SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol nee joh, je hebt gewoon je standaarden verlaagd.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:04 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij is het morgen strandweer
wanhoopquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh, je hebt gewoon je standaarden verlaagd.
Ik herken het wel een beetje.quote:
Ik was naar jouw oude dorp gelopenquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Prima weertje vandaag. Lekker buiten geweest
Stuur maar hierheen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen en maandag hier 27 graden. Vandaag was het ook wel lekker.
Het beloofde land van gerstenat, honing en de warmte van de zonquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen en maandag hier 27 graden. Vandaag was het ook wel lekker.
Fijn dat er ook mensen van kunnen genieten. Voor mij mag het toch nog wel flink wat graden warmer.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Prima weertje vandaag. Lekker buiten geweest
Neuh gewoon langs de provinciale wegquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over de weg die naar jouw dorp is genoemd?
quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vandaag op het water weer verbrand.
Aan zee ziet alles er altijd zo snel schraal en armoedig uit, geen fatsoenlijk plantje wil er groeien, altijd maar wind in je oren en de huizen zien eruit alsof het ergens achteraf in Rusland is.quote:
Is lekker hoor maar zo heel vaak kom ik er ook weer niet. Maar dat de mogelijkheid er is, is gewoon prettig.quote:
Ik heb een hoop gewandeld. Daar was het perfect voorquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn dat er ook mensen van kunnen genieten. Voor mij mag het toch nog wel flink wat graden warmer.
Ken anders best wat leuke pandjes aan de kust in Zeeland die niet aan die omschrijving voldoen. Mijn bankrekening voldoet daar ook niet aan overigensquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan zee ziet alles er altijd zo snel schraal en armoedig uit, geen fatsoenlijk plantje wil er groeien, altijd maar wind in je oren en de huizen zien eruit alsof het ergens achteraf in Rusland is.
Mattiequote:
Speelt zeker een rol ja.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds je weet dat Bal naar het strand gaat?
Ik wandel ook graag met flink wat graden extra.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een hoop gewandeld. Daar was het perfect voor
Zeelandquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken anders best wat leuke pandjes aan de kust in Zeeland die niet aan die omschrijving voldoen. Mijn bankrekening voldoet daar ook niet aan overigens
de jaloersie druipt van je postquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan zee ziet alles er altijd zo snel schraal en armoedig uit, geen fatsoenlijk plantje wil er groeien, altijd maar wind in je oren en de huizen zien eruit alsof het ergens achteraf in Rusland is.
Die Engelse kustplaatsjes zijn hartstikke leukquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkduin is ook leukquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Engelse kustplaatsjes zijn hartstikke leuk
Gezellig tussen de stugge schoempertsquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken anders best wat leuke pandjes aan de kust in Zeeland die niet aan die omschrijving voldoen. Mijn bankrekening voldoet daar ook niet aan overigens
quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:17 schreef FranticDJ het volgende:
morgen beaglemans ophalen uit 't pension.
ouders zijn op verkansie, dus ik ga een paar dagen beaglesitten
Ja daar wel maar hier is het vrij schraal en armoedig.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Den Haag is wel een hele groene stad hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
moeten die dingen niet gewoon eens geleegd worden dan, als de planten er in groeien?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben ze bij jullie ook dat ze van de ondergrondse containers soort tuintjes maken? Zie het steeds vaker.
Ook niet allemaal hoorquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
is dit van de gemeente uit?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
Dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zet je geen magnetron naast.
Nee wordt zo gemaakt dat het mee opgetild wordt en het deurtje voor verstoppingen nog open kan.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moeten die dingen niet gewoon eens geleegd worden dan, als de planten er in groeien?
Je kan toch een Orac adopteren? Dan is ie van jou en dan mag jij hem schoonhouden en verzorgen enzo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wordt zo gemaakt dat het mee opgetild wordt en het deurtje voor verstoppingen nog open kan.
Ja, Scarborough bijvoorbeeld. Maar dat heeft ook zo z’n charmequote:Op zondag 15 augustus 2021 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook niet allemaal hoorhoop die kleinere versies van Blackpool zijn.
Zijn bedrijfjes maar volgens mij kunnen ze de vraag niet aan. Je kan bij de gemeente aanvragen of je er een bij jouw containers mag, maar dacht iets te lezen dat ook daar wachtrijen zijn en voorlopig de subsidie een beetje op. Ofzo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dit van de gemeente uit?
zoveel vragen
wat is een oracquote:Op zondag 15 augustus 2021 00:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kan toch een Orac adopteren? Dan is ie van jou en dan mag jij hem schoonhouden en verzorgen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |