Doe jij dat, ga ik een racespelletje doen op de Xbox. Dan hebben we de taken mooi verdeeldquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Time for a short walk
[ afbeelding ]
Was een prima verdeling imo, moeten we vaker doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe jij dat, ga ik een racespelletje doen op de Xbox. Dan hebben we de taken mooi verdeeld
Ben je al klaar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was een prima verdeling imo, moeten we vaker doen.
Ben je wel aan het winnen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je al klaar?Ik ben nog steeds bezig
Ja, het idee van een korte wandeling is een beetje dat het minder lang duurt als een lange.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je al klaar?Ik ben nog steeds bezig
Escargots gegeten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:50 schreef AgnesGru het volgende:
Zo, meneer AG en ik hebben vanavond een bijdrage geleverd aan het oplossen van het slakken probleem.
Ouiquote:
Niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het idee van een korte wandeling is een beetje dat het minder lang duurt als een lange.
Lekker, ook weer eens zin in.quote:
Ja, zo heb ik het iig altijd begrepen.quote:
Dit is wel goed om te horen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het iig altijd begrepen.
Ineens klinkt de Whopper met kaas doe ik vanavond had niet meer zo culinairquote:
Je kan daar trouwens ook nog uit afleiden dat een lange wandeling dus langer zou moeten duren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is wel goed om te horen.
Zo'n Whopper kruipt doorgaans niet meer van je bord, dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ineens klinkt de Whopper met kaas doe ik vanavond had niet meer zo culinair
Hopelijk niet inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo'n Whopper kruipt doorgaans niet meer van je bord, dat scheelt dan weer.
Nou ja, de Whopper niet. Maar ik maakte het nog wat deftiger door op het terras van de Burger King te eten, en toen waaide wel de wrapper wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo'n Whopper kruipt doorgaans niet meer van je bord, dat scheelt dan weer.
Hier in de stad was je dan ook meteen je Whopper kwijt geweest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, de Whopper niet. Maar ik maakte het nog wat deftiger door op het terras van de Burger King te eten, en toen waaide wel de wrapper wegen servetjes
Moest ik meerdere keren weer terug halen
Steven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier in de stad was je dan ook meteen je Whopper kwijt geweest.
Gaat namelijk meteen een meeuw mee vandoor terwijl jij achter je servetjes aan rent.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |