Dit lijkt wel de nieuwe weg die FOK! inslaat. Er wordt aanzienlijk veel meer gebaggerd. En als kers op de taart zie ik dat de leiding gezellig meekletst met de ergste baggeraars van dit forum en de rest gewoon negeert. Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar je gaat wel nadenken...quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:34 schreef Ama het volgende:
KLB / NIET geneukt!! waarom blijft dit soort bullshit open?
Ik zie maar een handjevol users spammen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Er blijven alleen nog maar kuttopics van bedroevende kwaliteit met kut users over.
RRRRUUUUAAAAARRRRGGGGGHHHHHHquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 18:21 schreef Velgje het volgende:
[..]
Ik zie maar een handjevol users spammen.
Hoeveel redenen wil je hebben?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:36 schreef Sfancta het volgende:
@:Plompzakker
Even een legitieme reden voor sluiting van dit topic ajb.
KLB / Een moppie zet heel KLB op stelten
Ik ga je eens in de gaten houden vriend.
Gewoon eentje.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hoeveel redenen wil je hebben?
Afhankelijk van contextquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:53 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Mogen adoratieve topics ook al niet meer?
?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:34 schreef Ama het volgende:
KLB / NIET geneukt!! waarom blijft dit soort bullshit open?
Niet echt een pareltjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:18 schreef Dries4Ever het volgende:
@:yvonne @:pharkus kan deze user een ban krijgen, iedereen weet dat dit over @:-river- gaat en kan dit topic weggehaald worden?
Beetje raar om dit topic open te laten en maar door te laten etteren
[..]
Staat duidelijk in de slotpost.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:52 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Waarom is deze dicht?:
KLB / BML-meisje uit NL word ingemaakt door zwarte Youtuber.
We leven tegenwoordig in de 21e eeuw he?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Staat duidelijk in de slotpost.
Linkdumpen doe je maar elders.
Kun je even linken waar hij doorgaat?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:49 schreef -river- het volgende:
[..]
En hij komt er gemakkelijk mee weg en gaat vrolijk door.
Dat topic is al gesloten maar het komt dagelijks voor dat hij hier dingen neerzet die naar mij hinten, ben het gewoon helemaal beu. Ik zie enkel nog de optie om zelf op anoniem te gaan want hij komt overal mee weg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je even linken waar hij doorgaat?
Dat privé gedoe op een forum gooien is best kansloos namelijk en mag wel stoppen
vd is een onnozele, laat em tochquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat topic is al gesloten maar het komt dagelijks voor dat hij hier dingen neerzet die naar mij hinten, ben het gewoon helemaal beu. Ik zie enkel nog de optie om zelf op anoniem te gaan want hij komt overal mee weg.
Dit.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:56 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dit lijkt wel de nieuwe weg die FOK! inslaat. Er wordt aanzienlijk veel meer gebaggerd. En als kers op de taart zie ik dat de leiding gezellig meekletst met de ergste baggeraars van dit forum en de rest gewoon negeert. Moeten ze zelf weten natuurlijk, maar je gaat wel nadenken...
Waarom bestaat dat topic nog? waarom niet verwijderd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kun je even linken waar hij doorgaat?
Dat privé gedoe op een forum gooien is best kansloos namelijk en mag wel stoppen
Dat is niet de bedoeling iig. Ik zal er iig op letten en @vogeltjesdans bij deze duidelijk maken dat dit niet gewenst is en ik er kort op zit. Ik zie alleen niet altijd alles dus geef me een dm of een tr als het weer gebeurtquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat topic is al gesloten maar het komt dagelijks voor dat hij hier dingen neerzet die naar mij hinten, ben het gewoon helemaal beu. Ik zie enkel nog de optie om zelf op anoniem te gaan want hij komt overal mee weg.
en dan nogmaals de vraag waarom bestaat dit topic nog als dat niet de bedoeling is: KLB / Ex nog steeds niet doodquote:Op maandag 1 november 2021 07:28 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling iig. Ik zal er iig op letten en @:vogeltjesdans bij deze duidelijk maken dat dit niet gewenst is een ik er kort op zit. Ik zie alleen niet altijd alles dus geef me een dm of een tr als het weer gebeurt
Een FA heeft dat gesloten. Die ga ik niet overrulenquote:Op maandag 1 november 2021 08:10 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
en dan nogmaals de vraag waarom bestaat dit topic nog als dat niet de bedoeling is: KLB / Ex nog steeds niet dood
?
Dan ga je maar achter de schermen in overleg met @Pharkusquote:Op maandag 1 november 2021 08:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een FA heeft dat gesloten. Die ga ik niet overrulen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |