Vind het wel heel erg mak van Granada. Bij Villarreal merk je wel dat ze Parejo missen en eigenlijk ook wel een buitenspeler met diepgang als Chukwueze absent is. Pedraza wat meer naar voren laten spelen is leuk als het tempo wat hoger ligt dan vandaag.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:31 schreef Oriente het volgende:
Granada is irritant bezig. Vanaf minuut 1 tijdrekken.
Mak is wel een mooie beschrijving ja.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind het wel heel erg mak van Granada. Bij Villarreal merk je wel dat ze Parejo missen en eigenlijk ook wel een buitenspeler met diepgang als Chukwueze absent is. Pedraza wat meer naar voren laten spelen is leuk als het tempo wat hoger ligt dan vandaag.
Nogal een verschilletje met het veel fysiekere onder Diego Martinez.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mak is wel een mooie beschrijving ja.
Goh. Bara moet 100 miljoen vrijmaken om 25 te mogen herinvesteren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Elke andere bron ontkent het inmiddels, logischerwijs. Kavehaids strikes again.
Voldoet hij aan wat ik in post #124 schreef?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:55 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Van de Championship naar de Champions LeagueWat vinden we? @:el-stinho
Hij heeft wel wat diepgang, maar ik weet niet in hoeverre hij vergelijkbaar is met een Chukwueze. Danjuma zelf heb ik eigenlijk ook niet veel zien spelen. Ik moet het maar zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voldoet hij aan wat ik in post #124 schreef?
Oh, Chukwueze is een vrij snelle behendige pingeldoos. Villarreal stikt van de tiki-taka-spelers, dus wat meer spelers die van de bal gaan is wel prettig. Gerard Moreno heeft met de nieuwe spits Boulaye Dia wel een leuk aanspeelpunt aan de andere kant.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat diepgang, maar ik weet niet in hoeverre hij vergelijkbaar is met een Chukwueze. Danjuma zelf heb ik eigenlijk ook niet veel zien spelen. Ik moet het maar zien.
Laat maar. Ik ga gewoon anderhalf uur Danjuma kijken vannacht.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat diepgang, maar ik weet niet in hoeverre hij vergelijkbaar is met een Chukwueze. Danjuma zelf heb ik eigenlijk ook niet veel zien spelen. Ik moet het maar zien.
Espanyol viel me niet tegen nee. R.D.T. was ook lekker bezig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
Twee wedstrijden Villarreal, twee keer 0-0. De wissels van Emery waren nogal weird, en Espanyol heeft een prima ploegje. Die blijven wel overeind dit seizoen.
Vond ze vorig seizoen ook al moeite hebben in wedstrijden zonder een buitenspeler zoals Chukwueze met diepte. Snap voor geen meter waarom Trigueros op het uur werd gewisseld, zeker zonder Parejo een sterke vormgever (niets afdoende aan Capoue en Coq). Danjuma en Pea in de 85e minuut nog brengen...?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:31 schreef Oriente het volgende:
[..]
Espanyol viel me niet tegen nee. R.D.T. was ook lekker bezig.
Villarreal moet nog een beetje warm draaien geloof ik. Niet dat het onthutsend slecht is wat ze laten zien, maar het loopt nog wat stroefjes.
Sinds wanneer heeft Ronald de Boer een contract bij Ziggo? Dat stond niet op mijn wensenlijstje.quote:
Ik zet het aan op het tweede scherm.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
@:Coco Vond Athletic Club tegen Elche maandag nog niet best. De tegenstander nodigde ook niet echt uit om de lessen van Marcelino in de praktijk te brengen. Dat wil zeggen; defensief excelleren, pressen, met directe passes het doel van de vijand bereiken. Zou vandaag iets beter moeten lukken (hoop ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |