Ik heb huisdieren die vluchten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Droom leven heb jij. Een man die niet wegvlucht, een baan, huisdieren EN een sociaal leven.
Die in het dorp waar ik werk dus vooralsnog wel, want na 1 september. Maar daar zal vanavond wel verandering in komen. Dan wordt het hele feest afgeblazen, want ze komen niet voor de draaikermis, maar voor de zuiptenten. En dan heb ik meer werk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:09 schreef Senn88 het volgende:
Ja ook @:buurmeisje maar die mag niet doorgaan
Omg ik ga een boek schrijven!quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Droom leven heb jij. Een man die niet wegvlucht, een baan, huisdieren EN een sociaal leven.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die in het dorp waar ik werk dus vooralsnog wel, want na 1 september. Maar daar zal vanavond wel verandering in komen. Dan wordt het hele feest afgeblazen, want ze komen niet voor de draaikermis, maar voor de zuiptenten. En dan heb ik meer werk.
Ohnee, ik ben dan met vakantieOmg
Ok, het boeit me geen reet wat er gebeurt
Nu al benieuwd naar het hoofdstuk waarin kunstig wordt beschreven hoe hij zijn pijlen van de liefde op haar afschiet.quote:
Je werkt op een kermis?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die in het dorp waar ik werk dus vooralsnog wel, want na 1 september. Maar daar zal vanavond wel verandering in komen. Dan wordt het hele feest afgeblazen, want ze komen niet voor de draaikermis, maar voor de zuiptenten. En dan heb ik meer werk.
Ohnee, ik ben dan met vakantieOmg
Ok, het boeit me geen reet wat er gebeurt
Ik had een dip gisteravond, weet niet meer waaromquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is ook warm, maar waarom een loser?
Dan zou ik juist minder werk hebben als het niet door zou gaanquote:
Haha, ik bedoelde "Je werkt voor een zuiptent?".quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zou ik juist minder werk hebben als het niet door zou gaan
Ook dan zou ik minder werk hebben als het niet door zou gaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde "Je werkt voor een zuiptent?".
Shit, ik kan niet meer denken. Brein is al met weekendverlofquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook dan zou ik minder werk hebben als het niet door zou gaan![]()
Ik werk voor de gemeente
Kaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
Gelukkig heb ik verse kaascrossantjes van de bakker
Opgewonden nu door je reactie.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 15:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Shit, ik kan niet meer denken. Brein is al met weekendverlof.
Yeps. Helemaal niks meer. Niks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 13:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Echt ghosten, dus ook niet reageren op jouw mail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |