Het lijkt erop dat het gelukt isquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh balen zeg. Misschien nog nagellakremover met aceton proberen?
Top! Met aceton of een andere manier?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:04 schreef Hupje het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het gelukt is![]()
Even het drogen nog afwachten. Maar dat gaat vast lekker snel vandaag, met dit zonnetje heb ik de droogmolen buiten gezet
Ik heb er een van karcher. Gebruik dat sprayflesje niet, heb niet het idee dat het écht schoonmaakt maar doe gewoon de ramen lappen en dan de wisser erover. Maakt goed droog alleen geeft toch wel es strepen. Al een keer dat rubber ervan vervangen maar dat hielp niet. Werkt wel beter dan een gewone wisser, iets minder strepenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef nectarientje het volgende:
Om het wat soppig te houden, heeft iemand hier zo'n raamwisser waar je water en sop in doet en dan zo hup hup sjwoepsjwoep je raam mee doet? Bevalt het? Welk merk is aanrader en wat is een no go?
Oh, voor binnen klinkt dat zeker als een voordeel! Ik ben toch altijd wat voorzichtig met het laminaat. Buiten splishsplash ik er lustig op losquote:Op maandag 21 maart 2022 23:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Nou, sneller pak ik dat ding zeker niet. Ik lap de binnenboel niet kleddernat en met de zuigwisser heb je wel minder water vanaf de ramen. Dát vind ik al een voordeel
![]()
Tis echt heerlijk weer! Misschien dat ik morgen tijd heb om even op mijn stoeltje in de tuin te gaan zitten. Wel met een boek
Jup, hier ook. Buiten kliederen, binnen liever geen druppel op de vensterbankquote:Op dinsdag 22 maart 2022 06:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, voor binnen klinkt dat zeker als een voordeel! Ik ben toch altijd wat voorzichtig met het laminaat. Buiten splishsplash ik er lustig op los![]()
Wij krijgen vandaag onze nieuwe tuinset bezorgd en vanwege de installatie van zonnepanelen is het fijner om beneden te werken dus ik zie eigenlijk wel mogelijkheden
Die actie was er pas geleden ook, meteen besteld. Voortaan eerst maar es kijken wat de voorraad is want nu staan er 8 flessen wasverzachterquote:Op zondag 5 juni 2022 08:16 schreef Donna het volgende:
Voor de wasmiddel en wasverzachter fans onder ons, volgende week verschillende merken 2+3 of 2+4 gratis bij de AH.
Gele dasty en een tandenborstel kom je veel verder mee. Stoomreinigers zijn kut, tenzij je een dure van Kärcher koopt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:55 schreef VKV het volgende:
Hier iemand toevallig ervaring met een goede stoomreiniger? Eentje die goed in de hoekjes komt en echt goed schoonmaakt?
Ja ik ook, maar dat valt voor mij ook onder was vouwen.quote:Op zondag 25 september 2022 19:47 schreef Hupje het volgende:
Ik vouw een paar sokken op elkaar en trek de buitenste dan binnenstebuiten over de andere helft heen.
Of is niet iets dat tot dagelijks gekwebbel aanzet.quote:
Mijn vriend heeft het ook altijd, met dezelfde pannen als die ik gebruik en ik heb het niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:06 schreef Hupje het volgende:
Ik heb alweer een koekenpan die na een jaar aanbaktIk hoopte dat de vorige overleed door de vaatwasser, maar deze koekenpan heb ik altijd met de hand afgewassen (wel met een afwasborstel) en mijn eten blijft er nu toch weer aan plakken.
Ligt het misschien toch aan mijn manier van koken
Wat doe jij dan anders?quote:Op donderdag 24 november 2022 17:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft het ook altijd, met dezelfde pannen als die ik gebruik en ik heb het niet.
Hij heeft weinig tot geen geduld en zet het vuur (of in ons geval de inductie) altijd heel hoog. Zijn gebakken eieren zitten ook altijd aan de pan vast en de mijne niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:29 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wat doe jij dan anders?
Ik hoop iets te leren, er valt bijv geen gepaneerd vlees of pannenkoek meer te bakken in mijn pan
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij heeft weinig tot geen geduld en zet het vuur (of in ons geval de inductie) altijd heel hoog.
Haha. Misschien is dat het dan?quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:31 schreef Hupje het volgende:
[..]Ik ben wel een haastkok, ja
![]()
Er is toch ook niks leuks aan koken doordeweeks met hongerige kinderen
Dit is de SOP slowchat. Lijkt me niet de plek voor je vraag.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:56 schreef opgebaarde het volgende:
Hey klushelden. Ik hoop dat jullie ervaring met een bouwdepot hebben en hoe jullie met de laatste euro’s uit het depot zijn omgegaan.
Bij de koop van de woning had de bank met de hypotheekverstrekker een verdeling in rubrieken gemaakt over het afmaken van de nieuwbouwwoning. Dus w voor badkamer, x voor keuken, y voor woonkamer, nog paar posten en dan z mega post overig. Hebben we niks in aangepast, kon weken duren en succes niet gegarandeerd.
Einde van het bouwdepot is in zicht en eigenlijk zit er alleen nog geld in de badkamer pot maar we hebben nu een joekel van de tuinman ontvangen. Om de rubriek aan te laten passen kost dat 11 dagen en ik begrijp de noodzaak niet zo goed.
Wij kunnen het ook uit de spaarrekening betalen en het depot niet opmaken, maar dat was niet de bedoeling en dan doen we het om de verkeerde reden. Wat is wijsheid, hoe deden jullie dat?
Das wel een gehyped product ja. Ik heb het nog niet geprobeerd. Wel op het punt van kopen gestaan, maar niet gedaan haha.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:03 schreef maily het volgende:
Ik zat net in de Wibrafolder te kijken en kom reclame tegen van Pinkstuff
Had er nog nooit van gehoord .....
Wie gebruikt het, waarvoor, en is het zijn geld waard?
Jawel dat wil je wel. Huphup naar de Gamma en je matras schoon maken 😂quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:27 schreef Hupje het volgende:
He gets, dat soort dingen wil ik niet weten
Twee keer per week is zat hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:52 schreef Lienekien het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat echt vuil en viezigheid was.
Elke drie dagen je beddengoed verschonen is ook wel rijkelijk vaak.
Gezien mijn eerdere reactie dat ik eens per drie dagen rijkelijk vaak vind, weet je mijn reactie al.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:03 schreef quirina het volgende:
Nee hoor. In bed doe je slapen en nöken dus dat moet je wel fris houden.
Woensdag en Zaterdag schoon bedje.
Hangt toch ook een beetje van het weer afquote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vind twee keer in de week je hele bed verschonen wel veel eigenlijk
Die heb ik ook in verschillende maten en ik waarschuw van te voren, dus het is geen verrassingquote:Op zondag 12 februari 2023 01:46 schreef quirina het volgende:
Nee geen schoenen hier in huis.
gastenpantoffels aandoen.
Waarom vies, je likt de grond toch niet ofzo, regelmatig je grond schoonhouden, dikke primaquote:Op zondag 12 februari 2023 00:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraagje: staan jullie schoenen in huis toe?
Ik vind dat echt viesalleen laatst hoorde mijn buurman me aan iemand vragen of de schoenen uit konden en kreeg van de buurman te horen dat het raar/onbeleefd is?
Op zich klopt dat, maar ik had ook nog een vriend en een serie die we verder zouden kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:11 schreef quirina het volgende:
Ja weet je als je ondanks je vermoeidheid toch even doorzet en even opruimt krijg je daar zoveel meer voor terug in de vorm van tevredenheid en goede energie.
Ik heb 2 paar schoenen die ik eens per 2 weken poets als ik ze regelmatig draag. Zijn mooie zwarte leren boots, maar ik ben zo onhandig dat de neuzen altijd een beetje slijten. Zo kan ik dat verdoezelen he haha.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:53 schreef Hupje het volgende:
Geen apart topic waard. Schoenen poetsen, wie doet dat nog? En hoe vaak?
Ik veel te weinigDenk er vaak niet aan. En dan zijn mijn schoenen afgesleten en niet meer mooi.
Maar nu had ik een nieuw paar (zwarte) leren schoenen ingelopen en ze meteen de eerste maand al gepoetst. Ik ga proberen om deze netjes te houden.
Het zou al schelen als ik het gewoon wat vaker deed.quote:Op zondag 12 maart 2023 13:09 schreef quirina het volgende:
Nou als je het op de Marie Kondo manier doet en je kasten overzichtelijk houd is het zo gedaan.
Slowwwwwchat en een slowwwwwsubforumquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:50 schreef Morgane89 het volgende:
Hmm volgens mij kan dit subforum wel weer opgedoekt worden @:DannyHet idee was zo leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |