Ik heb huisdieren die vluchten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Droom leven heb jij. Een man die niet wegvlucht, een baan, huisdieren EN een sociaal leven.
Die in het dorp waar ik werk dus vooralsnog wel, want na 1 september. Maar daar zal vanavond wel verandering in komen. Dan wordt het hele feest afgeblazen, want ze komen niet voor de draaikermis, maar voor de zuiptenten. En dan heb ik meer werk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:09 schreef Senn88 het volgende:
Ja ook @:buurmeisje maar die mag niet doorgaan
Omg ik ga een boek schrijven!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Droom leven heb jij. Een man die niet wegvlucht, een baan, huisdieren EN een sociaal leven.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die in het dorp waar ik werk dus vooralsnog wel, want na 1 september. Maar daar zal vanavond wel verandering in komen. Dan wordt het hele feest afgeblazen, want ze komen niet voor de draaikermis, maar voor de zuiptenten. En dan heb ik meer werk.
Ohnee, ik ben dan met vakantieOmg
Ok, het boeit me geen reet wat er gebeurt
Nu al benieuwd naar het hoofdstuk waarin kunstig wordt beschreven hoe hij zijn pijlen van de liefde op haar afschiet.quote:
Je werkt op een kermis?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die in het dorp waar ik werk dus vooralsnog wel, want na 1 september. Maar daar zal vanavond wel verandering in komen. Dan wordt het hele feest afgeblazen, want ze komen niet voor de draaikermis, maar voor de zuiptenten. En dan heb ik meer werk.
Ohnee, ik ben dan met vakantieOmg
Ok, het boeit me geen reet wat er gebeurt
Ik had een dip gisteravond, weet niet meer waaromquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is ook warm, maar waarom een loser?
Dan zou ik juist minder werk hebben als het niet door zou gaanquote:
Haha, ik bedoelde "Je werkt voor een zuiptent?".quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zou ik juist minder werk hebben als het niet door zou gaan
Ook dan zou ik minder werk hebben als het niet door zou gaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde "Je werkt voor een zuiptent?".
Shit, ik kan niet meer denken. Brein is al met weekendverlofquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook dan zou ik minder werk hebben als het niet door zou gaan![]()
Ik werk voor de gemeente
Kaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
Gelukkig heb ik verse kaascrossantjes van de bakker
Opgewonden nu door je reactie.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Shit, ik kan niet meer denken. Brein is al met weekendverlof.
Yeps. Helemaal niks meer. Niks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Echt ghosten, dus ook niet reageren op jouw mail?
Lekkerquote:
Gewoon lekker vrij is ook een planquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker![]()
Heb je ook plannen of gewoon lekker vrij?
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon lekker vrij is ook een plan
Nee, morgen eerst even bij mn pa langs voor zn verjaardag, dan een paar dagen niksen, dan een paar dagen nar duitsland voor bier und bratwurst
Klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga gewoon zuipen in het park als een dakloze veteraan vandaag
Sorry voor mijn stroom aan negativiteit de laatste tijd, zo ben ik normaal nietquote:
Geeft toch nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry voor mijn stroom aan negativiteit de laatste tijd, zo ben ik normaal niet
Ik heb geen vriendenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb je een punt![]()
Klinkt goedMet vrienden naar Duitsland?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft toch nietWe snappen allemaal waar het vandaan komt. Gewoon lekker spuien
Je hebt onsquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden
maar neuh, alleen op vakantie gaan vind ik best prima
Tomatensoep is echt hemels.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:46 schreef gcjoel het volgende:
Soep
Ik ga deze week tomatensoep maken van tomaten uit eigen tuin
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En jij mag gewoon tegen ons klagen
Oooohquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:46 schreef gcjoel het volgende:
Soep
Ik ga deze week tomatensoep maken van tomaten uit eigen tuin
En wij waarderen het!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook vurig ende passioneel
Pics van je nichtje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Oh seven hells, m'n nichtje heeft een vriendje
Ik ga vuur en staal op je regenenquote:
Heeft ze jouw genen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga vuur en staal op je regenen
Boeie, die heeft die van mij ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Oh seven hells, m'n nichtje heeft een vriendje
Dit klinkt echt heeeeel nastyquote:
Alleen gezonde drankjes toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga gewoon zuipen in het park als een dakloze veteraan vandaag
Ik zoek nog een vakantiebuddy voor na coronaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden
maar neuh, alleen op vakantie gaan vind ik best prima
Bier. Uit blik. The Hostie way. Maar ben alweer thuis en soepje aan het maken.quote:
Geef toe dat de vraag te ver gingquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:55 schreef AirwiN het volgende:
Jullie zijn zelf nasty met jullie incestueuze associaties bij een doodnormale vraag of ze uit dezelfde genenpool komt.![]()
Wel een lekker dutje gedaan zonet.
Omdat jij het zegt dan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geef toe dat de vraag te ver ging.
Wil je wel of geen slapeloosheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:03 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zo hard gewerkt deze week dat ik gewoon geen last had van slapeloosheid. Dus nu moet ik zoveel series nog kijken i.p.v. dat ik die 's nachts keek, dat het me weer stress geeft.
Dat weet ik dus nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wil je wel of geen slapeloosheid
Wellicht kun je zonder slapeloosheid evenzogoed aan je trekken komenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Existentiële crisis.
Je weetquote:
Ik dacht even dat je Fas was. Dacht nog leuk een lekker wijf, maar jij bent het.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht kun je zonder slapeloosheid evenzogoed aan je trekken komen
Sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Fas was. Dacht nog leuk een lekker wijf, maar jij bent het.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 18:22 schreef gcjoel het volgende:
Wij hadden net vrimibo met roze bubbels dus toen besloten we dat er lekker gegeten moest worden.
Nu dus jurk aan en zo heen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja toch werkte het hier voor geen meter. Wat deden ze daar anders dan?
Mijn hoop wordt vanavond in de grond geboord trouwens, 5 september festival
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:45 schreef Barbusse het volgende:
Oh, hugs heb ik ook wel behoefte aan
quote:
Nog een paar uur en vrijdag de dertiende is voorbij. Zaterdag de veertiende kan alleen maar beter gaan.quote:
Ik werd vanmiddag uit het blauw gebeld door een recruiter en 10 minuten daarna door het bedrijf zelf voor een mogelijke functie en ze gaan nu kijken of ze die functie fully remote aan kunnen bieden. Volgende week hoor ik meer. Dus vrijdag de 13e was zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Nog een paar uur en vrijdag de dertiende is voorbij. Zaterdag de veertiende kan alleen maar beter gaan.
FOCKING vetquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag uit het blauw gebeld door een recruiter en 10 minuten daarna door het bedrijf zelf voor een mogelijke functie en ze gaan nu kijken of ze die functie fully remote aan kunnen bieden. Volgende week hoor ik meer. Dus vrijdag de 13e was zo slecht nog niet.
Na ruim een jaar vruchteloos solliciteren zeg ik dat pas zodra ik de baan ook daadwerkelijk heb, pardon my cynicismquote:
En terecht. Maar ik mag daar anders over denkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na ruim een jaar vruchteloos solliciteren zeg ik dat pas zodra ik de baan ook daadwerkelijk heb, pardon my cynicism
Kusjeeeeequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:45 schreef Barbusse het volgende:
Oh, hugs heb ik ook wel behoefte aan
Uiteraard ben jij daar vrij inquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:03 schreef babylon het volgende:
[..]
En terecht. Maar ik mag daar anders over denken
quote:
Dat zijn altijd de mooie momenten om elkaar aan te herinneren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:17 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief is trouwens een mini reunie aan het houden met een Finse excollega. Die net is bevallen dus kan eindelijk weer aan de zuip. Dat word weer om 3 uur wakker worden om haar te helpen haar schoenen uit te trekken![]()
Zou het er niet voorover hebben. 9 maanden niet zuipen voor n baby. Daarna je hele lijf aan gortquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:17 schreef Barbusse het volgende:
Vriendinlief is trouwens een mini reunie aan het houden met een Finse excollega. Die net is bevallen dus kan eindelijk weer aan de zuip. Dat word weer om 3 uur wakker worden om haar te helpen haar schoenen uit te trekken![]()
Bruiloft speechwaardigquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn altijd de mooie momenten om elkaar aan te herinneren.
Ook niet voor een heeel schattige die niet huilt en lekker doorslaapt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou het er niet voorover hebben. 9 maanden niet zuipen voor n baby. Daarna je hele lijf aan gort
Daarom, als je gaat trouwen, doe een ouderwetse elopement. Trouwen met niemand erbij, paar weken verdwijnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben vast ook wat leuke verhalen en bijbehorend beeldmateriaal.
Nope. Moet nog steeds aan je tiet lurken en uit je poes kruipen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook niet voor een heeel schattige die niet huilt en lekker doorslaapt?
Wat een sprookjequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nope. Moet nog steeds aan je tiet lurken en uit je poes kruipen.
Ik sluit het nog niet 100% uit maar wel 95. Moet wel de ultieme vent tegenkomen die rammelende eierstokken kan aanwakkerenquote:
Ook geen baby fan hier dus ik voel je.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik sluit het nog niet 100% uit maar wel 95. Moet wel de ultieme vent tegenkomen die rammelende eierstokken kan aanwakkeren
Alleen van mannen word het geaccepteerd. Ik moet elke keer aanhoren: ag je draait nog wel bijquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook geen baby fan hier dus ik voel je.
I know. En ik vind dat belachelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alleen van mannen word het geaccepteerd. Ik moet elke keer aanhoren: ag je draait nog wel bij
Mijn vrouw (37) hoort het ondertussen niet meer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Alleen van mannen word het geaccepteerd. Ik moet elke keer aanhoren: ag je draait nog wel bij
Ik ben 33 denk dat het nog wel wat jaartjes duurtquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:51 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn vrouw (37) hoort het ondertussen niet meer.
Nah niemand hier heeft mij ooit met een man of vrouw gezien dus er gaan nogal wat vragen rond of ik soms lesbisch benquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:51 schreef babylon het volgende:
Op een gegeven moment gaan mensen denken dat het wel niet zal lukken, en dan praten ze er niet meer over.
Oh ja, lekker logisch ook. We zien geen man of vrouw, ze zal wel van de vrouwen zijn, alleen zien we die nooit...quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah niemand hier heeft mij ooit met een man of vrouw gezien dus er gaan nogal wat vragen rond of ik soms lesbisch ben
Ok that's just dumbquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah niemand hier heeft mij ooit met een man of vrouw gezien dus er gaan nogal wat vragen rond of ik soms lesbisch ben
Met 34 in ieder geval nog wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben 33 denk dat het nog wel wat jaartjes duurt
Allll byyyy myselffffff mijn ouders zitten nu ook steeds te zeuren. ‘Wanneer ga jij aan de man’quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met 34 in ieder geval nog wel.
Ligt denk ook aan hoe lang je al met iemand bent, zoals babylon al 100 jaar dan stopt het wel.
Gewoon een keer een meenemen met Kerst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Allll byyyy myselffffff mijn ouders zitten nu ook steeds te zeuren. ‘Wanneer ga jij aan de man’
Jaaaa en dan echt een kutte. Dat ze daarna nooit meer zeuren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een keer een meenemen met Kerst.
Voor deze al twee keer lang samen gewoondquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met 34 in ieder geval nog wel.
Ligt denk ook aan hoe lang je al met iemand bent, zoals babylon al 100 jaar dan stopt het wel.
Mijn ouders vragen het gelukkig niet, maar echt de meest vreemde momenten krijg je ineens die vraag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gelukkig heeft mijn broertje al gezorgd dat mijn ouders zich opa en oma kunnen noemen. Krijg ik de vraag niet meer.
Ben je bejaard ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:07 schreef babylon het volgende:
[..]
Voor deze al twee keer lang samen gewoond
Ik krijg die vraag niet. Iedereen weet dat ik kinderen kut vind en liever huisdieren heb.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn ouders vragen het gelukkig niet, maar echt de meest vreemde momenten krijg je ineens die vraag.
Wie ben je? En wat bemoei je?
Daarom de knuffelquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu sip![]()
Gelukkig was ik uit eten en heb ik niks meegekregen van die ellende.
Ook niet wanneer je aan de man gaat? Ik zeg altijd dat ik al 2 kinderen heb. Maar men vind mij schijnbaar echt een moekequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg die vraag niet. Iedereen weet dat ik kinderen kut vind en liever huisdieren heb.
Mensen begrijpen nu wat beter dat je die vraag niet zomaar op tafel moet gooien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn ouders vragen het gelukkig niet, maar echt de meest vreemde momenten krijg je ineens die vraag.
Wie ben je? En wat bemoei je?
Nee ik ben opgegeven. Ze weten dat ik niet deel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook niet wanneer je aan de man gaat? Ik zeg altijd dat ik al 2 kinderen heb. Maar men vind mij schijnbaar echt een moeke
Dit klinkt wel heel dramatisch.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
43![]()
Dat moet ik nog maar eens zien te halen.
Q is nog veel ouder!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
43![]()
Dat moet ik nog maar eens zien te halen.
Valt gelukkig allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel dramatisch.
22-5-78quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch wel een maand! Of anderhalf! Wat was het?
Have funquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:01 schreef babylon het volgende:
Zo, even met de tondeuse en scheermes langs hoofd, baard en zaakie gegaan. Kleren liggen klaar, tas met wardrobe changes staat klaar. Nog even in bad, dan nog een hapje eten en dan feest.
Ook al is het maar een zeer kleine versie van het plan, fuck it, ik ga helemaal naar de getver
Ik zwijg als het hier over kinderen gaat.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:36 schreef Senn88 het volgende:
Ik liep in de action wilde naar buiten stond een viking in de deuropening. Ik beetje aan gapen. Liet hij mij voorgaan dus ik zo dankje! En had hij ook nog een radiomeneerstem instant slakkenspoor
Oh nee hoor. Dit heb ik ook met politieagentenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Begint nu wel ernstig te worden hoor
O, waarom?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zwijg als het hier over kinderen gaat.
Vikingpolitieagenten moet je dan aan het infuus?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Dit heb ik ook met politieagenten
Natte droom ditquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Vikingpolitieagenten moet je dan aan het infuus?
Snotverquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:36 schreef Senn88 het volgende:
Ik liep in de action wilde naar buiten stond een viking in de deuropening. Ik beetje aan gapen. Liet hij mij voorgaan dus ik zo dankje! En had hij ook nog een radiomeneerstem instant slakkenspoor
Te persoonlijk. Moet niet al te menselijk overkomen natuurlijk.quote:
Waarom heb je hem niet gekocht?quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:36 schreef Senn88 het volgende:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te persoonlijk. Moet niet al te menselijk overkomen natuurlijk.
Ja precies!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet bij de Action niet veel meer dan ¤ 3.99 zijn
Wicky was vast gemaakt van plasticquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet bij de Action niet veel meer dan ¤ 3.99 zijn
Door Chinese kinderhandjesquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wicky was vast gemaakt van plastic
Arme Chineze kindjesquote:
Een lekker jong Senneesje gaat er wel in bij DrMarten.quote:
En wij zij blij voor jij!quote:
Ja? Wist niet dat ik hem mocht peggen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een lekker jong Senneesje gaat er wel in bij DrMarten.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 19:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja? Wist niet dat ik hem mocht peggen.
Blinddoeken, vastbinden en dan doen als verrassing.quote:
Wanneer een man nee zegt bedoelt i ja?quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blinddoeken, vastbinden en dan doen als verrassing.
Je weet wie zijn vriendin is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jouw bips staat er zeker wel voor open?
Hij zei geen 'nee', hij keek een beetje moeilijk. Misschien is dat gewoon zijn 'sex face'.quote:
Canaalifornium.quote:
Of was zijn mond afgeplakt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij zei geen 'nee', hij keek een beetje moeilijk. Misschien is dat gewoon zijn 'sex face'.
Ball gag.quote:
Niet bang voor FOK!-vrouwen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Idd denk dat hij overal voor openstaat
Hoe laat word je verwacht bij DrMarten?quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:56 schreef Senn88 het volgende:
Deze meid heb weer eens plamuur opgesmeerd, fluft het toch wel op
Niet hoor. Ik ga zo lekker stofzuigen dweilen en het gras maaien.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe laat word je verwacht bij DrMarten?
Ik word al moe als ik dit lees...quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:58 schreef Senn88 het volgende:
Niet hoor. Ik ga zo lekker stofzuigen dweilen en het gras maaien.
Zeker wel. Nooit tegelijk met stofzuigen en dweilen. En al helemaal niet 'lekker'.quote:
Sorry dat ik je teleurstelquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel. Nooit tegelijk met stofzuigen en dweilen. En al helemaal niet 'lekker'.
Enkel als je geen pics van je tetten stuurt.quote:
Opeenstapeling van teleurstellingenquote:Op zondag 15 augustus 2021 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als je geen pics van je tetten stuurt.
Blijven proberen!quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:05 schreef gcjoel het volgende:
Weer geboekt voor festival![]()
Kijken wanneer dit keer de teleurstelling komt
Welk festival?quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:05 schreef gcjoel het volgende:
Weer geboekt voor festival![]()
Kijken wanneer dit keer de teleurstelling komt
Vestrock, helemaaaal in Zeeland maar wel pas in november. Airbnb erbij geboekt en we zien wel weer.quote:
Klinkt leukquote:Op zondag 15 augustus 2021 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vestrock, helemaaaal in Zeeland maar wel pas in november. Airbnb erbij geboekt en we zien wel weer.
Kan geannuleerd als het niet doorgaat dus prima.
Goed dat je je dromen nastreeftquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben als je Frans Duijts live wil zien
Ik heb er wat voor over om Frans Duijts niet live te zienquote:Op zondag 15 augustus 2021 12:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben als je Frans Duijts live wil zien
zonde van zo'n mooie middagquote:
Dutje in de tuin doen.quote:
Kan je net zo goed volgend jaar doen. Vanaf morgen de deur weer dicht.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Og nu moet ik een hor in elkaar zetten (ja ik heb een nieuwe gekocht voor de deur)
Nee die heb ik eigenlijk bijna altijd openstaan behalve als het heel hard regent of het echt verwarming weer is. Overigens is deze hor gewoon in te schuiven dus hoef hem ook niet te verwijderenquote:Op zondag 15 augustus 2021 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan je net zo goed volgend jaar doen. Vanaf morgen de deur weer dicht.
*applaudisseert*quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:47 schreef Senn88 het volgende:
Met gepaste trots kan ik jullie mededelen dat ik mijn eigen nieuwe hor heb opgehangen
Hoeveel rollen ducttape heb je gebruikt?quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:47 schreef Senn88 het volgende:
Met gepaste trots kan ik jullie mededelen dat ik mijn eigen nieuwe hor heb opgehangen
Ik zit met hetzelfde dilemma. Maar ik had gister al pannenkoeken dus eigenlijk beter weer even iets groens vandaag.quote:
Bestellenquote:
1! Maar dat was voor een pakje, niet voor mijn hor.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoeveel rollen ducttape heb je gebruikt?
Oplossing is natuurlijk iets groens bestellenquote:Op zondag 15 augustus 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde dilemma. Maar ik had gister al pannenkoeken dus eigenlijk beter weer even iets groens vandaag.
Poke bowl heeft wat groens hč?quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oplossing is natuurlijk iets groens bestellen.
Dat klinkt veel te gezond. Ik dacht eerder aan een pizza met oregano of een burger met een blaadje slaquote:
Stuur fotoquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met gepaneerde krokante kip geloof ik.
Die curry kan je toch wel gewoon eten of zit daar ook bubbel op?quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Jezus en dan bel je erover want zo'n beker kost 4,50, zou ik een nieuwe krijgen.
Bellen ze net weer, alsof ze me niet geloven want de bezorger had niks gemerkt. Nu heb ik de beker uit de prullenbak gehaald want ze willen de schade zien.
Ondertussen wordt die curry ook koud natuurlijk.
Ja die heb ik gewoon opgegeten.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die curry kan je toch wel gewoon eten of zit daar ook bubbel op?
Bijzonder maargoed je hebt t iig wel gehad!quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die heb ik gewoon opgegeten.
Heb nieuwe bubble tea gekregen en moest de kapotte beker laten zien
Jezusquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die heb ik gewoon opgegeten.
Heb nieuwe bubble tea gekregen en moest de kapotte beker laten zien
Ik heb gister m'n balkon gezogenquote:Op zondag 15 augustus 2021 19:56 schreef Senn88 het volgende:
Met vreselijke tegenzin toch dat gras maar ff gemaaid want komende dagen gaat dat ook
Niets worden. Het ziet er iig weer een soort van netter uit :’)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bubbeltheequote:Op zondag 15 augustus 2021 19:55 schreef Tegan het volgende:
Sowieso wat is bubble tea en mis ik iets als ik dat nog nooit op heb?
Maar wat doen die balletjes dan?quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bubbelthee
Met een soort tapiocaballetjes.
Laatst had ik er eentje op die gewoon van Spa rood en wat vruchtensmaakjes was gemaakt. Had niks meer met thee te maken.
Die ik nu heb is wel met thee en melk en goede balletjes.
Jaloers op je balkon. *hue hue*quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gister m'n balkon gezogen
Lijkt me niks. 99% dat i in mijn longenschietquote:Op zondag 15 augustus 2021 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niks. Die kun je opdrinken. Uitkijken dat je er niet in stikt.
Daar ben ik ook wel goed in helaas.quote:Op maandag 16 augustus 2021 07:42 schreef babylon het volgende:
Oh, en ik heb vakantie, dus natuurlijk ben ik mijn normale tijd wakker :S
quote:Op zondag 15 augustus 2021 23:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik zat op een terras met een biertje. Toen kregen twee gasten ruzie en begonnen te vechten. Toen sloeg een van hen een hoogzwangere vrouw tegen de grond. Toen greep ik in. Ik zit nu in een politieauto met een agent die amper engels spreekt. Goede zondag wel.
Samequote:
Het is vandaag toch dinsdag?quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:17 schreef gcjoel het volgende:
Prima geslapen maar ben op kantoor en dat is normaal nooit op maandag.
Je werd wakker op kantoor?quote:Op maandag 16 augustus 2021 08:17 schreef gcjoel het volgende:
Prima geslapen maar ben op kantoor en dat is normaal nooit op maandag.
Neuh, alleen om half 6 wakker wn daarna heel onrustig 'geslapen'.quote:
Ik vermoed zo goed als niet.quote:
Wat een cliff hanger.quote:
We kunnen afspreken dat ik jou app als er een update is, of vice versa, als jij wel actief ben hier en ik niet.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:12 schreef Debsterr het volgende:
Kan ik push notificaties aanzetten zonder Fok open te hebben?
Hmm, ja, gedoe. Hou de SC wel gewoon open.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen afspreken dat ik jou app als er een update is, of vice versa, als jij wel actief ben hier en ik niet.
Betekent dat ook dat ik geen berichtje van je krijg als er een update is en ik post niet mee.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:18 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, ja, gedoe. Hou de SC wel gewoon open.
Zeker! Ieder voor zich hier.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat ik geen berichtje van je krijg als er een update is en ik post niet mee.
Dank voor de bevestiging dat de echt leuke mensen hier niet of nauwelijks meer posten.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging dat de echt leuke mensen hier niet of nauwelijks meer posten.
Goh een complimentquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor de bevestiging dat de echt leuke mensen hier niet of nauwelijks meer posten.
Het klopt dat ik hier nauwelijks post.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker. Al laat ik mij niet uit voor wie wel en voor wie niet.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het klopt dat ik hier nauwelijks post.
quote:Een correlatie houdt in dat twee variabelen op een ordelijke manier een bepaalde samenhang vertonen. Echter, een correlatie betekent niet hetzelfde als causaliteit (i.e. oorzaak-gevolg relatie). In andere woorden, correlaties vertellen ons niet of er een oorzaak en gevolg relatie tussen twee variabelen bestaat.
Hier is duidelijk sprake van een causaliteit.quote:
Ja ik voel dit toch als een complimentquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kwalificeert in elk geval als 'leuk' en ik ken je onvoldoende om te beoordelen of je een 'echt leuk' bent.quote:
Ik kan bevestigen dat ze leuk isquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kwalificeert in elk geval als 'leuk' en ik ken je onvoldoende om te beoordelen of je een 'echt leuk' bent.
Ik nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik voel dit toch als een compliment
Oh, okequote:Op maandag 16 augustus 2021 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kwalificeert in elk geval als 'leuk' en ik ken je onvoldoende om te beoordelen of je een 'echt leuk' bent.
quote:
Hoeveel daarvan zijn FOK!kers die gewoon even willen zien hoe je woont?quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:01 schreef Q. het volgende:
27 bezichtigingen voor mn huis inmiddels. STRESS!
Komen ze kijken als jij aan het PlayStationen bent?quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:01 schreef Q. het volgende:
We hebben een open huizen-meet in Utrecht op de planning.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn FOK!kers die gewoon even willen zien hoe je woont?
Hoezo stress?quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:01 schreef Q. het volgende:
Enuhh wanneer gaan we daten? Jij rijke tataquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:01 schreef Q. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |