Ik denk dat niemand gekeken heeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:45 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet nog de tijden dat die hele persco hier bediscussieerd werd.
Nu kom ik even kijken wat jullie ervan vonden... is er met geen woord over gerept.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Die van mij is grijs/wit geworden en ik heb niks zelf veranderd. Alleen windows zefl door hun updatebeleid
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat er een was.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:45 schreef molloot200 het volgende:
Nu kom ik even kijken wat jullie ervan vonden... is er met geen woord over gerept.
Ik blijf er ook nog een beetje tegenaan hikken wanneer. Maar ik heb nu half september in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet ook binnenkort vakantie-uren opmaken
Ik heb alleen maar meegekregen wat gelekt is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:45 schreef molloot200 het volgende:
In die van mij was 300-400 niet ongebruikelijk, als het er niet meer waren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
75 man in een collegezaal?past dat?
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:59 schreef Dave het volgende:
Hoorcolleges gaan niet door, als jullie dat bedoelen.
Alsof jongeren luisteren naar wat ouderen te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:59 schreef Dave het volgende:
Hoorcolleges gaan niet door, als jullie dat bedoelen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In die van mij was 300-400 niet ongebruikelijk, als het er niet meer waren.
Samengevat: ik hoop niet dat er dingen weer te vroeg worden ingevoerd en dat ik wel (veel) mag blijven thuiswerken, dat bevalt me welquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:45 schreef molloot200 het volgende:
Universiteit, randstad, of beide?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik nooit geweest.
Eerste.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Universiteit, randstad, of beide?
Ik heb in 4 jaar uni misschien een handjevol hoorcolleges gehad waarbij de zaal te klein zou zijn voor 75 man, terwijl dat bij bijna alle vakken zou hebben gepastquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
75 man in een collegezaal?past dat?
Doet me allemaal weer denken aan toen ik naar de Leidse universiteit ging.quote:
Ze hebben van de week ons thuiswerkbeleid laten weten. Je mag maximaal 60% van de werktijd thuis gaan werken en dan krijg je ¤ 20 per maand vergoeding.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Samengevat: ik hoop niet dat er dingen weer te vroeg worden ingevoerd en dat ik wel (veel) mag blijven thuiswerken, dat bevalt me wel
Ik heb hem dus niet eens gekekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 19:45 schreef molloot200 het volgende:
Klinkt goed, zou ik ook doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze hebben van de week ons thuiswerkbeleid laten weten. Je mag maximaal 60% van de werktijd thuis gaan werken en dan krijg je ¤ 20 per maand vergoeding.
En volgende week krijg ik een leuke bonus, want ze gaan het met terugwerkende kracht vanaf april 2020 invoeren.
Het scheelt mij op dit moment bijna 2.5 uur aan reistijd dus ik wil die 60% maximaal gaan inzetten.
Het enige is dat onze technische mensen moeten zorgen dat ik ook gewoon vanaf mijn laptop kan bellen en gebeld worden.
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb hem dus niet eens gekeken![]()
Maar ik hoop vooral dat we een normaal onderwijsjaar krijgen, dus dat scholieren en studenten geen beperkingen meer zullen ervaren.
Onze TSG man had ook al aangegeven dat ik met mijn kantoornummer zou kunnen bellen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt goed, zou ik ook doenMijn werk heeft al een systeem dat je vanaf je laptop kan bellen met een gewoon telefoonnummer (in browser of via app) dus het kįn wel
Ik moest me aanmelden op een website en mijn eigen koptelefoon met ingebouwde microfoon doet het prima op mijn werklaptopquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 20:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Onze TSG man had ook al aangegeven dat ik met mijn kantoornummer zou kunnen bellen.
En mijn manager had dat al goedgekeurd.
Maar de rest (headset en installatie) laat nog steeds op zich wachten.
Doe jij dat, ga ik een racespelletje doen op de Xbox. Dan hebben we de taken mooi verdeeldquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Time for a short walk
[ afbeelding ]
Was een prima verdeling imo, moeten we vaker doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe jij dat, ga ik een racespelletje doen op de Xbox. Dan hebben we de taken mooi verdeeld
Ben je al klaar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was een prima verdeling imo, moeten we vaker doen.
Ben je wel aan het winnen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je al klaar?Ik ben nog steeds bezig
Ja, het idee van een korte wandeling is een beetje dat het minder lang duurt als een lange.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ben je al klaar?Ik ben nog steeds bezig
Escargots gegeten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:50 schreef AgnesGru het volgende:
Zo, meneer AG en ik hebben vanavond een bijdrage geleverd aan het oplossen van het slakken probleem.
Ouiquote:
Niet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het idee van een korte wandeling is een beetje dat het minder lang duurt als een lange.
Lekker, ook weer eens zin in.quote:
Ja, zo heb ik het iig altijd begrepen.quote:
Dit is wel goed om te horen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het iig altijd begrepen.
Ineens klinkt de Whopper met kaas doe ik vanavond had niet meer zo culinairquote:
Je kan daar trouwens ook nog uit afleiden dat een lange wandeling dus langer zou moeten duren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is wel goed om te horen.
Zo'n Whopper kruipt doorgaans niet meer van je bord, dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ineens klinkt de Whopper met kaas doe ik vanavond had niet meer zo culinair
Hopelijk niet inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo'n Whopper kruipt doorgaans niet meer van je bord, dat scheelt dan weer.
Nou ja, de Whopper niet. Maar ik maakte het nog wat deftiger door op het terras van de Burger King te eten, en toen waaide wel de wrapper wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo'n Whopper kruipt doorgaans niet meer van je bord, dat scheelt dan weer.
Hier in de stad was je dan ook meteen je Whopper kwijt geweest.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, de Whopper niet. Maar ik maakte het nog wat deftiger door op het terras van de Burger King te eten, en toen waaide wel de wrapper wegen servetjes
Moest ik meerdere keren weer terug halen
Steven?quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hier in de stad was je dan ook meteen je Whopper kwijt geweest.
Gaat namelijk meteen een meeuw mee vandoor terwijl jij achter je servetjes aan rent.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |