Je kan kiezen welke audiostream je wil.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
Is het commentaar in F1TV altijd hetzelfde als dat op de zender die het in die landen uitzendt? Zo ja, dan zal het volgend jaar dus ook wel het Nederlandse commentaar zijn van die nieuwe partij.
Interessant :-)quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:56 schreef KennyBakens het volgende:
Laten we hopen dat dit klopt! Dat zou heel erg fijn zijn, voor alle partijen.
https://gostreaming.nl/fo(...)s-te-zien-bij-ziggo/
Heb van het weekend een naam gehoord van iemand die benadert is en dat klopt met wat ik hier lees over nieuw opkomend talent.quote:Uit artikel:
Eerder gaf NENT-topman Peter Nørrelund namelijk al te kennen dat de aankleding omtrent de Formule 1 een mengeling zal gaan worden van ‘ervaren mensen en nieuw opkomend talent’. Daarnaast hebben beiden heren tot verkort nog geen contact met NENT gehad.
Als dat met KPN ook het geval gaat zijn wel inderdaad.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 07:56 schreef KennyBakens het volgende:
Laten we hopen dat dit klopt! Dat zou heel erg fijn zijn, voor alle partijen.
https://gostreaming.nl/fo(...)s-te-zien-bij-ziggo/
Ik hoop van ganser harte dat bij de 'ervaren mensen' niet die droplul van een Plooij zit.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:35 schreef nils7 het volgende:
Heb van het weekend een naam gehoord van iemand die benadert is en dat klopt met wat ik hier lees over nieuw opkomend talent.
Sylvana zeker? Die doet het wel beter op camera dan die zak hooi van een Plooijquote:Op donderdag 21 oktober 2021 19:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Interessant :-)
Ziggo moet wel anders kost het ze te veel.
[..]
Heb van het weekend een naam gehoord van iemand die benadert is en dat klopt met wat ik hier lees over nieuw opkomend talent.
Rene Hoogterp toch?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sylvana zeker? Die doet het wel beter op camera dan die zak hooi van een Plooij
Nee want het is een man en voor de commentaar positie niet de pitreporter.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sylvana zeker? Die doet het wel beter op camera dan die zak hooi van een Plooij
Kamphues stelt meest domme vragen terwijl hij aantal jaren presentatie doet van de voorbeschouwing, nabeschouwing en Formule1 café. Dus ik zal blij zijn als hij niet meedoet viaplay gedoe.quote:
Er zijn verschillende mogelijkheden. Ze kunnen Ziggo een sublicentie geven, maar bijvoorbeeld alleen voor Ziggo Sport als tv-kanaal. Ziggo betaalt dan namens hun klanten en Viaplay krijgt zo geld, terwijl iedereen die niet bij Ziggo zit een abonnement op Viaplay neemt/kan nemen. Wat ook kan is dat Ziggo maar een handjevol races per jaar mag uitzenden (Monaco, Zandvoort, België, Canada en Abu Dhabi bijvoorbeeld). Op die manier kunnen ze nog wat nieuwe kijkers trekken en af en toe kijkers bereiken die nog geen pakket hebben om ze te proberen te overtuigen de rest van het seizoen via een abonnement te kijken. Dan gebruiken ze het dus als een soort reclame voor Viaplay en is het ook een manier voor Ziggo om af en toe goed te scorenquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik snap alleen niet wat het voor Viaplay voor een zin heeft om heel veel geld voor de F1 rechten te betalen als ze het daarna doorverkopen voor (waarschijnlijk) een lager bedrag.
Of gaat Ziggo alleen de kwalificatie en race uitzenden met veel reclame er in. Zoals RTL-Duitsland deed?
En Viaplay zelf met alle trainingen etc. op een Viaplay-abo. ?
wat ik kan bedenken is dat ze te hoog van de toren geblazen hebben. even een zender met eigen programma's en eigen studio's opzetten in Nederland kost tijd en resources. dan zou je voor het eerste jaar een verlies kunnen pakken en heeft NENT een jaar om voor te bereiden op een eigen programma.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik snap alleen niet wat het voor Viaplay voor een zin heeft om heel veel geld voor de F1 rechten te betalen als ze het daarna doorverkopen voor (waarschijnlijk) een lager bedrag.
Of gaat Ziggo alleen de kwalificatie en race uitzenden met veel reclame er in. Zoals RTL-Duitsland deed?
En Viaplay zelf met alle trainingen etc. op een Viaplay-abo. ?
quote:
Want je kinderen die Engels leren is een probleem?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik kijk hier met het hele gezin F1, dan is F1TV met Engels commentaar geen optie.
Daarbij komt dat Ziggo all in one voor mij geen optie is, omdat ze daar nog steeds geen fatsoenlijke uploadsnelheid hebben, dus ik moet via KPN losse abonnementen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |