Hangt toch ook een beetje van het weer afquote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vind twee keer in de week je hele bed verschonen wel veel eigenlijk
Die heb ik ook in verschillende maten en ik waarschuw van te voren, dus het is geen verrassingquote:Op zondag 12 februari 2023 01:46 schreef quirina het volgende:
Nee geen schoenen hier in huis.
gastenpantoffels aandoen.
Waarom vies, je likt de grond toch niet ofzo, regelmatig je grond schoonhouden, dikke primaquote:Op zondag 12 februari 2023 00:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraagje: staan jullie schoenen in huis toe?
Ik vind dat echt viesalleen laatst hoorde mijn buurman me aan iemand vragen of de schoenen uit konden en kreeg van de buurman te horen dat het raar/onbeleefd is?
Op zich klopt dat, maar ik had ook nog een vriend en een serie die we verder zouden kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:11 schreef quirina het volgende:
Ja weet je als je ondanks je vermoeidheid toch even doorzet en even opruimt krijg je daar zoveel meer voor terug in de vorm van tevredenheid en goede energie.
Ik heb 2 paar schoenen die ik eens per 2 weken poets als ik ze regelmatig draag. Zijn mooie zwarte leren boots, maar ik ben zo onhandig dat de neuzen altijd een beetje slijten. Zo kan ik dat verdoezelen he haha.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:53 schreef Hupje het volgende:
Geen apart topic waard. Schoenen poetsen, wie doet dat nog? En hoe vaak?
Ik veel te weinigDenk er vaak niet aan. En dan zijn mijn schoenen afgesleten en niet meer mooi.
Maar nu had ik een nieuw paar (zwarte) leren schoenen ingelopen en ze meteen de eerste maand al gepoetst. Ik ga proberen om deze netjes te houden.
Het zou al schelen als ik het gewoon wat vaker deed.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:09 schreef quirina het volgende:
Nou als je het op de Marie Kondo manier doet en je kasten overzichtelijk houd is het zo gedaan.
Slowwwwwchat en een slowwwwwsubforumquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:50 schreef Morgane89 het volgende:
Hmm volgens mij kan dit subforum wel weer opgedoekt worden @:DannyHet idee was zo leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |