Kun je even linken waar hij doorgaat?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:49 schreef -river- het volgende:
[..]
En hij komt er gemakkelijk mee weg en gaat vrolijk door.
Dat topic is al gesloten maar het komt dagelijks voor dat hij hier dingen neerzet die naar mij hinten, ben het gewoon helemaal beu. Ik zie enkel nog de optie om zelf op anoniem te gaan want hij komt overal mee weg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je even linken waar hij doorgaat?
Dat privé gedoe op een forum gooien is best kansloos namelijk en mag wel stoppen
vd is een onnozele, laat em tochquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat topic is al gesloten maar het komt dagelijks voor dat hij hier dingen neerzet die naar mij hinten, ben het gewoon helemaal beu. Ik zie enkel nog de optie om zelf op anoniem te gaan want hij komt overal mee weg.
Dit.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:56 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dit lijkt wel de nieuwe weg die FOK! inslaat. Er wordt aanzienlijk veel meer gebaggerd. En als kers op de taart zie ik dat de leiding gezellig meekletst met de ergste baggeraars van dit forum en de rest gewoon negeert. Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar je gaat wel nadenken...
Waarom bestaat dat topic nog? waarom niet verwijderd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je even linken waar hij doorgaat?
Dat privé gedoe op een forum gooien is best kansloos namelijk en mag wel stoppen
Dat is niet de bedoeling iig. Ik zal er iig op letten en @vogeltjesdans bij deze duidelijk maken dat dit niet gewenst is en ik er kort op zit. Ik zie alleen niet altijd alles dus geef me een dm of een tr als het weer gebeurtquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat topic is al gesloten maar het komt dagelijks voor dat hij hier dingen neerzet die naar mij hinten, ben het gewoon helemaal beu. Ik zie enkel nog de optie om zelf op anoniem te gaan want hij komt overal mee weg.
en dan nogmaals de vraag waarom bestaat dit topic nog als dat niet de bedoeling is: KLB / Ex nog steeds niet doodquote:Op maandag 1 november 2021 07:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling iig. Ik zal er iig op letten en @:vogeltjesdans bij deze duidelijk maken dat dit niet gewenst is een ik er kort op zit. Ik zie alleen niet altijd alles dus geef me een dm of een tr als het weer gebeurt
Een FA heeft dat gesloten. Die ga ik niet overrulenquote:Op maandag 1 november 2021 08:10 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
en dan nogmaals de vraag waarom bestaat dit topic nog als dat niet de bedoeling is: KLB / Ex nog steeds niet dood
?
Dan ga je maar achter de schermen in overleg met @Pharkusquote:Op maandag 1 november 2021 08:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een FA heeft dat gesloten. Die ga ik niet overrulen
Niet nodig. Je hebt hem al voor de schermen gehaald nuquote:Op maandag 1 november 2021 08:15 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dan ga je maar achter de schermen in overleg met @:pharkus
Gewoon doen.quote:Op maandag 1 november 2021 08:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een FA heeft dat gesloten. Die ga ik niet overrulen
Deletedquote:Op maandag 1 november 2021 08:10 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
en dan nogmaals de vraag waarom bestaat dit topic nog als dat niet de bedoeling is: https://forum.fok.nl/topic/2625403/
?
Het zijn er maar een paar van ene bepaald clubje, met keer op keerx9666564554 keer op keer klonen, triest.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Er blijven alleen nog maar kuttopics van bedroevende kwaliteit met kut users over.
Momenteel ben je de grootste baggeraar zo'n beetje. Dus kijk maar uit met je ge 'dit'.quote:
Is ook niet heel moeilijk met de users hier momenteel. Jaar of 10 geleden viel ik nog niet eens opquote:Op maandag 1 november 2021 11:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Momenteel ben je de grootste baggeraar zo'n beetje. Dus kijk maar uit met je ge 'dit'.
Het is best wel lieffie hoor. Soms.quote:Op maandag 1 november 2021 11:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Momenteel ben je de grootste baggeraar zo'n beetje. Dus kijk maar uit met je ge 'dit'.
Dankje tante Yvonne. Volgens mij moeten er een hoop mij niet uit je teamquote:Op maandag 1 november 2021 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is best wel lieffie hoor. Soms.
Ach, ik vind de kassajuf bij de super ook niet leuk en zij mij niet en toch kom ik er graagquote:Op maandag 1 november 2021 12:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dankje tante Yvonne. Volgens mij moeten er een hoop mij niet uit je teamMaar dat is wederzijds
Mijngedacht.quote:Op maandag 1 november 2021 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, ik vind de kassajuf bij de super ook niet leuk en zij mij niet en toch kom ik er graag
Wellicht lief, maar wel een baggeraar.quote:Op maandag 1 november 2021 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is best wel lieffie hoor. Soms.
Nou vooruit.quote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wellicht lief, maar wel een baggeraar.
Niks mis mee toch. Af en toe aan bannetje pakken, en weer rustig aan doorgaan.quote:Op maandag 1 november 2021 15:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wellicht lief, maar wel een baggeraar.
Hij kijkt mee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |