SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol nee joh, je hebt gewoon je standaarden verlaagd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:04 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is het morgen strandweer
wanhoopquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh, je hebt gewoon je standaarden verlaagd.
Ik herken het wel een beetje.quote:
Ik was naar jouw oude dorp gelopenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Prima weertje vandaag. Lekker buiten geweest
Stuur maar hierheen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen en maandag hier 27 graden. Vandaag was het ook wel lekker.
Het beloofde land van gerstenat, honing en de warmte van de zonquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen en maandag hier 27 graden. Vandaag was het ook wel lekker.
Fijn dat er ook mensen van kunnen genieten. Voor mij mag het toch nog wel flink wat graden warmer.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Prima weertje vandaag. Lekker buiten geweest
Neuh gewoon langs de provinciale wegquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over de weg die naar jouw dorp is genoemd?
quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vandaag op het water weer verbrand.
Aan zee ziet alles er altijd zo snel schraal en armoedig uit, geen fatsoenlijk plantje wil er groeien, altijd maar wind in je oren en de huizen zien eruit alsof het ergens achteraf in Rusland is.quote:
Is lekker hoor maar zo heel vaak kom ik er ook weer niet. Maar dat de mogelijkheid er is, is gewoon prettig.quote:
Ik heb een hoop gewandeld. Daar was het perfect voorquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn dat er ook mensen van kunnen genieten. Voor mij mag het toch nog wel flink wat graden warmer.
Ken anders best wat leuke pandjes aan de kust in Zeeland die niet aan die omschrijving voldoen. Mijn bankrekening voldoet daar ook niet aan overigensquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan zee ziet alles er altijd zo snel schraal en armoedig uit, geen fatsoenlijk plantje wil er groeien, altijd maar wind in je oren en de huizen zien eruit alsof het ergens achteraf in Rusland is.
Mattiequote:
Speelt zeker een rol ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds je weet dat Bal naar het strand gaat?
Ik wandel ook graag met flink wat graden extra.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een hoop gewandeld. Daar was het perfect voor
Zeelandquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken anders best wat leuke pandjes aan de kust in Zeeland die niet aan die omschrijving voldoen. Mijn bankrekening voldoet daar ook niet aan overigens
de jaloersie druipt van je postquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan zee ziet alles er altijd zo snel schraal en armoedig uit, geen fatsoenlijk plantje wil er groeien, altijd maar wind in je oren en de huizen zien eruit alsof het ergens achteraf in Rusland is.
Die Engelse kustplaatsjes zijn hartstikke leukquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkduin is ook leukquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Engelse kustplaatsjes zijn hartstikke leuk
Gezellig tussen de stugge schoempertsquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken anders best wat leuke pandjes aan de kust in Zeeland die niet aan die omschrijving voldoen. Mijn bankrekening voldoet daar ook niet aan overigens
quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
morgen beaglemans ophalen uit 't pension.
ouders zijn op verkansie, dus ik ga een paar dagen beaglesitten
Ja daar wel maar hier is het vrij schraal en armoedig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Den Haag is wel een hele groene stad hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
moeten die dingen niet gewoon eens geleegd worden dan, als de planten er in groeien?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben ze bij jullie ook dat ze van de ondergrondse containers soort tuintjes maken? Zie het steeds vaker.
Ook niet allemaal hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
is dit van de gemeente uit?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
Dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zet je geen magnetron naast.
Nee wordt zo gemaakt dat het mee opgetild wordt en het deurtje voor verstoppingen nog open kan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moeten die dingen niet gewoon eens geleegd worden dan, als de planten er in groeien?
Je kan toch een Orac adopteren? Dan is ie van jou en dan mag jij hem schoonhouden en verzorgen enzo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wordt zo gemaakt dat het mee opgetild wordt en het deurtje voor verstoppingen nog open kan.
Ja, Scarborough bijvoorbeeld. Maar dat heeft ook zo z’n charmequote:Op zondag 15 augustus 2021 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook niet allemaal hoorhoop die kleinere versies van Blackpool zijn.
Zijn bedrijfjes maar volgens mij kunnen ze de vraag niet aan. Je kan bij de gemeente aanvragen of je er een bij jouw containers mag, maar dacht iets te lezen dat ook daar wachtrijen zijn en voorlopig de subsidie een beetje op. Ofzo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dit van de gemeente uit?
zoveel vragen
wat is een oracquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kan toch een Orac adopteren? Dan is ie van jou en dan mag jij hem schoonhouden en verzorgen enzo.
Nee, ik zit hier echt meer dan goed. Het enige wat nog wel een serieuze optie kan worden is een huisje in het buitenland. Lijkt me heerlijk.quote:
Dat heb ik alquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier echt meer dan goed. Het enige wat nog wel een serieuze optie kan worden is een huisje in het buitenland. Lijkt me heerlijk.
ah zo..quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn bedrijfjes maar volgens mij kunnen ze de vraag niet aan. Je kan bij de gemeente aanvragen of je er een bij jouw containers mag, maar dacht iets te lezen dat ook daar wachtrijen zijn en voorlopig de subsidie een beetje op. Ofzo.
Nou ja als het echt een optie wordt dan gaat het toch echt wel een eiland in zuidelijke richting worden. Bij voorkeur een Spaanse.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik al![]()
Welk land denk je aan?
Las er laatst iets over op nextdoor, dat kan maar dan moet je zelf iets geniaals knutselen als je er iets leuks van wil maken. Anders is het vooral schoonhouden denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kan toch een Orac adopteren? Dan is ie van jou en dan mag jij hem schoonhouden en verzorgen enzo.
Zo zo, lekker hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja als het echt een optie wordt dan gaat het toch echt wel een eiland in zuidelijke richting worden. Bij voorkeur een Spaanse.
gewoon op Ibiza ofzo en dan 3/4e van 't jaar verhurenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja als het echt een optie wordt dan gaat het toch echt wel een eiland in zuidelijke richting worden. Bij voorkeur een Spaanse.
Misschien doen ze iets met het volume in de containers om de buitenkant te compenseren, dont know, Ik vind ze leuk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah zo..
bijzondere oplossing wel
ik zie alweer gelijk issues dat die containers niet uit de grond komen omdat ze te zwaar zijn door die plantenbak enzo
Ja dat klopt, alleen hou wel van strand, zou denk ik kiten of surfen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
zal wel eerder een marge zijn op de maximale gewichtenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien doen ze iets met het volume in de containers om de buitenkant te compenseren, dont know, Ik vind ze leuk.
Is ook alleen maar omdat je er niet hoeft te wonen, dan lijkt armoe best charmantquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Scarborough bijvoorbeeld. Maar dat heeft ook zo z’n charme
Wachtrijen zelfs joh?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Las er laatst iets over op nextdoor, dat kan maar dan moet je zelf iets geniaals knutselen als je er iets leuks van wil maken. Anders is het vooral schoonhouden denk ik.Maar dacht dat je die tuintjes gesubsidieerd werden, maar dat er wachtrijen zijn.
UK heeft wel machtige namen voor kustplaatsenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Scarborough bijvoorbeeld. Maar dat heeft ook zo z’n charme
Scarborough is niet armoedig hoor. Gewoon een beetje vergane glorie.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat je er niet hoeft te wonen, dan lijkt armoe best charmant
Poteeto potaatoquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Scarborough is niet armoedig hoor. Gewoon een beetje vergane glorie.
Zou ik nooit doen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Wachtrijen zelfs joh?
Ik volg op Twitter diverse wijkverenigingen. Er wordt echt steen en been geklaagd in bepaalde buurten over de troep die regelmatig bij de oracs liggen
Leuk om over na te denkenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Iets voor de verre toekomst joh. Maar het zou wel een droom zijn.
Dat zijn de punten die je op je zeekaarten ziet?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
UK heeft wel machtige namen voor kustplaatsen
flamborough head
beachy head
lizard point
Volgens mij wonen wij ook wel in nette buurten. Ik heb eigenlijk weinig reden tot klagen hier mbt die containers.quote:
Lizard is zo mooi ookquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
UK heeft wel machtige namen voor kustplaatsen
flamborough head
beachy head
lizard point
Ik zie er veel meerquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zijn de punten die je op je zeekaarten ziet?
Ik heb laatst mijn combimagnetron naast de container gezet, of naja hij was een beetje zwaar dus ik vroeg een folderjongen om hulp, die zou het wel even alleen doen. Later bleek dat hij folders liep over hoe de containers enzo te gebruiken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij wonen wij ook wel in nette buurten. Ik heb eigenlijk weinig reden tot klagen hier mbt die containers.
Soms stinken ze alleen een beetje, met name op warme dagen....
Hebbie al geoefend met Mario kart?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben bij dat lifeboat station geweest. gaaf
Mijn moeder komt uit Port Glasgow, dat was tot niet heel lang geleden echt vergane glorie, sinds het sluiten van de shipyards door de Engelse regering ging het zwaar achteruit daar, vond het vroeger altijd deprimerend om erheen te gaan. De laatste 20 jaar ofzo gaat het wel steeds beter, maar toch 🤔quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, heel de UK heeft een hoog vergane glorie-gehalte. Daarom kom ik er zo graag, denk ik
Cape Wrath is ook wel een mooiequote:Op zondag 15 augustus 2021 00:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zie er veel meer
Maar deze komt 't eerste in me op
land's end blijft de mooiste natuurlijk. qua naam en betekenis.
Owhquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn combimagnetron naast de container gezet, of naja hij was een beetje zwaar dus ik vroeg een folderjongen om hulp, die zou het wel even alleen doen. Later bleek dat hij folders liep over hoe de containers enzo te gebruiken.
Ik doe het eigenlijk nooit en weet dat het niet mag, maar is ook een beetje een gek iets in mijn hoofd ofzo, ik snap dat het niet mag maar dat botst een beetje met speciaal het grofvuil laten komen voor 1 magnetron. Vandaar mijn![]()
Ik hou wel van plekken met een rafelig randjequote:Op zondag 15 augustus 2021 00:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit Port Glasgow, dat was tot niet heel lang geleden echt vergane glorie, sinds het sluiten van de shipyards door de Engelse regering ging het zwaar achteruit daar, vond het vroeger altijd deprimerend om erheen te gaan. De laatste 20 jaar ofzo gaat het wel steeds beter, maar toch 🤔
Het kan altijd ergerquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik woon echt niet in een nette buurt trouwens.Ik woon in een tokkiestraat aan de rand van een nette buurt. En een deel van mijn straat zit in een hele nette buurt maar mijn stuk niet.
Als ik een auto en rijbewijs had zou ik dat met liefde doen. Maar dat ding was zwaar en had al achterop mijn fiets geprobeerd (naar de container 50m verderop) maar dat ging al niet. Laat staan naar de millieustraat.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Owh
Ja kut is dat he. En voor 1 ding ga je ook niet helemaal zelf naar het grofvuil rijden want dat staat ook weer beetje![]()
Ja, ik kan niet zo goed tegen een bij de pakken neerzitten mentaliteit.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou wel van plekken met een rafelig randje
Ach, in dat gebouw in Rotterdam waar ik woonde smeten ze het gewoon van hun balkon naar benedenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn combimagnetron naast de container gezet, of naja hij was een beetje zwaar dus ik vroeg een folderjongen om hulp, die zou het wel even alleen doen. Later bleek dat hij folders liep over hoe de containers enzo te gebruiken.
Ik doe het eigenlijk nooit en weet dat het niet mag, maar is ook een beetje een gek iets in mijn hoofd ofzo, ik snap dat het niet mag maar dat botst een beetje met speciaal het grofvuil laten komen voor 1 magnetron. Vandaar mijn![]()
Zolang Borssele dat niet wordt vind ik alles best. Of Doelquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Zandvoort is echt de Tsjernobyl van NL geworden.
Zou eerder over doel inzitten :xquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zilang Borssele dat niet wordt vind ik alles best. Of Doel
Daarom mooie tuinen naast dat soort gebouwen maken, dan gooien mensen het er denk ik minder makkelijk in.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach, in dat gebouw in Rotterdam waar ik woonde smeten ze het gewoon van hun balkon naar beneden
Preciesquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou eerder over doel inzitten :x
Oke dat is wel echt tokkie next levelquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach, in dat gebouw in Rotterdam waar ik woonde smeten ze het gewoon van hun balkon naar beneden
think againquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daarom mooie tuinen naast dat soort gebouwen maken, dan gooien mensen het er denk ik minder makkelijk in.
Niet op reis gaan naar de Balkan dan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet zo goed tegen een bij de pakken neerzitten mentaliteit.
ach, de kolencentrale in borsele is bijna gesloopt. het terrein wordt 'vrij gehouden'quote:
Weet ik dat ook weerquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet op reis gaan naar de Balkan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |