Ik verwacht sowieso 3 punten maar ik vermoed ook dat het een stroeve 0-1, 1-2 of 2-3 gaat worden voor ons.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:14 schreef Elan het volgende:
Gezien alle euforie van de afgelopen week zal vandaag wel weer een enorme kutwedstrijd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En door corona een verschrikkelijke voorbereiding.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb er in ieder geval zin in
Fred Grim is ook geen trainer die zich ingraaft.
Je gaat dit analyseren? Kom op zeg Feyenoord is niet heel best maar ook dit moet je makkelijk winnen met 4 of 5 goals verschil.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:09 schreef fetX het volgende:
Net trouwens uit pure verveling de samenvatting Velez Mostar - Elfsborg gekeken, maar dat is echt een wonder dat dat 1-4 is geworden. Elfsborg heeft letterlijk 5 schoten op doel gehad (waarvan 1 pingel en 1 door een pass recht in de voeten van een aanvaller) en verder was het Velez Mostar eigenlijk dat best wat kansen creëerde. Dat Elfsborg schat ik op basis daarvan niet hoger in dan Luzern, eerder lager.
Ik keek een samenvatting uit nieuwsgierigheid, ja. Mag het?quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat dit analyseren? Kom op zeg Feyenoord is niet heel best maar ook dit moet je makkelijk winnen met 4 of 5 goals verschil.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat dit analyseren? Kom op zeg Feyenoord is niet heel best maar ook dit moet je makkelijk winnen met 4 of 5 goals verschil.
Het mag zeker maar het is wel tekenend voor het verval van Feyenoord.quote:Op zondag 15 augustus 2021 14:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik keek een samenvatting uit nieuwsgierigheid, ja. Mag het?
Oke litmanenafcaquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het mag zeker maar het is wel tekenend voor het verval van Feyenoord.
Linssen op de buitenpositie is ook echt verschrikkelijkquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit geeft wel aan dat Slot nul vertrouwen heeft in Bannis en Bozenik.
Eens. Feyenoord is Feyenoord niet meer.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup maar met 10 man beginnen is ook zo wat. Slot legt de lat duidelijk hoger.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Linssen op de buitenpositie is ook echt verschrikkelijk
Zou je niet zo willen trollen? Bedankt!quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eens. Feyenoord is Feyenoord niet meer.
quote:ℹ️ | VAN PERSIE EN HULSHOFF VANDAAG DE ASSISTENTEN
Robin van Persie en Sipke Hulshoff zijn vanmiddag de assistenten van Arne Slot. Marino Pusic zit in quarantaine, na een besmetting in directe omgeving. John de Wolf is ziek (niet COVID-19-gerelateerd) en is thuis gebleven om uit te zieken.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou je niet zo willen trollen? Bedankt!
Wow madquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer zal ik hetzelfde bericht van vi.nl gebruiken.
Oftewel: donder op met je gejank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |