abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206702591
Tijdje terug van Bitvavo naar een wallet overgemaakt, wat een hel is dat zeg.

Eerst geprobeerd via mijn mobiel. Blijkt de withdraw-optie geblokkeerd te zijn voor de mobiele site dus moet je via laptop de site openen.

Site via laptop geopend, kan je nog steeds niet withdrawen, eerst moet je wallet-adres geverifieerd worden. Instructie: maak een selfie van jezelf met je paspoort n een handgeschreven briefje met de datum erop. Alsof je een fucking gijzelaar bent :')

Maar ok, selfie genomen. Ben je er alsnog niet, want dan komt de volgende instructie. Maak een video van je computerscherm waarop je eerst de site van Bitvavo laat zien en dan je wallet waar je naar wil overmaken. Ik had die Wallet alleen op mijn mobiel, dus eerst die software downloaden, secret phrase opzoeken, Wallet terugzetten en toen kon ik eindelijk filmpje maken.

Dan ben je er nog niet, want dan moet je eerst wachten tot je aanvraag goedgekeurd is. De volgende dag kon ik dan eindelijk mijn miezerige sats weghalen.
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 22:18:04 #277
18653 crew  D.
pi_206702876
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Gewoon de website van bitvavo. Ken er niet zoveel van. Was puur om te experimenteren en was 100 in bitcoin en 100 in etheriem
Lekker laten staan :Y
pi_206705103
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:56 schreef Heph844 het volgende:
Tijdje terug van Bitvavo naar een wallet overgemaakt, wat een hel is dat zeg.

Eerst geprobeerd via mijn mobiel. Blijkt de withdraw-optie geblokkeerd te zijn voor de mobiele site dus moet je via laptop de site openen.

Site via laptop geopend, kan je nog steeds niet withdrawen, eerst moet je wallet-adres geverifieerd worden. Instructie: maak een selfie van jezelf met je paspoort n een handgeschreven briefje met de datum erop. Alsof je een fucking gijzelaar bent :')

Maar ok, selfie genomen. Ben je er alsnog niet, want dan komt de volgende instructie. Maak een video van je computerscherm waarop je eerst de site van Bitvavo laat zien en dan je wallet waar je naar wil overmaken. Ik had die Wallet alleen op mijn mobiel, dus eerst die software downloaden, secret phrase opzoeken, Wallet terugzetten en toen kon ik eindelijk filmpje maken.

Dan ben je er nog niet, want dan moet je eerst wachten tot je aanvraag goedgekeurd is. De volgende dag kon ik dan eindelijk mijn miezerige sats weghalen.
Lang leve het vergunningsregime van de DNB. *O* Daarom sowieso in NL Bitonic/BL3P gebruiken. Die hebben daar als enige partij (succesvol) tegen gestreden en hebben een makkelijk verificatieproces.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_206879084
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')