Nogal een verschilletje met het veel fysiekere onder Diego Martinez.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mak is wel een mooie beschrijving ja.
Goh. Barça moet 100 miljoen vrijmaken om 25 te mogen herinvesteren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Elke andere bron ontkent het inmiddels, logischerwijs. Kavehaids strikes again.
Voldoet hij aan wat ik in post #124 schreef?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:55 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Van de Championship naar de Champions LeagueWat vinden we? @:el-stinho
Hij heeft wel wat diepgang, maar ik weet niet in hoeverre hij vergelijkbaar is met een Chukwueze. Danjuma zelf heb ik eigenlijk ook niet veel zien spelen. Ik moet het maar zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voldoet hij aan wat ik in post #124 schreef?
Oh, Chukwueze is een vrij snelle behendige pingeldoos. Villarreal stikt van de tiki-taka-spelers, dus wat meer spelers die van de bal gaan is wel prettig. Gerard Moreno heeft met de nieuwe spits Boulaye Dia wel een leuk aanspeelpunt aan de andere kant.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat diepgang, maar ik weet niet in hoeverre hij vergelijkbaar is met een Chukwueze. Danjuma zelf heb ik eigenlijk ook niet veel zien spelen. Ik moet het maar zien.
Laat maar. Ik ga gewoon anderhalf uur Danjuma kijken vannacht.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat diepgang, maar ik weet niet in hoeverre hij vergelijkbaar is met een Chukwueze. Danjuma zelf heb ik eigenlijk ook niet veel zien spelen. Ik moet het maar zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |