Jammer, vorig jaar leuke verhalen gehoord van Jose en Renaat in hotels en restaurantsquote:
Ik drink nog het minste hierquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het aandeel zware drinkers ligt in Twente het hoogst, stond deze week in de krant.
De Achterhoek kan er ook wat van.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik drink nog het minste hier![]()
Er wordt echt veel gedronken.
Heb nu nog niks op, maar lange dag op de fiets gedaanDus vandaar dat ik niet oplet.
Ik kan bevestigen dat in Twente veel zuipers zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik drink nog het minste hier![]()
Er wordt echt veel gedronken.
Heb nu nog niks op, maar lange dag op de fiets gedaanDus vandaar dat ik niet oplet.
Zelfde slag volk, kan je op dezelfde hoop gooien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Achterhoek kan er ook wat van.
Wel minder coke, ter verdedigingquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat in Twente veel zuipers zijn.
Dat soort spul moet je niet aan beginnen Bobbersquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel minder coke, ter verdediging
Ik blijf er wel af. Dan blijft er helemaal niks geen verstand over.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat soort spul moet je niet aan beginnen Bobbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |