een razendsnelle opmars de afgelopen weken.
De Taliban namen zondagochtend ook al de belangrijke oostelijke stad Jalalabad in. Hierdoor kregen de moslimextremisten ook de wegen die het land met Pakistan verbinden onder controle.
In een paar weken tijd werd het Afghaanse leger in het hele land overlopen door de Taliban. In meerdere steden werd amper weerstand geboden door de autoriteiten, om het risico op burgerslachtoffers te verminderen.
Bizar he
en dit staat op nos
Regeringstroepen zijn jarenlang getraind door westerse landen, waaronder Nederland, maar weigeren nu in veel gevallen te vechten. Op meerdere plaatsen worden de wapens achtergelaten en slaat het leger op de vlucht.
https://nos.nl/artikel/23(...)ban-rukken-verder-op
ben ik het niet echt mee eens.. taliban die moord gewoon je familie uit als je niet meewerkt... ongeacht hoe je denkt over je regering...quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Triest. Ik las ergens dat het leger gewoon overloopt zodra de Taliban in de buurt komt. Zegt ook wel iets over hoe ze denken over hun marionettenregering.
Je doet alleen net alsof de Taliban een soort vreemde mogendheid is. Maar het zijn Afghanen. Dus heel veel mensen in dat land zijn het ook gewoon eens met die haatbaarden. Zelfs binnen het leger. En dan kunnen wij wel even denken dat we van dat land een soort Westerse democratie kunnen maken, maar zo werkt het niet. Dat is zo grenzeloos naīef.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ben ik het niet echt mee eens.. taliban die moord gewoon je familie uit als je niet meewerkt... ongeacht hoe je denkt over je regering...
denk dat die nooit gestopt zijn.. met hun dronesquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:09 schreef Haags het volgende:
Het wordt nog een aardige klus voor de Amerikanen (en andere landen) om hun personeel uit Kabul weg te halen. Aangezien de Taliban daar nu al zit en de enige uitweg uit Afghanistan nog Kabul airport is.
Ik denk dat er nog wel een paar aanvalletjes gaan komen van Amerikaanse troepen om de boel daar veilig te kunnen evacueren.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:59 schreef Haags het volgende:
[..]
oh, je gaat ook?
Ik zet de zoek optie even op Spanje.
Waar ga jij heen dan? Ik hoef alleen nog maar op boeken te drukken en ik zit op Rhodos in de herfstvakantie.quote:
ik zit op vaste landquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan? Ik hoef alleen nog maar op boeken te drukken en ik zit op Rhodos in de herfstvakantie.
Dan moet je wel een goeie verrekijker meenemen om ballie te spotten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan? Ik hoef alleen nog maar op boeken te drukken en ik zit op Rhodos in de herfstvakantie.
Dat dus. Is niet een of andere gematigde politieke partij.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ben ik het niet echt mee eens.. taliban die moord gewoon je familie uit als je niet meewerkt... ongeacht hoe je denkt over je regering...
Lekker lekker.quote:
Ga je zwaaien?quote:
Ik zie alleen maar mensen met teveel kleding aan.quote:
een westerse democratie is daar wel ver gegrepen idd maar de taliban is een religieuze terreurorganisatie, het gros van de Afghanen zijn ze volgens mij liever kwijt dan rijk, dat de taliban zelf ook afghanen zijn zegt niet dat ze het opeens maar best vinden..quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je doet alleen net alsof de Taliban een soort vreemde mogendheid is. Maar het zijn Afghanen. Dus heel veel mensen in dat land zijn het ook gewoon eens met die haatbaarden. Zelfs binnen het leger. En dan kunnen wij wel even denken dat we van dat land een soort Westerse democratie kunnen maken, maar zo werkt het niet. Dat is zo grenzeloos naīef.
het is ook niet het naakstrandquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar mensen met teveel kleding aan.
Ik heb nog hele goede ogen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je wel een goeie verrekijker meenemen om ballie te spotten.
Het lijkt me ook nog niet echt heel warm daar.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar mensen met teveel kleding aan.
Je gelooft de fabeltjes die je gevoerd krijgt over die arme Afghanen. En wij Westerse helden komen die arme mensen redden van de onderdrukkers.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
een westerse democratie is daar wel ver gegrepen idd maar de taliban is een religieuze terreurorganisatie, het gros van de Afghanen zijn ze volgens mij liever kwijt dan rijk, dat de taliban zelf ook afghanen zijn zegt niet dat ze het opeens maar best vinden..
bij taliban moet je maar hopen dat je familie niet uitgemoord wordt als je een steentje verkeerd neerlegt
slikken of stikken enzo..
Niet naar luisteren en gewoon gaan, ook al is het daar maar 15 graden en winderig, dan ben je er tenminste wel even op uitquote:
Hoe zou het met de laptops van Hunter zijn, staat daar nog leuke informatie op?quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gelooft de fabeltjes die je gevoerd krijgt over die arme Afghanen. En wij Westerse helden komen die arme mensen redden van de onderdrukkers.
Je moet je echt beter inlezen. Zo zit het niet in elkaar.
Was er niet iets met een gesprek met een prosituee en zijn plan om een sextape te maken?quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe zou het met de laptops van Hunter zijn, staat daar nog leuke informatie op?
ik zal vast niet alles ervan kennen, maar als ze zo pro taliban zijn (zoals jij het schetst) slaan ze niet op de vluchtquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gelooft de fabeltjes die je gevoerd krijgt over die arme Afghanen. En wij Westerse helden komen die arme mensen redden van de onderdrukkers.
Je moet je echt beter inlezen. Zo zit het niet in elkaar.
Nee, wat ik net zei: heel veel soldaten sluiten zich gewoon aan bij de taliban. Die erkennen gewoon dat ze nu een nieuwe broodheer hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal vast niet alles ervan kennen, maar als ze zo pro taliban zijn (zoals jij het schetst) slaan ze niet op de vlucht
quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal vast niet alles ervan kennen, maar als ze zo pro taliban zijn (zoals jij het schetst) slaan ze niet op de vlucht
Dat is wel fucked up.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wat ik net zei: heel veel soldaten sluiten zich gewoon aan bij de taliban. Die erkennen gewoon dat ze nu een nieuwe broodheer hebben.
Nee hoor. Zo gaat dat op plekken waar constant getouwtrek is om de macht. Die mensen willen ook gewoon heel praktisch pitabrood op de plank.quote:
je hebt gelijkquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet naar luisteren en gewoon gaan, ook al is het daar maar 15 graden en winderig, dan ben je er tenminste wel even op uit
Is ook wel weer zo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo gaat dat op plekken waar constant getouwtrek is om de macht. Die mensen willen ook gewoon heel praktisch pitabrood op de plank.
Ontploffen klinkt wel leuker.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:40 minder zon vandaag.
De springkomkommer (Ecballium elaterium) is zeer giftig en wordt alleen voor medicinale toepassingen gebruikt. Als je hem aanraakt, ontploft hij.
Nou, ontploffen is ook wat overdreven.
dat ben ik kwijtquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga nou maar. Anders zit je er straks weer mee
Denk dat ze dat broodje moeten gaan ruilen tegen hun vrouwen en dochters.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo gaat dat op plekken waar constant getouwtrek is om de macht. Die mensen willen ook gewoon heel praktisch pitabrood op de plank.
Jammer dat die dingen niet bij AH liggenquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
De springkomkommer (Ecballium elaterium) is zeer giftig en wordt alleen voor medicinale toepassingen gebruikt. Als je hem aanraakt, ontploft hij.
Op mensen hun stoel neerleggen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat die dingen niet bij AH liggen
quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze gaan een nieuwe voetbalclub oprichten:
Fc Talibal
Als je snel genoeg een haatbaard laat groeien, zal dat best meevallen, toch?quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ze dat broodje moeten gaan ruilen tegen hun vrouwen en dochters.
Ik ben het met je eens dat we niet moeten denken dat we er wel even een westerse democratie van kunnen maken. Maar dat ze zich bij de Taliban aansluiten maakt dat nog geen "vrijwillige" keuze of dat ze het eens zijn met de Taliban natuurlijk. Wat zijn hun opties als ze zich niet aansluiten?quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deventer is wel veranderd de laatste jaren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Foto van episch ontbijt (allemaal voor mij):
[ afbeelding ]
Met dit uitzicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik wel vakerquote:
Zit je in Kabul, of wat?quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit uitzicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit uitzicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Sorry Liesje, was het lekker?"
Het is gewoon kiezen tussen twee kwaden en dan kiezen ze op het moment zelf gewoon degene waarbij ze de grootste overlevingskans hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat we niet moeten denken dat we er wel even een westerse democratie van kunnen maken. Maar dat ze zich bij de Taliban aansluiten maakt dat nog geen "vrijwillige" keuze of dat ze het eens zijn met de Taliban natuurlijk. Wat zijn hun opties als ze zich niet aansluiten?
Een beetje lelijke vrouw en dochters zal je meer helpen dan een baardje. las dat vrouwen zichzelf 25 jaar geleden al verminkten om Talibanpiemels te ontlopen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je snel genoeg een haatbaard laat groeien, zal dat best meevallen, toch?
Berat.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Met dit uitzicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja in dat paleis in Gjirokopter was het ook lekker eten geloof ik hequote:Op zondag 15 augustus 2021 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Berat.![]()
![]()
Maar ik win qua epische Albaanse ontbijtjes.
Precies, dat maakt ze niet gelijk pro Taliban.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon kiezen tussen twee kwaden en dan kiezen ze op het moment zelf gewoon degene waarbij ze de grootste overlevingskans hebben.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja in dat paleis in Gjirokopter was het ook lekker eten geloof ik he
Ergens anders hebben ze ook moskeeën, misschien eens het gordijn open doenquote:
Je kunt ook niet doen alsof het allemaal onder dwang is als het Afghaanse leger drie keer zo groot is en zwaarbewapend terwijl de Taliban wat AK-47’s hebben. Dat clubje kan alleen zo snel dat land overnemen als ze brede steun hebben onder de bevolking. Wij kijken er te veel met onze westerse bril naar.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat we niet moeten denken dat we er wel even een westerse democratie van kunnen maken. Maar dat ze zich bij de Taliban aansluiten maakt dat nog geen "vrijwillige" keuze of dat ze het eens zijn met de Taliban natuurlijk. Wat zijn hun opties als ze zich niet aansluiten?
Ik denk dat angst een grote rol speelt daar.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook niet doen alsof het allemaal onder dwang is als het Afghaanse leger drie keer zo groot is en zwaarbewapend terwijl de Taliban wat AK-47’s hebben. Dat clubje kan alleen zo snel dat land overnemen als ze brede steun hebben onder de bevolking. Wij kijken er te veel met onze westerse bril naar.
Kwestie van mentaliteit ook, een Talibanmannetje vecht tot de dood, zo'n regeringslegermannetje vecht omdat hij daar een bammetje mee verdiende.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt ook niet doen alsof het allemaal onder dwang is als het Afghaanse leger drie keer zo groot is en zwaarbewapend terwijl de Taliban wat AK-47’s hebben. Dat clubje kan alleen zo snel dat land overnemen als ze brede steun hebben onder de bevolking. Wij kijken er te veel met onze westerse bril naar.
Jaloerse US gespotquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MI van een grietje dat snel een knoopje extra dicht doet.
Ik denk dat er wat meer nuances zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat angst een grote rol speelt daar.
Ja dat was wel wat lastig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een klein tafeltje eigenlijk. Waar moet je nou zelf nog zitten?
Er zal vanuit een van de Stans wel weer een nieuwe Noordelijke Alliantie ontstaan maar dan zullen die eerst geldschieters moeten vinden of wat heroine moeten produceren en beiden kost tijd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat meer nuances zijn.
Dat dus. Je kunt fundamentalisten niet vergelijken met de gemiddelde inwoner van het land. Die fundamentalisten gaan nu weer de regels bepalen en dan kan je dochter weer in de legbatterij om mooie Taliban-mannen te maken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van mentaliteit ook, een Talibanmannetje vecht tot de dood, zo'n regeringslegermannetje vecht omdat hij daar een bammetje mee verdiende.
Denk dat we daar voor overnachting plus ontbijt even veel kwijt waren als in Montreux het ontbijt alleen kostquote:
Die Talibanbaard vecht voor waar hij in gelooft. En blijkbaar gelooft die soldaat dus niet zo heel erg waar hij voor vecht.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van mentaliteit ook, een Talibanmannetje vecht tot de dood, zo'n regeringslegermannetje vecht omdat hij daar een bammetje mee verdiende.
Ik ken nog een vluchteling dit je dat eens moet vertellen, gaat een leuk gesprek opleveren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Talibanbaard vecht voor waar hij in gelooft. En blijkbaar gelooft die soldaat dus niet zo heel erg waar hij voor vecht.
Weet echt niet meer wat ik toen voor dat hotel betaalde maar wel dat het een van de duurste hotels was die ik ooit in Albanie gehad heb. Denk tussen de 50 en 60 euro.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat we daar voor overnachting plus ontbijt even veel kwijt waren als in Montreux het ontbijt alleen kost
De mensen die niet onder Shariaregels willen leven en die nog weg kunnen zullen proberen naar het noorden te vluchten, probleem is echter dat Mazar-i-Sharif ook al verloren is en dat was van oudsher de veilige haven van de gematigde Afghaan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus. Je kunt fundamentalisten niet vergelijken met de gemiddelde inwoner van het land. Die fundamentalisten gaan nu weer de regels bepalen en dan kan je dochter weer in de legbatterij om mooie Taliban-mannen te maken.
Taliban heeft ook aan dat als je het niet met ze eens bent je mag vertrekken. Alleen waar naartoe is even de vraag. Hoop mensen zijn juist richting Kabul gevlucht.
Die tijd hebben ze. Dat weten ze ook. Dat wisten ze toen de Britten kwamen. Dat wisten ze toen de Russen kwamen. Dat wisten ze toen de Amerikanen kwamen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zal vanuit een van de Stans wel weer een nieuwe Noordelijke Alliantie ontstaan maar dan zullen die eerst geldschieters moeten vinden of wat heroine moeten produceren en beiden kost tijd.
Ik zeg toch niet dat iedereen er zo over denkt. Jezus man, doe eens niet zo simpelquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken nog een vluchteling dit je dat eens moet vertellen, gaat een leuk gesprek opleveren.
Gewoon zeggen dat het feit dat hij een vluchteling is hem al tot een lafaard maaktquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken nog een vluchteling dit je dat eens moet vertellen, gaat een leuk gesprek opleveren.
Ik was in Berat 27 euro kwijtquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet echt niet meer wat ik toen voor dat hotel betaalde maar wel dat het een van de duurste hotels was die ik ooit in Albanie gehad heb. Denk tussen de 50 en 60 euro.
Naar het hiernamaals waarschijnlijkquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Taliban heeft ook aan dat als je het niet met ze eens bent je mag vertrekken. Alleen waar naartoe is even de vraag.
Deze machtswisseling heeft ook weer een aanzuigende werking op anderen groepen extremisten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mensen die niet onder Shariaregels willen leven en die nog weg kunnen zullen proberen naar het noorden te vluchten, probleem is echter dat Mazar-i-Sharif ook al verloren is en dat was van oudsher de veilige haven van de gematigde Afghaan.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat iedereen er zo over denkt. Jezus man, doe eens niet zo simpel
Ik wilde eigenlijk ooit nog eens naar het Pamir gebergte maar ik vrees dat mijn baard voorlopig nog niet lang genoeg is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die tijd hebben ze. Dat weten ze ook. Dat wisten ze toen de Britten kwamen. Dat wisten ze toen de Russen kwamen. Dat wisten ze toen de Amerikanen kwamen.
Ja maar dat was ook wel iets ander kaliber hoor, dit was echt een luxe hotel, met zwembad enzo.quote:
huehuequote:
Die is wel heel vaak 'toevallig' tegelijk met jou in de lift he ...quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Stapte natuurlijk bij bierbuurman in de lift. Gaat ook naar het strand en k kon wel met em mee rijden
Gelukkig gaat het stiekem toch om geld, macht en kutjes in plaats van religie dus die krijgen vanzelf weer ruzie onderling.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze machtswisseling heeft ook weer een aanzuigende werking op anderen groepen extremisten.
Je vind hem toch leuk eigenlijk? zeg ja dan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Stapte natuurlijk bij bierbuurman in de lift. Gaat ook naar het strand en k kon wel met em mee rijden
Het is best een mooi land, maar het staat niet op mijn lijstje.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ooit nog eens naar het Pamir gebergte maar ik vrees dat mijn baard voorlopig nog niet lang genoeg is.
Nou de grap was dat k wat vergeten was dus k weer naar boven ging. Als k dat niet was vergeten was k ongezien weg gekomenquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is wel heel vaak 'toevallig' tegelijk met jou in de lift he ...
Het is gewoon een tekenquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou de grap was dat k wat vergeten was dus k weer naar boven ging. Als k dat niet was vergeten was k ongezien weg gekomen
Ja mijn kamer was op zich ook wel luxe hoor, maar het trappenhuis was nog in aanbouw en zoquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook wel iets ander kaliber hoor, dit was echt een luxe hotel, met zwembad enzo.
Ik zou eens zoeken naar gaatjes in je muur waar een microfoontje uitsteekt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
haha GRMBL komt in NWSquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
huehue
(begint hier anders wat teveel op een nws-topic te lijken zo op de zondagochtend)
Nou eerder een cam want praat niet alleenquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou eens zoeken naar gaatjes in je muur waar een microfoontje uitsteekt.
Deze vis wil k nietquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap balletje niet, krijgt ze een verse spartelende vis op haar bordje gaat ze in een hoekje verlegen op een koekje staan knabbelen.
O jaquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou eerder een cam want praat niet alleen
Ze wil ons het avontuur met die smartshop-kerel niet onthouden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap balletje niet, krijgt ze een verse spartelende vis op haar bordje gaat ze in een hoekje verlegen op een koekje staan knabbelen.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
Dit is zo'n vis die in de diepzee voor komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |