Ik vind Aursnes behoorlijk onzichtbaar eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:34 schreef fetX het volgende:
Had eerder moeten passen, maar Aursnes doet het laatste half uur wel oké.
Ja, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:38 schreef WethouderHekking het volgende:
Moeten we nu speciaal een abo op Disney nemen om die Feyenoord docu te zien.
Die gast heeft letterlijk één training mee gedaanquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Aursnes behoorlijk onzichtbaar eigenlijk.
Ja, gewoon een maandje, kan je verder Scrubs ofzo kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:38 schreef WethouderHekking het volgende:
Moeten we nu speciaal een abo op Disney nemen om die Feyenoord docu te zien.
Hij valt niet op inderdaad, maar hij begon matig. Nu doet hij gewoon aardig mee, meer niet. Is toch prima voor zo’n eerste wedstrijd na 2x trainen of zo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Aursnes behoorlijk onzichtbaar eigenlijk.
Illegaal downloaden of meekijken bij een vriend die een abo heeft zijn andere opties.quote:
Gaan ze het niet op de Videoland manier doen? Iedere week 1 aflevering...quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, gewoon een maandje, kan je verder Scrubs ofzo kijken
Geen idee eigenlijk. Kan het niet vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaan ze het niet op de Videoland manier doen? Iedere week 1 aflevering...
Zou me niets verbazen. Anders zijn ze 90% na 1 maand weer kwijt.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Kan het niet vinden.
Anders nemen mensen pas een abo als de serie er volledig staatquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Anders zijn ze 90% na 1 maand weer kwijt.
Dacht het wel ja. Maar goed, Disney is echt tamelijk goedkoop. En je kunt ook wachten tot er meer afleveringen uit zijn natuurlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaan ze het niet op de Videoland manier doen? Iedere week 1 aflevering...
Nee 3e of 4e wedstrijd. Was begin oktober volgens mij.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
Vorig seizoen ook al zo oppermachtig in Tilburg. Was toch ook de openingswedstrijd?
Ohquote:Op zondag 15 augustus 2021 17:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee 3e of 4e wedstrijd. Was begin oktober volgens mij.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh
Toen we nog dachten dat Texeira een wereldaankoop was
Vierde wedstrijd, 1-4 winst met een uitstekende Teixeira. Na de wedstrijd stonden we bovenaan en zei Pierre dat Feyenoord verder was dan Ajax.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee 3e of 4e wedstrijd. Was begin oktober volgens mij.
Ik heb gelukkig een zusje met een account die een Disney fangirl is (als volwassen vrouw, lol).quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Illegaal downloaden of meekijken bij een vriend die een abo heeft zijn andere opties.
Pics van je zusje.quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een zusje die een Disney fangirl is (als volwassen vrouw, lol).
Pics van je zusje?quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een zusje die een Disney fangirl is (als volwassen vrouw, lol).
quote:Op zondag 15 augustus 2021 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een zusje met een account die een Disney fangirl is (als volwassen vrouw, lol).
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |