Ligt er een beetje aan. De meeste hebben gewoon kabel tv andere hebben een schotel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe wordt deze race in het buitenland ontvangen eigenlijk?
ik denk via satelliet verbinding, en dan de onderverdeling via de tv-stations. In GB via Sky. In Duitsland via SkyDE. Italië Rai1. Oostenrijk ServusTV. Enzovoorts.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
Zuid-Willemsvaart?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:05 schreef THEFXR het volgende:
op welk kanaal is deze race gratis voor heel NL?
quote:
Programma
De Grand Prix van Nederland staat op de FIA-kalender (onder voorbehoud) ingepland voor het weekend van vrijdag 1 t/m zondag 3 mei 2020.
quote:Prins Bernhard van Oranje, eigenaar van het Zandvoortse circuit, bevestigt de actie van de Formule 1-top: „Als wij nu tekenen, dan heeft Nederland in 2020 weer een Grand Prix.
Ziggo sportquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:05 schreef THEFXR het volgende:
op welk kanaal is deze race gratis voor heel NL?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:00 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. De meeste hebben gewoon kabel tv andere hebben een schotel.
Badum tisshhhquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik denk via satelliet verbinding, en dan de onderverdeling via de tv-stations. In GB via Sky. In Duitsland via SkyDE. Italië Rai1. Oostenrijk ServusTV. Enzovoorts.
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Geschiedvervalsingtoen ze tekenden ging het wel degelijk om een GP in 2020.
Helemaal waar. Alleen waarom zou je het risico nemen dat je niet naar het circuit kan en je geld kwijt bent? Of zou je positief testen en toch nog gaan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Testen is wel veiliger natuurlijk.
Ik zit liever naast iemand die getest is dan iemand die gevaccineerd is. Meer zekerheid dat ze geen corona hebben.
Goed denk ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
Maar je begint er nu al over. Is het een kartbaantje nog erger dan Monaco?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:53 schreef SiGNe het volgende:
iedereen is wel enthousiast over de kombochten.
Verder is er nog een hoop onbekend dus dat is altijd interessant om af te wachten hoe de races zullen lopen.
Als het een saaie race wordt waar niet ingehaald kan worden dan zullen we dat achteraf pas horen.
Er wordt schromelijk overdreven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar je begint er nu al over. Is het een kartbaantje nog erger dan Monaco?
50% zou toch met de fiets gaan komen zegt de organisatie, dan hoeft dat toch niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een bewoner van Zandvoort komt met de suggestie om de inwoners van Zandvoort de grootste kans te geven op toegang. Mooie gedachte.
Laat ze bij het selecteren kijken naar de reisafstand tot het circuit. Mee eens of niet?
https://www.nhnieuws.nl/n(...)eleurstelling-worden
Ik twijfel altijd als het voor diegene zelf heel goed uit zou komenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Een bewoner van Zandvoort komt met de suggestie om de inwoners van Zandvoort de grootste kans te geven op toegang. Mooie gedachte.
Laat ze bij het selecteren kijken naar de reisafstand tot het circuit. Mee eens of niet?
Zandvoort is een dorp hè, 17000 inwoners. Heel Zandvoort kan naar de race en er is plek voor 53000 anderen over.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:06 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd als het voor diegene zelf heel goed uit zou komen
Maar zandvoort is een schooierdorp waarvan de vaccinatiegraad dus logischerwijs laag ligt. Ik zou woke Amsterdam Zuid voorrang geven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 22:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |