Niet te volgen nee.quote:
Je verwacht het totaal niet!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Eurosport maakt er weer een potje van.
Het zal niet de laatste bergpunten act zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:39 schreef wimderon het volgende:
Cherel 3 seconden sneller dan Van Baarle op het klimmetje, w0t?
Dat lijkt me ongunstig met het oog op zijn 17e plaats in het Algemeen Klassement in Compostela.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zal niet de laatste bergpunten act zijn.
Dit kapsel heb ik al eerder onder de aandacht proberen te brengen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Met dit kapsel moet @:Mani89 wel fan zijn
Kijken of Padun ook nog eens gaat lollerenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:56 schreef wimderon het volgende:
Knecht Caruso heeft zich in de afdaling gesmeten, dat verwacht je ook niet.
5 kilo afgevallen door minder pasta etenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijken of Padun ook nog eens gaat lolleren
Jammer, vorig jaar leuke verhalen gehoord van Jose en Renaat in hotels en restaurantsquote:
Ik drink nog het minste hierquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het aandeel zware drinkers ligt in Twente het hoogst, stond deze week in de krant.
De Achterhoek kan er ook wat van.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik drink nog het minste hier![]()
Er wordt echt veel gedronken.
Heb nu nog niks op, maar lange dag op de fiets gedaanDus vandaar dat ik niet oplet.
Ik kan bevestigen dat in Twente veel zuipers zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik drink nog het minste hier![]()
Er wordt echt veel gedronken.
Heb nu nog niks op, maar lange dag op de fiets gedaanDus vandaar dat ik niet oplet.
Zelfde slag volk, kan je op dezelfde hoop gooien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Achterhoek kan er ook wat van.
Wel minder coke, ter verdedigingquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat in Twente veel zuipers zijn.
Dat soort spul moet je niet aan beginnen Bobbersquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel minder coke, ter verdediging
Ik blijf er wel af. Dan blijft er helemaal niks geen verstand over.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat soort spul moet je niet aan beginnen Bobbers
Allemaal een prachtige brief gekregen van Vino bij terugkomstquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Heel erg fijn dat Vino weer terug is. Dit is het Astana dat je nodig hebt in een grote ronde.
Vierkant gedaaldquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stybar heeft alles gegeven voor de punten zo te zien.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:22 schreef Felagund het volgende:
Wim genoemd! Of is dit niet onze Wim?
Speciale fiets toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou de Roog straks een gouden helm dragen?
Nee, evenals vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Hebben we dit jaar nu geen grote ronde gehad met een ploegentijdrit?
Altijd tegen Djumbo Vismaquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Hebben we dit jaar nu geen grote ronde gehad met een ploegentijdrit?
Volgend jaar weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |