De 5 ook nietquote:Op woensdag 15 september 2021 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zo klagen, op de PS4 kan het nog steeds niet
Erg leuke game met over de top actie en genoeg te doen om alles te unlocken. Ik begon op easy maar dat was wel erg makkelijk op medium wordt het al wat lastiger. Moet nog even uitvogelen hoe alle stunts en boosts enzo werken driften heb ik al redelijk onder de knie. Wel jammer dat er geen online modus is voor als je uiteindelijk alles unlocked en gewonnen hebt. Hij loopt trouwens als een trein 1080p 60fps docked. En als je nog een reden nodig hebt om hem te halen: racen als een unicorn of dinosauresquote:Op dinsdag 14 september 2021 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeeeeer benieuwd naar deze game.
Zat nog steeds een lock op vanochtend om 7 uurquote:
Ah, kek.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:14 schreef Qunix het volgende:
'All In One Edition' is aangekondigd (nog geen trailer gevonden). Bevat 1 en 2 dus bijelkaar.
Ik speel hem hoor.quote:Op donderdag 16 september 2021 11:12 schreef Aether het volgende:
[..]
Zat nog steeds een lock op vanochtend om 7 uur
Is te verwachten maar de game heeft geen snelle gameplay zoals een fps ofzo. Kan prima voor de fans van het genre met alleen een Switch.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:06 schreef Qunix het volgende:
Ik zag dat reviews van NNKII op de Switch wel beetje last heeft van framedrops, vooral op de wereldmap waar ze een ander oplossing hebben dan de andere versies (met mini poppetjes die er wat simpeler uitzien).
Zeker, en hij gaat zeker gekocht worden door mij, alleen niet nu vanwege de andere games die uitkomen (nu Eastward, dan Metroid)quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is te verwachten maar de game heeft geen snelle gameplay zoals een fps ofzo. Kan prima voor de fans van het genre met alleen een Switch.
Wel erg kortquote:Op zaterdag 18 september 2021 18:17 schreef Aether het volgende:
Eastward in 6 uur uitgespeeld op PC
https://howlongtobeat.com/game?id=45165
Kan ook niet (normaal). Het is een 25+ uur game.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |