abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200883479
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:19 schreef capricia het volgende:

[..]

Verkouden kan ik wel eens zijn (via de kinderen). Maar koorts was voor het laatst een jaar of 30 geleden. Toen ik nog een kleine capricia was.

Ik heb echt geen idee of mensen gemiddeld jaarlijks koorts hebben.
Misschien reageert mijn lijf heftig? Dunno mannnn, voor mij is dit altijd normaal geweest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 12 augustus 2021 @ 21:48:21 #52
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_200883750
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:19 schreef capricia het volgende:

[..]

Verkouden kan ik wel eens zijn (via de kinderen). Maar koorts was voor het laatst een jaar of 30 geleden. Toen ik nog een kleine capricia was.

Ik heb echt geen idee of mensen gemiddeld jaarlijks koorts hebben.
De laatste keer dat ik echt griep/koorts had kan ik mij ook niet herinneren (los van het vaccin! !!!!), zal misschien ook wel als kind/tiener zijn.

Heb jij ook geen andere kwaaltjes gehad waarvan je even onder de wol moest? Of je iig niet echt lekker / productief voelde? Dat heb ik namelijk wel vaker gehad.
pi_200884106
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:48 schreef -0mega- het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik echt griep/koorts had kan ik mij ook niet herinneren (los van het vaccin! !!!!), zal misschien ook wel als kind/tiener zijn.

Heb jij ook geen andere kwaaltjes gehad waarvan je even onder de wol moest? Of je iig niet echt lekker / productief voelde? Dat heb ik namelijk wel vaker gehad.
Verkoudheid. Snot-hoofd. Dat wel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200885730
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is een probleem, komt dat door een groep mensen die nauwelijks op de IC komt? Nee.
Als je maar genoeg ongevaccineerden hebt komen ook genoeg 30-ers op de IC.
pi_200885744
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:35 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Als je maar genoeg ongevaccineerden hebt komen ook genoeg 30-ers op de IC.
Blijkt uit niks?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200885766
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Blijkt uit niks?
In Mississippi liggen zelfs de kinder-IC vol.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200885791
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Kinderen met obesitas zijn daar talrijk. ;)

https://www.umc.edu/Resea(...)_in_Mississippi.html
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_200886141
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 23:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Met corona??
pi_200886150
Maareh kvind, alle risico's moet je afzetten tegen griep.

En goed er is een effectief risico verlagend middel dat er bij griep minder is (covid dus minder eng in die zin!) dusss wie weet moet je dat dan nemen want goede optie...

Ligt er dan aan of die risico reductie en risico an sich interessant genoeg is.
pi_200886322
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Met corona??
Ja.
https://www.msnbc.com/msn(...)tter_impression=true
Noodhospitaal in de parkeergarage waar ze hopen ook kinderen te kunnen helpen. Want er zijn diverse corona kinderen die wachten op een plek met extra zuurstof in het ziekenhuis.

Het is daar gewoon bizar heftig met Delta. Want lage vaccinatiegraad.
0 IC bedden over.

[ Bericht 16% gewijzigd door capricia op 13-08-2021 01:37:02 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200887284
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 00:20 schreef ludovico het volgende:
Maareh kvind, alle risico's moet je afzetten tegen griep.

En goed er is een effectief risico verlagend middel dat er bij griep minder is (covid dus minder eng in die zin!) dusss wie weet moet je dat dan nemen want goede optie...

Ligt er dan aan of die risico reductie en risico an sich interessant genoeg is.
HEt is alleen geen griepje. Daarmee moet je covid niet gaan vergelijken.
pi_200887457
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Misschien reageert mijn lijf heftig? Dunno mannnn, voor mij is dit altijd normaal geweest.
Dan zou ik juist wel vaccineren...

zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_200887680
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 07:32 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

HEt is alleen geen griepje. Daarmee moet je covid niet gaan vergelijken.
Tuurlijk wel. Meest vergelijkbare kwaal die er is. Een aantal factoren dodelijker en besmettelijker.

Maar 3x griep aan dodelijkheid is voor mij nog steeds risico nihil.

Praktisch is 90% 80+ dat dood gaat en onder de 50 bijna niemand in gezonde toestand.
pi_200887692
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 07:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dan zou ik juist wel vaccineren...

Kom maar met overtuigende statistieken voor gezonde mensen onder de 30 met reeds antistoffen.

Ik heb meer aan een griepprik.
pi_200887785
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kom maar met overtuigende statistieken voor gezonde mensen onder de 30 met reeds antistoffen.

.
Ah, je hebt dus al covid gehad..
Dan hoef je inderdaad geen vaccin, tenzij je toch wat meer van die antistoffen wilt.
pi_200887799
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Meest vergelijkbare kwaal die er is. Een aantal factoren dodelijker en besmettelijker.

Praktisch is 90% 80+ dat dood gaat en onder de 50 bijna niemand in gezonde toestand.
Maar als griep 3x dodelijker wordt wil dat niet zeggen dat het uitsluitend bij 50+ is.
pi_200888121
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dan hoef je inderdaad geen vaccin, tenzij je toch wat meer van die antistoffen wilt.
Ook zonder, en half
pi_200888130
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar als griep 3x dodelijker wordt wil dat niet zeggen dat het uitsluitend bij 50+ is.
Zelfde risicogroep.

Overigens ook wel aangetoond bij de cumulatieve sterfte statistieken zelfde verloop als 2018 bij alle age groups.
pi_200895114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:29 schreef DeOlifantvis het volgende:

[..]
Bulgarije (15 % gevaccineerd) doet het nog best goed (loopt wel op nu), zeker met Griekenland voor de deur en al die jongeren die komen feesten.

Je doelt denk ik op Florida e.d. Ik denk dat hier het seizoenseffect een groot nadeel is. In de herfst, einde airco-seizoen zal het weer verbeteren.
Is vast een eerlijke fout hoor. Grappig hoe het nooit per ongeluk te laag is, maar altijd per ongeluk veel te hoog.

pi_200895197
Maar of je nu de cijfers van Florida health department zelf moet geloven. Tellen is niet hun sterkste kant.

39.695 - 39.079 = 175 8)7

pi_200896059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die antistoffen verdwijnen uiteindelijk ook weer uit je lichaam. Wat op zich niet erg is. Je lichaam onthoudt nog steeds dat dit virus bestaat en zal bij de volgende besmetting veel sneller reageren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_200901775
(verkeerde topic)

[ Bericht 98% gewijzigd door Kansenjongere op 13-08-2021 23:11:25 ]
pi_200901897
(verkeerde topic)
pi_200910855
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 08:24 schreef ludovico het volgende:
Nee, niet. Covid-19 is veel besmettelijker en dodelijker en kun je gewoon niet vergelijken met de griep. Ook de ziekteverschijnselen kun je niet met elkaar vergelijken. Oppervlakkig misschien wel, maar in je lichaam wordt een hele andere strijd gevoerd.

quote:
Longcovid trekt daar zich alleen niets van aan.
En mits er natuurlijk voldoende bedden beschikbaar zijn.

quote:
Er is meer dan sterven bij Covid. Longcovid wil je echt niet hebben.
pi_200918604
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 17:42 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Nee, niet. Covid-19 is veel besmettelijker en dodelijker en kun je gewoon niet vergelijken met de griep. Ook de ziekteverschijnselen kun je niet met elkaar vergelijken. Oppervlakkig misschien wel, maar in je lichaam wordt een hele andere strijd gevoerd.
[..]
Longcovid trekt daar zich alleen niets van aan.
En mits er natuurlijk voldoende bedden beschikbaar zijn.
[..]
Er is meer dan sterven bij Covid. Longcovid wil je echt niet hebben.
Definieer dodelijker?

Hoeveel dodelijker denk jij dan? Want als je denkt meer dan 3x zo dodelijk zit je gewoon feitelijk fout.

Long Covid is nonsense.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')